Olen ollut yksin ja melko sosiaalisesti syrjäytynyt vuosia. Yhtenä päivänä kuitenkin löysin vuosien takaisen exäni facebookista ja ihastuin häneen uudelleen. Missään yhteydessä häneen en ole ollut sillä en koe itseäni tarpeeksi hyväksi hänelle, joten olen aloittanut ns ryhdistäytymisen eli kuntoilen, pyrin olemaan sosiaalisempi ja yleensäkin menevämpi. Hän asuu kuitenkin eri paikkakunnalla ja olen kyllä valmis muuttamaan, mutta kun hän ei edes muista että olen olemassa.
Mitä minun kannattaisi tehdä? Suunnitelmana nyt on että kun koen olevani valmis, lisään hänet facebookissa ja käyn joskus tapaamassa, jos hyvin käy.
Lisäksi.. olen kyllä stalkannut häntä facebookin kautta ja tiedän että hän on sinkku jne.
Unelmani...
Ihastunut10
1
324
Vastaukset
- unohtumaton
Saatiin lapset. olimme yhteydessä monen monen kertaa.Kaipaan tuota nauravaa vallatonta,kuin sadetta.Jokainen pisara muistuttaa hiuksiesi tuoksun.Jossain kaukana,maininkien tuola puolen kuin saavuttamaton saari lienet
Kerran Rakastuin Sinuun.enkä sen jälkeen ole rakastunut.
Monesti minua janottaa vieläkin.Oli se niin mukavaa puuhaa-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390