Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En ymmärrä miksi pitää sietää kumppanin ex.n soittoja/viestejä

vakavissaanko

Laitoin pelit kiinni, sillä jos pitää vielä roikkua exässä niin sittempä roikkuu! Minä en kaipaa suhteeseen kolmansia pyöriä! Niin, kyseessä lapseton nainen eli ei tarvii senkään takia olla yhteydessä!

17

3171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakavissaan kyllä

      Ei niitä tarvikaan sietää. Aluksi sille exälle voi kohteliaasti ilmoittaa että on mennyt eteeenpäin ja jos ex jatkaa soitteluaan/viestittelyään niin laittaa estot puhelimeen, spostiin ja fb:hen tai missä ne yhteydenotot sitten tapahtuukaan niin että ex ei voi jatkaa roikkumistaan. Ja kaikki herjaamissävyiset viestit kannattaa säästää siltä varalta, että ex jatkaa pommitustaan ja hakea sitten lähestymiskieltoa jos muu ei auta.

    • eiosaapäättää

      Silti jotkut muijat tuntee suunnatonta iloa kun ex laittelee silloin tällöin viestiä ja kyselee mitä kuuluu? Minä en ainakaan sellaista muijaa kattelis hetkeenkään jos pitää exän kanssa viestiä! Sittempähän palaa takaisin exän luo jos on tärkeempi kuin toinen ja uusi alkava suhde! Hyvin yksinkertaista, mutta toimivaa:)

      • päätökset tehty

        Samaa mieltä. En alkaisi suhteeseen miehen/naisen kanssa, joka exiään mukana roikottaa. Jos joku hyvä syy siihen on, niin sitten se syy on hyvä selkeästi kertoa ja rajoittaa yhteydenpito vain sen syyn ympärille. Muuten ei kenenkään kannata alkaa suhteeseen, jossa exiä mukana roikkuu. Kertoo yleensä miehen/naisen heikosta itsetunnosta, jos pitää jotain haaremia yrittää pitää. Samoin kenenkään exän ei kannata tollaseen haaremiin alistua, jos miehellä/naisella on jo uusi seurustelukumppani.


      • säälittäväääää
        päätökset tehty kirjoitti:

        Samaa mieltä. En alkaisi suhteeseen miehen/naisen kanssa, joka exiään mukana roikottaa. Jos joku hyvä syy siihen on, niin sitten se syy on hyvä selkeästi kertoa ja rajoittaa yhteydenpito vain sen syyn ympärille. Muuten ei kenenkään kannata alkaa suhteeseen, jossa exiä mukana roikkuu. Kertoo yleensä miehen/naisen heikosta itsetunnosta, jos pitää jotain haaremia yrittää pitää. Samoin kenenkään exän ei kannata tollaseen haaremiin alistua, jos miehellä/naisella on jo uusi seurustelukumppani.

        Mulla oli muija joka sanoi, että minkäs teet kun viestittelee:) itse olen saanut aina selvästi välit poikki ja se on kyllä tahto kysymys! Keinoja on! Ei muuta kuin kenkää perseelle ja viestikööt exän kanssa niin paljon kuin haluu:) naisia kyllä riittää tässä maassa ja jos kesken loppuun niin mennään rajan taakse!


      • vihaa jäljellä
        säälittäväääää kirjoitti:

        Mulla oli muija joka sanoi, että minkäs teet kun viestittelee:) itse olen saanut aina selvästi välit poikki ja se on kyllä tahto kysymys! Keinoja on! Ei muuta kuin kenkää perseelle ja viestikööt exän kanssa niin paljon kuin haluu:) naisia kyllä riittää tässä maassa ja jos kesken loppuun niin mennään rajan taakse!

        Lopetin suhteen naiseen joka ei saanut ecän soittoja loppuun ja valehteli niistä vielä kaiken lisäksi:D


    • järki kädessä

      eivät ne eksät viesti tai soittele jos ei toinen osapuoli ole vähintään yhtä innokkaana mukana. vähän hei realismia peliin. mutta eivät tietenkään ne teidän mies tai naisystävänne tunnusta että haluavatkin pitää eksiinsä' yhteyttä ja yhteydenpito on molemminpuolista ja että sitä tehdään koska yhä on tunteita eksiä kohtaan. Tottakai valehtelevat että eksä vaan yksin pitää yhteyttä. hohhoijaa sinisilmiä.

