Golf-firma ei kelpaa kenellekään Saarenmaalta 3/2013
Viron uutisia
Mar 092013
Konkurssiin menneen Saarenmaa Golf BN4F_kysely BN4F_kysely BN4F_kysely . avoin julistettu huutokauppa epäonnistui, koska yhtään tarjousta ei tehty.
Golf-firman omaisuuden myynti epäonnistui myös helmikuun 2/2013 puolivälissä, jonka jälkeen tippui myytävän omaisuuden hinta 1,054 miljoonan euron alle. Ensimmäisellä kerralla tarjottiin yhtiön omaisuuteen kuuluvia kiinteistöjä 1,29 miljoonalla ja sen omaisuutta vastaan kysyttiin 78 000 euroa, kirjoitti Saaren ääni.
Konkurssipesä käsittelee seuraavaksi huutokaupassa hinnan mahdollista alentamista lisää maanantaina.
http://www.e24.ee/1162704/keegi-ei-taha-pankrotistunud-saaremaa-golfi-varasid-osta/
Golf-firma ei kelpaa kenellekään Saarenmaalta 3/2013
no golf buyers
2
377
Vastaukset
- zatzat
Pelaaminen kuitenkin jatkuu, vakuutettiin Viron golftoimijoiden puolesta ainakin viime viikonlopun golfmessuilla.
- Anonyymi
Monet viron kentistä on huonosti hoidettuja, keskellä ei mitään hinnat törkeät, on luultu että Suomalaiset maksaa, missään ei ole ollut niin huono hinta-laatu suhde kuin Virossa . Golf turistin ryöstö alkaa jo taksimatkalla, minä ainakin lopetin niiden kenttien rahoittamisen kokonaan. Kesällä Suomessa on mukavia kenttiä, niillä on ilo pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858