nainen: keneltä palstamieheltä haluisit ottaa suihin?
mies: kenen palstanaisen haluisit ottavan sulta suihin?
Huominen juhlapäivä palstalla!
26
159
Vastaukset
En haluaisi.
Älä kehtaa. Tuhosit edellisen ketjun ja tämäkö muka parempi? Sun touhu on kummallista.
- En harrasta
Se kalikka ei kuulu mun suuhun.
HC-touhua, eikä kuulu jokamiehen eikä naisen velvollisuuksiin.
Ei pysty - rek. nainen puska
Täällä ei ole ketään sellaista, joka saisi ottaa multa suihin. Olen vähän nirso..
- Niin?
ei sitä kysytty vaa keneltä itse ottaisit ?
- Dreamer-man
Ybiksen
- lal laa
Kaikki saa hoitoa, jonoon vaan. :)
- eri reilua
Tasapuolista
- Tanssikaa amicos
Tehkää jotain hyödyllistä. Tässä aika hyvä esimerkki
http://www.youtube.com/watch?v=Yzw9pkesF2M&NR=1&feature=endscreen Tuosta puuttuu "mies: kenern palstamiehen haluaisit ottavan sulta suihin?"
No voihan helkutti, tämähän oli relax-eyesin aloitus ensin. Joku ääliö hävitti alkuperäisen ja omi aloituksen. Tosi tyhmää.
Relalle haluan sanoa, oli hyvä aloitus ja tähän en vastaa tämä enempää. Piste!- katsos kun.,
LaRito kirjoitti:
ei rela kyllä tuollaisia kysyny mitä aloituksessa :D pelkkä linkki vaan. mut otsikko sama.
tosi typy halusi tuoda vain esiin suuseksi-innostuksensa. Syystä että...? Niin.
- fghnnn
katsos kun., kirjoitti:
tosi typy halusi tuoda vain esiin suuseksi-innostuksensa. Syystä että...? Niin.
voihan joku houmou innostua...
Kiitos.
Ei mua kyllä haittaa vaikka mun nikki ei paistattelekaan etusivulla. Pääasia on kuitenkin se, että aihe on tapetilla.
- lets be carefully
Siis tänään...
- määmy
Mä teen iltapalaks kuuden munan katkarapu-kinkkumunakkaan. :D
- lets be carefully
määmy kirjoitti:
Mä teen iltapalaks kuuden munan katkarapu-kinkkumunakkaan. :D
Huh huh ;)
- määmy
lets be carefully kirjoitti:
Huh huh ;)
Välil ei oo hyvä ol nirso :D
- Iifemocker
Vain oma rakas deft kelpaa
Ei selvästikään ollut mikään miesten subjektiivinen oikeus tämä teema.
- ATM mokker
Ei tapahtunu mitään
Nimimerkkini kertoo riittävästi.
Jos tahdot turvaan, modellin hurmaan on helppo tulla.
Senkun koputtaa, niin avataan.
Ja listat hitit, kritiikit soi silloin turhaan.
Nyt on vessakourian vapaapäivä,
kukaan ei tarvitse minua tänään.
Tahdon omistaa teille vuorokauden,
unohtaa tähden ja sankarin maineen,
olla miehen logikassa.
Read more: http://artists.letssingit.com/nelja-ruusua-lyrics-poplaulajan-vapaapaiva-kqn7cbr#ixzz2NaxTAb7X
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599