mitä teen?!
helpii en löydä penistäni ihokarvojen seasta
8
242
Vastaukset
- Viiitsiseonlol
Leikkaa karvoja lyhyemmäksi, jos kyrpäsi on karvan ohut niin se saattaa mennä poikki, mutta ei luulisi sattuvan. Elä sitten peniksettä.
- hopolopopoju
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
- Kids turpaan juva
hopolopopoju kirjoitti:
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
Oisko viikate?
- Ice
Kids turpaan juva kirjoitti:
Oisko viikate?
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
- Zerker
Ice kirjoitti:
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
Polta samantien ne karvat.
- turre
Mee, pentu, pois täältä heittelemästä tyhmiä juttujas! Onko tullut mieleesi, että joillain ihmisillä on OIKEASTI ongelmia ihokarvojen kanssa?!!?
- hopolopopoju
en oo tajunnut
- TÄTI IMMEINEN
TKESKUSTELUN ALOITTANEELLA EI VIELÄ KASVA KARVAT......YMMÄRTÄÄ SITTEN KUN ALKAA POSLIINI PEITTYY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561288
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu541093Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031087Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32782
- 51777