Mitäs mieltä olette kyseisestä kilipailusta??.
uusi tähtiartistikilipailu??.
6
189
Vastaukset
- Joskus mukana ollut
Riippuu siitä, millä mielellä haluat lähteä osallistumaan. Jos haluat kokemuksia, esim. päästä eteenpäin laulamaan orkesterin kanssa alkukilpailujen karaoketaustoista, uusia tuttavuuksia, iloista seuraa, etkä pety, jos et pääsekään palkintosijoille tai/jos haluat uhrata liikoja rahojasi, niin sinnekin on mahdollisuus.Sitten vielä jos lähdet ryhmään ulkomaille, niin saat lisää mukavia muistoja, etkä ota liian vakavasti asioita, etkä ala haukkumaan vetäjiä ym. ym. niin varmasti kannattaa osallistua ja tehdä kuitenkin parhaansa jo oman mielensäkin vuoksi.
On näissä kisoissa oma viehätyksensä, vaikka joskus tuntuu, että pilaavat hyvän systeemin niin pienillä asioilla, kuin tuo rahalla äänestäminenkin, jopa satasien (olen kuullut),jotta pääsisi palkinnoille.
Onnea yrityksiin. - ei ihan minua varten
Kävinpä katsomassa järjestäjän sivuja, kun oli minulle ihan vieras karaokekilpailu. Muutaman kerran olen joihinkin kilpailuihin osallistunut ja hauskaahan se on ollut. Tämä vaikuttaakin mielenkiintoiselta formaatilta....siellä oli pitkä sepustus siitä, että lavakarismalla on suuri merkitys, ei pelkästään laulutaidolla. Ja että lavakarismaa voidaan mitata yleisön antamien äänien perusteella. Nämä äänet annetaan siis soittamalla maksulliseen puhelinnumeroon eli joka äänellä on hinta. Itse itseään voi siis äänestää kuinka paljon haluaa (lue kuinka paljon olet valmis maksamaan)...mutta tässä tuleekin sitten se pointti: jos äänestät itseäsi "koko rahalla" niin eihän se enää mittaakaan mitään yleisön suosiota eli lavakarismaa vaan vain oman kukkarosi kestävyyttä ja omaa haluasi päästä kisassa eteenpäin. Jokainen toki itse päättää mihin rahansa käyttää, kuten edellinen kirjoittajakin totesi. Mutta hyvä on ymmärtää kupletin juoni...eikö?
- pöljääkin pölvempi!
Rahastuskisa ja laulajat maksaa!
- sivusta seuraaja
Kun seuraan sivusta näitä keskusteluja vähän ihmetyttää kommentit rahastuksesta.Kaikissa kisoissa esim,televisiossa aina on yleisöäänestys ja monta kertaa pelkät yleisön äänet ratkasee voittajat.Tässä kilpilussa käsittääkseni myös tuomaristolla yhdessä äänestäjien kanssa on päätösvalta voittajia valittaessa.Kun tutustuin kotisivuihin ihan mielenkiintoinen formaatti heillä on,eikä äänestyspakkoakaan ole,eikä osallistumismksuja jne..Mielestäni laulaja on lavakarismaattien jos yleisö hänestä tykkää ja sehän kilpailussa tuodaan ilmi äänestämällä;miten muutenkaan?
- ei ihan minua varten
Heikko kohta tässä onkin se itseään äänestäminen, jota ei ymmärtääkseni ole rajoitettu millään tavalla. Miten itseään äänestäminen mittaa lavakarismaa ja yleisän suosiota? Jos äänestät itseäsi vaikka 100 puhelun verran, niin mitä tekemistä sillä on lavakarisman kanssa??? Kun kysyt, miten muuten yleisön tykkäämistä mitataan, niin eikös siinä voisi vaikka katsoa ja kuunnella yleisön reaktioita, taputuksia yms.
- okekonkari
Se kellä on eniten kavereita ja paksu lompakko = eniten ääniä niin pääsee jatkoon.
olen itse osallistunut ja asiahan on niin että siinä ei lauluäänellä ja lavakarismalla oo silloin mitään tekemistä .osallistuin muuten siihen kisaan 2 kertaa yhtä aikaa ...ensimmäisen ja viimeisen kerran.ja sitä lavakarismaahan pitäis arvostella siihen asiaan koulutetut ihmiset.ja kisajärjestelyt on aivan ha......rista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019