Reeniä horo!

norm@l

Tämä aihe saattaa saada monille punaa kasvoille mutta ihmettelen tätä miksi moni jotka käytte salilla ja olette hyvässä vedossa(Timminä.Lihaksikkaita.Kuka vetää kaurapuuron voimalla,kuka hormoonien..)kehtaatte arvostella ihmisiä jotka ovat erikokoisia/näköisiä jotka eivät TEIDÄN silmää miellytä kun eivät ole samanlaisia kuin te.
Mikä ihmeen buumi nyt on meneillään kun kaikkien tarvisi olla fitneskunnossa?????
Läskit on out yms mitä olen kuullut.Todella törkeää käytöstä.Eihän tälläiset henkilöt voi olla normaaleja...Pakko koko ajan treenata jotta tulee tuloksia.Jotta näyttää hyvältä.Tälläisellä henkilöllä täytyy olla todella heikko itsetunto.yrittää hakea hyväksyntää jotta kelpaa...

15

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtuus kaikessa

Mieluimmin kuin sohvaperunan itsetunto. Ei tarvitse hakea kaljatuopista itsetuntoa

• norm@l

En nyt sitä tarkoittanutkaan että liikunta tarvitsisi lopettaa.jos omistaa terveet tavat ja liikkuu ni sehän on hyvä juttu.mut miksi moni salilla käviä katsoo jo normaalejakin ihmisiä nenän vartta pitkälle ja sanoo et pitää olla tikissä.tämä ei ole normaalia.itse en ainakaan saa sellaisia lihaksia aikaiseksi että verisuonet pullistelee pintaa.

• --..--

Terveellä ihmisellä on terveet tavoitteet.
      Ihminen on luonnostaan kilpailuvietin omaava ja tämä korostuu ja näkyy hyvin kuntoilupiireissä.
      Vaikka ei suoraan kilpailtaisi ketään vastaan niin kilpaillaan itseään vastaan.
      Halu kehittyä ja tulla paremmaksi niin henkisesti ja fyysisesti on todella tervettä. Sehän on merkki siitä että menee elämässä eteenpäin eikä junnaa paikallaan.
      Saa saavutuksia ja menestyy. nehän tuottaa mielihyvää.
      Tällaisen normaalin ihmisen silmissä, sellainen joka ei mitään tee ja on saamaton ei todellakaan näytä hyvältä. Sen vuoksi Lihavia ym laiskamatoja paheksutaa.
      ja sehän on ihan oikein.

• Lapsellista jengiä

Eihän aloituksessa ollut kyse "terveista tavoitteista" saati normaalista kilpailuvietistä vaan yksinkertaisesti käytöstapojen puutteesta.

Ja miten helvetissä te edes oletatte, että joku entinen sohvaperuna saa karistettua ne läskit ja pääsee timmiin kuntoon, jos se ei saa tulla salille ilman, että saa osakseen mulkoilua?

Kaiken kaikkiaan ihan vitun keskenkasvuinen asenne, keskittyisitte vaan siihen omaan treeniinne ettekä muiden jenkkakahvoihin.

• 69-v

Missä? Kuka? Milloin?

Pakko kysyä koska en ole havainnut tuollaista vajaan 10:n salivuoden aikana.

• hjgfdsa

samaa olin minäkin tulossa kysymään. omalla salillani ainakin käy ihan kaiken kokoisia ihmisiä, eikö siellä ketään nenän vartta pitkin tuijoteta.

• 10+3

Ei se ole se koko vaan se laiskuus. Niin kuin joku jo sanoi salilla käy paljon eri kokoisia ihmisiä. Itse olen ihan normaalikokoinen ja hyvässä kunnossa mutta salilla moni lihava vetää isommilla painoilla ja pidempään kuin minä... itse halveksin niitä jotka syövät paskaa eivätkä urheile ja sitten 50 vuotiaana saavat kaikkia verisuoni ja sydän sairauksia joiden hoidot veronmaksajat maksaa.

En kyllä ottaisi laiskaa paksua miestä mutta ei minulla mitään lihavia vastaankaan ole.

Pari kertaa olen saanut ikävän katseen joltain tytöltä salilla kun on ollut häneen verrattuna pienemmät painot. Siinähän kattoo vaan:)

• 69-v

Oma kokemukseni joka on oikeastaan kokemattomuus tuosta syrjinnästä.

