Sellasen joka ei käy baareissa usein vaan pitää koti illoista, sohvalla löhöilystä kainalon lämmössä. Tehtäis yhdesä ruokaa ja käytäis vaikka pyöräilemässä. Kirjoitin parille naiselle jotka mainostivat olevansa kilttejä ja jotka tykkäävät koti illoista mielummin kuin baareilusta.
En saanut vastausta. Pituus ja paino kriteerit täsmäsi myös. Kerroin olevani kiva, luotettava, fiksu mies joka ei ole ikinä pettänyt ja haluavani kunnon parisuhteen jossa molemilla on hyvä olla.
Mitä naiset oikein haluaa vai pitääkö naamataulun olla joku bratt pittin näköisen rikkaan unelmien poikamiehen.
Haluan kiltin naisen?
8
246
Vastaukset
- tunne, ei äly
Liian asiapitoinen ja vain itseen keskittyvä viesti jättää kylmäksi. Kiinnostuksen osoitus toisesta ja jotain tunnepohjaista mukaan, niin alkaa nainen kuin nainen lämpenemään..
Kokonaisuus ratkaisee, mutta fiilikset toisesta on ratkaisevin jatkossa. - 16+4
Itseäni ainakin tympäisee, jos viesti muistuttaa lähinnä CV:tä. Lähes jokainen kirjoittaa ne samat jutut "olen luotettava, kiva, fiksu" jne. eikä se kerro ihmisestä kyllä mitään. Hukkuu siihen samaan harmaaseen massaan, eikä aiheuta minkäänlaista kiinnostusta kuulla toisesta lisää.
Itse tykkään siitä, että viestillä viitataan johonkin yhteiseen asiaan - työ, intohimo, harrastus tai mikä vaan. Jokin asia, josta nousisi keskustelua. Se viestii siitä, että lähettäjä on kiinnostunut juuri minusta ja minun profiilistani, eikä vain lähetä copy paste-viestejä jokaiselle sopivalle naiselle.
Itse en edes vaadi kuvaa vastatakseni, tärkeämpää on miehen taito kirjoittaa. - asian todennut.
Sama se mitä ja miten naisille kirjoittaa kun ei ne vastaa kuitenkaan.
- vcxccxxcxcxcxxc
Kirjoita siihen viestiin
"Katselin tänään apaattisena telkkarista lumisadetta ja kuuntelin Barry Whiten viimeistä albumia. Se herätti minussa ajatuksia rakkaudesta ja rakastamisesta.
Mitä se todellisuudessa on? Sitä en tiedä. Kunhan fiilistelin ja ilmeisesti päädyin pysähtymään sinun profiiliisi - kohtaloa? En usko sellaiseen, mutta ehkä sinä saat minut uskomaan. Kaikilla ympärilläni on jotain mistä pitää kiinni, jonka vuoksi pitää kiinni. Herkkää. Minä en halua kuitenkaan salasuhdetta. Tarvitsen jotain aitoa, mutta en halua ainoastaan ottaa. Tahdon myös antaa sinulle. Tukea, rakkauta ja ymmärrystä. Kyllä minusta on siihen. Olen se joka seisoo kumppaninsa vierellä - ottaa kädestä kiinni ja halaa. Kaikki on hyvin. Tämä ei ole laskelmoitua vietittelyä. Tämä on elämää. Ota mut."- hui kauhia
Aika hyvä, mutta saa epäilemään että kyseessä on huijari.
Virhe olisi myös laittaa kuva munasta ja mainita että "olen se jolla seisoo kumppaninsa vierellä".
- Nellnopo
Mää olen kiltti ja ujohko nainen, mutta ilmeisesti en kelpaa miehille siitä huolimatta. Painoa on myös joidenkin mielestä liikaa varsinkin jos etsii hyvin hoikkaa naista seuraukseen. Jotenkin olen vääränlainen.
- kiltti mies37
Kyllä sinä kelpaat kunhan ilmoittelet itsestäsi. Ainakin minulle kelpaisit.Ja ujot on jotenkin ihania ja kyllä se ujous siitä vähnee kun ensin tutustuu rauhassa.
- aaaaaaaa3
Varmasti kiltti ja ujo nainen kelpaa monelle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888