Mitä tehdä?

napero3

Olen avoliitossa/kihloissa ihanan miehen kanssa ja rakastana häntä yli kaiken. Mutta, olen ihastunut erääseen toiseen. Kysymys kuuluukin mitä minun pitäisi tehdä?

13

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo olet

      Jos kerran rakastat miestäsi "yli kaiken" miten on mahdollista että oletkin ihastunut toiseen???????

    • johan nyt!

      Komppaan edellistä. Jos rakastaa kumppaniaan yli kaiken, silloin ei ulkopuoliset saa päätäs sekaisin. Onkos teidän suhde jo vähän näivettynyt ja olet alkanut katsella uutta?

    • dot456

      Ihastuksia tulee ja menee kaikissa pidemmissä parisuhteissa. Älä vie juttua omia ajatuksiasi pidemmälle.

    • dingledongg

      Ihanko tosissasi kysyt? Sinun kannattaa vaan unohtaa se ihastuksesi. Parhaiten se käy, kun lopetat yhteydenpidon ja välttelet tilanteita, joissa hän on.. jos se on mahdollista. Et kai nyt pilaisi hyvää suhdetta jonkun tuntemattoman ihastuksen takia? olisit aikamoinen hepsankeikka.

      • milleena29

        Kokeile ja tyydy entiseen,jos se ei olekaan parempi. Mitä toinen ei tiedä, ei se vahingoitai. Kuten edellisetkin sanoivat,niin ei kannata pilata hyvää suhdetta,jos se uusi ei olekaan parempi kuin nykyinen. Kokeile rauhassa ja päätä sitten. Tiedän naisena mistä puhun.


      • lifemocker
        milleena29 kirjoitti:

        Kokeile ja tyydy entiseen,jos se ei olekaan parempi. Mitä toinen ei tiedä, ei se vahingoitai. Kuten edellisetkin sanoivat,niin ei kannata pilata hyvää suhdetta,jos se uusi ei olekaan parempi kuin nykyinen. Kokeile rauhassa ja päätä sitten. Tiedän naisena mistä puhun.

        ei kannata kuunnella trolleja


    • lifemocker

      sinun kuuluisi vältellä tätä ihastustasi eikä olla tähän minkäänlaisissa yhteyksissä

      näin ihastus menee ohi jonkun ajan päästä kun et ala ruokkimaan sitä

      • ihqulöytyy

        Itse löysin elämäni miehen juuri satunnaisen ihastumisen kautta. Kyllä olisi harmittanut, jos en olisi tilaisuutta käyttänyt hyväksi. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella,kuten sanonta kuuluu. Kokeile, et menetä mitään:)


      • lifemocker
        ihqulöytyy kirjoitti:

        Itse löysin elämäni miehen juuri satunnaisen ihastumisen kautta. Kyllä olisi harmittanut, jos en olisi tilaisuutta käyttänyt hyväksi. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella,kuten sanonta kuuluu. Kokeile, et menetä mitään:)

        en kokeile. mulla on selkärankaa ja itsekunnioitusta


    • vierestä seurannut

      tarkoitatko nim.merkillä "napero3 että ehkä sinulla jo yhteinen 3vuotias lapsikin avo miehesi kanssa......mieti tosissaan mitä olet tekemässä avo mehelle ja kenties pienelle naperolle....miksi nuoret naiset haluaa kiireellä aina lapsia ja sitten kun arki astuu kuvioihin niin heittäydytään taas "itseään toteuttamaan ja särjetään useamman rakkaan sydän ja koko elämä ja pahinta että pieni lapsen sydän on aina pahiten rikki kun perhe hajoaa tai joutuu kulkemaan aikuisen oikun takia kahden asunnon väliä
      jospa lapsi saisi asua paikallaan jossa aikuiset äiti sekä isä kulkisivat kuin kerjäläiset edes takaisin ja miettisivät milta tuntuu olla kuin mustalainen maailmalla
      mummuna seurannut eron särkemää pientä miehen alkua niin en voi olla kuin vihainen kevyt kenkäisille hempukoille .useimmiten miehet joutuvat eniten kärsimään kun erotetaan lapsi isästä,hän on sen jälkeen vain maksumies

    • 11+18

      Kumma kysymys. Jos kerran rakastat nykyistä, miksi edes mietit muuta? Ihastukset tulevat ja menevät.

      • rinssirohkee

        Ihastus saattaa muuttua pysyväksi. Hyppy tuntemattomaan arvelluttaa,mutta se myöskin kannattaa. Ajattele vaikka vuoden päähän tilannetta. Ihan hyvään ei kannata tyytyä,kun voi saada parempaa. Kokeile ihastustasi, se kannattaa. Ei asiasta kannata vielä kertoa miehellesi. Jos se on pysyvämpää,niin siloin vasta kerrot. Kokeile salassi,niin varmistut asiasta. Rohkeutta peliin...


    • kolmiodraamaa nyt

      mee nyt heti nussimaan sen ihastuksesi kanssa niin kyllä se siitä lähtee mopo käsistä ja kohta on elämä sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      60
      4715
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3426
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2980
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2781
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      158
      2461
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2123
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      170
      1826
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      614
      1715
    9. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      106
      1662
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1580
    Aihe