Eli onko kellään kokemuksia paikasta ? millainen paikka on, hintataso ym.. Haaveilen et menisin ottamaan yläselkään tatuoinnin, kiinnostais tietää vähän etukäteen paikasta.
Seinäjoen tatuointiliike
4
673
Vastaukset
- friikki
joka on fantasia maailmaa vastapäisellä kadulla vai???
- Hanna
Otin muutama vuosi sitten tatuoinnin mieheltä, joka omisti muistaakseni myös seinäjoella olevan eläinkaupan.....No, tatuointi vaaleni todella paljon jo ensimmäisten kuukausien aikana, ja kun sitä menin näyttämään, tuumas vain että voi voi!!!!???????? Siis voi.......!!!! Siis en voi suositella sitä kenellekkään!=( Tai vaadi ainakin "takuu" jos haet sieltä! Pietarsaaressa on hyvä nais tatuoija!
- eki
Olen kuullut samaa palautetta! Väri huonontunut todella nopeaa, lähtenyt rapistumaan yms. Pahinta on se, ettei jätkä ole ottanut mitään vastuuta hommasta!!!!
- minä
eki kirjoitti:
Olen kuullut samaa palautetta! Väri huonontunut todella nopeaa, lähtenyt rapistumaan yms. Pahinta on se, ettei jätkä ole ottanut mitään vastuuta hommasta!!!!
Siis kummasta liikkeestä te puhutte? "Fleetline":sta (torikeskuksen yläkerta) vai "devil`s tail tattoos" :sta (lääkäritalon vieressä,keskustan "reunalla" ) ?? Itse otin jälkimmäisessä: Kuva on ollut nyt vajaa puoli vuotta seläs,ei oo mitenkään haalistunut tms.Tatuoija oli tosi mukava kyllä. Värejä ei kuvas kyllä ole,rajat on mustat ja vähän varjostusta sisäpuolella. Kuva on mielestäni vähän huolimattomasti kyllä tehty!!!mutta...ihan ok.Seuraavan tatskani otan kuitenkin muualla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725