mitä teen?!
helpii en löydä penistäni ihokarvojen seasta
8
150
Vastaukset
- Viiitsiseonlol
Leikkaa karvoja lyhyemmäksi, jos kyrpäsi on karvan ohut niin se saattaa mennä poikki, mutta ei luulisi sattuvan. Elä sitten peniksettä.
- hopolopopoju
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
- Kids turpaan juva
hopolopopoju kirjoitti:
en voi leikata ku mun moottori saha tylsy jo. onks mitää muuta keinoo?
Oisko viikate?
- Ice
Kids turpaan juva kirjoitti:
Oisko viikate?
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
- Zerker
Ice kirjoitti:
Mikään viikate ei tuollaiseen auta, suosittelen perus rälläkkää
Polta samantien ne karvat.
- turre
Mee, pentu, pois täältä heittelemästä tyhmiä juttujas! Onko tullut mieleesi, että joillain ihmisillä on OIKEASTI ongelmia ihokarvojen kanssa?!!?
- hopolopopoju
en oo tajunnut
- TÄTI IMMEINEN
TKESKUSTELUN ALOITTANEELLA EI VIELÄ KASVA KARVAT......YMMÄRTÄÄ SITTEN KUN ALKAA POSLIINI PEITTYY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092284- 641538
- 571279
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1361124Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k10976Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33828Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39790