Minulla, naisella, on menneisyydessä lukuisia yhden yön juttuja. Olen siis ihan kauhea hirviö, ja kuulemma en pääse ikinä naimisiin, ja mitä muuta tahansa.
Ainoa vain,että mitä minä olisin hyötynyt siitä, että olisin elänyt ilman seksiä kolmikeymppiseksi asti. Siis ihanko tosiaan tässä nyt pitäisi uskoa, että jos en olisi harrastanut seksiä, niin olisin löytänyt sen aivan täydellisen miehen, joka palvoo ja rakastaa minua.
En nyt taida kuitenkaan pitää tuota mahdollisena
Mitä minä seksittömästä elämästä olisin saanut
113
696
Vastaukset
- Juuri se ainoa
Todennäköisesti arvosi olisivat silloin kokonaan erilaisia ja siten olisit sielultasi kuin eri ihminen, ja sinulla olisi kuin olisikin rakastava aviomies, joka arvostaisi juuri niitä samoja asioita kuin sinäkin. Kyse ei ole lainkaan seksistä tai seksittömyydestä vaan arvoista. Arvot tekevät sinusta sen ihmisen kuka pitkälti olet.
Sinun arvoihisi sopii intiimi kanssakäyminen tuikituntemattomien miesten kanssa ilman kumppanuutta, ja sen arvoisia miehiä olet sitten vetänyt puoleesi kuin kohtalona, koska se on kuva sielustasi. Sielunkumppaneitasi ja sinun tosirakkautesi ovat juuri ne yhdenillan kikkelinheiluttajat joita olet tapaillut tähänkin asti, eikä suinkaan joku romanttisesta elinikäisestä kumppanuudesta haaveileva vahvasti sitoutuva herkkis.
Mutta älä huoli, teitä on paljon ja voitte aina vaihtaa kumppania koska vain. Todennäköisesti löydät mieheksesi jonkun kaltaisesi, ihastutte sitten johonkin uuteen ensimmäisen yhteisen lapsenne jälkeen, petätte ja jätätte, koska sellaisia te vain olette syvimmiltä arvoiltanne. Ja ne suuret 300 vieraan kirkkohäätkin tulette pitämään vain koska muut sitä teiltä odottavat. Ero tulee ennenkuin häälahjojen osamaksutkaan ovat päättyneet, eikä kukaan sitä nykyaikana edes paheksu.
Et sinä meidän hyväksyntää mihinkään tarvitse, kun enemmistö ihmisistäkään ei todellisuudessa sinua paheksu. Soita jo sille Peralle jolle annoit viime viikonloppuna. Hän on yksi niistä sinulle oikeista, tai se Rami, vai oliko se Rape. Et vain taida uskaltaa antaa kaltaisellesi mahdollisuutta?- ap.
"Todennäköisesti arvosi olisivat silloin kokonaan erilaisia ja siten olisit sielultasi kuin eri ihminen, ja sinulla olisi kuin olisikin rakastava aviomies, joka arvostaisi juuri niitä samoja asioita kuin sinäkin. Kyse ei ole lainkaan seksistä tai seksittömyydestä vaan arvoista. Arvot tekevät sinusta sen ihmisen kuka pitkälti olet."
No jaa, arvoni ovat yksinkertaiset seksn suhteen. Silloin kun olen parisuhteessa ja olen sitoutunut olemaan uskollinen niin silloin olen sitä, ja samaa odotan myös mieheltä. Mutta silloin kun olen sinkku, ei minulla tietääkseni ole uskollisuusvelvotteita ketään kohtaan. Enhän myöskään vaadi, että miehen pitäisi kieltäytyä koko aikaisemman elämänsä ajan seksistä vain sen takia, että hän joskus, jossain vaiheessa mahdollisesti on parisuhteessa kanssani.
"Sinun arvoihisi sopii intiimi kanssakäyminen tuikituntemattomien miesten kanssa ilman kumppanuutta, ja sen arvoisia miehiä olet sitten vetänyt puoleesi kuin kohtalona, koska se on kuva sielustasi. Sielunkumppaneitasi ja sinun tosirakkautesi ovat juuri ne yhdenillan kikkelinheiluttajat joita olet tapaillut tähänkin asti, eikä suinkaan joku romanttisesta elinikäisestä kumppanuudesta haaveileva vahvasti sitoutuva herkkis."
Vaan mitä se kertoo miehistä ja heidän sielunelämästä ja arvoista, että noin 95 % miehistä on koska tahansa valmis harrastamaan seksiä kenen tahansa tuntemattoman naisen kanssa. - komppaan
Täytyy kuitenkin muistaa, että enemmän naiset olisi valmiita tutustumaan paremmin ja ryhtymään parisuhteeseen miesten kanssa kuin toisinpäin. Sen jos minkä on oppinut, että baareissa ei pyöri ollenkaan fiksut ihmiset! Mutta juuri 18v. täyttäneet siellä pyörii innoissaan ja tietty toivoo löytävänsä ensimmäisen suhteensa! Harmi vaan että ne on pettymyksiä! Vanhempien tulisi neuvoa lapsiaan hakemaan seuraa jostain järkevämmästä paikasta kuin baarit! Mutta minkäs teet jos vanhemmat itsekin on kaupunkien pubiruusu sukupolvea.
Iän myötä arvojen tulisi itsestään kehittyä, jos on yhtään aivoja päässä! Jos pysyy aina yhtä lapsenmielisenä ja kevytkenkäisenä, päässä on vikaa. Kartan kaukaa sellaiset 30-40v. miehet, jotka edelleen käyvät joka viikonloppu baareissa ja laivoilla ja tietty harrastavat yhdenillan juttuja. He kuitenkin valittavat, että "sitä oikeaa ei löydy". No ei varmaan tuolla tyylillä löydykään! Ties mitä sukupuolitauteja kantaen ja ties vaikka olisi lehtolapsi jossain, josta mies ei edes ole tietoinen! - Juuri se ainoa
ap. kirjoitti:
"Todennäköisesti arvosi olisivat silloin kokonaan erilaisia ja siten olisit sielultasi kuin eri ihminen, ja sinulla olisi kuin olisikin rakastava aviomies, joka arvostaisi juuri niitä samoja asioita kuin sinäkin. Kyse ei ole lainkaan seksistä tai seksittömyydestä vaan arvoista. Arvot tekevät sinusta sen ihmisen kuka pitkälti olet."
No jaa, arvoni ovat yksinkertaiset seksn suhteen. Silloin kun olen parisuhteessa ja olen sitoutunut olemaan uskollinen niin silloin olen sitä, ja samaa odotan myös mieheltä. Mutta silloin kun olen sinkku, ei minulla tietääkseni ole uskollisuusvelvotteita ketään kohtaan. Enhän myöskään vaadi, että miehen pitäisi kieltäytyä koko aikaisemman elämänsä ajan seksistä vain sen takia, että hän joskus, jossain vaiheessa mahdollisesti on parisuhteessa kanssani.
"Sinun arvoihisi sopii intiimi kanssakäyminen tuikituntemattomien miesten kanssa ilman kumppanuutta, ja sen arvoisia miehiä olet sitten vetänyt puoleesi kuin kohtalona, koska se on kuva sielustasi. Sielunkumppaneitasi ja sinun tosirakkautesi ovat juuri ne yhdenillan kikkelinheiluttajat joita olet tapaillut tähänkin asti, eikä suinkaan joku romanttisesta elinikäisestä kumppanuudesta haaveileva vahvasti sitoutuva herkkis."
Vaan mitä se kertoo miehistä ja heidän sielunelämästä ja arvoista, että noin 95 % miehistä on koska tahansa valmis harrastamaan seksiä kenen tahansa tuntemattoman naisen kanssa."Enhän myöskään vaadi, että miehen pitäisi kieltäytyä koko aikaisemman elämänsä ajan seksistä vain sen takia, että hän joskus, jossain vaiheessa mahdollisesti on parisuhteessa kanssani."
Ei kyse ole siitä vaan arvoista. Arvot ovat kuin sielusi ominaisuuksia, mikäli ne ovat sisäsyntyisiä eivätkä vain ulkoaohjautuvia kuten kavereilta tai perheeltä.
Ei mies harrasta tai jätä harrastamatta yhden yön juttuja sinun vuoksesi, vaan oman itsensä vuoksi mikäli hän on sisältä ohjautuva. Sisältä ohjautuva ihminen on uskollinen sielulleen ei toisille ihmisille, kavereille, sukulaisille, muodille tai kirkolle kuten ulkoaohjautuva.
Minä en harrasta yhdenyön juttuja, koska se on osa todellista minääni. En kuulu mihinkään uskontoon joka sitä vaatii. Ja jos sisältäohjautuvan ihmisen arvot kertovat hänen todellisesta minästään, eikö silloin todellinen sielunkumppani jaa tärkeimmät noista arvoista?
Minä en tuomitse sinua, vaan määrittelen itse omat rajani ja kuka ne saa rikkoa. Sitä ei päätä kaverit, ei kirkko, ei media, ei muoti. Minä en harrasta yhdenillan juttuja, ja omat intiimit rajani saa rikkoa vain arvojani kunnioittava ja jakava nainen, jota rakastan. Sinä et ole sellainen ihminen, eikä kyse ole tuomitsemisesta. Sinulla ei vain ole oikeutta rikkoa minun intiimejä rajojani. Sinä kuitenkin tuomitset minut ja kaltaiseni ensimmäisessä viestissäsi, että me emme saisi itse määrätä omia rajojamme ja kuka ne saa rikkoa.
"Vaan mitä se kertoo miehistä ja heidän sielunelämästä ja arvoista, että noin 95 % miehistä on koska tahansa valmis harrastamaan seksiä kenen tahansa tuntemattoman naisen kanssa."
Kuten sanoin, te olette enemmistö. Ja vielä suurempi enemmistö on ulkoaohjautuvia. Ihmisiä jotka eivät tiedä mitkä ovat heidän arvonsa, keitä he ovat, vaan seuraavat sokeasti, mitä kaverit, media, perhe, yhteisö heille määrää.
Ehkä olet oikeasti seksuaalisesti vapaamielinen eikä kyse ole median aivopesusta, ja sellainen rajojen rikkominen ei vain ole sinulle niin iso juttu. Ole sellainen kuin olet, mutta sinulla ei ole oikeutta vaatia, että muut eivät saisi itse päättää omista rajoistaat ja torjua sinua, koska arvosi kertovat että olet liian erilainen. Emme ainakaan ole sielunkumppaneita, kun emme jaa edes arvoja. Yhdenillan jutut eivät ole minun arvoni, ja siksi minä päätän, ettei sellainen ihminen saa minun seksuaalisia rajojani rikkoa, eikä sinulla ole mitään oikeutta valittaa tai tuomita minua siitä.
- 7677676776767
Et ehkä saa enää kestävää parisuhdetta, mutta jos olet lapseton, olet hyvä kandidaatti seksisuhteisiin!
- ap.
"Et ehkä saa enää kestävää parisuhdetta, mutta jos olet lapseton, olet hyvä kandidaatti seksisuhteisiin!"
Oletko samaa mieltä myös irtosuhteita harrastaneista miehistä ? - 7654745775
ap. kirjoitti:
"Et ehkä saa enää kestävää parisuhdetta, mutta jos olet lapseton, olet hyvä kandidaatti seksisuhteisiin!"
Oletko samaa mieltä myös irtosuhteita harrastaneista miehistä ?Ei teille naisille tunnu miesten kumppaneiden määrällä olevan niin väliä. Sen sijaan miehille sillä on. Mistä lie johtuu. Tää on ihmisten perusluonteessa eikä sille mitään voi. Tiedän, että teitä naisia ärsyttää kun ette saisi rauhassa paneskella ympäriinsä, mutta saattehan te. Kunhan sitten hyväksytte sen, ettei miehet siitä pidä ja se saattaa rajata joitain miesehdokkaita pois. Asiasta kiukuttelu ei auta. Ethän säkään sille mitään voi, että pidät tietynlaisista miehistä. Ei miehiäkään siitä saa syyttää, etteivät pidä kukasta kukkaan hyppineestä naisesta!!
- ---
7654745775 kirjoitti:
Ei teille naisille tunnu miesten kumppaneiden määrällä olevan niin väliä. Sen sijaan miehille sillä on. Mistä lie johtuu. Tää on ihmisten perusluonteessa eikä sille mitään voi. Tiedän, että teitä naisia ärsyttää kun ette saisi rauhassa paneskella ympäriinsä, mutta saattehan te. Kunhan sitten hyväksytte sen, ettei miehet siitä pidä ja se saattaa rajata joitain miesehdokkaita pois. Asiasta kiukuttelu ei auta. Ethän säkään sille mitään voi, että pidät tietynlaisista miehistä. Ei miehiäkään siitä saa syyttää, etteivät pidä kukasta kukkaan hyppineestä naisesta!!
Hyvin sanottu. Feminismi on tehnyt naisista lapsia.
- ap.
7654745775 kirjoitti:
Ei teille naisille tunnu miesten kumppaneiden määrällä olevan niin väliä. Sen sijaan miehille sillä on. Mistä lie johtuu. Tää on ihmisten perusluonteessa eikä sille mitään voi. Tiedän, että teitä naisia ärsyttää kun ette saisi rauhassa paneskella ympäriinsä, mutta saattehan te. Kunhan sitten hyväksytte sen, ettei miehet siitä pidä ja se saattaa rajata joitain miesehdokkaita pois. Asiasta kiukuttelu ei auta. Ethän säkään sille mitään voi, että pidät tietynlaisista miehistä. Ei miehiäkään siitä saa syyttää, etteivät pidä kukasta kukkaan hyppineestä naisesta!!
No, tietysti jokainen saa haluta minkälaista kumppania vain ja tehdä rajauksia mielensä mukaan, ei siinä mitään. (Vaikka pidänkin jokseenkin naurettavana ja tekopyhänä sitä, että joku naistennaurattajapelimies vaatii itselleen neitsytvaimoa)
Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita. - fsdgsgsgsdgs
ap. kirjoitti:
No, tietysti jokainen saa haluta minkälaista kumppania vain ja tehdä rajauksia mielensä mukaan, ei siinä mitään. (Vaikka pidänkin jokseenkin naurettavana ja tekopyhänä sitä, että joku naistennaurattajapelimies vaatii itselleen neitsytvaimoa)
Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita.Älä vaan tee yleistyksiä tämän palstan perusteella miehistä! :D Tällä palstalla on näitä neitsytpoikia, ja he haluavat sitä neitsyttä itelleen. Ehkä tämän pystyt ymmärtämään.
Sen sijaan naistennaurattajapelimies ei varmaan kovin usein neitsyttä tyttöä halua. Itse ainakin haluaisin naiseni omaavan jonkun verran kokemusta, jotta hän osaisi arvostaa sitten juuri minun taitojani ja isoa kaluani. Kauan neitsyeenä pysynyt ei välttämättä ole lisäksi kovin kiinnostunut seksistä ja se on vähän kurjaa jos hän sitten haluaisi esim. vain kerran viikossa seksiä. Eikä sekään paras vaihtoehto ole, vaikka antaisi joka päivä, mutta naamasta näkisi, ettei naista niin kiinnosta.
Neitsyiden korkkailu on sitten oma lukunsa ja sitä parempaa aktiviteettia saa kyllä hakemalla hakea! :D - sfgsgqa
ap. kirjoitti:
Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita."Vaikka pidänkin jokseenkin naurettavana ja tekopyhänä sitä, että joku naistennaurattajapelimies vaatii itselleen neitsytvaimoa"
Pelimiehet ovat idiootteja. Mitäs uutta siinä on? Mutta ei siinä mitään tekopyhää ole, kun kunnon mies etsii kunnon naista.
"Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita."
Vähän kuin joku murhaaja ihmettelisi että miksi muut vaativat häntä olemaan tappamatta ihmisiä, kun ei hänkään vaadi muita olemaan tappamatta ihmisiä.
Aika moni mies olisi iloinen jos naiset arvostaisivat kunnollisia miehiä enemmän, mutta jostain syystä te ette niin tee.
Älä kuitenkaan syytä miehiä siitä että te naiset ette arvosta kunnollisuutta. Ette voi sen takia vaatia ettemme me miehetkään saisi arvostaa kunnollisuutta. - ap.
fsdgsgsgsdgs kirjoitti:
Älä vaan tee yleistyksiä tämän palstan perusteella miehistä! :D Tällä palstalla on näitä neitsytpoikia, ja he haluavat sitä neitsyttä itelleen. Ehkä tämän pystyt ymmärtämään.
Sen sijaan naistennaurattajapelimies ei varmaan kovin usein neitsyttä tyttöä halua. Itse ainakin haluaisin naiseni omaavan jonkun verran kokemusta, jotta hän osaisi arvostaa sitten juuri minun taitojani ja isoa kaluani. Kauan neitsyeenä pysynyt ei välttämättä ole lisäksi kovin kiinnostunut seksistä ja se on vähän kurjaa jos hän sitten haluaisi esim. vain kerran viikossa seksiä. Eikä sekään paras vaihtoehto ole, vaikka antaisi joka päivä, mutta naamasta näkisi, ettei naista niin kiinnosta.
Neitsyiden korkkailu on sitten oma lukunsa ja sitä parempaa aktiviteettia saa kyllä hakemalla hakea! :D"Neitsyiden korkkailu on sitten oma lukunsa ja sitä parempaa aktiviteettia saa kyllä hakemalla hakea! :D"
Olen tietämäni mukaan joskus jopa harrastanut seksiä miehen kanssa, joka väitti minun olleen ensimmäinen naisensa. En kuitenkaan muista kyseistä kertaa minään taivaallisen nautinnollisena ja ihmeellisenä kokemuksena, vaikka en itsekään ollut mitenkään seksuaalisesti kokenut tuossa vaiheessa. Ilmeisesti minussa on sitten jotain vikaa, kun kerran miehet niin kovasti vannovat neitsyiden ihmeellisyyden perään. - ap.
sfgsgqa kirjoitti:
"Vaikka pidänkin jokseenkin naurettavana ja tekopyhänä sitä, että joku naistennaurattajapelimies vaatii itselleen neitsytvaimoa"
Pelimiehet ovat idiootteja. Mitäs uutta siinä on? Mutta ei siinä mitään tekopyhää ole, kun kunnon mies etsii kunnon naista.
"Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita."
Vähän kuin joku murhaaja ihmettelisi että miksi muut vaativat häntä olemaan tappamatta ihmisiä, kun ei hänkään vaadi muita olemaan tappamatta ihmisiä.
Aika moni mies olisi iloinen jos naiset arvostaisivat kunnollisia miehiä enemmän, mutta jostain syystä te ette niin tee.
Älä kuitenkaan syytä miehiä siitä että te naiset ette arvosta kunnollisuutta. Ette voi sen takia vaatia ettemme me miehetkään saisi arvostaa kunnollisuutta."Aika moni mies olisi iloinen jos naiset arvostaisivat kunnollisia miehiä enemmän, mutta jostain syystä te ette niin tee.
Älä kuitenkaan syytä miehiä siitä että te naiset ette arvosta kunnollisuutta. Ette voi sen takia vaatia ettemme me miehetkään saisi arvostaa kunnollisuutta."
Arvostan toki kunnollisia miehiä. Se ongelma pariutumisen kanssa on vain se tosiseikka, että kaikki kunnolliset miehet ovat aina naimisissa tai ainakin seurustelevat tiiviisti - sfdgsgsgsgsdgs
ap. kirjoitti:
"Aika moni mies olisi iloinen jos naiset arvostaisivat kunnollisia miehiä enemmän, mutta jostain syystä te ette niin tee.
Älä kuitenkaan syytä miehiä siitä että te naiset ette arvosta kunnollisuutta. Ette voi sen takia vaatia ettemme me miehetkään saisi arvostaa kunnollisuutta."
Arvostan toki kunnollisia miehiä. Se ongelma pariutumisen kanssa on vain se tosiseikka, että kaikki kunnolliset miehet ovat aina naimisissa tai ainakin seurustelevat tiiviistiEhkä sä voisit olla tällä hetkellä tuollaisen kunnollisen miehen kanssa jos silloin nuorempana olisit sellaisen ottanut itellesi. Silloin kun tuo kunnollinen mies oli vielä vapaana. Sen sijaan halusit kerätä kokemuksia miehistä ja sillä aikaa tuo kunnollinen mies löysi kunnollisen naisen ja nyt, ollessaan kunnollisia, he ehkä ovat loppuelämänsä yhdessä. Pettäminen kun ei kuulu kunnollisten ihmisten repertuaariin.
Sun näkökulmasta hyvällä säkällä jostain syystä kahden kunnollisen ihmisen välinen liitto voi kuitenkin rikkoutua ja voit tällaisen kunnon miehen saada siten itsellesi (olettaen, että kunnon mies sut huolii). Toinen vaihtoehto on, jos olet "vasta" 30, että joku kunnon mies on vieläkin sinkkuna. Voi olla, ettei hänellä hirveesti ole seksikokemuksia, mutta sähän voisit sellaisesta kouluttaa itsellesi ahkeran sänkykumppanin. - ap.
sfdgsgsgsgsdgs kirjoitti:
Ehkä sä voisit olla tällä hetkellä tuollaisen kunnollisen miehen kanssa jos silloin nuorempana olisit sellaisen ottanut itellesi. Silloin kun tuo kunnollinen mies oli vielä vapaana. Sen sijaan halusit kerätä kokemuksia miehistä ja sillä aikaa tuo kunnollinen mies löysi kunnollisen naisen ja nyt, ollessaan kunnollisia, he ehkä ovat loppuelämänsä yhdessä. Pettäminen kun ei kuulu kunnollisten ihmisten repertuaariin.
Sun näkökulmasta hyvällä säkällä jostain syystä kahden kunnollisen ihmisen välinen liitto voi kuitenkin rikkoutua ja voit tällaisen kunnon miehen saada siten itsellesi (olettaen, että kunnon mies sut huolii). Toinen vaihtoehto on, jos olet "vasta" 30, että joku kunnon mies on vieläkin sinkkuna. Voi olla, ettei hänellä hirveesti ole seksikokemuksia, mutta sähän voisit sellaisesta kouluttaa itsellesi ahkeran sänkykumppanin."Ehkä sä voisit olla tällä hetkellä tuollaisen kunnollisen miehen kanssa jos silloin nuorempana olisit sellaisen ottanut itellesi. Silloin kun tuo kunnollinen mies oli vielä vapaana. Sen sijaan halusit kerätä kokemuksia miehistä ja sillä aikaa tuo kunnollinen mies löysi kunnollisen naisen ja nyt, ollessaan kunnollisia, he ehkä ovat loppuelämänsä yhdessä. Pettäminen kun ei kuulu kunnollisten ihmisten repertuaariin. "
No, tässä on nyt se pikku ongelma, että olin seksuaalisesti varovainen ja todella kokematon todella vanhaksi (harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta yli 18-vuotiaana, mikä taitaa olla nykymittapuulla jo vanha ensikertalainen.)
Ja vaikka olin seksuaalisesti kokematon/vähän kokenut, niin siitä huolimatta kukaan näistä kunnollisista miehistä (eikä vähemmän kunnollisistakaan) ei kiinnostunut minusta seurustelumielessä. Eli en siis kelpaa seksuaalissesti kokeneena, mutten kelvannut myöskään pidättyväisenä ja kokemattomana - nikitön00
ap. kirjoitti:
"Ehkä sä voisit olla tällä hetkellä tuollaisen kunnollisen miehen kanssa jos silloin nuorempana olisit sellaisen ottanut itellesi. Silloin kun tuo kunnollinen mies oli vielä vapaana. Sen sijaan halusit kerätä kokemuksia miehistä ja sillä aikaa tuo kunnollinen mies löysi kunnollisen naisen ja nyt, ollessaan kunnollisia, he ehkä ovat loppuelämänsä yhdessä. Pettäminen kun ei kuulu kunnollisten ihmisten repertuaariin. "
No, tässä on nyt se pikku ongelma, että olin seksuaalisesti varovainen ja todella kokematon todella vanhaksi (harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta yli 18-vuotiaana, mikä taitaa olla nykymittapuulla jo vanha ensikertalainen.)
Ja vaikka olin seksuaalisesti kokematon/vähän kokenut, niin siitä huolimatta kukaan näistä kunnollisista miehistä (eikä vähemmän kunnollisistakaan) ei kiinnostunut minusta seurustelumielessä. Eli en siis kelpaa seksuaalissesti kokeneena, mutten kelvannut myöskään pidättyväisenä ja kokemattomanaOtan osaa :/ En kyl sit tiiä mikset kelvannut/kelpaa. Ehkä kohdallesi osui vaan vääränlaisia miehiä. Olisitko koko nuoruuden (ikävuodet 20-30) siis ollut enemmän kuin valmis sitoutumaan jos oikea mies olisi osunut kohdalle?
- ap.
nikitön00 kirjoitti:
Otan osaa :/ En kyl sit tiiä mikset kelvannut/kelpaa. Ehkä kohdallesi osui vaan vääränlaisia miehiä. Olisitko koko nuoruuden (ikävuodet 20-30) siis ollut enemmän kuin valmis sitoutumaan jos oikea mies olisi osunut kohdalle?
"Otan osaa :/ En kyl sit tiiä mikset kelvannut/kelpaa. Ehkä kohdallesi osui vaan vääränlaisia miehiä. Olisitko koko nuoruuden (ikävuodet 20-30) siis ollut enemmän kuin valmis sitoutumaan jos oikea mies olisi osunut kohdalle?"
No, miksipä en olisi sitoutunut, jos se oikea mies olisi osunut kohdalle. (Tosin kokemattomana olisi ollut tietysti se ongelma, että mistä olisin osannut tunnistaa sen "oikean" saati sitten kunnollisen miehen, kun kaikki miehethän kovasti esittävät kunnollista).
Olisi varmaan pitänyt mainostaa kaikille sitten sitä seksuaalista kokemattomuutaan, jos kaikki kerran siitä on kiinni. Olin vain jostain kumman syystä kuitenkin jo tuolloin sitä mieltä, että se kuinka kokenut tai kokematon olen, on täysin oma asiani. (En esimerkiksi maininnut sanallakaan sille miehelle, jonka kanssa joskus hetken aikaa seurustelin ja jonka kanssa harrastin seksiä ensimmäisen kerran, että olin tuolloin neitsyt, koska en vain nähnyt mitään syytä tehdä asiasta mitään erityistä numeroa) - nikitön00
ap. kirjoitti:
"Otan osaa :/ En kyl sit tiiä mikset kelvannut/kelpaa. Ehkä kohdallesi osui vaan vääränlaisia miehiä. Olisitko koko nuoruuden (ikävuodet 20-30) siis ollut enemmän kuin valmis sitoutumaan jos oikea mies olisi osunut kohdalle?"
No, miksipä en olisi sitoutunut, jos se oikea mies olisi osunut kohdalle. (Tosin kokemattomana olisi ollut tietysti se ongelma, että mistä olisin osannut tunnistaa sen "oikean" saati sitten kunnollisen miehen, kun kaikki miehethän kovasti esittävät kunnollista).
Olisi varmaan pitänyt mainostaa kaikille sitten sitä seksuaalista kokemattomuutaan, jos kaikki kerran siitä on kiinni. Olin vain jostain kumman syystä kuitenkin jo tuolloin sitä mieltä, että se kuinka kokenut tai kokematon olen, on täysin oma asiani. (En esimerkiksi maininnut sanallakaan sille miehelle, jonka kanssa joskus hetken aikaa seurustelin ja jonka kanssa harrastin seksiä ensimmäisen kerran, että olin tuolloin neitsyt, koska en vain nähnyt mitään syytä tehdä asiasta mitään erityistä numeroa)Ymmärrän. Olisit vaan tehnyt sen miehen todella onnelliseksi. Mies tulee niin onnelliseksi saadessaa neitsyttä. Teille naisille se ei liene niin tärkeää ja kaunista saada kokematon poika sänkyynsä.
No, tuntuuko susta nyt siltä, että mistään ei löydy sulle miestä seurustelutarkoituksessa? - ap.
nikitön00 kirjoitti:
Ymmärrän. Olisit vaan tehnyt sen miehen todella onnelliseksi. Mies tulee niin onnelliseksi saadessaa neitsyttä. Teille naisille se ei liene niin tärkeää ja kaunista saada kokematon poika sänkyynsä.
No, tuntuuko susta nyt siltä, että mistään ei löydy sulle miestä seurustelutarkoituksessa?"No, tuntuuko susta nyt siltä, että mistään ei löydy sulle miestä seurustelutarkoituksessa?"
Se suhde kesti kokonaista 5 kuukautta, että enpä pitäisi kestoltaan mitenkään mainitsemisen arvoisena - nikitön00
ap. kirjoitti:
"No, tuntuuko susta nyt siltä, että mistään ei löydy sulle miestä seurustelutarkoituksessa?"
Se suhde kesti kokonaista 5 kuukautta, että enpä pitäisi kestoltaan mitenkään mainitsemisen arvoisenaNiin, tarkoitin, että onko nyt haku päällä, mutta miestä ei tunnu löytyvän? Vai miksi tämä aihe nyt kiinnosti sua. Ei varmaan käytännössä kuitenkaan hankaloita kumppanin saantia noi edelliset suhteesi/hoitosi. Näitä nettiätmejä ne kyllä häiritsee kovasti...:D
- Mietipä tätä
ap. kirjoitti:
Se vain tässä minua vaivaa, että miehet odottavat ja vaativat naisilta virheetöntä elämää ja menneisyyttä ja kaikkea muuta sellaista. Että miksi naisen pitää olla täydellinen, kun mieheltäkään ei sellaista vaadita.Sinulle seksi on nautinto joka ei edellytä mitään sen syvempää tunnesidettä. Voit harrasta seksiä pelkän mielihyvän vuoksi, sellaisen ihmisen kanssa johon sinulle ei ole mitään tunnesidettä. Perustarpeiden tyydytystä siis.
Jos olet parisuhdeessa, sillä lienee syvempikin tunneside. Seksi kumppanin kanssa saattaa silloin sisältää sinulle henkisemmänkin tason. Tai sitten ei. Ehkä se on edelleen sinulle sitä samaa perustarpeiden tyydytystä mutta vakikumppanin kanssa.
Niin tai näin, olet vakuutteluistasi huolimatta yhden pykälän lähempänä pettämistä kun sellainen joka ei irtosuhteisiin heittäydy missään tilanteessa. Että hän pettäisi, pitäisi hänen rikkoa uskollisuusmoraalisääntönsä lisäksi myös irtosuhdemoraalisääntöntä, sinun vain toinen niistä koska irtosuhteiden tapauksessahan sinulla ei mitään moraalisääntöä olekaan.
- Atm5
Vai että todella vanhaksi. Kyllä ärsyttää ätminä kun itse harrastin seksiä vasta yli 23-vuotiaana ja se on toistaiseksi ainut kerta kun olen seksiä harrastanut enkä siitäkään saanut oikein mitään irti. Eihän 18-vuotta ole vielä ikä eikä mikään olla neitsyt. Mutta taas tullaan siihen että naisille seksin saaminen on liiankin helppoa. Mun mielestä naisten on ihan turha kiukutella siitä jos heitä kutsutaan huoriksi.
- Atm5
Sitäpaitsi Suomessa ei taida olla enää ainuttakaan taskokasta yli 20-vuotiasta naista jota ei joku sonni olisi jo käynyt korkkaamassa.
- Atm5
Atm5 kirjoitti:
Sitäpaitsi Suomessa ei taida olla enää ainuttakaan taskokasta yli 20-vuotiasta naista jota ei joku sonni olisi jo käynyt korkkaamassa.
Nykaikana varmaan melkein kaikki vähemmän tasokkaatkin naiset on korkattu jo 16-vuotiaina. Saatana kun vituttaa olla atm.
- fdhdhfhfdhfdhfdh
Atm5 kirjoitti:
Nykaikana varmaan melkein kaikki vähemmän tasokkaatkin naiset on korkattu jo 16-vuotiaina. Saatana kun vituttaa olla atm.
Tarkoitatko, että haluaisit vielä päästä neitsyen korkkaamaan, vaikka poikuudestas jo pääsitkin. Eikö se sun 23-vuotiaana kokemasi seksikumppani ollut neitsyt? Kuinka vanha nyt olet? Enemmän tai vähemmän 23 ilmeisesti, joten neitsyeen saaminen enää alkaa olemaan aika epätodennäköistä.
Mites anaalineitsyys, annatko sille mitään panoarvoa...tai siis painoarvoa? Moni pimpistään neitsyyden menettänyt saattaa olla neitsyt vielä pepusta. Itse en ole ihan varma kuinka monta pimppineitsyyttä olen saanut, mahdollisesti 2 kpl. Sen sijaan peppuneitsyyksiä olen saanut vissiin kolme.
- ex-ex77
Nainen joka harrastaa paljon yhden yön juttuja antaa kieltämättä hieman halvan kuvan itsestään. Minun olisi todella vaikeaa luottaa seurustelusuhteessa semmoiseen naiseen. Vaikka nainen haluaisikin olla uskollinen miehelleen, niin pienessä hiprakassa kynnys lähteä jonkun kivan näköisen miehen matkaan olisi aika pieni. Varsinkin jos suhteessa olisi hieman huono vaihe päällä. Ei tämä mikään absoluuttinen totuus tietenkään ole, mutta se pelko olisi itselläni päällä jatkuvasti. Ja kyllähän semmoinen oman arvonsa tunteva nainen, joka ei suostu jokaisen vonkaajan matkaan lähtemään on jotenkin kunnioitettavampi.
Olen itse miehenä myös joskus harrastanut yhden yön juttuja, mutta lopetin ne. Ne tuntuivat viattomilta, mutta ei se ollut hauskaa, kun koko ajan oli seksi mielessä. Näin naisetkin pelkkinä panopuina, sen sijaan että olisin ollut kiinnostunut heidän ajatuksistaan. Tiedostin tämän ongelman, mutta mitä sitä omalle alitajunnalleen voi. Ja kyllä se mielestäni tekee miehenkin halvaksi, jos panee kaikkea mikä liikkuu. Olin itsekin halpa mieshoro, mutten enää.- 5+10
"Vaikka nainen haluaisikin olla uskollinen miehelleen, niin pienessä hiprakassa kynnys lähteä jonkun kivan näköisen miehen matkaan olisi aika pieni. Varsinkin jos suhteessa olisi hieman huono vaihe päällä."
Tämä on juuri se pointti. Jos ei oikeastaan koskaan ole yhden illan juttuja tai pikasuhteita harrastanut, niin onhan se kynnys harhautua väärään osoitteeseen pikkujoulukaudella parin kinaviikon jälkeen paljon paljon pienempi kuin ihmisellä, joka ei koskaan ole lähtenyt baarista uuden tuttavuuden matkaan. Puhuahan aina voi, että "suhteessa olen uskollinen", mutta menneisyyden teot todistavat, että jos omasta mielestä tilanne on sellainen, että voi lähteä uuden tuttavuuden matkaan, se käy hyvin helposti, suorastaan rutiinilla.
Tämä on yksi niistä alitajuisista ajatuksista, miksi sängystä sänkyyn kulkenut nainen (tai mieskään) ei joitakin kiinnosta.
- Fenference
"En nyt taida kuitenkaan pitää tuota mahdollisena"
Sinä olet itse itsesi tunteva ammttilainen. Jos toteat olevasi kelpaamaton hyvään parisuhteeseen ei meillä ole itsetuntemukseesi lisättävää.
Hyvä nainen voi halutessaan saavuttaa loistavan parisuhteen jossa hän antaa lisäarvoa itselleen pitäytymällä ylenmääräisestä itsensä paaduttamisesta halvan lihan markkinoilla. Jos nainen tunnistaa ettei ole lähtökohtaisesti hyvän suhteen arvoinen ei hänellä ole mitään syytä olla pidättyväinen, ei ole mitään menetettävää.
Ainoa mikä meitä miehiä häiritsee on kun joku nainen tulee sekoilujensa jälkeen siihen johtopäätökseen että "Nyt haluan jotain muuta ja historiani ei saa olla este ja valintani ei voi olla syy miksen kelpaa" - tätä voisi verrata tilanteeseen jossa toistuvista rikoksista tuomittu menee ja hakee duuniin jossa on jonkinlaista vastuuta ja sanoo että älkää nyt vahingossakaan ottako historiaani huomioon - ja sitten kitistään kun ei saa töitä luottamukseen perustuvilta alolta.
Voit siis hyvinkin olla oikeassa siinä ettet olisi koskaan ollut hyvä kumppani, joten kukaan ei ole todellakaan menettänyt sinussa mitään. Lutkaa siis kaikessa rauhassa. - No höhhöh
Älä viitsi LÄSSYTTÄÄ.
Kuten jo yksi kommentoijista sanoi:
" Tiedän, että teitä naisia ärsyttää kun ette saisi rauhassa paneskella ympäriinsä, mutta saattehan te. Kunhan sitten hyväksytte sen, ettei miehet siitä pidä ja se saattaa rajata joitain miesehdokkaita pois. Asiasta kiukuttelu ei auta. Ethän säkään sille mitään voi, että pidät tietynlaisista miehistä. Ei miehiäkään siitä saa syyttää, etteivät pidä kukasta kukkaan hyppineestä naisesta!! "
Tuossa on se totuus.
Sinulla naisena on jotain odotuksia miehelle aivan varmasti.
Aivan kuten meilläkin miehillä on.
Minua ei HETEROmiehenä kiinnosta pätkääkään kuinka monen kanssa joku toinen mies on maannut.
Minua kiinnosta HETEROmiehenä se että miten monen kanssa se nainen on maannut.
Aivan samalla tavoin kuin nainen voi hylätä minut jonkun oman mielensä mukaisen seikan vuoksi niin aivan samalla tavoin minä voin hylätä naisen sen perusteella että pidän naista esimerkiksi HUO-RANA.
Ei siitä pidä ruveta itkeskelemään.
Voidaan myös muuttaa tuo sana "huo-ra" joksikin muuksi. Vaikkapa "panoreikä" jne.
Se kertoo sinusta kumppaniehdokkaana paljon.
Rasittaa tällainen vänetys että nainen itse valitsee "parhaimmat" mahdolliset kumppanit itselleen johon ei saa sanoa mitään ja sitten paneskelee ympäriinsä kuten huvittaa.
Sitten miehellä ei saisi olla valinnanvaraa itse tai hän ei saisi edes
Missä vaiheessa teistä naisista tuli panoautomaatteja ja vieläpä kaksinaismoralistisia ajatuspoliisin ominaisuudet omaavia?
Jossain sukupuolisen vapauden, feminismin, ehkäisyn ja sukupuolitautien estämisen välimaastossa ehkä?
Kerro nyt vielä että sulla on joku rääkivä pentu niistä edellisistä suhteista joka lapsettoman sinkkumiehen pitäisi rakastaa tuosta vain tai sinun mielestä miehessä on jotain vikaa.
Minulle on aivan sama ketä panet ja milloin. Älä vain kuvittele ettei se vaikuttaisi siihen sitten tahdonkon sinua suhteeseen tai et.
Itse uskon vakaasti että voit hyvinkin päästä naimisiin jne. etkä välttämättä olisi löytänyt sopivaa miestä neitsyenä ollen, mutta jotain rajaa siihen että ensin voidaan paneskella mitä vastenmielisisempiä miehiä ja niin monen kanssa kuin haluaa jonka jälkeen se nainen (=huo-ra) tulee tuomitsemaan miehen joka siitä ei pidä tulevassa kumppanissa
Maailman kirjat ovat kääntyneet nurin niskoin.
Huo-ra moralisoi seksuaalisesti pidättyväisempiä miehiä.- ap.
Synkeää ja surullista huomata, kuinka innokkaasti ja helposti miehet ovat valmiita tuomitsemaan naisen ikuisesti parisuhdekelvottomaksi. Mitähän miehet tuumisivat siitä, että naiset eivät katso läpi sormien miehen menneisyyden virheitä, vaan pitäsivät miestä ikuisesti parisuhdekelvottomana.
Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ? - Kfjnwejkwekefwfe
ap. kirjoitti:
Synkeää ja surullista huomata, kuinka innokkaasti ja helposti miehet ovat valmiita tuomitsemaan naisen ikuisesti parisuhdekelvottomaksi. Mitähän miehet tuumisivat siitä, että naiset eivät katso läpi sormien miehen menneisyyden virheitä, vaan pitäsivät miestä ikuisesti parisuhdekelvottomana.
Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ?Ei meidän tarvinnut. Jos luet AP:n tekstin ajatuksella huomaat että hän ei koskaan antanut itselleen toivoa parisuhteesta; ainoa johtopäätös tästä voi olla se että hän tunnistaa itsensä parisuhdekelvottomaksi.
Jos hän olisi parisuhdekelpoinen hän olisi ehkäpä katkera siitä että sopivaa ei ole löytynyt tähän päivään mennessä ja kenties "kapinoisi" lutkailullaan prinssinpuutettaan - mutta AP:n tekstistä käy selvästi ilmi että tästä ei ole kyse vaan touhu on jatkuvaa jäsentymätöntä irtosuhteiden harrastamista - joka puolestaan alleviivaa sen että syvällistä parisuhdetta ei edes kaivata.
Me korkeintaan sanomme tämän suorin sanoin, aivan kuin epävarma mies nimetään naisten toimesta avuttomaksi peräkammarinpojaksi hänet tunnistettuaan - niin me nimeämme havaitsemamme selvät merkit lutkaksi. Eihän peräkammarinpoika halua identifioitua - vaikka sisällään tajuaisikin ongelmansa - nimityksekseen, enkä usko että lutkakaan läväyttää naamalle olevansa lutka automaattisen sosiaalisen tappion pelossa. Tässä tapauksessa pelko on turha, koska tuo on rehellisesti sitä mitä on. - ap.
Kfjnwejkwekefwfe kirjoitti:
Ei meidän tarvinnut. Jos luet AP:n tekstin ajatuksella huomaat että hän ei koskaan antanut itselleen toivoa parisuhteesta; ainoa johtopäätös tästä voi olla se että hän tunnistaa itsensä parisuhdekelvottomaksi.
Jos hän olisi parisuhdekelpoinen hän olisi ehkäpä katkera siitä että sopivaa ei ole löytynyt tähän päivään mennessä ja kenties "kapinoisi" lutkailullaan prinssinpuutettaan - mutta AP:n tekstistä käy selvästi ilmi että tästä ei ole kyse vaan touhu on jatkuvaa jäsentymätöntä irtosuhteiden harrastamista - joka puolestaan alleviivaa sen että syvällistä parisuhdetta ei edes kaivata.
Me korkeintaan sanomme tämän suorin sanoin, aivan kuin epävarma mies nimetään naisten toimesta avuttomaksi peräkammarinpojaksi hänet tunnistettuaan - niin me nimeämme havaitsemamme selvät merkit lutkaksi. Eihän peräkammarinpoika halua identifioitua - vaikka sisällään tajuaisikin ongelmansa - nimityksekseen, enkä usko että lutkakaan läväyttää naamalle olevansa lutka automaattisen sosiaalisen tappion pelossa. Tässä tapauksessa pelko on turha, koska tuo on rehellisesti sitä mitä on."Ei meidän tarvinnut. Jos luet AP:n tekstin ajatuksella huomaat että hän ei koskaan antanut itselleen toivoa parisuhteesta; ainoa johtopäätös tästä voi olla se että hän tunnistaa itsensä parisuhdekelvottomaksi."
En minä itseäni pidä millään tavalla parisuhdekelvottomana. Totesin vain, että miesten mielestä ilmeisesti olen sitä täysin välittämättä siitä, että mitä teen seksin suhteen.
Eli miehet eivät vain kerta kaikkiaan rakastu minuun ja halua suhteeseen kanssani. Ja se on asia, jolle en ole voinut, enkä voi tehdä yhtään mitään. - No höhhöh
ap. kirjoitti:
Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ?"kuinka innokkaasti ja helposti miehet ovat valmiita tuomitsemaan naisen ikuisesti parisuhdekelvottomaksi. Mitähän miehet tuumisivat siitä, että naiset eivät katso läpi sormien miehen menneisyyden virheitä, vaan pitäsivät miestä ikuisesti parisuhdekelvottomana."
Varmaan samalla tavalla kuin mies kokee esimerkiksi joskus nuorena kun nainen lähtee mieluummin munamaistereiden matkaan paneskelemaan kun edes suunnittelee mitään vakavampaa suhdetta?
En minä sinua parisuhdekelvottomana pidä, varmasti joku mies sinut huolii ja sinusta pitää. Se en ole vain minä.
Kemiat katsos ei natsaa. ;D
"Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ? "
Eli yrität edelleen kääntää tämän jotenkin huonoksi asiaksi johon miehet eivät "kykene"? :D
Kykenen kyllä mutta en halua.
Miksi haluaisin?
Eiköhän ole aivan selvä että ne samanlaiset arvotukset parisuhteessa ovat hyvin tärkeitä.
Jos toiselle makailu ja seksin pitäminen jonkinlaisena humaltavana aineena jossa poimitaan yksi panomiehen mulkku tuolta ja kusipään kikkeli siitä ja rentun muna sieltä niin mitä miehellä joka itse moiseen ei ole sortunut on yhteistä sen naisen kanssa?
Menneisyys kertoo sinusta hyvä ihminen hyvin paljon. Se kertoo nykyisyydestä ja se kertoo tulevaisuudesta.
Kaiketi pidät seksiä hyvin tärkeänä asiana aivan kuten mieskin varmaan tekee mutta eri lähtökohdista.
Totta puhuen oksettaa naiset jotka hierotuttavat itseään ties millä munamaisterilla jälkikäteen selittäen että se pitäisi jotenki anteeksi antaa.
Ensinnäkään et selkeästi osaa katua noita asioita virheenä joten tuskin tuossa on mitään "anteeksi annettavaa"?
Olet tehnyt valintoja ja kuten jokaisen aikuisen ihmisen niin niiden kanssa tulee elää.
Minua ei kiinnosta annatko sinä jollekin panomiehelle anteeksi tämän menneisyyden, minulla ei ole tarvetta antaa mitään anteeksi koska näen vain valintoja jotka eivät sovi naiselle jota voisin arvostaa ja kunnioittaa. - No höhhöh
ap. kirjoitti:
"Ei meidän tarvinnut. Jos luet AP:n tekstin ajatuksella huomaat että hän ei koskaan antanut itselleen toivoa parisuhteesta; ainoa johtopäätös tästä voi olla se että hän tunnistaa itsensä parisuhdekelvottomaksi."
En minä itseäni pidä millään tavalla parisuhdekelvottomana. Totesin vain, että miesten mielestä ilmeisesti olen sitä täysin välittämättä siitä, että mitä teen seksin suhteen.
Eli miehet eivät vain kerta kaikkiaan rakastu minuun ja halua suhteeseen kanssani. Ja se on asia, jolle en ole voinut, enkä voi tehdä yhtään mitään."Eli miehet eivät vain kerta kaikkiaan rakastu minuun ja halua suhteeseen kanssani. Ja se on asia, jolle en ole voinut, enkä voi tehdä yhtään mitään. "
Roskaa.
Itse olet valintasi tehnyt ja aivan varmasti miesvalintasi eivät kestäisi kriittistä tarkastelua ja tapa hakea suhdetta jos tuloksena on muka ollut vain seksiä eikä suhdetta
Toisaalta ei se mitään auta jos suhde on ollut kusi-päähän.
Itseäni eniten oksettaa se naisessa joka on harrastanut noita juttuja että nainen on pitänyt itseään niin arvottomana ja on ollut vielä niin tyhmä sekä alapään perässä menevä alkueläin että joku aivoton kusi-pää on saanut hänestä helpon panon.
Et tajua sitä miesten puolta että jos mies huomaa naisen olleen jonkun täyden idiootin kanssa kuinka se naisen arvostus menee viemäristä alas. - Kfmewkwefmklefw
ap. kirjoitti:
"Ei meidän tarvinnut. Jos luet AP:n tekstin ajatuksella huomaat että hän ei koskaan antanut itselleen toivoa parisuhteesta; ainoa johtopäätös tästä voi olla se että hän tunnistaa itsensä parisuhdekelvottomaksi."
Eli miehet eivät vain kerta kaikkiaan rakastu minuun ja halua suhteeseen kanssani. Ja se on asia, jolle en ole voinut, enkä voi tehdä yhtään mitään."En minä itseäni pidä millään tavalla parisuhdekelvottomana. Totesin vain, että miesten mielestä ilmeisesti olen sitä täysin välittämättä siitä, että mitä teen seksin suhteen.
Eli miehet eivät vain kerta kaikkiaan rakastu minuun ja halua suhteeseen kanssani. Ja se on asia, jolle en ole voinut, enkä voi tehdä yhtään mitään. "
Tai sitten kyseessä on itse viljelemäsi loputon itsetunnottomuus ja pönkität tuota riittämättömyydentunnetta ja paadutat itseäsi toivottomuuteen kurlaamallä läpi merkityksettömiä seksisuhteita.
Tällöin olet luonut itsensä toteuttavan ennustuksen jonka ylläpitävänä voimana toimit sinä itse ja miehet kategorisesti tuomitsevaan kapeaan perspektiiviin olet änkenyt itsesti - koska miesotantasi on omasta valinnasta koostunut helppoheikeistä niin mitä sinä hyvistä miehistä muka olisit koskaan oppinut?
Paitsi sen että he eivät tule pelastamaan sinua itse kaivamastasi kurakuopasta. Sen sinä olet varmaankin jo tajunnut ihan itse, joten kurakaverinasi on samatasoisest miehet.
"Kyllä minäkin"... Ja miksi muka? Mihin vedoten? Siihen että joku mies lisäisi itsetuntoasi yksipuolisesti niin paljon että uskaltaisit parisuhdetta? - gfdhdgfjgfdgfk
No höhhöh kirjoitti:
"kuinka innokkaasti ja helposti miehet ovat valmiita tuomitsemaan naisen ikuisesti parisuhdekelvottomaksi. Mitähän miehet tuumisivat siitä, että naiset eivät katso läpi sormien miehen menneisyyden virheitä, vaan pitäsivät miestä ikuisesti parisuhdekelvottomana."
Varmaan samalla tavalla kuin mies kokee esimerkiksi joskus nuorena kun nainen lähtee mieluummin munamaistereiden matkaan paneskelemaan kun edes suunnittelee mitään vakavampaa suhdetta?
En minä sinua parisuhdekelvottomana pidä, varmasti joku mies sinut huolii ja sinusta pitää. Se en ole vain minä.
Kemiat katsos ei natsaa. ;D
"Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ? "
Eli yrität edelleen kääntää tämän jotenkin huonoksi asiaksi johon miehet eivät "kykene"? :D
Kykenen kyllä mutta en halua.
Miksi haluaisin?
Eiköhän ole aivan selvä että ne samanlaiset arvotukset parisuhteessa ovat hyvin tärkeitä.
Jos toiselle makailu ja seksin pitäminen jonkinlaisena humaltavana aineena jossa poimitaan yksi panomiehen mulkku tuolta ja kusipään kikkeli siitä ja rentun muna sieltä niin mitä miehellä joka itse moiseen ei ole sortunut on yhteistä sen naisen kanssa?
Menneisyys kertoo sinusta hyvä ihminen hyvin paljon. Se kertoo nykyisyydestä ja se kertoo tulevaisuudesta.
Kaiketi pidät seksiä hyvin tärkeänä asiana aivan kuten mieskin varmaan tekee mutta eri lähtökohdista.
Totta puhuen oksettaa naiset jotka hierotuttavat itseään ties millä munamaisterilla jälkikäteen selittäen että se pitäisi jotenki anteeksi antaa.
Ensinnäkään et selkeästi osaa katua noita asioita virheenä joten tuskin tuossa on mitään "anteeksi annettavaa"?
Olet tehnyt valintoja ja kuten jokaisen aikuisen ihmisen niin niiden kanssa tulee elää.
Minua ei kiinnosta annatko sinä jollekin panomiehelle anteeksi tämän menneisyyden, minulla ei ole tarvetta antaa mitään anteeksi koska näen vain valintoja jotka eivät sovi naiselle jota voisin arvostaa ja kunnioittaa.Kyllähän tuollainen vanhanaikaisempi suhtautuminen seksiin tavallaan ihan hienoa on. Mä toivon, että löydät itellesi naisen, joka ajattelee samalla tavalla, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen (mahdollisesti jopa vain avioliittoon).
Aloittajan mielestä seksiä voi harrastaa heppoisemmin perustein, esim. kännissä jonkun random kullimaisterin (lol mikä sana :D ) kanssa. Omasta mielestäni tässäkään ei ole mitään väärää. En sitten tiedä voiko niin ajatella, että tällainen nainen ajautuu suhteeseen samalla tavalla seksistä ajattelevan miehen kanssa ja tässä suhteessa jompikumpi todennäköisesti pettää ennemmin tai myöhemmin. Olisitko aloittaja valmis elämään vapaassa suhteessa? Eli että saisitte kumpikin harrastaa seksiä toisten kanssa, kunhan se tehtäisiin suojattuna.
Vai luuletko, että löydettyäsi oikean miehen, sä voisit vielä oikeasti tulla luotettavaksi avovaimoksi/vaimoksi miehelle? - No höhhöh
gfdhdgfjgfdgfk kirjoitti:
Kyllähän tuollainen vanhanaikaisempi suhtautuminen seksiin tavallaan ihan hienoa on. Mä toivon, että löydät itellesi naisen, joka ajattelee samalla tavalla, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen (mahdollisesti jopa vain avioliittoon).
Aloittajan mielestä seksiä voi harrastaa heppoisemmin perustein, esim. kännissä jonkun random kullimaisterin (lol mikä sana :D ) kanssa. Omasta mielestäni tässäkään ei ole mitään väärää. En sitten tiedä voiko niin ajatella, että tällainen nainen ajautuu suhteeseen samalla tavalla seksistä ajattelevan miehen kanssa ja tässä suhteessa jompikumpi todennäköisesti pettää ennemmin tai myöhemmin. Olisitko aloittaja valmis elämään vapaassa suhteessa? Eli että saisitte kumpikin harrastaa seksiä toisten kanssa, kunhan se tehtäisiin suojattuna.
Vai luuletko, että löydettyäsi oikean miehen, sä voisit vielä oikeasti tulla luotettavaksi avovaimoksi/vaimoksi miehelle?En yhtään ymmärrä miten joku seksiin suhtautuminen voi olla vanhanaikaista.
Sitä en ymmärrä miksi seksiä pidetään jonkinlaisena viihteenä ja kulutushyödykkeenä jonka käyttäjiä ei saa sitten mitenkään edes arvottaa heidän omien valintojensa pohjalta.
Kyse on erilaisista valinnoista, erilaisesta seksuaalisuudesta ja elämäntavoista.
Ei siinä sinällään ole mitään väärää irtosuhteita harrastaa tai edes kenen kanssa harrastaa, mutta kyllähän nyt kumppanin valinta niin sänkyyn kuin suhteeseen aika paljon kertoo mm. naisen harkintakyvystä, fiksuudesta ja kypsyydestä.
Itse pidän naurettavana väitettä jonka mukaan valinnat eivät kertoisi ihmisestä ja on jotenkin vain ajauduttu huonoihin suhteisiin tai seksiin.
Kyllähän tuo todennäköisesti suhteessa muutenkin vaikuttaisi kuin seksielämään jos ihmisen ajatteluperuste on se ettei hänellä ole jälkikäteen vastuuta teoistaan tai ettei hänen etukäteen tarvitse miettiä mitä tekee.
Moisesta naisesta ei tule vaimoa jota voi kunnioittaa tai sopivaa äitiä joka osaa opettaa lapsilleen jotakin tärkeää.
Naisenkin kannattaa miettiä kannattaako naisiin menevän juoppohullun kanssa yrittää avioitua.
Tyhmä saa olla mutta ei typerä. - Järki käyttöön!
ap. kirjoitti:
Jos kerran nainen kykenee antamaan anteeksi miehen menneisyyden virheet, niin miksi miehet eivät kykene samaan ?Mutta kun kyse ei ole mistään mitä olisit virheenä pitänyt! Et ole yhdessäkään vastauksessasi sanonut, että KATUISIT yhtään mitään. Et ole yhtään antanut ymmärtää, että suhtautumisesi irtosuhteisiin olisi muuttunut, tai että et enää tekisi niin.
Katumus on perusedellytys sille että voi pitää jotain tekemäänsä asiaa virheenä. Jos et kadu, ei se ole mielestäsi mikään virhekään. Ja jos se asia ei ole omasta mielestäsi virhe, ei mikään ole estämässä sinua jatkamasta aivan samalla tavalla jatkossakin.
Miten mies siis voisi antaa sinulle anteeksi virheet joita et ole ikinä omasta mielestäsi tehnytkään?
Sitä paitsi millä yliluonnollisella viisaudella sinä päättelet, että kaikki naiset olisivat valmiita antamaan kaikille miehille heidän menneisyytensä virheet?
Olisitko itse valmis suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka on ollut vankilassa naisystävänsä pahoinpitelystä? Miksi ihmeessä et, kun kerran kyseessä on "menneisyyden virhe" jota pitäisi katsoa sormien läpi...
- can u promise?
Voitko aloittaja nyt käsi sydämellä vannoa, että et heikoimpanakaan hetkenäsi lähtisi vieraan miehen matkaan mikäli joku mies sut omaksi naisekseen ottaisi? Aiemmat suhteet moni mies voisi antaa antaa anteeksi, mutta me halutaa tietää, että voiko suhun ihan oikeasti luottaa 100%:sesti?? Ilman luottamusta kun ei voi olla parisuhdetta...
- ap.
Tietysti pystyn tähän, sillä olen pystynyt kyseiseen ilmeisen ihmeelliseen saavutukseen aikaisemminkin.
(Kait minulla on myös sitten oikeus vaatia mieheltä samaa?)
- Tilastoija.
Mikset voi suoraan sanoa ja myöntää että pelkäät menettäneesi jotain valinnoillasi?
Kyse ei ole siitä että olisit ehdottoman varmasti löytänyt unelmiesi miestä - mutta jos olisit halpojen panojen sijasta keskittynyt harkittuun ja taitavaan suhteenrakennukseen olisi se tuottanut tuloksena noin 75% todennäköisyydellä parisuhteen jonka osapuolena on parempi olla kuin sinkkuna, mukaanluettuna saatu palvonta ja rakkaus. Yli 75% todennäköisyyttä en uskalla luvata.
Se mitä kylvämme on se mitä niitämme. Sinä olet kylvänyt hedelmää kantamattomia kertakäyttösuhteita ja korjannut niistä sen sadon minkä niistä saa - eli käteen ei jää yhtään mitään. Noilla eväillä millä olet elämääsi elänyt todennäköisyytesi laadukkaaseen suhteeseen päätymisestä on ollut alle 2%.
Paatumisesi takia sanoisin että hyvään suhteeseen päätymisesi mahdollisuus - vaikka kääntäisit kelkkasi nyt kokonaan - on alle 30%.- ap.
"Mikset voi suoraan sanoa ja myöntää että pelkäät menettäneesi jotain valinnoillasi?
Kyse ei ole siitä että olisit ehdottoman varmasti löytänyt unelmiesi miestä - mutta jos olisit halpojen panojen sijasta keskittynyt harkittuun ja taitavaan suhteenrakennukseen olisi se tuottanut tuloksena noin 75% todennäköisyydellä parisuhteen jonka osapuolena on parempi olla kuin sinkkuna, mukaanluettuna saatu palvonta ja rakkaus. Yli 75% todennäköisyyttä en uskalla luvata.
Se mitä kylvämme on se mitä niitämme. Sinä olet kylvänyt hedelmää kantamattomia kertakäyttösuhteita ja korjannut niistä sen sadon minkä niistä saa - eli käteen ei jää yhtään mitään. Noilla eväillä millä olet elämääsi elänyt todennäköisyytesi laadukkaaseen suhteeseen päätymisestä on ollut alle 2%.
Paatumisesi takia sanoisin että hyvään suhteeseen päätymisesi mahdollisuus - vaikka kääntäisit kelkkasi nyt kokonaan - on alle 30%."
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei). - dkdkdkdkdkdkdk
ap. kirjoitti:
"Mikset voi suoraan sanoa ja myöntää että pelkäät menettäneesi jotain valinnoillasi?
Paatumisesi takia sanoisin että hyvään suhteeseen päätymisesi mahdollisuus - vaikka kääntäisit kelkkasi nyt kokonaan - on alle 30%."
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei).Naisilla on taas joitain muita etuja. Nainen voi valikoida miehistä parhaat päältä ilman suurta työtä. Miehet joutuvat kovastikin kilpailemaan saadakseen naisen huomion. Jos nainen laittaa edes jokseenkin seksikkään kuvan johonkin nettiin, niin tarjouksia satelee kymmenittäin. Jos minä laitan jokseenkin seksikkään kuvan itsestäni, niin saan kerran viikossa ehkä parilta homolta jotain kommenttia.
- No höhhöh
ap. kirjoitti:
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei)."Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei)."
Niin tässä yhdessä asiassa. Muissa asioissa sitä vaaditaan sitten naisten puolelta miehistä paljon enemmän.
Ja aika moni nainen tekee selväksi ettei toisaalta kokematon mies heille kelpaa joten eikös se ole niinkuin sama asia?
Jos naiset antavat anteeksi miesten virheet niin ei kai se muiden miesten vika ole jotka noita virheitä eivät ole tehneet?
Kuulostaa siltä että jos nainen olisi valmis antamaan anteeksi että mies on tappanut entisen vaimonsa niin sitten miesten pitäisi antaa anteeksi naiselle että tämä on tappanut entisen miehensä siis vaikka ne miehet eivät olisikaan tappaneet ketään.
Logiikkaa? - snoooooooopp
ap. kirjoitti:
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei).No kyllähän sä nyt saat sen parisuhteen, ex-panoistas riippumatta! Sä et vaan saa niitä kaikista kunnollisimpia miehiä. Ne menee niille kaikista kunnollisimmille naisille. Eikö se muka susta ole oikeudenmukaista? Noita yhdenyönjuttuja harrastaneita miehiä on pilvin pimein, ja aivan varmasti joku niistä sut kelpuuttaa. Jos ei, niin sitten se johtuu jostain ihan muusta kuin sun seksihistoriastasi.
Itse en mielelläni ottaisi naista, jolla on ollut reilusti enemmän seksikumppaneita kuin itelläni (12 kpl), mutta tasa-arvon nimissä suunnilleen saman määrän (tai tietysti vähemmän) seksikumppaneita omaavan tytön kyllä kelpuuttaisin. - ap.
No höhhöh kirjoitti:
"Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei)."
Niin tässä yhdessä asiassa. Muissa asioissa sitä vaaditaan sitten naisten puolelta miehistä paljon enemmän.
Ja aika moni nainen tekee selväksi ettei toisaalta kokematon mies heille kelpaa joten eikös se ole niinkuin sama asia?
Jos naiset antavat anteeksi miesten virheet niin ei kai se muiden miesten vika ole jotka noita virheitä eivät ole tehneet?
Kuulostaa siltä että jos nainen olisi valmis antamaan anteeksi että mies on tappanut entisen vaimonsa niin sitten miesten pitäisi antaa anteeksi naiselle että tämä on tappanut entisen miehensä siis vaikka ne miehet eivät olisikaan tappaneet ketään.
Logiikkaa?"Kuulostaa siltä että jos nainen olisi valmis antamaan anteeksi että mies on tappanut entisen vaimonsa niin sitten miesten pitäisi antaa anteeksi naiselle että tämä on tappanut entisen miehensä siis vaikka ne miehet eivät olisikaan tappaneet ketään."
No, välillä kyllä vaikuttaa siltä, että jotkut miehet haluavat puolisokseen mieluummin naisen, joka on tappanut viisi edellistä puolisoaan, kuin naisen, jolla on ollut seksikokemuksia yhdenkin miehen kanssa liikaa - ap.
snoooooooopp kirjoitti:
No kyllähän sä nyt saat sen parisuhteen, ex-panoistas riippumatta! Sä et vaan saa niitä kaikista kunnollisimpia miehiä. Ne menee niille kaikista kunnollisimmille naisille. Eikö se muka susta ole oikeudenmukaista? Noita yhdenyönjuttuja harrastaneita miehiä on pilvin pimein, ja aivan varmasti joku niistä sut kelpuuttaa. Jos ei, niin sitten se johtuu jostain ihan muusta kuin sun seksihistoriastasi.
Itse en mielelläni ottaisi naista, jolla on ollut reilusti enemmän seksikumppaneita kuin itelläni (12 kpl), mutta tasa-arvon nimissä suunnilleen saman määrän (tai tietysti vähemmän) seksikumppaneita omaavan tytön kyllä kelpuuttaisin."No kyllähän sä nyt saat sen parisuhteen, ex-panoistas riippumatta! Sä et vaan saa niitä kaikista kunnollisimpia miehiä. Ne menee niille kaikista kunnollisimmille naisille. Eikö se muka susta ole oikeudenmukaista? Noita yhdenyönjuttuja harrastaneita miehiä on pilvin pimein, ja aivan varmasti joku niistä sut kelpuuttaa. Jos ei, niin sitten se johtuu jostain ihan muusta kuin sun seksihistoriastasi."
Miten oikeastaan määrittelet "kaikkein kunnollisimman miehen" ?. Ja ovatko kaikki hitusenkin vähemmän kunnolliset jo heti väkivaltaisia alkoholisteja ja rikollisia yms. - ap.
dkdkdkdkdkdkdk kirjoitti:
Naisilla on taas joitain muita etuja. Nainen voi valikoida miehistä parhaat päältä ilman suurta työtä. Miehet joutuvat kovastikin kilpailemaan saadakseen naisen huomion. Jos nainen laittaa edes jokseenkin seksikkään kuvan johonkin nettiin, niin tarjouksia satelee kymmenittäin. Jos minä laitan jokseenkin seksikkään kuvan itsestäni, niin saan kerran viikossa ehkä parilta homolta jotain kommenttia.
"Naisilla on taas joitain muita etuja. Nainen voi valikoida miehistä parhaat päältä ilman suurta työtä"
Milläs valikoit, meinaan kun ei ole tarpeeksi kaunis, niin ei sitä kuitenkaan ikinä saa niitä parhaita miehiä. - fklmweklwfmklwefwef
ap. kirjoitti:
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei)."Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi"
No tämä ei ole miesten tehtävä, vaan naisten - tai vähintään osan naisista - olisi saatava aikaiseksi konsensus siitä että kyseiset miehet ovat paskoja.
Mutta kun ne ei ole teidän mielestä paskoja, vaan ihania.
Teillä on oikeus pitää noita miehiä ihanina se ei ole rakentava mielipide koska aikuisten oikeasti ko. miehet ovat paskaa johon kenenkään täysjärkisen ei luulisi sekaantuvan etenkään jos toivoo parisuhdetta.
Myös miehillä on oikeus mieltymyksiin, ja meidän primääri-mieltymyksemme on pidättäytyvä nainen joka valitsee itselleen hyvän miehen järkevin perustein (joista miehen panohulluus ei ole missään muodossa järkevä peruste) ja toivomme että me olemme tuo mies.
Me emme tuomitse miehiä. Se ei ole meidän tehtävämme. Voimme ilmaista mielipiteemme, mutta koska maailma on vapaa niin osa miehistä saa meidän puolestamme käyttäytyä haluamallaan tavalla. Meidän ei tarvi pitää noista tavoista saati sitten naisista jotka suosivat ko. miehiä.
Samanlainen suhtautuminen naisilla on usein huorissa käyvää miestä kohtaan btw. Josta tulikin mieleen että ehkäpä sinun kullannuppusi löytyisikin juuri näistä seksistä maksavien joukosta. - Atm5
ap. kirjoitti:
Ehkä pelkään, tai ehkä en. Mutta ainakin ottaa ihan kunnolla päähän se tosiseikka, että mies saa tehdä ihan mitä tahansa, ja siitä huolimatta kukaan ei mene väittämään lopullisesti kelvottomaksi, että yksikään nainen ei ikinä huoli häntä parisuhteeseen. Että miksi naiselta vaaditaan enemmän kuin mieheltä (mies saa tehdä virheitä, mutta nainen ei).Mä en ole tehnyt niitä virheitäkään kun en ole saanut siihen edes mahdollisuutta ja sehän ottaa päähän ja raskaasti. No ainakin voin tuntea edes siitä asiasta jonkinlaista ylemmyyden tunnetta.
"Naisilla on taas joitain muita etuja. Nainen voi valikoida miehistä parhaat päältä ilman suurta työtä. Miehet joutuvat kovastikin kilpailemaan saadakseen naisen huomion. Jos nainen laittaa edes jokseenkin seksikkään kuvan johonkin nettiin, niin tarjouksia satelee kymmenittäin. Jos minä laitan jokseenkin seksikkään kuvan itsestäni, niin saan kerran viikossa ehkä parilta homolta jotain kommenttia."
Tämän minäkin olen tajunnut tosin vasta puolitoista vuotta sitten ja se jos mikä saa mut vihaiseksi. - sdfsfsfs
ap. kirjoitti:
"Naisilla on taas joitain muita etuja. Nainen voi valikoida miehistä parhaat päältä ilman suurta työtä"
Milläs valikoit, meinaan kun ei ole tarpeeksi kaunis, niin ei sitä kuitenkaan ikinä saa niitä parhaita miehiä.Jaa, että ei sitten tavallinen mies kelpaa tavalliselle naiselle...just just...Vituttaa just toi naisten asenne. Oman tasoisenne mies ei kelpaa vaan pitäis aina saada itseään parempi.
- .....
ap. kirjoitti:
"Kuulostaa siltä että jos nainen olisi valmis antamaan anteeksi että mies on tappanut entisen vaimonsa niin sitten miesten pitäisi antaa anteeksi naiselle että tämä on tappanut entisen miehensä siis vaikka ne miehet eivät olisikaan tappaneet ketään."
No, välillä kyllä vaikuttaa siltä, että jotkut miehet haluavat puolisokseen mieluummin naisen, joka on tappanut viisi edellistä puolisoaan, kuin naisen, jolla on ollut seksikokemuksia yhdenkin miehen kanssa liikaaJos jaksaisit lukea vastauksia ajatuksella etkä inttää omaa juttuasi, tajuaisit että suhteiden määrällä ei ole oikeastaan merkitystä vaan niiden laadulla.
Jos irtosuhteita harrastaa, niitä tuppaa kertymään enemmän kun seurustelusuhteita joten määrien suora vertaileminen ei ole mielekästä.
Perusajatus kuitenkin on, että jos olet harrastanut seksiä vain parisuhteessa, ei sillä ole väliä onko niitä parisuhteita pari, kolme, neljä tai vaikka puolisen tusinaa joten mistään "yksi mies liikaa" -asiasta ei ole kyse.
Taas jos tapanasi on harrastaa irtosuhteita, niin sillä ei ole juurikaan väliä paljonko niitä on kertonut. Luultavasti kuitenkin niitä on melko lailla enemmän kun suhteita. Pääasia on, että harrastat niitä. Se kertoo vain ja ainoastaan yhdestä asiasta: voit olla ilman suhdetta, mutta et ilman seksiä ja se tekee sinusta aivan erilaisen ihmisen kun sellaisesta jonka mielestä seksi kuuluu vain suhteeseen.
Enkä ymmärrä miksi jankaat vastavuoroisesta anteeksi antamisesta! Luultavasti se mies joka kanssasi haluaisi pidempään suhteeseen, ei ole itse harrastanut irtosuhteita koskaan, joten ei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää asian suhteen eikä hän ole kollektiivisessa vastuussa niiden miesten tekemisistä jotka irtosuhteita harrastavat.
- Epävarmuustekijä
Ehkä miehet kokevat olevansa epävarmoja kokeneen naisen kanssa. Mitä jos siellä joukossa onkin ollut joitain isoja karjuja, varustettuna jättimäisillä meisseleillä, ja itse tuntee epävarmuutta siitä, että pystyykö tämän jälkeen enää edes tyydyttää naista. Onhan se esim. paljon pahempi jos nainen on maannut viiden mustan miehen kanssa, kuin että hän olisi maannut parin pienikokoisen japanilaisen kanssa.
Sano nyt naisena, että onko miehillä huolen aihetta, voiko tavallinen mies tyydyttää naisen, jos tämä on kokenut ison karjun järeän rakkauden?- No höhhöh
Ihan paskaa.
Paljon pahempaa asiassa on se että hänen suhtautumisensa seksiin on täysin erilainen.
Osa keskittyy toisen kanssa ihmiseen ja sitten on niitä joille ihminen on yhdentekevä jos häneltä saa hyvää seksiä.
Ihan sama minkäkokoinen meisseli tai miten hyvä hän on sängyssä jos se exä/pano on ollut idiootti tai kusi-pää tai heitä on kymmeniä.
Jos tuolle epävarmuus linjalle lähdetään niin sitten voidaan kysyä onko 10 vuotta naimisissa jonkun komean huippu-urheilijan naimisissa kanssa ollut naikkonen ole jo saanut sellaissta seksiä että voiko häntä kukaan enää tyydyttää.
Se on ihan loppumaton suo ja tällaiset "kyse on miehen epävarmuudesta tai pelosta" ovat typeriä.
Toisaalta mitä vikaa siinä olisi jos kokisi että on ehkä riittämätön naisen tarpeisiin olipa mies millainen itse hyvänsä jos nainen on kaiken kokenut jo?
Verraten onhan se vittumaista matkustaa jonnekin paikkaan jossa nainen on "ihan tyytyväinen" muistaen että exä lennätti häntä ympäri maailmaa.
Ihmisen mieli ja keho kuluvat käytössä. Tosin sillä on yleensä jonkin muun kanssa tekemistä kuin miehen meisselin. - dhdhdhddhfhfdh
No höhhöh kirjoitti:
Ihan paskaa.
Paljon pahempaa asiassa on se että hänen suhtautumisensa seksiin on täysin erilainen.
Osa keskittyy toisen kanssa ihmiseen ja sitten on niitä joille ihminen on yhdentekevä jos häneltä saa hyvää seksiä.
Ihan sama minkäkokoinen meisseli tai miten hyvä hän on sängyssä jos se exä/pano on ollut idiootti tai kusi-pää tai heitä on kymmeniä.
Jos tuolle epävarmuus linjalle lähdetään niin sitten voidaan kysyä onko 10 vuotta naimisissa jonkun komean huippu-urheilijan naimisissa kanssa ollut naikkonen ole jo saanut sellaissta seksiä että voiko häntä kukaan enää tyydyttää.
Se on ihan loppumaton suo ja tällaiset "kyse on miehen epävarmuudesta tai pelosta" ovat typeriä.
Toisaalta mitä vikaa siinä olisi jos kokisi että on ehkä riittämätön naisen tarpeisiin olipa mies millainen itse hyvänsä jos nainen on kaiken kokenut jo?
Verraten onhan se vittumaista matkustaa jonnekin paikkaan jossa nainen on "ihan tyytyväinen" muistaen että exä lennätti häntä ympäri maailmaa.
Ihmisen mieli ja keho kuluvat käytössä. Tosin sillä on yleensä jonkin muun kanssa tekemistä kuin miehen meisselin.No joo, mutta ahkerasti pesää antanut nainen on todennäköisesti saanut joskus jotain megameisseliä ja sen jälkeen nainen tulee aina miettimään kuinka ihanasti se jättikalu täytti. Sen sijaan neitsyttyttö on varmasti tyytyväinen kunnon miehensä pienemmän puoleiseen kaluun, koska ei ole ikinä isoa päässyt edes kokeilemaan.
- Toads
dhdhdhddhfhfdh kirjoitti:
No joo, mutta ahkerasti pesää antanut nainen on todennäköisesti saanut joskus jotain megameisseliä ja sen jälkeen nainen tulee aina miettimään kuinka ihanasti se jättikalu täytti. Sen sijaan neitsyttyttö on varmasti tyytyväinen kunnon miehensä pienemmän puoleiseen kaluun, koska ei ole ikinä isoa päässyt edes kokeilemaan.
Mikäli neitsyttyttö on seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen, hän varmasti miettii millaista seksi olisi jonkun toisen kanssa. Aika monelle ”kiltille tytölle” iskee kolmikymppisenä kriisi. Silloin jätetään miehet sekä lapset ja lähdetään radalle hankkimaan sitä kadotettua nuoruutta takaisin. Yleensä nämä naiset kokevat karvaan pettymyksen.
Meillä, jotka olemme muutamaa miestä koeajaneet ennen oman miehen kuvioihin tulemista, ei ole mitään tarvetta miettiä muita miehiä. Se mies kenet on omaksi mieheksi valittu kun sattuu olemaan myös seksitaidoiltaan kaikista paras. En voisi olla suhteessa, jossa saisin epätyydyttävää seksiä.
- Toads
Mikäli naisella on ollut seksuaalisia tarpeita, joita hän on tyyduttänyt joko yhdenyön juttujen tai vakikumppaneiden kanssa, saanut heiltä loistavaa seksiä ja tuntenut itsensä tyytyväiseksi, millä perusteella hän ei ole arvostanut itseään?
Olisin ymmärtänyt täysin, mikäli oma mieheni ei olisi minua hyväksynyt menneisyyteni takia. Tiedän että olisin ollut onnettomampi ilman seksiä, joten tein itselleni sopivan valinnan. Millä tavalla se tekee minusta halvan huoran?
Onko yhdenyön juttuja harrastanut mies kelvoton parisuhteeseen? Entä mies, joka on tehnyt ravintelissa lukuisia ehdotuksia naisille saamatta pesää? Mistä tiedän, ettei hän ole ehdottelemassa samalla tavalla kuin sinkkuaikoinaan?- Fwekwnjkwefwef
"Onko yhdenyön juttuja harrastanut mies kelvoton parisuhteeseen?"
... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja.
Jos nuo miehet haluavat suhteen on se suhde tyypillisesti hyötyperäinen että saavat kalsarinsa pesetettyä ja lämpimän aterian kera buranan ja kaljan että jaksavat lähteä baariin seuraavalle otille.
No. Naiset palkitsevat näitä miehiä seksillä ja jotkut naiset suhteentyngällä jossa he ovat orjan asemassa. Mitä muuta tuosta voi vetää johtopäätöksenä kuin että kyseessä on naisten mieleen oleva mies, ellei olisi niin mieshän jäisi ilman panojaan ja palveluitaan. - Toads
Fwekwnjkwefwef kirjoitti:
... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja.
Jos nuo miehet haluavat suhteen on se suhde tyypillisesti hyötyperäinen että saavat kalsarinsa pesetettyä ja lämpimän aterian kera buranan ja kaljan että jaksavat lähteä baariin seuraavalle otille.
No. Naiset palkitsevat näitä miehiä seksillä ja jotkut naiset suhteentyngällä jossa he ovat orjan asemassa. Mitä muuta tuosta voi vetää johtopäätöksenä kuin että kyseessä on naisten mieleen oleva mies, ellei olisi niin mieshän jäisi ilman panojaan ja palveluitaan."... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja.”
Yhden yön juttuja harrastava mies ei halua parisuhteeseen, tässä olet oikeassa. Sen sijaan mies, joka on pumpannut tarpeeksi montaa vosua, voi tuntea saaneensa tarpeeksi sinkkuelämästä ja haluaakin pysyvän parisuhteen. Onko tällainen mies kelvoton parisuhteeseen? Minusta ei.
Sinustako ihminen ei voi muuttua iän myötä? Jokainen kolmikymppinen jakaa saman arvomaailman kuin aiemmin parikymppisenä? Mielipiteet ja arvot muuttuvat kokemuksien myötä, mikä on täysin normaalia elämää.
Jokaisella on oikeus olla valitsematta väärältä tuntuvaa ihmistä kumppanikseen, mutta kaikkien ihmisten tunkeminen samaan muottiin osoittaa typeryyttä. - fjkweefnfjkwenjkweff
Toads kirjoitti:
"... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja.”
Yhden yön juttuja harrastava mies ei halua parisuhteeseen, tässä olet oikeassa. Sen sijaan mies, joka on pumpannut tarpeeksi montaa vosua, voi tuntea saaneensa tarpeeksi sinkkuelämästä ja haluaakin pysyvän parisuhteen. Onko tällainen mies kelvoton parisuhteeseen? Minusta ei.
Sinustako ihminen ei voi muuttua iän myötä? Jokainen kolmikymppinen jakaa saman arvomaailman kuin aiemmin parikymppisenä? Mielipiteet ja arvot muuttuvat kokemuksien myötä, mikä on täysin normaalia elämää.
Jokaisella on oikeus olla valitsematta väärältä tuntuvaa ihmistä kumppanikseen, mutta kaikkien ihmisten tunkeminen samaan muottiin osoittaa typeryyttä."Onko tällainen mies kelvoton parisuhteeseen? Minusta ei."
Vättäisin että suurella todennäköisyydellä paatumus naisiin on kehittynyut sellaiselle tasolle että suhteet eivät välttämättä suju. Riippuu monesta asianhaarasta ja varmasti luonteesta ja motiiveista ja olosuhteista miksi panoja on kertynyt - mutta uskoisin että kovin vakaata suhdetta ei saada aikaiseksi.
Yrittää saa, mutta olen lähipiirini "sonneista" nähnyt että kovin kummoisia suhteita nuo ex-panoveikkoset eivät saa aikaiseksi. Päinvastoin, hetki suhteessa, sitten radalla, hetki suhteessa, sitten radalla.... Jne jne. - 4+17
Fwekwnjkwefwef kirjoitti:
No. Naiset palkitsevat näitä miehiä seksillä ja jotkut naiset suhteentyngällä jossa he ovat orjan asemassa. Mitä muuta tuosta voi vetää johtopäätöksenä kuin että kyseessä on naisten mieleen oleva mies, ellei olisi niin mieshän jäisi ilman panojaan ja palveluitaan."... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja. "
Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Ystäväpiiriini kuuluu ihan mukava mies, joka aika lailla kirjaimellisesti pani nuorempana kaikkea, mikä liikkui. (Sekä naisia että miehiä.) Kertomusten perusteella oli hemmetin hyvä siinä.
(Mä olen kaveripiiristämme luultavasti toinen niistä naisista, joiden kanssa hän ei pannut - vihjaisi kyllä että seksiä olisi ollut tarjolla, mutta mulla on periaate että omasta kuormasta ei syödä. Menee muuten liian oudoksi.)
Viitisen vuotta sitten tämä todellinen panokarju (ihan ulkonäkönsäkin puolesta) rakastui yhteen naiseen. Asuvat yhdessä koiriensa kanssa ja ovat onnellisia.
Joku kysäisi kerran, että kuinka herra voi nyt tyytyä yhteen naiseen, ja kaveri vastasi, että sinkkuna voi tehdä ihan mitä haluaa - mutta parisuhdetta hoidetaan yksi nainen (tai mies) kerrallaan. Ja että aikoinaan hän on päässyt kokeilemaan vaikka mitä ja ketä enemmän kuin tarpeeksi, että ei tarvitse nyt ihmetellä ja surra, mitä jää välistä.
Eivät ihmiset ole mitään yksiulotteisia stereotyyppejä. Asiat muuttuvat, ihmiset muuttuvat. Sellaista se on. - .....
Toads kirjoitti:
"... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja.”
Jokaisella on oikeus olla valitsematta väärältä tuntuvaa ihmistä kumppanikseen, mutta kaikkien ihmisten tunkeminen samaan muottiin osoittaa typeryyttä.Jos olisin nainen, niin suhtautuisin ainakin suurella epäilyksellä. Onko mies saanut tarpeekseen sinkkuelämästä lopullisesti vai onko kyseessä sittenkin vain jokin vaihe?
Kuinka kauan kestää, ennen kuin sinkkuelämän ilot alkavat taas vetää miestä puoleensa, ja tämän tapahtuessa, onko mies riittävän suoraselkäinen pistämään suhteen poikki, vai ajatteleeko hän kaksinaismoralisesti, että seksi ja suhde ovat kaksi eri asiaa, kuten ennenkin ovat olleet?
Entä sitten kun suhde etenee lapsen saantiin asti? Voiko silloinkin yhä luottaa siihen ettei se vosujen pumppaaja saa perhe-elämästä tarpeekseen hyvinkin äkkiä ja jättäisi minua yksin lapsen kanssa?
Kumpi pysyy todennäköisemmin rinnalla tilantessa jossa yhteistä aikaa on vähän, stressi korkealla ja seksi lamaantunut, sellainen joka on tottunut ajatukseen että seksittömiä kausia nyt vaan on, vai sellainen, joka on hakenut ensisijaisesti sitä nautintoa?
Olisi hölmöä ajatella, että aikaisempi irtosuhteiden harrastaminen olisi yksinään parisuhdepelistä pudottava tekijä, mutta yhtä hölmöä olisi ajatella, että sillä ei olisi mitään merkitystä. - --------------
4+17 kirjoitti:
"... Jos mies harrastaa yhden illan juttuja hän ei halua parisuhteeseen. Kysymyksesi on siis irrelevantti, koska yrität tehdä pelimies/panomiehistä jotenkin lähtökohtaisesti suhdehaluisia olentoja. "
Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Ystäväpiiriini kuuluu ihan mukava mies, joka aika lailla kirjaimellisesti pani nuorempana kaikkea, mikä liikkui. (Sekä naisia että miehiä.) Kertomusten perusteella oli hemmetin hyvä siinä.
(Mä olen kaveripiiristämme luultavasti toinen niistä naisista, joiden kanssa hän ei pannut - vihjaisi kyllä että seksiä olisi ollut tarjolla, mutta mulla on periaate että omasta kuormasta ei syödä. Menee muuten liian oudoksi.)
Viitisen vuotta sitten tämä todellinen panokarju (ihan ulkonäkönsäkin puolesta) rakastui yhteen naiseen. Asuvat yhdessä koiriensa kanssa ja ovat onnellisia.
Joku kysäisi kerran, että kuinka herra voi nyt tyytyä yhteen naiseen, ja kaveri vastasi, että sinkkuna voi tehdä ihan mitä haluaa - mutta parisuhdetta hoidetaan yksi nainen (tai mies) kerrallaan. Ja että aikoinaan hän on päässyt kokeilemaan vaikka mitä ja ketä enemmän kuin tarpeeksi, että ei tarvitse nyt ihmetellä ja surra, mitä jää välistä.
Eivät ihmiset ole mitään yksiulotteisia stereotyyppejä. Asiat muuttuvat, ihmiset muuttuvat. Sellaista se on.Heh siinä aisurinainen imeskelee miehensä kalusta satojen naisten ja miesten kakkaa, píllumehua ja spermaa. :D
- tijfjgf
Píllua jakaneeseen naiseen ei vaan voi luottaa koskaan täysin. Sen takia islam
- Toads
Onneksi meillä kaikilla on oikeus valita kumppanimme itse.
Itse olen ollut lähes koko ajan parisuhteessa 15-vuotiaasta alkaen lukuunottamatta kahta muutaman kuukauden sinkkujaksoa, jonka jälkeen olen alkanut seurustella uudelleen. En koe itseäni huoraksi tai parisuhteeseen kelpaamattomaksi. Olen elänyt elämääni juuri niin kuin olen halunnut.
Mikäli mies ei minua olisi menneisyyteni kuultuaan hyväksynyt, hän ei olisi ollut oikea mies minulle. Hänellä olisi ollut siihen toki oikeus. Huorittelua en kuitenkaan hyväksy keneltäkään. - suomihuora=15nussima
Toads kirjoitti:
Itse olen ollut lähes koko ajan parisuhteessa 15-vuotiaasta alkaen lukuunottamatta kahta muutaman kuukauden sinkkujaksoa, jonka jälkeen olen alkanut seurustella uudelleen. En koe itseäni huoraksi tai parisuhteeseen kelpaamattomaksi. Olen elänyt elämääni juuri niin kuin olen halunnut.
Mikäli mies ei minua olisi menneisyyteni kuultuaan hyväksynyt, hän ei olisi ollut oikea mies minulle. Hänellä olisi ollut siihen toki oikeus. Huorittelua en kuitenkaan hyväksy keneltäkään.Todella likainen huora olet ja kuulut sille finninaamaiselle pojalle joka voitonriemuisena korkkasi sinut omistukseesi 15-vuotiaana.
Olisi ottanut silloin vanhemman miehen joka olisi arvostanut kauneuttasi ja neitsyyttäsi. - ero 50%
suomihuora=15nussima kirjoitti:
Todella likainen huora olet ja kuulut sille finninaamaiselle pojalle joka voitonriemuisena korkkasi sinut omistukseesi 15-vuotiaana.
Olisi ottanut silloin vanhemman miehen joka olisi arvostanut kauneuttasi ja neitsyyttäsi.No eiköhän tämä sinun nykyinen aisurisi paljasta todelliset ajatuksensa kunhan rupsahdat.
- No höhhöh
Toads kirjoitti:
Mikäli mies ei minua olisi menneisyyteni kuultuaan hyväksynyt, hän ei olisi ollut oikea mies minulle. Hänellä olisi ollut siihen toki oikeus. Huorittelua en kuitenkaan hyväksy keneltäkään.Naista voi huoritella jos niin haluaa. On lapsellista ajatella ettei niin miehet tee.
Kertomasi perusteella olet esimerkki naisesta joka on täysin vääränlainen nainen esimerkiksi minulle jolla on pitkiäkin sinkkujaksoja takana.
En usko että nainen joka on elänyt yhdestä miehestä toiseen elämänsä koskaan ymmärtää ihmistä/miestä joka ei ole niin tehnyt.
Yksi suurimmista syistä on se että nainen vaikuttaa sellaiselta joka ei kykene olemaan koskaan yksin ja tärkeintä on hänelle miesten aiheuttamat tuntemukset sekä seksi.
Katsos kun en osaa arvostaa naista joka ei osaa olla ilman vaan hänen täytyy osata arvostaa itseään niin paljon ettei tarvitse olemassaoloonsa jatkuvasti hakea sitä seksiä.
Sillä onko seksi ollut loistavaa, hyvää vai huonoa on ihan sama.
En usko että osaat olla yksin vaan tarvitset jonkun nussimaan sinua. Se kertoo naisesta aika paljon. Tällä hetkellä se on tämä mies, aiemmin joku toinen, seuraavaksi... - Toads1
ero 50% kirjoitti:
No eiköhän tämä sinun nykyinen aisurisi paljasta todelliset ajatuksensa kunhan rupsahdat.
Hyvä mies ei naistaan pikku rupsahtamisen jälkeen jätä. :)
- Toads1
No höhhöh kirjoitti:
Naista voi huoritella jos niin haluaa. On lapsellista ajatella ettei niin miehet tee.
Kertomasi perusteella olet esimerkki naisesta joka on täysin vääränlainen nainen esimerkiksi minulle jolla on pitkiäkin sinkkujaksoja takana.
En usko että nainen joka on elänyt yhdestä miehestä toiseen elämänsä koskaan ymmärtää ihmistä/miestä joka ei ole niin tehnyt.
Yksi suurimmista syistä on se että nainen vaikuttaa sellaiselta joka ei kykene olemaan koskaan yksin ja tärkeintä on hänelle miesten aiheuttamat tuntemukset sekä seksi.
Katsos kun en osaa arvostaa naista joka ei osaa olla ilman vaan hänen täytyy osata arvostaa itseään niin paljon ettei tarvitse olemassaoloonsa jatkuvasti hakea sitä seksiä.
Sillä onko seksi ollut loistavaa, hyvää vai huonoa on ihan sama.
En usko että osaat olla yksin vaan tarvitset jonkun nussimaan sinua. Se kertoo naisesta aika paljon. Tällä hetkellä se on tämä mies, aiemmin joku toinen, seuraavaksi..."Katsos kun en osaa arvostaa naista joka ei osaa olla ilman vaan hänen täytyy osata arvostaa itseään niin paljon ettei tarvitse olemassaoloonsa jatkuvasti hakea sitä seksiä.”
Seksin haluaminen on fyysinen tarve, joka vaihtelee ihmisestä riippuen. Millä perusteella minä en arvostanut itseäni, kun tyydytin tuota tarvetta ja koin itseni onnelliseksi? Miksi seksin harrastaminen tekee minusta naisen, joka ei kunnioita itseään? Mielestäni omien tarpeiden vähättely ja kieltäminen ennemminkin ovat sitä.
Heh, välillä mies nussii minua, joskus minä häntä. Seksi on niin hyvää, ettei minulla muut miehet kertakaikkiaan kiinnosta. Rakastamme toisiamme eikä meillä ole tarvetta katsella muita sillä silmällä. Tyydytämme toistemme kaikki tarpeet täydellisesti.
Onko niin hankala hyväksyä, että entiset "panomiehet" ja ”huorat” voivat löytää onnellisen parisuhteen ja vakiintua? :D Miten se itse asiassa sinulta edes on pois, miksi jaksat potea noin kamalaa katkeruutta ihmisiä kohtaan, joiden kanssa et halua olla missään tekemissä? Eikö kaikilla ole oikeus onneen? - No höhhöh
Toads1 kirjoitti:
"Katsos kun en osaa arvostaa naista joka ei osaa olla ilman vaan hänen täytyy osata arvostaa itseään niin paljon ettei tarvitse olemassaoloonsa jatkuvasti hakea sitä seksiä.”
Seksin haluaminen on fyysinen tarve, joka vaihtelee ihmisestä riippuen. Millä perusteella minä en arvostanut itseäni, kun tyydytin tuota tarvetta ja koin itseni onnelliseksi? Miksi seksin harrastaminen tekee minusta naisen, joka ei kunnioita itseään? Mielestäni omien tarpeiden vähättely ja kieltäminen ennemminkin ovat sitä.
Heh, välillä mies nussii minua, joskus minä häntä. Seksi on niin hyvää, ettei minulla muut miehet kertakaikkiaan kiinnosta. Rakastamme toisiamme eikä meillä ole tarvetta katsella muita sillä silmällä. Tyydytämme toistemme kaikki tarpeet täydellisesti.
Onko niin hankala hyväksyä, että entiset "panomiehet" ja ”huorat” voivat löytää onnellisen parisuhteen ja vakiintua? :D Miten se itse asiassa sinulta edes on pois, miksi jaksat potea noin kamalaa katkeruutta ihmisiä kohtaan, joiden kanssa et halua olla missään tekemissä? Eikö kaikilla ole oikeus onneen?Jaahas, katkeruus-kortti vedettiin esiin. Se siitä keskustelusta.
"Onko niin hankala hyväksyä, että entiset "panomiehet" ja ”******” voivat löytää onnellisen parisuhteen ja vakiintua? :D"
Onko hankalaa jos en välitä siitä pätkääkään ja pidän sua pelkkänä täytettävän cunttina joka tässä tapauksessa sattuu olemaan tämä nykyinen hoitosi.
Rakkaus? Älä ny naurata. ;D - Toads
No höhhöh kirjoitti:
Jaahas, katkeruus-kortti vedettiin esiin. Se siitä keskustelusta.
"Onko niin hankala hyväksyä, että entiset "panomiehet" ja ”******” voivat löytää onnellisen parisuhteen ja vakiintua? :D"
Onko hankalaa jos en välitä siitä pätkääkään ja pidän sua pelkkänä täytettävän cunttina joka tässä tapauksessa sattuu olemaan tämä nykyinen hoitosi.
Rakkaus? Älä ny naurata. ;DTämä on se juttu mitä minä en ymmärrä. Miksi mielestäsi rakkautta voivat kokea vain ihmiset jotka eivät ole harrastaneet seksiä vaan ovat pidättäytyneet siitä kokonaan?
Älä nyt luovuta, tässähän vasta päästiin asiaan! - .....
Toads kirjoitti:
Mikäli mies ei minua olisi menneisyyteni kuultuaan hyväksynyt, hän ei olisi ollut oikea mies minulle. Hänellä olisi ollut siihen toki oikeus. Huorittelua en kuitenkaan hyväksy keneltäkään.Ihan vaan vastapainoksi edellisille ääliöille, ilmoitan että et sinä minun mielestäni ole huora tai parisuhteen kelpaamaton. Olethan kuitenkin koko ajan ollut SEURUSTELUSUHTEESSA, vaikka aika nuorena olet aloittanutkin.
Keskustelun aloittaja sen sijaan tunnustaa harrastaneensa seksiä seksin vuoksi tarvittaessa ilman suhdettakin, joten kyseessä on aika lailla eri asia.
Ja noiden neitsytääliöiden mielipiteellä nyt ei ole mitään merkitystä. Voisi melkein sanoa, että paras tapa millä nainen voi elämänsä pelastaa on hoitaa eka kerta ajoissa, niin ei ole vaaraa joutua suhteeseen tuollaisen pohjasakan kanssa. Sillä nainen saisi elämänsä pilattua takuuvarmasti.
- Ikisinkku M
Olisit saanut puhtaan omantunnon ja varmuuden siitä että olet hyvä nainen sille täydelliselle miehelle, nythän kun olet elänyt löyhätapaisesti ja vaikka se mies löytyisikin joudut loppuikäsi potemaan huonoa omaatuntoa siitä miten olet loukannut ihanaa miestäsi jo ennen kuin hänet tunsitkaan.
- Toads
En koe huonoa omaatuntoa siitä, että olen elänyt elämääni juuri niin kuin olen halunnut. Mieheni ei koe itseään loukatuksi vaan kokee olevansa onnellinen kanssani. Häntä ei menneisyyteni haittaa, eikä minulla hänen.
Mikä siitä seksin harrastamisesta tekee likaista? Miksi nainen on likainen, mikäli hänellä on ollut aiempia parisuhteita ja seksisuhteita?
Mikäli joku tietoisesti itsekin pidättäytyy seksistä ja tahtoo sen takia neitsyen kumppanin, se on mielestäni ok. Onko oma pidättäytymisenne ollut tietoinen valinta vai pakon sanelema tilanne? - Atm5
Ymmärrä nyt sitten näitä naisia kun valitetaan siitä että miehet saa tehdä mitä haluaa eli nussia kymmeniä eri naisia ja kunnia vain kasvaa. Siitäkin sitten taas valitetaan jos on täysin kokematon eikä kelpuuteta sen takia seksikumppaniksi tai parisuhteeseen. Tosiasiassahan miehen täytyy joko aloittaa nuorena parisuhde tai nussia jo nuorena mahdollisimman monen naisen kanssa ollakseen edes mies.
Minähän saan sanoa ja tehdä mitä haluan. Niin saa kaikki muutkin mutta eri asia pitääkö naiset tai toiset ihmiset siitä mitä sanon ja teen. - Toads
Atm5 kirjoitti:
Ymmärrä nyt sitten näitä naisia kun valitetaan siitä että miehet saa tehdä mitä haluaa eli nussia kymmeniä eri naisia ja kunnia vain kasvaa. Siitäkin sitten taas valitetaan jos on täysin kokematon eikä kelpuuteta sen takia seksikumppaniksi tai parisuhteeseen. Tosiasiassahan miehen täytyy joko aloittaa nuorena parisuhde tai nussia jo nuorena mahdollisimman monen naisen kanssa ollakseen edes mies.
Minähän saan sanoa ja tehdä mitä haluan. Niin saa kaikki muutkin mutta eri asia pitääkö naiset tai toiset ihmiset siitä mitä sanon ja teen.Mitä sinä tiedät juuri minun ajatusmaailmastani neitsytpoikien ja panomiesten suhteen? Ei ihme että turhauttaa kun logiikkaa ei löydy, jos yrität sovittaa kaikki naiset yhteen muottiin ja veistellä kaikille naisille istuvia mielipiteitä!
Kutsu miksi lystäät, arvostuksesi laskee kyllä saman tien. - Ikisinkku M
Toads kirjoitti:
En koe huonoa omaatuntoa siitä, että olen elänyt elämääni juuri niin kuin olen halunnut. Mieheni ei koe itseään loukatuksi vaan kokee olevansa onnellinen kanssani. Häntä ei menneisyyteni haittaa, eikä minulla hänen.
Mikä siitä seksin harrastamisesta tekee likaista? Miksi nainen on likainen, mikäli hänellä on ollut aiempia parisuhteita ja seksisuhteita?
Mikäli joku tietoisesti itsekin pidättäytyy seksistä ja tahtoo sen takia neitsyen kumppanin, se on mielestäni ok. Onko oma pidättäytymisenne ollut tietoinen valinta vai pakon sanelema tilanne?No tuossa oli osin vähän läppää, henk. koht kyllä kohtuullisen määrän aiempia suhteita, jopa niitä yhdenyön juttuja kohtuudella sulatan, en ihan niin tuomitseva ole kuin jotkut palstalla mutta jonkinlaista kohtuutta kyllä odotan, vähän vastaavaa kuin itsellä ettei ole ihan minkä tahansa kanssa missä tahansa paneskellut.
Itse ajattelisin niin että jos nanen on jakanut itseään kovinkin paljon niin siitä vaan tulee semmoinen tunne ettei ole kovin potentiaalinen vaimoehdokas, ei kukaan halua kuulla naisensa/miehensä olleen yleinen pano, niin se vaan menee eikä sille mitään voi.
Omä pidättäytymiseni tottakai koska olen mies usein on ihan pakon sanelemaa mutta on myös tilanteita joissa olen pidättäytynyt joko siksi ettei nainen ole "sytyttänyt" ominaisuuksiensa vuoksi tai sitten jos on vaikkapa ollut varattu niin on usein tullut kieltäydyttyä ihan siksi kun on tuntunut ettei niin paljon kiinnosta että viitsii alkaa jonkun parisuhteeseen vaikuttamaan suuntaan tai toiseen. - Atm5
Toads kirjoitti:
Mitä sinä tiedät juuri minun ajatusmaailmastani neitsytpoikien ja panomiesten suhteen? Ei ihme että turhauttaa kun logiikkaa ei löydy, jos yrität sovittaa kaikki naiset yhteen muottiin ja veistellä kaikille naisille istuvia mielipiteitä!
Kutsu miksi lystäät, arvostuksesi laskee kyllä saman tien.Heh heh, tuskin minun arvostukseni laskee kun ei minua kukaan ole koskaan arvostanutkaan. Sen huomaa siitä että jo koulussa kiusattiin enkä ole koskaan ollut naisten suosiossa. Onneksi mulla on silti oikeus sanoa mitä mieltä olen asioista. Se lieneekin mun ainut iloni.
- Toads
Atm5 kirjoitti:
Heh heh, tuskin minun arvostukseni laskee kun ei minua kukaan ole koskaan arvostanutkaan. Sen huomaa siitä että jo koulussa kiusattiin enkä ole koskaan ollut naisten suosiossa. Onneksi mulla on silti oikeus sanoa mitä mieltä olen asioista. Se lieneekin mun ainut iloni.
Arvostan ihmistä aina lähtökohtaisesti keskustelukumppanina. Arvostus kuitenkin laskee jos minua aletaan solvata.
- Puutteessa eläen
Toads kirjoitti:
Arvostan ihmistä aina lähtökohtaisesti keskustelukumppanina. Arvostus kuitenkin laskee jos minua aletaan solvata.
Se että saa arvostusta keskustelukumppanina useimmiten tarkottaa myös sitä, että potentiaalisena seksuaalikumppanina sitä arvostusta ei saakaan.
Niinpä solvaamisen ja "älykkään keskustelun" ero on, että solvaamalla saa sentään jotain tyydytystä mutta jälkimmäisellä ei niin minkäänlaista.
- 15+15
Ei kannata kuunnella näitä umpiossa eläviä kitkeriä miehenpuolikkaita.
Mulla on myös paljon yhdenyönjuttuja takana (ja toivottavasti myös vielä edessä). Sillä erotuksella, että en ole koskaan seurustellut tai ollut missään vakisuhteessa. Jos olisin istunut siveästi sääret ristissä ja odottanut sitä Kunnon Miestä(tm) tai Ritaria(tm), niin mähän olisin jumalauta neitsyt vielä nyt, 36-vuotiaana!
Eipä sitä panokavereitten määrää naamasta tai pimperosta näe. Jokainen elää omaa elämäänsä vain ja ainoastaan ITSEÄÄN varten, ei mitään olematonta jospa-joskus-suhdetta varten. Mieluummin kadun sitten vanhainkodissa tekemisiäni kuin tekemättä jättämisiäni.
Elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin. Sen kun jokainen muistaisi.
Lopettelen Junnu Vainioon, jonka laulusta sopii ottaa oppia:
http://www.youtube.com/watch?v=gQNICToNNc4- No höhhöh
"Eipä sitä panokavereitten määrää naamasta tai pimperosta näe. Jokainen elää omaa elämäänsä vain ja ainoastaan ITSEÄÄN varten, ei mitään olematonta jospa-joskus-suhdetta varten."
Eipä yllätä ettet olet löytänyt kunnon pitkäaikaista suhdetta. Ei lainkaan.
Ongelma taitaa olla ettette osaa elää toisia varten. Rakkaus siis puuttuu. - Kukko.
*kröhm*
Tämä umpiossa elävä miehenpuolikas on ollut neljässä vakaassa suhteessa aina avioliittoon saakka, pistänyt tulille pari lasta ja omaa sen verran yhden yön panoja että tietää mistä on kyse. Vaikka minulla ei ole kunniaa sen suhteen että olisin saanut toteutettua nuoruuteni haaveen - eli löytää kerrasta oikea ja perustaa rakkaudelle kestävä ydinperhe - on silti vakaan suhteen arvo säilynyt negatiivisistä kokemuksista ja pettymyksistä huolimatta - ja ajanut miehen siihen tilanteeseen että nyt kumppanina on sekä mieluinen nainen että kokonaisuus uusioperheenä toimii oikein hyvin.
Olet oikeassa tietyllä tavalla siinä että jokainen elää itseään varten. Tämä kuitenkin ei tarvi tarkoittaa itsekkyyttä ja itseriittoisuutta rajattomiin, vaan itseään voi palvella palvelemalla toisia - ja ainoa mitä se "maksaa" on luottamusta. MInä palvelen sekä lapsiani, kumppaniania että myös tietyssä määrin ex-vaimoani edelleen (lähinnä jaetun vanhemmuuden ja tuen - muunkin kuin elatustuen - muodossa). Ja voin vannoa että en menetä tässä mitään, en pisaraakaan - vaan kaiken minkä jaan ulos tulee takaisin korkojen kanssa.
Miksi elää pienellä liekillä ja pätkittäin - jos voi elää täydellä sydämellä läheisten kanssa, heidän elämänsä jakaen - onnellisena tyytyväisenä ihmisenä - ei itseisenä - vaan paikkansa niin perheessä kuin yhteisössä löytäneenä?
Oletko ollut koskaan lähelläkään sitä että elämässä voisi oikeasti olla paljon enemmänkin?
http://www.youtube.com/watch?v=zJzxwyo4jBA - 15+15
No höhhöh kirjoitti:
"Eipä sitä panokavereitten määrää naamasta tai pimperosta näe. Jokainen elää omaa elämäänsä vain ja ainoastaan ITSEÄÄN varten, ei mitään olematonta jospa-joskus-suhdetta varten."
Eipä yllätä ettet olet löytänyt kunnon pitkäaikaista suhdetta. Ei lainkaan.
Ongelma taitaa olla ettette osaa elää toisia varten. Rakkaus siis puuttuu.Jaa, sanoinko mä muka jossain että etsisin jotain "kunnon pitkäaikaista suhdetta"..? :D
Miksi helvetissä mä haluaisin ostaa koko sian kun makkaraa saa helpommallakin?
- 91000
No jos pystyy tuon lopettamaan, eikä heti ensimmäisestä riidasta hae jotain surkimusta baarista, niin mikäs siinä. Tosin auttaa suuresti jos vaihtaa paikkakuntaa kokonaan, eikä tietystikään kerro miehelle kaikkea.
- Atm5
Onhan tässä ätmiydessä tosiaan se hyvä puoli että voi tehdä melkein mitä huvittaa eikä tarvi mielistellä ketään kun ei ole juuri mitään menetettävää. Tiedän myös sen että voin kyllä nousta vähintään ktm-asemaan kunhan saan asiani parempaan malliin. Ytmiä minusta ei koskaan tule.
- ap.
Ai niin, heitänpä vielä pari pikkuseikkaa itsestäni mukaan juttuun...
Ensinnäkin, enhän ole edes maininnut missään vaiheessa, että monenko miehen kanssa olen seksiä harrastanut, Että onko niitä viisi, viisikymmentä vai viisisataa.
Ja koska huvittaa, niin voinen lisäksi mainita, että viimeisen viiden vuoden aikana en ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa ja ollut täysin selibaatissa. Näin ollen minulla lienee syytä olettaa että pystyn kyllä halutessani vaikka minkälaiseen seksuaaliseen pidättyvyyteen.- asker02
No toi tuli kyllä aivan puskista! Ilmeisesti siis nuorempana harrastit seksiä vähän villimmin, mutta sitten lopetit...Miksi oot ollut selibaatissa? Eikö sun oo tehnyt seksiä mieli ollenkaan? Missäpäin Suomea asut? :D
- 18x17
No mikä sitten on ongelma?
- Huoruuden perusteet
No mitä hyötyä siitä nussitusta huoranvitusta sitten on? Kunnon mies haluaa päästä poksauttamaan kalvon itse. Repalekalvonaiset on roskaväen miehiä varten. Kuka esimerkiksi haluaa ammattihuoran vaimoksi tai tyttöystäväksi. Ei kymmenille miehille vittuaan jakanut amatöörinainen olennaisesti eroa huorasta vaikka onkin ollut liian tyhmä rahastaakseen pillullaan. Ikäänkuin tyhmyys olisi joku meriitti!
Jatka samaan tyyliin. Nussituta sitä lerppahuuli reikääsi paskasakilla niin kauan kun se vielä käy kaupaksi ja väännä vaikka pari äpärää, jos et ole jo liian vanha ja maho kurppa synnyttämään. Aina löytyy lopulta joku epätoivoinen pillunpuutteen nujertama aisuri niitä elättämään ja lipomaan kielellään ex-panijoiden kuivuneet kusensekaiset spermanjämät vesipää-äpärien venyttämästä viturasta. - Ilman muuta olisit
löytänyt miehen joka voi rakastaa sinua aidosti. Kukaan mies ei aidosti voi rakastaa naista jota ei ole itse korkannut. Miehet vain tyytyvät käytettyyn naiseen, koska puhdasta naista ei ole saatavilla.
- Toads
Tämä on se juttu mitä minä en ymmärrä. Miksi mielestäsi rakkautta voivat kokea vain ihmiset jotka eivät ole harrastaneet seksiä vaan ovat pidättäytyneet siitä kokonaan?
- Koska mies ei
Toads kirjoitti:
Tämä on se juttu mitä minä en ymmärrä. Miksi mielestäsi rakkautta voivat kokea vain ihmiset jotka eivät ole harrastaneet seksiä vaan ovat pidättäytyneet siitä kokonaan?
voi rakastaaja kunnioittaa naista joka on jonkun toisen miehen nussima
- Toads
Koska mies ei kirjoitti:
voi rakastaaja kunnioittaa naista joka on jonkun toisen miehen nussima
Tässähän täyttyy kehäpäätelmän kriteerit.
Miksi naisen tulisi pidättäytyä seksistä? -> Jotta mies voisi arvostaa häntä -> miksei mies voi arvostaa naista joka on harrastanut seksiä ennen häntä? -> Nainen ei ole arvostanut itseään ja pidättäytynyt seksistä
Mulle on aivan sama, etten kelpaa teille tyttöystäväksi. Tuntuu kuitenkin omituiselta väittämältä, että en pystyisi enää rakastamaan ja tulemaan rakastetuksi koska en ole enää neitsyt. Minulle ja miehelleni neitsyyden ei ole tärkeä asia, joten miksi sen pitäisi vaikuttaa suhteeseemme?
Ja kiitos; vastaa jotain muuta kuin tuohon kehäpäätelmään sopivaa jankkausta, muuten mun on tehtävä päätelmä että haette vaan epätoivoisesti perusteita katkeruudellenne. - just sayin´...
Toads kirjoitti:
Tässähän täyttyy kehäpäätelmän kriteerit.
Miksi naisen tulisi pidättäytyä seksistä? -> Jotta mies voisi arvostaa häntä -> miksei mies voi arvostaa naista joka on harrastanut seksiä ennen häntä? -> Nainen ei ole arvostanut itseään ja pidättäytynyt seksistä
Mulle on aivan sama, etten kelpaa teille tyttöystäväksi. Tuntuu kuitenkin omituiselta väittämältä, että en pystyisi enää rakastamaan ja tulemaan rakastetuksi koska en ole enää neitsyt. Minulle ja miehelleni neitsyyden ei ole tärkeä asia, joten miksi sen pitäisi vaikuttaa suhteeseemme?
Ja kiitos; vastaa jotain muuta kuin tuohon kehäpäätelmään sopivaa jankkausta, muuten mun on tehtävä päätelmä että haette vaan epätoivoisesti perusteita katkeruudellenne.Mutta kyllä se on totta, että nämä miehet on katkeria nussittuja naisia kohtaan. Siitä, että onko se ihan järkevää, voidaan toki olla montaa mieltä. Monissa maailmanlaajuisissa isoissa kulttuureissa naisen koskemattomuus on todella tärkeää. Itseasiassa suomi ja monet länsimaat ovat enemmänkin poikkeuksia tällä hyväksyvyydellään naisten avoimeen seksikäyttäytymiseen. Eli ehkei nämä katkera miehet kuitenkaan aivan väärässä ole..? Vaikea aihe, mutta koita ajatella miestenkin kannalta.
- Toads
just sayin´... kirjoitti:
Mutta kyllä se on totta, että nämä miehet on katkeria nussittuja naisia kohtaan. Siitä, että onko se ihan järkevää, voidaan toki olla montaa mieltä. Monissa maailmanlaajuisissa isoissa kulttuureissa naisen koskemattomuus on todella tärkeää. Itseasiassa suomi ja monet länsimaat ovat enemmänkin poikkeuksia tällä hyväksyvyydellään naisten avoimeen seksikäyttäytymiseen. Eli ehkei nämä katkera miehet kuitenkaan aivan väärässä ole..? Vaikea aihe, mutta koita ajatella miestenkin kannalta.
Mun on vaikeaa samaistua tuollaiseen tunteelliseen vihanpitoon, katkeruuteen ja elämän rajoittamiseen, sillä pyrin omassa elämässäni järkevöittämään asiat.
On katkeruus toki ymmärrettävää, mutta siinä pyöriskeleminen pilaa noiden nuorten miesten elämän lopullisesti. Antautumalla tunnepitoiseen parinvalintakriteerien tiukentamiseen he rajaavat pois monia potentiaalisia tyttöystäväehdokkaita. Jos taas tahtoo pitää kiinni tunnepitoisista kriteereistään, suosittelen muuttamaan sinne, jossa naiset pysyvät neitsyeinä pitkälle aikuisikään.
- totuudenbasuuna
Tunnen useamman naisen jotka ovat harrastaneet / harrastavat paljon yhdenillan suhteita. Yhdistävä tekijä huomioideni mukaan on huono itsetunto ja huomion kaipuu. Hetken tuntuu hyvältä kun miehet piirittävät ja kehuvat seksinhimoissaan, ja aamulla iskee taas todellisuus naamalle. Väittäisin että naisen on melko helppoa saada itselleen vaikka fuckbuddy jostain sinkkumiehestä kenen kanssa seksi toimii. Vaikka jonkun niistä yhdenillan tutuista. Tämä olisi oiva keino harrastaa seksiä jos siitä nauttii kovasti. Miksi sieltä baarista pitää hakea aina uusi kumppani? Varsinkin kun se seksi ei yleensä ole hyvää uuden kumppanin kanssa ja todennäköisesti vielä humalassa harrastettuna. Kyllä näillä naisilla jokin muukin asia kuin pelkkä seksi siellä taustalla on jos seksikumppaneita alkaa kymmenittäin olemaan. Joten minulle tieto naisen hyvin useista seksikumppaneista saa varpailleen, jotain on pielessä. Neitsyt ei tarvitse eikä pidä olla, mutta väitän vahvasti ettei ihmiselle ole hyväksi useat kymmenet seksikumppanit.
- Toads
Olen samaa mieltä kanssasi. Huonon itsetunnon paikkaaminen irtosuhteilla ja miesten ihailulla on väärä keino. Oikeasti tällainen nainen tarvitsisi ennenkaikkea aikaa itselleen ja harrastuksia joissa itsetunto kohoaisi. Suhdetta kun ei voi rakentaa mikäli ei tule itsensäkään kanssa toimeen.
- totuudenbasuuna
Toads kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Huonon itsetunnon paikkaaminen irtosuhteilla ja miesten ihailulla on väärä keino. Oikeasti tällainen nainen tarvitsisi ennenkaikkea aikaa itselleen ja harrastuksia joissa itsetunto kohoaisi. Suhdetta kun ei voi rakentaa mikäli ei tule itsensäkään kanssa toimeen.
Harmillisesti paras tapa ennustaa ihmisen tulevaa käytöstä on katsoa mennyttä käytöstä. Toki ihminen muuttua voi, mutta jos huonon itsetunnon paikkaamiselle ei muuta keinoa ole keksinyt kuin irtosuhteet, niin ajattelumallissa ja logiikassa on pahoja puutteita. Haluanko ottaa riskiä ja lähteä tällaisen naisen kanssa jotain vakavaa rakentamaan? Ei tämä välttämättä estä mitään, mutta pistää se kovasti miettimään ja harkitsemaan.
- ap.
No, olen ilmeisesti sitten jonkinlainen poikkeustapaus, sillä kyllä minä nyt pääasiallisesti halusin seksiä sitä harrastaessani, enkä suinkaan mitään itsetunnonparannusta.
En minä nyt sentään niin idiootti ole, että alkaisin yhden yön jutuista kuvitella mitään muuta kuin mitä ne ovat.
(Ja täytynee muuten mainita, että olen elänyt viimeiset viisi vuotta täysin selibaatissa, joten se riittänee todisteeksi siitä, että itsetuntoni ei todellakaan ole miesten huomiosta riippuvainen, ja että pystyn elämään seksuaalisesti pidättyväistä elämää ilman mitään vaikeuksia) - totuudenbasuuna
ap. kirjoitti:
No, olen ilmeisesti sitten jonkinlainen poikkeustapaus, sillä kyllä minä nyt pääasiallisesti halusin seksiä sitä harrastaessani, enkä suinkaan mitään itsetunnonparannusta.
En minä nyt sentään niin idiootti ole, että alkaisin yhden yön jutuista kuvitella mitään muuta kuin mitä ne ovat.
(Ja täytynee muuten mainita, että olen elänyt viimeiset viisi vuotta täysin selibaatissa, joten se riittänee todisteeksi siitä, että itsetuntoni ei todellakaan ole miesten huomiosta riippuvainen, ja että pystyn elämään seksuaalisesti pidättyväistä elämää ilman mitään vaikeuksia)Ehkä olet poikkeustapaus, vaikea sanoa. Mutta osaatko kertoa syyn miksi siihen seksin harrastamiseen tarvittiin niin kovin monta eri partneria? Eikö tosiaan yhtään sinkkumiestä löytynyt jonka kanssa harrastaa seksiä vaikka fuckbuddy tyylillä jos ei seurustelu kiinnostanut? Tällä tavalla se seksikin jota hait olisi varmasti ollut parempaa ja nautinnollisempaa. Vai väitätkö tosissasi että baarista bongattu random pano on jotain hyvää ja tavoittelemisen arvoista seksiä?
- erilainen atm
Minusta yhden illan suhteissa ei ole mitään vikaa, jos nainen lähtee baariin "víttu kun tekee mieli munaa" -asenteella ja tekee sen selväksi miehille baarissa. Sellaiset naiset on jees, mutta kuvaamasi itsetunto-ongelmaiset ei niinkään. He siis uskovat pelimiesten juttuihin varmaan ihan tosissaan ja ihastuvatkin. Veikkaanpa että heitä piirittääkin eri miehet kuin noita aitoja munahaukkoja. Ei kai pelimies saa siitä mitään irti, että nainen lähtee mielellään panemaan ilman mitään valloituspskaa.
Aito munahaukka olisi varmaan kiva parisuhteessa, koska heillä on hyvä itsetunto ja heiltä saanee hyvät kyydit, eikä heidän tarvitse etsiä hyväksyntää muualta. - totuudenbasuuna
erilainen atm kirjoitti:
Minusta yhden illan suhteissa ei ole mitään vikaa, jos nainen lähtee baariin "víttu kun tekee mieli munaa" -asenteella ja tekee sen selväksi miehille baarissa. Sellaiset naiset on jees, mutta kuvaamasi itsetunto-ongelmaiset ei niinkään. He siis uskovat pelimiesten juttuihin varmaan ihan tosissaan ja ihastuvatkin. Veikkaanpa että heitä piirittääkin eri miehet kuin noita aitoja munahaukkoja. Ei kai pelimies saa siitä mitään irti, että nainen lähtee mielellään panemaan ilman mitään valloituspskaa.
Aito munahaukka olisi varmaan kiva parisuhteessa, koska heillä on hyvä itsetunto ja heiltä saanee hyvät kyydit, eikä heidän tarvitse etsiä hyväksyntää muualta.En vain ymmärrä mitä nainen saa irti lukemattomista yhdenyön suhteista verrattuna vaikkapa vakipano kaveriin. Vai onko jonkun mielestä se seksi humalaisen baari-illan jälkeen lähes tuntemattoman ihmisen kanssa pääsääntöisesti hyvää ja nautinnollista? Minulle tieto hyvin monista seksikumppaneista on merkki jollain tavalla epävakaasta ihmisestä ja huonosta soveltuvuudesta vakaaseen parisuhteeseen.
- Reipas Mies
Miten nainen voi tukea feministisyyttä ja silti paneskella random miehiä sarjalla?
Eipä naisella alussa ole tavoitteet korkealla jos random miesten iskentä on maailmaa avartanut. Eihän naisen tarvitse mennä kuin yökerhoon tarjolle ja miestä alkaa tulla assaroimaan vasemmalta ja oikealta. Mikä saavutus se on?
Se vain osoittaa huonoa harkinta- ja arvoiontikykyä jos miehiä nainen nielee liukuhihnana konsanaan. "Ei mitään vakavaa juttua etsinnässä" no ota sitten yksi tarpeeksi kiva mies panokaveriksi ja älä markkinoi itseäsi sinkkuna sitten.
Nämä seksin nälkäiset iskijä-miehet kyllä latelee samat litaniat kymmenelle muijalle sinä iltana.
Tätä korostan, vaatikaa naiset mieheltä enemmän ennen kuin jaatte. Baarijaon tulos selviää vasta aamulla tai etenkin jos mies kömpii jo aktin jälkeen huilattuaan taksiin.
J.Vainio lauluissaan osasi ennustaa tulevaisuutta: kovin moni lyriikka kuvaa juuri 2010-luvun atm-miehen taistoa elämässään. - mopopoikien jutut...
Katselin tuossa erään unettomana yönä ohjelmaa Fråga Olle, jossa seksiterapeutti Olle vastaa niihin kyssäreihin. Oli kysymys seksikumppaneiden määrästä ja juuri kuten itsekin olen ajatellut kysymys on "teini". Sillä on väliä vain niille itsensä kokemattomuutensa kanssa epävarmaksi tunteville eli henkisesti teineille. "Aikuiset" ei sellaista edes toisiltaan kysele, se ei yksinkertaisesti kiinnosta. Juuri tuosta syystä tuo naisten kumppaneiden määrä-kysymys korostuu tällä palstalla?
Kokemukseni omasta elämästä korostaa tuota tulkintaa. Olen ollut hyvinkin aktiivinen seksikokemusten hankkimisessa nuorempana. Pidin/pidän sitä nuoruuteen kuuluvana uteliaisuutena ja rajojen etsimisenä. Minulla ei ole moraalista kannanottoa seksiin, silloin kun sitä harrastaa aikuiset, terveet yms ihmiset omasta halustaan. Ketään miestä ei ole kiinnostanut seksikumppaneitteni määrä seurustellessa. Olen seurustellut ns. normaalien miesten kanssa, en ikisinkkujen, joilla neitsyys on tallella vielä kolmikymppisenä. Luulen, että minä ja nuo miehet vastaamme suurta enemmistöä.
Tämän aiheen jatkuva vatvominen tällä palstalla kertoo kuinka kypsymättämiä ja henkisesti "teinejä" palstan miehet ovat. Se taas vahvistaa ideaani siitä, että samoin huumeiden käyttö vaikuttaa kehityksen pysähtymiseen, myös normaalien ikään kuuluvien ihmissuhteiden (seksineen) puuttuminen tekee sen. Nämä kokemattomat miehet ovat jääneet sinne ikään, jossa saavutetaan fyysisesti sukukypsyys, mutta henkisesti pysytään lapsen tasolla, eikä olla suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen. Olisiko se useimmilla pojilla siinä 11-15-vuoden iässä?- sdggggsgsg
Kuinka niin huumeiden käyttö vaikuttaa kehityksen pysähtymiseen? Jos aloittaa satunnaisen bajauttelun alaikäisenä, jääkö siten muka sille tasolle mielestäs?
- .-.-.-.-.
Anti-mensan tyhmyystesti on tuolla päin ->
- jhfvöuih
sdggggsgsg kirjoitti:
Kuinka niin huumeiden käyttö vaikuttaa kehityksen pysähtymiseen? Jos aloittaa satunnaisen bajauttelun alaikäisenä, jääkö siten muka sille tasolle mielestäs?
Jos aloittaa päivittäisen huumeidenkäytön 16-vuotiaana ja jatkaa sitä kymmenen vuotta, on 26-vuotiaana 16-vuotiaan tasolla. Varmaan sama tapahtuu alkkiksilla, jotka juo päivittäin.
- samaa mieltä
Tämän nyt pitäisi olla itsestään selvää. Olen nussimston mies, joten olen henkisesti ja seksuaalisesti teinipojan tasolla. Siksi minulle kuuluu teinineitsytnainen eikä mikään itseni ikäinen monien miesten nussima riekalekalvoinen kurppa. Ainoastaan korkkaamalla teinineitsyen voin koskaan kehittyä tavalliseksi aikuiseksi mieheksi. Jos korkkauskokemus jää väliin, niin miehen elämä on mennyt hukkaan, hän ei koskaan puhkea täyteen seksuaaliseen kukoistukseensa. Joten pistäkäähän pikku lutkanalut ne ehjän kalvon peittämät korkkaamattomat hermeettisesti suljetut teiniherkkupimppinne jakoon, että pääsen poksauttamaan ja realisoimaan täyden potentiaalini miehenä.
- elisabeth
Oon 39v nainen eikä yhden yön juttuja, eikä muitakaan juttuja, takana. Ei huolta, en minäkään naimisiin pääse saati parisuhteeseen. Ainut mihin pääsisin ja kelpaisin on sänkypuuhiin.
Et ole tehnyt mitään väärin. Jokainen tyylillään.- r245fc()%¤#RF
Oletko koskaan ajatellut laskea rimaa hieman ja kelpuuttaa muutkin miehet kuin varakkaat ja komeat hurmurit.
Tuntuu siltä, että et edes halua nähdä tällaisia tavallisia miehiä, vaan he ovat sinulle pelkkää ilmaa. Lähes nainen kuin nainen saa miehen suhteeseen täällä Suomessa, jos haluaa. - mieti vähä
r245fc()%¤#RF kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut laskea rimaa hieman ja kelpuuttaa muutkin miehet kuin varakkaat ja komeat hurmurit.
Tuntuu siltä, että et edes halua nähdä tällaisia tavallisia miehiä, vaan he ovat sinulle pelkkää ilmaa. Lähes nainen kuin nainen saa miehen suhteeseen täällä Suomessa, jos haluaa.Lähes nainen kuin nainen saa miehen suhteeseen täällä Suomessa, jos haluaa.
Joo, varmasti parikymmentä vuotta vanhemman ukon tai omanikäisen moniolgelmaisen, päihde/alkokoukussa rimpuilevan tai muuten päästään häiriintyneen.
Ei kannata vaivautua.
Jos nainen tahtoo omanikäisen ( /-5vuotta) selväpäisen, suht normaalin sekä ulkoisesti että sisäisesti, omat asiansa hoitavan, työssäkäyvän ja suoraselkäisen, rehellisen miehen, homma on jo paljon vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837