      • 18 + 19

        Joskus voi olla noin, muttei läheskään aina. Omalla kohdallani voin sanoa, että mun miespuoliset exät lähes poikkeuksetta on jääneet pitämään muhun yhteyttä eron jälkeen, etenkin niissä tapauksissa, joissa olen ollut se jättäjä. Se on ollut viestittelyä, soittelua, vonkaamista ja yksipuolista "vanhojen muistelua". Olen yleensä yrittänyt olla niin ystävällinen ja kohtelias kuin olen vain pystynyt, vaikkei homma yhtään enää olis kiinnostanut, ja suostunut joskus tapaamaankin, mutta sitten jos se vonkaus on jatkunut siitä huolimatta, että olen sanonut, etten ole kiinnostunut niin aika tiukkaan sävyyn on lopulta joutunut sen kiinnostuksen puutteensa ilmaisemaan ja lopulta olen ollut vastaamatta jos muu ei auta. Omien kokemusten perusteella olen huomannut, että yleensä se jätetty osapuoli helpommin eron jälkeen jää roikkumaan jättäjään ja se usein on virhe jättäjältä sitä yhteydenpitoa jatkaa, koska jätetty helposti kuvittelee siinä olevan vielä jotain enemmän, vaikka jättäjä vaan silkasta kohteliaisuudesta tai säälistä joskus yhteyttä pitäisi.


      • tyhmätnaiset
        18 + 19 kirjoitti:

        Joskus voi olla noin, muttei läheskään aina. Omalla kohdallani voin sanoa, että mun miespuoliset exät lähes poikkeuksetta on jääneet pitämään muhun yhteyttä eron jälkeen, etenkin niissä tapauksissa, joissa olen ollut se jättäjä. Se on ollut viestittelyä, soittelua, vonkaamista ja yksipuolista "vanhojen muistelua". Olen yleensä yrittänyt olla niin ystävällinen ja kohtelias kuin olen vain pystynyt, vaikkei homma yhtään enää olis kiinnostanut, ja suostunut joskus tapaamaankin, mutta sitten jos se vonkaus on jatkunut siitä huolimatta, että olen sanonut, etten ole kiinnostunut niin aika tiukkaan sävyyn on lopulta joutunut sen kiinnostuksen puutteensa ilmaisemaan ja lopulta olen ollut vastaamatta jos muu ei auta. Omien kokemusten perusteella olen huomannut, että yleensä se jätetty osapuoli helpommin eron jälkeen jää roikkumaan jättäjään ja se usein on virhe jättäjältä sitä yhteydenpitoa jatkaa, koska jätetty helposti kuvittelee siinä olevan vielä jotain enemmän, vaikka jättäjä vaan silkasta kohteliaisuudesta tai säälistä joskus yhteyttä pitäisi.

        Miksi ihmeessä pitää olla ystävällinen ja vastailla noihin viesteihin? varsinkin jos on uusi suhde, joka ei pidä siitä?? naisen logiikkaa!! No, jos oisit mun seurustelukumppani niin saisit jäädä yksin olee ystävällinen exälle:) mitä v..tun järkee jos ei kiinnosta enää!!


      • 18 + 19
        tyhmätnaiset kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää olla ystävällinen ja vastailla noihin viesteihin? varsinkin jos on uusi suhde, joka ei pidä siitä?? naisen logiikkaa!! No, jos oisit mun seurustelukumppani niin saisit jäädä yksin olee ystävällinen exälle:) mitä v..tun järkee jos ei kiinnosta enää!!

        En aina ole ollut suhteissa noiden yhteydenottojen aikaan ja silloin kun olen niin olen kyllä kertonut nyxälle niistä. Ja aika nopeasti olen myös tehnyt selväksi exille, ettei kiinnostusta ole. Musta on noin yleisesti ottaen hyvä pyrkiä olemaan ystävällinen, mutta tietenkin niin, ettei siinä mitään väärinymmärtämisen riskiä pääse syntymään. Siis ensin kerron ystävällisesti, että olen mennyt eteenpäin, ei kiinnosta. Sitten jos jatkuu sanon saman tiukempaam sävyyn. Useimmat ymmärtää jo tässä vaiheessa ja lopettaa. Jos edelleen jää roikkumaan voin sanoa vielä kertaalleen vielä tiukempaampaan sävyyn (tässä vaiheessa voi olla jo vähän tyly) ja sen jälkeen lakkaan vastaamasta. Tämän pidemmälle ei ole koskaan tarvinnut mennä, joten suht fiksuja exiä kuitenkin ilmeisesti mulla ollut verrattuina joihinkin kauhutarinoihin täällä, joissa exät saattaa vuosiksikin jäädä roikkumaan ja häiriköimään.


      • 18 + 19
        18 + 19 kirjoitti:

        En aina ole ollut suhteissa noiden yhteydenottojen aikaan ja silloin kun olen niin olen kyllä kertonut nyxälle niistä. Ja aika nopeasti olen myös tehnyt selväksi exille, ettei kiinnostusta ole. Musta on noin yleisesti ottaen hyvä pyrkiä olemaan ystävällinen, mutta tietenkin niin, ettei siinä mitään väärinymmärtämisen riskiä pääse syntymään. Siis ensin kerron ystävällisesti, että olen mennyt eteenpäin, ei kiinnosta. Sitten jos jatkuu sanon saman tiukempaam sävyyn. Useimmat ymmärtää jo tässä vaiheessa ja lopettaa. Jos edelleen jää roikkumaan voin sanoa vielä kertaalleen vielä tiukempaampaan sävyyn (tässä vaiheessa voi olla jo vähän tyly) ja sen jälkeen lakkaan vastaamasta. Tämän pidemmälle ei ole koskaan tarvinnut mennä, joten suht fiksuja exiä kuitenkin ilmeisesti mulla ollut verrattuina joihinkin kauhutarinoihin täällä, joissa exät saattaa vuosiksikin jäädä roikkumaan ja häiriköimään.

        Sori typot, vähän kiireessä kirjoitin.


      • kenkäääääääää
        18 + 19 kirjoitti:

        Sori typot, vähän kiireessä kirjoitin.

        Naiset joiden pitää viestitellä exien kanssa ovat v..tun säälittäviä roikkujia!!


      • 3+17
        kenkäääääääää kirjoitti:

        Naiset joiden pitää viestitellä exien kanssa ovat v..tun säälittäviä roikkujia!!

        mites sitten kun se viestittäjä on MIES, jättäjä ja on jo uuden kanssa mutta viestittelee silti parin viikon välein, vaikka erosta vuosi? Et en menisi sanomaan että roikkuja on aina se jätetty!!!! ja nainen!!!!!!


      • säälittävää
        3+17 kirjoitti:

        mites sitten kun se viestittäjä on MIES, jättäjä ja on jo uuden kanssa mutta viestittelee silti parin viikon välein, vaikka erosta vuosi? Et en menisi sanomaan että roikkuja on aina se jätetty!!!! ja nainen!!!!!!

        3 17 jos viestitellyt vuoden niin annat vastakaikua eli vastaat miehelle! Todennäköisesti teet sen nykyisen selkäsi takana- kenkää sulle lisko!


      • 3+17
        säälittävää kirjoitti:

        3 17 jos viestitellyt vuoden niin annat vastakaikua eli vastaat miehelle! Todennäköisesti teet sen nykyisen selkäsi takana- kenkää sulle lisko!

        eipä tarvi tälle liskolle kenkää antaa! Ja kyllä, nautin kun ex ja hänen nyxä saavat minusta riidan aikaiseksi. En siis itse laita viestiä, mutta vastaan kauniisti... :) ja edelleen kyllä, olen vittumainen!!! Olisi lopettanut aikuimaisesti suhteen.


    • lifemocker

      vaikka exän kanssa ihan ok väleissä ollaankin niin en näe mitään syytä olla ns "tarpeettomasti" yhteyksissä. moikataan kun tavataan jne

    • 357 mag

      Liian tutulta kuulostaa noi alkupään roikkumisjutut et oikeen häjyä tekee. Kaiken maailman roikkujia, toivottavasti ei enää osu kohalle, trauma tuli jo yhdestäkin.

    • kyllästynyt eksään

      Ex naiset tuskin roikkuvat yhtä paljon kuin miehet. Miehet menevät uusiin naimisiin ja hankkivat perheen kunnes tajuavat olleensa onnellisempia eksänsä kanssa ja sitten alkaa tekstiviesti/soittopommitus. Jos niihin vastataan ja nyxä kysyy jotain niin selitetään että eks-nainen roikkuu. Voi teitä miehiä kun kaikki pitäisi saada eikä mikään riitä ja kaikkeen ratkaisu on valheita valheiden päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe