Mut miksi olette niin saa.tanan nirsoja että ette vastaa koskaan jos teille kirjoittaa asiallisen viestin. Naamassako se vika- ei ainakaan luonteessa koska ette halua tutustua luonteeseen? kai se on niin etteä meikäläinen ei ikinä seurustele!
Paljon ihania naisia suomi 24 treffeissä.
11
370
Vastaukset
- asenne ratkaisee
Kultaseni, sen on tuo negatiivinen asenteesi, joka on luontaantyöntävää..
Asiallisuus on kuivaa, laitapa pilkettä ja tunnetta, niin johan alkaa sujumaan.. - Jim Jefferssoni
topi,sun pitäis olla Tobias,Thomas,Tim tai joku muu eksoottisempi ja ulkomaalainen varustettuna isolla melalla.
- xccxcxcxcxcxcx
No jospa nyt et kuitenkaan sitten netistä seuraa etsisi. Täällä on paljon sellaisia tätejä, jotka syö sut elävältä ja nauravat päälle. Koita onneasi ulkomaailmassa.
- 4j64jjk
Tuosta viestistä selvisi jo että olet ruikuttaja ja luovuttaja, joten luonne on jo selvitetty.
- joo'o'o'o
Naiset saavat palvelussa aivan törkeän määrän viestejä. Suurin osa on suoria ehdotuksia, mutta mukaan sattuu tietysti myös paljon asiallisia viestejä. Jopa kuvattomalla profiililla naiset saavat useita viestejä päivittäin. Näistä naiset sitten valkkaavat sopivimman. Tietty viestien tulva voi nousta monella pahasti hattuun...
Itse olen saanut aina vastauksen lähes 90% todennäköisyydellä, ja juttelu on jatkunut pidempään varmaan 50% kanssa. Olen parikymppinen mies yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, ja minulla on kuvaton profiili. Kuvaani olen pantannut joskus jopa kymmenien viestien ajan. Olen saanut jopa yhteydenottoja naisilta.
Joten, miehet, panostakaa siihen profiiliin. Kukaan ei halua epätoivoista ruikuttajaa vaan määrätietoisen miehen, joka tietää mitä haluaa. Jos naamassa ei ole kehumista, älkää etsikö niitä pinnallisia tapauksia. Hei eivät ole arvoisiasi. - topi utelias
Mulla on hyvä asenne vaikka tosta viestistä sitä ei näykkään. Turhauttaa vaan kun naiset on niin nirsoja. En ole mikään luseri juoppo joka vetää röökiä kaksin käsin ja joka käy baareissa joka viikonloppu pettämässä.
- www.naamavika.com
Kyllä on paljon ihania kauniita ja vähemmän kauniita naisia. Harmi kun ei ne vastaa taviksille. Taviksia on suurin osa miehistä kuitenkin, joten moni joutuu elämään ilman kumppania ja rakkautta. Yksin elo on tosi kurjaa
- vastailija1
Suomi24 palvelun ilmaisosion viestimaksimi on 5 ihmistä vuorokaudessa. Eli vaikka niitä kivoja yhteydenottoja tulisi 5 ensimmäisenä päivänä ja kohteliaana lähetät jokaiseen jonkinlaisen vastauksen, jos seuraavat 10 tulevat liian pian ne jäävät postilaatikkoon lojumaan koska vastausnappi on jäädytetty. Capiche? Saati jos joku saa 50 viestintapaista eri ihmisiltä päivässä...
- jidol
Joo, mulle jäi tästä toiminnosta todella huono fiilis tuolla suomi24:ssa, että poistin profiilin seuraavana päivänä. Varsinkin jos laitoin kuvan sinne, niin viestejä alkaa tulemaan, mutta et voi vastata kuin ensimmäisille miehille. Eli en jättänyt vastaamatta ilkeyttäni, vaan en voinut vastata. Muutenkin minun mielestäni on kohteliasta ilmoittaa toiselle myös, jos ei ole kiinnostunut, silloin sen toisen osapuolen ei tarvitse turhaa odotella.
- kerro kerro kuvastin
Vaikka siel olis tuhannen viestinmaksimi niin ei siltin naiset vastaa takas.
- kerrotaan
"kerro kerro kuvastin"
Kyllä minä vastaan ja nytkin kolmelle yhtä aikaa.
Kaikki ihan mukavia ja olis tarkoitus nähdäkin jossain vaiheessa.
(eihän ne tietenkään toisistaan tiedä:-)
Laita joku mielenkiintoinen lyhyt viesti, niin voit saadakin vastauksen seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708