SM-liiga

Seuraaja

Kuka voittaa tulevalla kaudella SM-liigan mestaruuden? Ite veikkaan MahtiAnkkoja koska ne saa parhaimmat vahvistukset HIFK:sta ja Bluesista sekä Kiekko-Vantaasta.

18

975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka

      olin toka

    • Grani-fani

      Olet oikeassa, että Mahtiankat saa vahvistuksia ensi kaudeksi. Ikävä kyllä GrIFK:n kapteeni/valmentaja/pelaaja Joni Petrell on menossa Ankkoihin (?). JP on puolustaja. mutta olisi silti ollut kuluneen kauden SM:n runkosarjassa Ankkojen toiseksi paras pistemies, vaikka pelasi huonossa joukkueessa. Nyt JP oli koko liigan pakkien pistepörssin 5:s - TOSI VAHVISTUS Ankoille ! Huhujen mukaan Jonin mukana menee ainakin serkkupoikansa Lennu Petrell/HIFK.
      Toivottavasti pysyisivät Granissa!

      • Pooki

        Kyl Mahtiankat iha hyvä porukka on...mut Roller Eagles Ukista (=Uusikaupunki) viä SM-tittelin ens vuanna. Huano homma jos se Petrellin poek mene sin
        Ankkoihi, onha se siäl vahvistus ja kelpais meilleki Ukiin...ku o ollu tääl ennenki.


      • Enska P.
        Pooki kirjoitti:

        Kyl Mahtiankat iha hyvä porukka on...mut Roller Eagles Ukista (=Uusikaupunki) viä SM-tittelin ens vuanna. Huano homma jos se Petrellin poek mene sin
        Ankkoihi, onha se siäl vahvistus ja kelpais meilleki Ukiin...ku o ollu tääl ennenki.

        Nimimerkit Grani-fani ja Pooki "tietävät",että Petrellin Joni olisi jo Mahtiankkojen mies ensi keväänä ? Korjataan sen verran, että J.P. ei ole tehnyt minkäänlaista sopimusta kenenkään kanssa ja on siis ainakin toistaiseksi edelleen GrIFK:n pelaaja. Muuten : onpa ihmeen vilkasta rullakiekkokeskustelua kun ottaa huomioon, että sarja alkaa vasta noin 8-9 kk:n kuluttua,mutta sehän on vain myönteistä lajille !


      • Finski
        Enska P. kirjoitti:

        Nimimerkit Grani-fani ja Pooki "tietävät",että Petrellin Joni olisi jo Mahtiankkojen mies ensi keväänä ? Korjataan sen verran, että J.P. ei ole tehnyt minkäänlaista sopimusta kenenkään kanssa ja on siis ainakin toistaiseksi edelleen GrIFK:n pelaaja. Muuten : onpa ihmeen vilkasta rullakiekkokeskustelua kun ottaa huomioon, että sarja alkaa vasta noin 8-9 kk:n kuluttua,mutta sehän on vain myönteistä lajille !

        Saahan siitä keskustelusta vilkasta, kun yksi ja sama henkilö juttelee täällä yksikseen useilla eri nimimerkeillään. Onhan niitä "jorelahteja" ennenkin nähty...


      • Åbo
        Finski kirjoitti:

        Saahan siitä keskustelusta vilkasta, kun yksi ja sama henkilö juttelee täällä yksikseen useilla eri nimimerkeillään. Onhan niitä "jorelahteja" ennenkin nähty...

        Ainakin Pooki, Pooki II ja minä ollaan eri henkilöitä. Surffailemme usein yhdessä,mm.nyt.Näin sun väite, että palstan kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama henkilö, ei pidä paikkaansa. Paitsi, kun noita viestejä lukee,niin sieltä löytyy aika paljon vuoropuhelua Finskin ja muiden kanssa ja aika Finskiä mairittelevaakin vähän tyyliin: "kiitos","kiitos itsellesi"jne. Et kai yritä kääntää mitään itsestäsi pois ? Useinhan hyökkäys on paras puolustus.Montako nimimerkkiä itselläsi on ?


