Olen ihan omasta tahdostani ja vapaasta valinnastani koko ajan sinkkumies,enkä elä puutteessa. Minusta on ihan parasta juuri olla sinkku ihan aina viimeisiin päiviin asti. Saa mennä ja tulla niinkun haluaa sekä sopia panoja millon vaan sekä minne päin vaan täällä maapallolla. Ei voisi ihanampaa tapaa olla viettää elämää. Elän elämäni ehdottomasti parasta ja ihaninta aikaa enkä tule ikinä laittamaan mittään sormuksia sormeeni! En ikinä! Nautitaan elämästä ja seksistä sekä hyvästä ruuasta:P. En halua ikinä seurustella,enkä elää parisuhteessa vaan aina tällä tavalla juuri.
Olen ihan omasta halustani ja tahdostani koko ajan sinkku!!!!
7
106
Vastaukset
- jepulis jee
joskus susta tulee vanha ja et kelpaa enää kellekään, silloin sulla on tosi yksinäistä.
Ja koskaan et saa kokea aitoa syvää rakkauden tunnetta. Sääli
Mut onnea valitsemallesi surulliselle tielle- ftyjugtuug
Nii-in, varokoon vaan ettei yhtäkkiä rupeakkin sitten haluamaan vakavaa suhdetta :P
- kaunotar
Naisena inhoan miehiä, jotka huitelee sinne tänne! Et kelpaisi edes nuolemaan kengän kärkiäni koskaan!
- ATM:lle jämät
Entä YT-korkkaajan sperman jämiä pillustasi?
- Forest Boy
Ihan omasta tahdosta trollaileet homofantasioitasi tänne ja seksipalstalle kirjoittelet, että mistä löydät naisen joka pakottaa panemaan. Säälittävä runkkari sinä olet.
- Typy Tipunen
Tunnen tyypin jonka suusta olen kuullut melkein samat sanat. Kyllähän tuo toki varmaan ihan kivaa on 40-50v asti, mutta veikkaan että viimeistään papparaisena voi tulla suru puseroon kun huomaa että kaikesta huolimatta elämästä uupuu jotain.
...tarkemmin kun ajattelee, kyseessä on niin narsistinen ja kylmä ihminen että ei taidakaan tulla. Mutta jokainen tavallaan! - SolitaryMan1977
En ikinä halua seurustella enkä harrastaa seksiä. Ihanampaa elää yksin ja selibaatissa. Ei tartte sopia panoja ympäri maailmaa eikä tartte nähdä vaivaa. Saa vaan olla vapaa, siis todella vapaa!
AH IHANA selibaatti ja sinkkuus. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035