Olin muutama päivä sitten treffeillä erään naishenkilön kanssa. Lopulta kävi ilmi, että kyseisen naisen oli jättänyt pari viikkoa aikaisemmin joku mies.
Itse hän ei kertonut asiasta mitään. No sovittiin uutta tapaamista. Edellisenä iltana ennen uutta tapaamista ko. henkilö laittoi tekstiviestinä, että "oi voi, hänet aikaisemmin jättänyt miesystävänsä otti yhteyttä, että nyt täytyy perua jatkotapaamiset". '
Mä en ollut edes mitenkään närkästynyt, mutta suuri ihmetys valtasi mielen.
Pari viikkoa oli kulunut siitä, että nainen oli jätetty ja sitten jonkun miehen soitto oli kääntänyt pään taas takaisin samalle polulle.
Mietein siinä jonkin aikaa ja totesin, että jos petetty haluaa tulla uudelleen petetyksi niin olkoot niin.
Mutta miksi ihmeessä sotkea muita omiin epäonnisiin kuvioihinsa... todella omituista.
Tosin, en onneksi ollut kovin kiinnostunut ko. naisesta, mutta pistihän tämä mietityttämään että tämäkö on S24:n henki?
Good bye!
Oletteko törmännyt petettyihin jotka haluavat kostaa?
21
400
Vastaukset
- Karmiininpuna
"tämäkö on S24:n henki?"
Auto keulii. Tien syy? - 517715
No, näitä hyväuskoisia höynäytettäviä nyt vaan sattuu olemaan, eikä ole
mikään netti-ilmiö. Saadaan vaikkapa nyrkistä, mies lupaa ja vannoo ettei
ikinä enää ja nainen antaa anteeksi. Tämä vatkaaminen jatkuu viikosta
viikkoon ja vuodesta vuoteen.
Kaikkea se rakkaus teettää (tai ihastuminen) mutta on meitäkin, jotka uskoo kerrasta. - Mieli muuttuu
Niin voi käydä, mieli muuttuu. Erottiin erään miehen kanssa, tosin kyse ei ollut pettämisestä vaan muista erimielisyyksistä. Paljon pienemmistä. Ja jättäjänä ei ollut mies. Muutaman viikon eron aikana kävin kahvilla erään toisen miehen kanssa. Ja myös tämä edellinen mies halusi jatkaa suhdetta ja sopia erimielisyydet. Tunteita edellistä kohtaan oli niin paljon jäljellä, että en nähnyt syytä tavata tätä uutta tuttavuutta jatkossa vaan jatkettiin edellisen kanssa siitä mihin jäätiin.
Jos mies olisi pettänyt ja jättänyt, olisin toki siirtynyt eteenpäin.
Eikö tuo ratkaisu ollut aloittajallekin paras, jos
a) et ollut naisesta edes kiinnostunut ( miksi olisit edes halunnut jatkotapaamisia????)
b) naisella oli rakastunut toiseen ? - 19+16
Miksi ap halusit jatkotapaamisia, vaikka nainen ei edes kiinnostanut sinua? Pelin henki s24:lla? Tavataan ei niin kiinnostavaa, kunnes etsitään edelleen ja löytyy kiinnostavampi?
Miksi itket sitä täällä, jos nainen oli sinulle yhdentekevä? - Ap mentalisti?
Miten tiesit naisen pettämis- ja jättämiskuviot, jos hän ei itse kertonut siitä mitään? Oletko stalkkeri vai mentalisti?
- -_-_-_-_-_-_-
Ehkä sinulle otti luonnolle, kun tulit hyllytetyksi. Tälläistä tää on, että yks
ottaa ja toinen jättää. Tosin yleensä kaikki jää yhteen kahvitteluun, mutta
sinä meinasit päästä jopa toisille, joten hyvä saavutus sinänsä..
On tuossa yks muttakin, että jos et ollut mitenkään kiinnostunut kyseisestä
naisesta, niin miksi halusit tavata uudelleen. - nettihiirulainen
Et ainakaan joutunut laastarimieheksi. Kaksi viikkoa eron jälkeen ihminen on niin rikki, että hakee hyvää oloa ja huomiota mistä vaan. Kyllähän se itsetuntoa hivelee, kun käy vaikka kahvilla jonkun uuden tuttavuuden kanssa, varsinkin, jos toinen osapuoli osoittaa millään lailla kiinnostumisen merkkejä. Yhden kerran olen elämäni aikana laastarisuhteeseen sortunut, ja siinä tuli kyllä rumaa jälkeä molemmin puolin. Olisi pitänyt vain nuolla erohaavat omassa rauhassa ensin, ja lähteä vasta sitten "uudelle kierrokselle".
- hobitti2
Kertoo paljon, jos pitää entisen suhteen tilalle saada heti uusi suhde/sutina.Itse erosin kesän alussa ja kävin ensimmäisillä netti treffeillä helmikuussa,kahvilla.On mulle ainakin ollut parempi miettiä asioita rauhassa,myöskin tutkiskella itseäni ja omia ajatuksiani,ex avokki hyppäsi kaukosuhteeseen heti ja nyt toinen naaras jo kierroksessa,eli kun et ole sinut itsesi kanssa et myöskään uskalla jäädä yksin,vaan pipiin on on saatava laastari jonka alle kaikki käsittelemätön sonta jää,näin se vaan on!
- 20*6
hobitti2 kirjoitti:
Kertoo paljon, jos pitää entisen suhteen tilalle saada heti uusi suhde/sutina.Itse erosin kesän alussa ja kävin ensimmäisillä netti treffeillä helmikuussa,kahvilla.On mulle ainakin ollut parempi miettiä asioita rauhassa,myöskin tutkiskella itseäni ja omia ajatuksiani,ex avokki hyppäsi kaukosuhteeseen heti ja nyt toinen naaras jo kierroksessa,eli kun et ole sinut itsesi kanssa et myöskään uskalla jäädä yksin,vaan pipiin on on saatava laastari jonka alle kaikki käsittelemätön sonta jää,näin se vaan on!
Riippuu täysin edellisen suhteen laadusta ja kestosta, kuinka nopeasti on valmis tapaamaan uusia ihmisiä. Kuukauden tapailu vs 15 vuoden avioliitto ovat aivan eri juttuja eikä voi verrata.
- Oi voi, mutta
nimenomaan ei sotkenut sinua mukaan, kun ei halunnu tavata jatkossa. Ja kertoi rehellisesti sinulle miksi. Olisi voinut myös jatkaa tapaamisianne ja pitää sinua varalla tai kadota selittämättä.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Pääsit näppärästi eroon sinua "ei kiinnostavasta" naisesta. Herää vain kysymys, miksi halusit tavata vielä, jos ei kiinnostanut....... - jaa...
Kostaa?
Millä tavalla se nainen kosti kun kuvitteli olevansa sinkku ja lähti treffeille?
Tietysti se olisi hyvä että pitää paussia eron päälle, mutta kuinka moni niin tekee? - mjieneij
Sen mitä S24 treffi sivustolla pyörin muutama vuosi sitten niin aika paljon pyrkyreitä.. Ei siis ihan sellaista seuraa, kun oli kuvitelmissa.. Takaisin baareihin siis siellä olen edelleen :D
- vedu,,,,,,,,,,,,,,,,
onkohan nää jutut ihan satuja mulla on olla suomi 24 treffeissä ilmotus kymmeniä kertoa ja oon muuttanu profiilia ja valokuvia ihan laidasta laitaa, luulis kelpaavan, Mutta yhteenkään profiiliin ei tullut ainuttakaan vastausta vaikka laitoin yhteyden ottoja yhteensä tuhansia. Mun mielestä nää sivustot on ihan tyhjiä niin ettei niissä oo edes valmiuksia mihinkään yhteyden pitoon.Täällä nää ns. kokemukset lienee ihan mielikuvitusen tuotetta.
- 30kg200cm
Totta nämä on, elä ala ollenkaan epäileen. Nettikansaa rehellisenpää
saa hakea.
- Outo tapa
osoittaa olevansa ei kiinnostunut on sopia uudet treffit? Ottiko miehisen itsetunnon päälle, ettet ehtinyt itse hylkäämään ensin???
- hhhhhhhhhhhhhhhhhhhi
mie tapasin yhen 45v tosi hyn säilyny,, tuli kylään ja kun näin ovella mummon tallukan niin nauruks meni,,mummo suuttu ihan oikeesti kun en päästäny ees ovesta sisälle,,))))
- Lucky you
Kumpikaan ette olleet toisillenne ykkösvaihtoehto. Eiks sit menny ihan oikein? Paitsi ottaahan se päähän tulla hylätyksi petturin vuoksi.
- ei pahalla mut
näin vaan ohimennen sanottuna, niin minun hermot ei kestänyt tätä
joopas eipäs, ehkä mutta kun touhua ja siksi poistuinkin kuvioista.- Oma valinta
Eiköhän tämä touhu ole vapaa-ehtoista. Kukaan ei pakota olemaan....
- ei pahalla mut
Oma valinta kirjoitti:
Eiköhän tämä touhu ole vapaa-ehtoista. Kukaan ei pakota olemaan....
tiedän,,ei pakottanut ei.
- Meitä on moneen junaan
täällä. Mitä kummallisempia kuvioita pyörittämässä. Ja osa on sitten ihan tosissaan etsimässä seuraa..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938