      • Enska P.
        Åbo kirjoitti:

        Ainakin Pooki, Pooki II ja minä ollaan eri henkilöitä. Surffailemme usein yhdessä,mm.nyt.Näin sun väite, että palstan kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama henkilö, ei pidä paikkaansa. Paitsi, kun noita viestejä lukee,niin sieltä löytyy aika paljon vuoropuhelua Finskin ja muiden kanssa ja aika Finskiä mairittelevaakin vähän tyyliin: "kiitos","kiitos itsellesi"jne. Et kai yritä kääntää mitään itsestäsi pois ? Useinhan hyökkäys on paras puolustus.Montako nimimerkkiä itselläsi on ?

        Grani-fani ja muut entiset kiekkokoululaiset : ei millään pahalla, mutta voisitte lopettaa yhden pelaajan hehkuttamisen. Ihan kiva kun "faneja",mutta vihjailut hänen hyväkseen ja nimen tarpeeton esilletuonti on NOLOA,varsinkin kun kyseessä on pieni laji ja kyseiset kirjoitukset leimaavat väärät henkilöt kirjoittajiksi. Lähipiiri kärsii ja pelaaja itse ei tiedä koko asiasta mitään, koska ei ole koko valtakunnassa. Siis : lopettakaa, olkaa hyvä. Kyllä te saatte niitä mailoja ilman hehkutteluakin. Pysytään asialinjalla, kiitos !


      • Finski
        Åbo kirjoitti:

        Ainakin Pooki, Pooki II ja minä ollaan eri henkilöitä. Surffailemme usein yhdessä,mm.nyt.Näin sun väite, että palstan kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama henkilö, ei pidä paikkaansa. Paitsi, kun noita viestejä lukee,niin sieltä löytyy aika paljon vuoropuhelua Finskin ja muiden kanssa ja aika Finskiä mairittelevaakin vähän tyyliin: "kiitos","kiitos itsellesi"jne. Et kai yritä kääntää mitään itsestäsi pois ? Useinhan hyökkäys on paras puolustus.Montako nimimerkkiä itselläsi on ?

        Taito se on rivien välistä lukeminenkin. (Ymmärsitköhän tätäkään viittausta.)

        Niin tarkoitatko sillä yhdessä surffailulla sinua ja noin kymmentä muuta persoonaasi? Olet kirjoittanut tälle palstalle Åbon lisäksi ainakin nimimerkeillä Aktiivi, Jatta, Enska P., R.K., Jeps, Linkki, Grani-fani, Bulldog, Manse ex 957 ja poislukemasi Pooki II. Lähes kaikkien näiden nimimerkkien viesteistä löytyy sama persoonallinen kielioppivirhe, josta henkilön pystyy tunnistamaan yhdeksi ja samaksi.

        Ymmärrän kyllä katkeruutesi niistä kiitoksista, joita olet tässä aiemmin minulle osoittanut. Ethän sinä silloin vielä voinut tietää, että tulen huomaamaan skitsofrenisuutesi.

        Päämääräsi on selvä: olet yrittänyt kasvattaa rullakiekon suosiota Suomessa mm. niin, että ihmiset tulisivat keskustelemaan tälle vilkkaalle foorumille, vaikka todellisuudessa kirjoittajien määrä tällä palstalla on yhden käden sormilla laskettavissa. Ihan hyvä tarkoitusperä, mutta keinot hiukan kyseenalaiset.

        Itse olen käyttänyt tällä palstalla tasan tarkkaan yhtä nimimerkkiä, sillä ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni skitsofrenisia oireita. Tosin pieni breikki tänne palstalle kirjoittelemiseen voisi tehdä hyvää, sillä vaaranahan tässä piilee eräs vanha sananlasku: seura tekee kaltaisekseen.


      • Nukku-Matti
        Finski kirjoitti:

        Taito se on rivien välistä lukeminenkin. (Ymmärsitköhän tätäkään viittausta.)

        Niin tarkoitatko sillä yhdessä surffailulla sinua ja noin kymmentä muuta persoonaasi? Olet kirjoittanut tälle palstalle Åbon lisäksi ainakin nimimerkeillä Aktiivi, Jatta, Enska P., R.K., Jeps, Linkki, Grani-fani, Bulldog, Manse ex 957 ja poislukemasi Pooki II. Lähes kaikkien näiden nimimerkkien viesteistä löytyy sama persoonallinen kielioppivirhe, josta henkilön pystyy tunnistamaan yhdeksi ja samaksi.

        Ymmärrän kyllä katkeruutesi niistä kiitoksista, joita olet tässä aiemmin minulle osoittanut. Ethän sinä silloin vielä voinut tietää, että tulen huomaamaan skitsofrenisuutesi.

        Päämääräsi on selvä: olet yrittänyt kasvattaa rullakiekon suosiota Suomessa mm. niin, että ihmiset tulisivat keskustelemaan tälle vilkkaalle foorumille, vaikka todellisuudessa kirjoittajien määrä tällä palstalla on yhden käden sormilla laskettavissa. Ihan hyvä tarkoitusperä, mutta keinot hiukan kyseenalaiset.

        Itse olen käyttänyt tällä palstalla tasan tarkkaan yhtä nimimerkkiä, sillä ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni skitsofrenisia oireita. Tosin pieni breikki tänne palstalle kirjoittelemiseen voisi tehdä hyvää, sillä vaaranahan tässä piilee eräs vanha sananlasku: seura tekee kaltaisekseen.

        Älkää jaksako enää. Ollaan menossa jo kauas aiheesta,ku menee kahden kinax. Rullakiekkoa tai shut up !


      • Jorkka
        Finski kirjoitti:

        Taito se on rivien välistä lukeminenkin. (Ymmärsitköhän tätäkään viittausta.)

        Niin tarkoitatko sillä yhdessä surffailulla sinua ja noin kymmentä muuta persoonaasi? Olet kirjoittanut tälle palstalle Åbon lisäksi ainakin nimimerkeillä Aktiivi, Jatta, Enska P., R.K., Jeps, Linkki, Grani-fani, Bulldog, Manse ex 957 ja poislukemasi Pooki II. Lähes kaikkien näiden nimimerkkien viesteistä löytyy sama persoonallinen kielioppivirhe, josta henkilön pystyy tunnistamaan yhdeksi ja samaksi.

        Ymmärrän kyllä katkeruutesi niistä kiitoksista, joita olet tässä aiemmin minulle osoittanut. Ethän sinä silloin vielä voinut tietää, että tulen huomaamaan skitsofrenisuutesi.

        Päämääräsi on selvä: olet yrittänyt kasvattaa rullakiekon suosiota Suomessa mm. niin, että ihmiset tulisivat keskustelemaan tälle vilkkaalle foorumille, vaikka todellisuudessa kirjoittajien määrä tällä palstalla on yhden käden sormilla laskettavissa. Ihan hyvä tarkoitusperä, mutta keinot hiukan kyseenalaiset.

        Itse olen käyttänyt tällä palstalla tasan tarkkaan yhtä nimimerkkiä, sillä ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni skitsofrenisia oireita. Tosin pieni breikki tänne palstalle kirjoittelemiseen voisi tehdä hyvää, sillä vaaranahan tässä piilee eräs vanha sananlasku: seura tekee kaltaisekseen.

        no voi jumalauta täällähän se varsinainen palstadiktaattori on ! Finski jos rullat on bollassa noin sekasin et ne aiheuttaa vainoharhaa ni mee hoitoon tai lopeta mömmöjen vetäminen ja vedä mielummin vaik handuun


      • Enska P.
        Finski kirjoitti:

        Taito se on rivien välistä lukeminenkin. (Ymmärsitköhän tätäkään viittausta.)

        Niin tarkoitatko sillä yhdessä surffailulla sinua ja noin kymmentä muuta persoonaasi? Olet kirjoittanut tälle palstalle Åbon lisäksi ainakin nimimerkeillä Aktiivi, Jatta, Enska P., R.K., Jeps, Linkki, Grani-fani, Bulldog, Manse ex 957 ja poislukemasi Pooki II. Lähes kaikkien näiden nimimerkkien viesteistä löytyy sama persoonallinen kielioppivirhe, josta henkilön pystyy tunnistamaan yhdeksi ja samaksi.

        Ymmärrän kyllä katkeruutesi niistä kiitoksista, joita olet tässä aiemmin minulle osoittanut. Ethän sinä silloin vielä voinut tietää, että tulen huomaamaan skitsofrenisuutesi.

        Päämääräsi on selvä: olet yrittänyt kasvattaa rullakiekon suosiota Suomessa mm. niin, että ihmiset tulisivat keskustelemaan tälle vilkkaalle foorumille, vaikka todellisuudessa kirjoittajien määrä tällä palstalla on yhden käden sormilla laskettavissa. Ihan hyvä tarkoitusperä, mutta keinot hiukan kyseenalaiset.

        Itse olen käyttänyt tällä palstalla tasan tarkkaan yhtä nimimerkkiä, sillä ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni skitsofrenisia oireita. Tosin pieni breikki tänne palstalle kirjoittelemiseen voisi tehdä hyvää, sillä vaaranahan tässä piilee eräs vanha sananlasku: seura tekee kaltaisekseen.

        Finski ! En vaivaudu kommentoimaan harhaisia kirjoituksiasi muuten kuin antamalla sinulle hyvän neuvon : jos vinttisi on pimeä ja sekaisin, niin sytytä valot ja siivoa se.


    • Pooki II

      Ku kirjotat, et Ankat saa paljo pelaajii HIFK:sta jne. ni siin piilee harha : ei kaik SM-liigakiekkoilijat osaa rullakiekkoo, eikä ees opi, esimerkkei on ollu paljo. Mestari 05 on Roller Eagles Uudestakaupungista.

      • rastafari

        En seuraa SM-rullista, mut kokemuksesta tiedän et vaan osalle lätkän pelaajista vaihto rullille sujuu ongelmitta. Toiset ei tunnu oppivan koskaan!?! Toki lätkä taustasta on hyötyä- ainakin joillekin! Toiset sitten taas kangistuu lätkän kaavoihin ja siten pelaavat suoraan sanottuna päin persettä!!!


      • Bulldog
        rastafari kirjoitti:

        En seuraa SM-rullista, mut kokemuksesta tiedän et vaan osalle lätkän pelaajista vaihto rullille sujuu ongelmitta. Toiset ei tunnu oppivan koskaan!?! Toki lätkä taustasta on hyötyä- ainakin joillekin! Toiset sitten taas kangistuu lätkän kaavoihin ja siten pelaavat suoraan sanottuna päin persettä!!!

        Rullakiekko on oma lajinsa ja lätkä omansa..vaikka niissä onkin paljon yhteistä. Pärjääminen rullakiekossa ei kuitenkaan vaadi lätkän liigataustaa ja jopa sarjassa pelanneet NHL-tähdet ovat jääneet alemmilla sarjatasoilla lätkää pelaavien"jalkoihin". Lätkästä - ja liigataustasta - on huomattava hyöty, jos malttaa pelata nöyrästi TÄLLE LAJILLE ja jättää leijumiset ja diivailut sikseen. Rullakiekkoilu kehittää lätkää silmälläpitäem erityisesti mailatekniikkaa ja säilyttää/kehittää pelisilmää, ollen näin ollen lätkän pelaajille ERINOMAISTA kesätreeniä !! Korostan, että moni liigapelaajakin on HYVÄ rullakiekkoilija.


      • Manse ex 957
        Bulldog kirjoitti:

        Rullakiekko on oma lajinsa ja lätkä omansa..vaikka niissä onkin paljon yhteistä. Pärjääminen rullakiekossa ei kuitenkaan vaadi lätkän liigataustaa ja jopa sarjassa pelanneet NHL-tähdet ovat jääneet alemmilla sarjatasoilla lätkää pelaavien"jalkoihin". Lätkästä - ja liigataustasta - on huomattava hyöty, jos malttaa pelata nöyrästi TÄLLE LAJILLE ja jättää leijumiset ja diivailut sikseen. Rullakiekkoilu kehittää lätkää silmälläpitäem erityisesti mailatekniikkaa ja säilyttää/kehittää pelisilmää, ollen näin ollen lätkän pelaajille ERINOMAISTA kesätreeniä !! Korostan, että moni liigapelaajakin on HYVÄ rullakiekkoilija.

        No, rullakiekon maajoukkueeseen ainakin pääsee jos on jääkiekossa liigatausta tai edes mestistausta.. tuolloin ei tarvi muuta kun pysyä rullilla pystyssä niin kaveri on rullamaajoukkueessa.. aikanaan oli ainakin niin sisäsiittoista touhua, en sitten tiedä miten nykyään ?


      • Aktiivi
        Manse ex 957 kirjoitti:

        No, rullakiekon maajoukkueeseen ainakin pääsee jos on jääkiekossa liigatausta tai edes mestistausta.. tuolloin ei tarvi muuta kun pysyä rullilla pystyssä niin kaveri on rullamaajoukkueessa.. aikanaan oli ainakin niin sisäsiittoista touhua, en sitten tiedä miten nykyään ?

        Totta puhut kuomaseni ex-957 ! Muutenkin Sinisalon valintalinja on ihmeellinen : melkein aina samat "varmat" naamat MM-kisoissa. Viimeksikin oli Mahtiankoista peräti neljä pakkia,Sinisalo kun sekä Ankkojen,että maajoukkueen valmentaja. Näistä neljästä vain Aki Tuominen oli itseoikeutettuna mukana, muut vanhan kaveruuden nimissä ? Näin ainakin voi päätellä, jos katsoo kuinka monta parempaa pakkia jäi sen takia rannalle. Hyökkääjistö noudatteli pääosin vanhoja kaavoja, joita pitäisi muuttaa, jos mielii takaisin kultakantaan. Jos lätkän liigapelaaja tulee mukaan rullikseen, niin maajoukkuepaikka on lähes varma, vaikka joku lätkän 2.divarin ukko olis 10 x taitavampi !


      • erilaista
        Bulldog kirjoitti:

        Rullakiekko on oma lajinsa ja lätkä omansa..vaikka niissä onkin paljon yhteistä. Pärjääminen rullakiekossa ei kuitenkaan vaadi lätkän liigataustaa ja jopa sarjassa pelanneet NHL-tähdet ovat jääneet alemmilla sarjatasoilla lätkää pelaavien"jalkoihin". Lätkästä - ja liigataustasta - on huomattava hyöty, jos malttaa pelata nöyrästi TÄLLE LAJILLE ja jättää leijumiset ja diivailut sikseen. Rullakiekkoilu kehittää lätkää silmälläpitäem erityisesti mailatekniikkaa ja säilyttää/kehittää pelisilmää, ollen näin ollen lätkän pelaajille ERINOMAISTA kesätreeniä !! Korostan, että moni liigapelaajakin on HYVÄ rullakiekkoilija.

        On joo erilaista, ja kaatuessakin sattuu paljon enemmän, asvaltti ei anna armoa.
        Itse olen rullaluistellut ahkerasti, ja rulliksilla taittuu matka ketterään, lätkässä jään jalkoihin aika pahasti, rullakiekossa annan kyllä ihan kovan vastuksen lätkää harrastaville nassikoille.
        Kyllä rullakiekossa on eroja, luistimet ei anna paremmin sivuluisua, ja jos antaa niin sitten vauhtia ottaessa sutii.
        On myös minuska pohkeille raskaampaa kuin luistimilla.


    • Nokian saapas

      Ens kauden GOLD : NÄÄTÄ ROLLERS 2.Mahtiankat 3.Roller Eagles 4. Devils. Se on siinä - sit ens kesänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe