mitä teen?!
Vastaukset 8
- Viiitsiseonlol
Leikkaa karvoja lyhyemmäksi, jos kyrpäsi on karvan ohut niin se saattaa mennä poikki, mutta ei luulisi sattuvan. Elä sitten peniksettä.
- hopolopopoju
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
- Kids turpaan juva
hopolopopoju kirjoitti:
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
Oisko viikate?
- Ice
Kids turpaan juva kirjoitti:
Oisko viikate?
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
- Zerker
Ice kirjoitti:
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
Polta samantien ne karvat.
- turre
Mee, pentu, pois täältä heittelemästä tyhmiä juttujas! Onko tullut mieleesi, että joillain ihmisillä on OIKEASTI ongelmia ihokarvojen kanssa?!!?
- hopolopopoju
en oo tajunnut
- TÄTI IMMEINEN
TKESKUSTELUN ALOITTANEELLA EI VIELÄ KASVA KARVAT......YMMÄRTÄÄ SITTEN KUN ALKAA POSLIINI PEITTYY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532