Aloitin kuukautta vaille 6-kymppisenä polvi-invaliidina joka oli käynyt läpi yhden sydänkohtauksen ja verenpaineet olivat koholla lääkityksestä huolimatta.
      Bonuksena korkea kolestroli.

Hahmon voit kuvitella.

Aloittaessanikaan en havainnut vähäisintäkään ikärasismia enkä laardisen, huonikuntoisen hahmoni karsastusta!

Jouduin laoittamaan todella varovaisesti.
      Polveni rajoitti jalkatreenin pelkkään potkukoneeseen.
      Istumaannousut kädet edessä olivat työläitä.
      Ojentajia ja koukistajia aloin harjoittamaan naisten painoilla.

Siitä se lähti, halveksuntaa kokematta, liikkeelle.

Muutaman kuukauden kuluttua aloin varovaisesti tekemään puolikyykkyä ja maastavetoja.
      Pääpaino oli vatsassa ja selässä paitsi maven niin myöskin hyvän huomenen muodossa.

Ketään muuta ikäluokkani tyyppiä en nähnyt.

Puolen vuoden kuluttua voin luopua lääkkeistä ja arvoni olivat lääkittyjä paremmat.

Kaikki syrjintää kokeneet. Tulkaa syrjintävapaalle salillemme!

• norm@l

Niin mutta jos ihminen on liikunnallinen ja normaali painoinen.ei ole sohvaperuna niin onko sekin silloin läski????

• 9+7

Vastasit omaan kysymykseesi. Läski on läski ja normaalipainoinen on normaalipainoinen.

Usein vaan ihmiset jotka ovat aika pyöreitä kutsuvat itseään urheilullisiksi ja normaalipainoisiksi.

On vissiin makuasia, itse satun pitämään treenatuista miehistä (ei siis tarvitse olla mitään 6 päkkejä) koska se kertoo jotain luonteestakin. Ja jaksaahan sellainan muissakin hommissa paremmin

• norm@l

Totta puhut.Mutta siksi kysyin sillä jotkut treenatut miehet pitää sellasia naisia läskeinä jotka ovat normaalipainoisia liikunnallisia.

• yuip

ihnisiä on moneen junaan. toiset ihannoi niitä todella todella läskejä, jotkut ihannoi päkkiä ja joku isoja silikooneja tai täyttä lautaa tai tai tai.. sen vuoksi ei kuitenkaan voi yleistää

• iron fan

Jos joku ääneen arvostelee toisen ulkonäköä negatiivisesti, on kyseinen henkilö idiootti. Ei sillä ole merkitystä onko treenattu, treenaamaton, mies, nainen tai mitä vaan.

Ja itsekkin 16 vuotta salilla käyneenä useammassa eri kaupungissa, en ole koskaan huomannut ketään arvosteltavan negatiivisesti.

• suck that

Kyllä taidat ihan vajaa olla jos et itsekkään tajuu ettei sitä reeniä niinkään ulkonäön vuoksi, vaan TERVEYDEN JA HYVINVOINNIN takia. Omapa on ongelmasi jos lihaksesi surkastuu ja kaljamaha kasvaa...
      P.s yleensä kaikki sohvapunkerot joihin oon törmänny ovat juuri tuollaisia huono itsetuntoisia itsepäisiä nahjuksia joita ri vähääkään terveys kiinnosta.
      Onko se edes paha että terveellisen elämäntavan buumi villitsee? Parempiko ois sit läski villitys?

• Kotisalikonsultti

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat vaikka olen itse aktiiviliikkuja ja nykyisellä mittapuulla hyvässä kunnossa. Nyt on todellakin "fitnessbuumi" johtuen median ja mm. TV-ohjelmien isnpiroimana. Sitten ne jotka ovat aloittaneet uuden elämän ja alkaneet treenaamaan ja syömään "fitness-lifestylen" mukaisesti alkavat tuputtamaan juttuaan kuin kiihkoista uskontoa. Pahimmat tapaukset vielä paheksuvat lihavia äänekkäästi ympäri sosiaalista mediaa. Pahimpia tuntuvat olevan ne puolivuotta fitneeselämää viettäneet 18-25v naispuoliset säteilijät.

Tottahan se on, että ihmiset ovat lihavampia ja huonossa kunnossa mutta jokaisen oma asia. Itseäni tuollainen fitnesselämän tuputtaminen viduddaa ankarasti. Puhumattakaan jonkin tietyn tyylisuunnan tai kuntokoulun mainostaminen ja hehkuttaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe