Ravintolan typerät naiset.

nytriittitälle atm

Nyt loppui minun ravintolassa käynnit sillä olen tullut siihen lopputulokseen kokemuksieni perusteella että suurin osa siellä käyvistä naisista ovat täyttä-----.
Tässä listani mikä minua mättää yli 30v ravintola kukkasissa.

-raflan naiset ovat ylimielisempiä mitä keskiverto naiset erityisesti meitä at miehiä kohtaan,
-raflan naisilla on valtavasti ravintoloissa mies ystäviä joita kosketellaan ja annetaan miesten kosketella itseään.EN usko ikinä että nämä naiset voisi olla ikinä uskollisia miehelleen,lisäksi minua lähes nelikymppisenä iljettää tälläinen julkinen ravintola kuteminen.
-Raflan naiset asettavat itsensä jalustalle ja luulevat että ovat maailman napoja.on huippukoulutukset,matkustellaan jatkuvasti,aina ollaan hymykorvissa (yt miehille).esitellään uusia vaatteita ja koruja vaikka monet ovat aivan perseaukisia naisia.

Onko muut edes osittain samaa mieltä näistä yli kolmekymppisistä maailman onnellisimmista ja viisaimmista naisista joille vain narsisti miehet on kyllin hyvää.?

18

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masokismiako

Miksi vaivaat itseäsi ihmisillä, jotka eivät sinulle edes kelpaisi?

• IKisinkku M

Mulle tuli tästä mieleen kun jonkiaikaa sitten leffasta tullessa pistäydyin yhden ottamaan pubiin jossa myös oli elävää musiikkia, siellä oli tanssimassa joku puumanaisporukka, elähtäneitä kurppia hirmuvauhti päällä, pisti kyllä selvinpäin silmään kun näitä sitten piiritti nuorehkot miehet ja yrittivät tehdä vaikutusta. Jotenkin tuossa näyssä kulminoitui se kuinka riittää kun vaan on nainen niin kyllä jannuja baarissa piisaa ympärillä pyörimässä tasosta riippumatta, ei ihme jos niillä sitten tulee itsestään hieman korkeampi käsitys kuin oikeasti onkaan.

Tavallaanhan on kyllä ihan yhtälailla miesten tyhmyyttä kun antavat naisten viedä, itse olen kyllä nykyään aikalailla välinpitämätön naisten suhteen baarissa(kin), jos pyytämään tulevat voin tanssiakin mutta itse en paljon pyytele.

• Miksei olisi?

Jos jannuja piisaa ja nuoret miehet yrittävät tehdä vaikutusta, eikö noilla naisilla ole itsestään ihan oikean korkuinen käsitys?

• Se on se REIKÄHARHA!
        Miksei olisi? kirjoitti:

Jos jannuja piisaa ja nuoret miehet yrittävät tehdä vaikutusta, eikö noilla naisilla ole itsestään ihan oikean korkuinen käsitys?

Ne pyörivät vaan sen reijän ympärillä kuin kärpäset paskassa. Loppuunnussittu kurppa antaa reikää helpommin kuin reikiään ulkomaanpellejä varten pihtaavat teininaiset. Kyllä ne jannut aina mieluummin korkkailisivat teinineitsyitä, mutta paremman puutteessa kelpaa kurpanreikä pallipaineiden päästelyyn.

• atm ei saa
        Se on se REIKÄHARHA! kirjoitti:

Ne pyörivät vaan sen reijän ympärillä kuin kärpäset paskassa. Loppuunnussittu kurppa antaa reikää helpommin kuin reikiään ulkomaanpellejä varten pihtaavat teininaiset. Kyllä ne jannut aina mieluummin korkkailisivat teinineitsyitä, mutta paremman puutteessa kelpaa kurpanreikä pallipaineiden päästelyyn.

niin, eli naisella on vientiä. Ja sekös näitä nillittäjiä harmittaa.

• Ikisinkku M
        Miksei olisi? kirjoitti:

Tuo tilanne jäi siksi niin elävästi mieleen kun kurpat jotka oli pukeutuneet pissiksiksi näyttivät niin helposti seuraa saavan siististi pukeutuneilta varmaankin fiksuilta miehiltä, (joiden ikäisiä poikia niillä ainakin lähestulkoon voisi olla) tuossa ympäristössä, känni oli tehnyt tehtävänsä. Noilla kurpilla varmaan jää sitten itsestään aika korkea käsitys tuommoisen kapakkakokemuksen perusteella vaikka todellisuudessa ja selvinpäin heput tuskin kävisivät kovinkaan kuumana niihin, ei vaikuttaneet kovinkaan potentiaaliselta vaimoainekselta. Kurppa kuvittelee että vientiä piisaa vielä ja nuoret miehet on kiinnostuneita vaikka tuskinpa sitten oikeasti suhteeseen edes panosellaiseen olisivat valmiita.

• Miksei olisi?
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tuo tilanne jäi siksi niin elävästi mieleen kun kurpat jotka oli pukeutuneet pissiksiksi näyttivät niin helposti seuraa saavan siististi pukeutuneilta varmaankin fiksuilta miehiltä, (joiden ikäisiä poikia niillä ainakin lähestulkoon voisi olla) tuossa ympäristössä, känni oli tehnyt tehtävänsä. Noilla kurpilla varmaan jää sitten itsestään aika korkea käsitys tuommoisen kapakkakokemuksen perusteella vaikka todellisuudessa ja selvinpäin heput tuskin kävisivät kovinkaan kuumana niihin, ei vaikuttaneet kovinkaan potentiaaliselta vaimoainekselta. Kurppa kuvittelee että vientiä piisaa vielä ja nuoret miehet on kiinnostuneita vaikka tuskinpa sitten oikeasti suhteeseen edes panosellaiseen olisivat valmiita.

Enpä nyt usko, että kovin monet keski-ikäiset naiset ovat itselleen hakemassa nuorta miestä avioliittoon tai edes seurustelusuhteeseen. Jos huomiota on hakemassa tai vaikka yhden yön seura on mielessä, heillä siis on ollut ihan sopivan korkea käsitys itsestään, kun kerran pojat ovat ympärillä liehitelleet.

Et muuten vaikuta kovin välinpitämättömältä, vaikka väitätkin niin. Mikä sinua noissa naisissa niin harmittaa? Jos he ovat saaneet haluamansa, ei kai se sinulta ole pois? Jos et itse ole kilpailemassa noista nuorista jannuista, anna naisten pukeutua juuri kuten haluavat ja tanssia ihan niin riehakkaasti kuin osaavat. Ja jos olet kilpailemassa nuorista jannuista, mene toisenlaiseen baariin. Vai kurpistako sinä nyt oletkin jannuille mustasukkainen?

• Ikisinkku M
        Miksei olisi? kirjoitti:

Enpä nyt usko, että kovin monet keski-ikäiset naiset ovat itselleen hakemassa nuorta miestä avioliittoon tai edes seurustelusuhteeseen. Jos huomiota on hakemassa tai vaikka yhden yön seura on mielessä, heillä siis on ollut ihan sopivan korkea käsitys itsestään, kun kerran pojat ovat ympärillä liehitelleet.

Et muuten vaikuta kovin välinpitämättömältä, vaikka väitätkin niin. Mikä sinua noissa naisissa niin harmittaa? Jos he ovat saaneet haluamansa, ei kai se sinulta ole pois? Jos et itse ole kilpailemassa noista nuorista jannuista, anna naisten pukeutua juuri kuten haluavat ja tanssia ihan niin riehakkaasti kuin osaavat. Ja jos olet kilpailemassa nuorista jannuista, mene toisenlaiseen baariin. Vai kurpistako sinä nyt oletkin jannuille mustasukkainen?

Ei minua tokikaan harmita, tässä yhteydessä se saattaa siltä tietysti vaikuttaa kun tästä ihan keskustelu kehkeytyi vaikka ei kovin iso asia kyseessä muuten kuin yleisenä ilmiönä se että nainen saa aina seuraa baarissa vaikka olisi hirmukännissä ja käyttäytyisi kuinka typerästi, jos tuossa tilanteessa olisi ollut keski-iän ylittäneitä möhömahaisia ja lippispäisiä ukkoja nuorekkaana rokkaamassa tuskinpa olisi nuoret naiset piirittäneet tai edes ne vanhemmatkaan.

Tuossa tilanteessa ei minua mikään harmita kun en ollut kiinnostunut kenestäkään siellä, yleisesti ajatellen se tietysti harmittaa että baariympäristössä naisilla on aina ostajan markkinat & ylikorostunut käsitys itsestään niin että heidän "iskemisensä" vaatisi liian paljon vaivaa jotta jaksaisin siihen yleensä ryhtyä.

• nainen 34v
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei minua tokikaan harmita, tässä yhteydessä se saattaa siltä tietysti vaikuttaa kun tästä ihan keskustelu kehkeytyi vaikka ei kovin iso asia kyseessä muuten kuin yleisenä ilmiönä se että nainen saa aina seuraa baarissa vaikka olisi hirmukännissä ja käyttäytyisi kuinka typerästi, jos tuossa tilanteessa olisi ollut keski-iän ylittäneitä möhömahaisia ja lippispäisiä ukkoja nuorekkaana rokkaamassa tuskinpa olisi nuoret naiset piirittäneet tai edes ne vanhemmatkaan.

Tuossa tilanteessa ei minua mikään harmita kun en ollut kiinnostunut kenestäkään siellä, yleisesti ajatellen se tietysti harmittaa että baariympäristössä naisilla on aina ostajan markkinat & ylikorostunut käsitys itsestään niin että heidän "iskemisensä" vaatisi liian paljon vaivaa jotta jaksaisin siihen yleensä ryhtyä.

Miten ylikorostunut käsitys itsestä?

Olen tietoinen 34v naisena joka huolehtii itsestään että nuoria miehiä riittää ympärillä. En kuitenkaan halua sellaista elämää. Minulla on aviomies jota rakastan ja joka rakastaa minua vaikka olen saanut kaksi lasta ja työskentelen suhteellisen tavallisessa työssä.

Jokaiselle 30v naiselle on itsestään selvyys jo heidän asemansa baarissa. En silti petä miestäni tai kuvittele olevani parempi siksi. Rakastava naista kunnioittava mieheni on ihaninta. Hänkin sattuu olemaan itseäni nuorempi. Urheilemme yhdessä emmekä juo kännejä ikinä. Emme petä ja kunnioitamme toisiamme.

Onko se nyt minun vikani että yhä on nuorempia miehiä kimpussa? Pitäisikö säkkiin pukeutua?

• Ikisinkku M
        nainen 34v kirjoitti:

Miten ylikorostunut käsitys itsestä?

Olen tietoinen 34v naisena joka huolehtii itsestään että nuoria miehiä riittää ympärillä. En kuitenkaan halua sellaista elämää. Minulla on aviomies jota rakastan ja joka rakastaa minua vaikka olen saanut kaksi lasta ja työskentelen suhteellisen tavallisessa työssä.

Jokaiselle 30v naiselle on itsestään selvyys jo heidän asemansa baarissa. En silti petä miestäni tai kuvittele olevani parempi siksi. Rakastava naista kunnioittava mieheni on ihaninta. Hänkin sattuu olemaan itseäni nuorempi. Urheilemme yhdessä emmekä juo kännejä ikinä. Emme petä ja kunnioitamme toisiamme.

Onko se nyt minun vikani että yhä on nuorempia miehiä kimpussa? Pitäisikö säkkiin pukeutua?

Ei ole sinun vika ja minähn tuolla eka viestissä jo mainitsen:
        "Tavallaanhan on kyllä ihan yhtälailla miesten tyhmyyttä kun antavat naisten viedä"

Muutenkaan jos sinä ja kaverisi siellä olisitte olleet ei olisi koko asiaa varmaan edes noteerannut, nuo ko. tädit oli varmaan likempänä viittäkymppiä mutta pukeutuminen pissistyylillä, kai niillä oli joku teemailta tms. siinä menossa joka sitten absurdiutensa vuoksi jäi niin hyvin sisustaseuraajan mieleen,

• nainen 34v
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei ole sinun vika ja minähn tuolla eka viestissä jo mainitsen:
        "Tavallaanhan on kyllä ihan yhtälailla miesten tyhmyyttä kun antavat naisten viedä"

Muutenkaan jos sinä ja kaverisi siellä olisitte olleet ei olisi koko asiaa varmaan edes noteerannut, nuo ko. tädit oli varmaan likempänä viittäkymppiä mutta pukeutuminen pissistyylillä, kai niillä oli joku teemailta tms. siinä menossa joka sitten absurdiutensa vuoksi jäi niin hyvin sisustaseuraajan mieleen,

No se on varmasti ollut näky. Kaikki tavallaan kuitenkin elävät. Eiköhän keski-ikäiset naiset hae nuorista poikiensa ikäisistä miehistä kanssa vain seksiä. Jos olivat eronneita ja yksinäisiä tai pitivät hauskaa ja pojat tulivat kimppuun hassuna bonuksena. Voihan olla että naiset menivät kuitenkin yksin kotiin ikäistensä miesten luokse...

• Tango & Cash
        nainen 34v kirjoitti:

No se on varmasti ollut näky. Kaikki tavallaan kuitenkin elävät. Eiköhän keski-ikäiset naiset hae nuorista poikiensa ikäisistä miehistä kanssa vain seksiä. Jos olivat eronneita ja yksinäisiä tai pitivät hauskaa ja pojat tulivat kimppuun hassuna bonuksena. Voihan olla että naiset menivät kuitenkin yksin kotiin ikäistensä miesten luokse...

Ei nuoret miehet halua vanhemmalta naiselta kuin seksiä.

"Puumaseksi on jakojäännösten juhlaa":

"Kyllä, evoluutiopsykologeille on aika lailla selvää, että miehet etsivät oman ikäistään tai nuorempaa kumppania, joilla hedelmällistä ikää riittää - ja naiset vastaavasti miestä, jolle on jo ehtinyt kertyä sosiaalista statusta ja muita resursseja. Tämä on enemmän tai vähemmän universaalia ja kumpuaa ihmisluonnosta".
        Lähde: http://www.tiede.fi/blog/2010/09/03/puumaseksi-on-jakojaannosten-juhlaa

Jotain miehessäsi on siis vialla, kun ei saa oman ikäistään tai nuorempaa naista - ja sinussa kun et saa oman ikäistäsi tai vanhempaa miestä. Nauttikaa toki toisistanne, jakojäännökset.

• typerä nainen.
    • Shark Mac

No mitä järkeä jotain kolmekymppisiä yrittää!? Nehän on huonoimpia mahdollisia.

Kokemukseni mukaan parhaita on 20-vuotiaat - pari vuotta. Hekin ovat ylimielisiä, haluavat koskettelua, uskottomia. Mutta sellaista juuri pitääkin haluta!

Jalustalta naiset saa parilla oikein laitetulla kommenitlla pois. Koulutusta heillä ei ole ja heille on kiva kertoilla tekaistuja stooreja maailmalta. Jos naisella on iso koru, hänelle pitää sanoa, että sulle sopis pieni koru. Jos lyhyt tukka, sanoa, että sulle sopis tosi hyvin pitkä.

• Bbbbb111111

Taitaa ap olla nuorehko nainen josta miehet ei olleet kiinnostuneita.

• 7+14

Olen huomannut itsestäni, että en enää pariin vuoteen baarikierrokselle lähtiessäni odota tapaavani ketään naista toisin kuin aiemmin. Jälkeenpäin oikein ihmetyttää mitä mielessäni on liikkunut, kun ajattelin joskus tapaavani baarissa jotain varteenotettavia kumppaneita.

No varmaan kokemus on opettanut, alla "parhaat" vastaukset parilta viime vuodelta, kun olen satunnaisesti yrittänyt ihan tavallisen oloisiin naisiin tutustua baaritiskillä tms maks parin kaljan jälkeen, eli en missän nimessä kaatokännissä. Ja ei tosiaan ole kyse mistään supermalleista kenelle olen mennyt puhumaan mutta ihan perusnäteistä hyvin pukeutuvista. Avausrepliikki ollut jotain perustavaraa tyyliin "moi miten ilta mennyt", "hei mitä kuuluu", "näytät tosi söpöltä, kuka olet":

- nainen ei edes käännä katsettaa minua kohti, tuijottaa suoraan eteenpäin, kehonkieli viestittää että minun on paras poistua

- "mitä se sulle kuuluu?"

- "häivy!"

- "no joku raja"

- "pliis, toi on niiiin huono"

- "ei kiinnosta"

Joo, ei vaan jaksa enää, ihan sama. Jatkakaa vaan naiset ihmettelyä miksi suomalaiset miehet ovat "ujoja" eivätkä tule juttelemaan.

• 8+18

Henkkako siellä on taas käynyt provosoimassa Vauva-lehdessä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe