I dont giva FU***^^

Young Buck

tänne kaikki amrican Rap fanit NE SUOMEN FEIKKI Räppärit on NIIIN PER*****est. lähettäkääs tänne viestit

31

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken Kaniff

      hyvä et saatin lisää shady recordsin väkeä tänne vittu..olisit ollut rap puolel pari viikko sitten jotkut munapäät haukui Dr.Dren porukkaa popiks.ahahah..ne selitti jotain ihan paskaa..vittu mua naurattaa vieläkin tää..joku sanoi et valkoiset ei osaa räpätä..AAAAAAAAAHAHAHAH..ggg G UNIT!!!..HAHA

      • eazy-killa

        VOI JUMALAUTA KUKA KUSIPÄÄ dr.dre:tä ja sen possee o haukkunu ...voi vittu varmaa jokku pikkugee skandaali fanit....DR.DRE on legenda ja nii o myös sen posse......
        ja kyl valkoset osaa räpätä miks eminem myy si nii vitusti tuleeks jokku kauppaa hauliko kaa ja pakottaa ostaan sen levyn muka ,ei ainakaa mulla
        tykkäsin eminemin räpistä heti ku kuulin ekan laulun siltä se o paras

        SHADY RECORDS!!!!!!!!!!!


      • Ken Kaniff
        eazy-killa kirjoitti:

        VOI JUMALAUTA KUKA KUSIPÄÄ dr.dre:tä ja sen possee o haukkunu ...voi vittu varmaa jokku pikkugee skandaali fanit....DR.DRE on legenda ja nii o myös sen posse......
        ja kyl valkoset osaa räpätä miks eminem myy si nii vitusti tuleeks jokku kauppaa hauliko kaa ja pakottaa ostaan sen levyn muka ,ei ainakaa mulla
        tykkäsin eminemin räpistä heti ku kuulin ekan laulun siltä se o paras

        SHADY RECORDS!!!!!!!!!!!

        nä mulkkut haukkui niit jos nyt muistais... erkki,represent muut mä en muista.D12!!!!


      • Lil_Romeo,Usher Ja D.Dre
        Ken Kaniff kirjoitti:

        nä mulkkut haukkui niit jos nyt muistais... erkki,represent muut mä en muista.D12!!!!

        todellaki.....!!! kuka pelle menis ja haukkuis D.Dre:tä se hän on pars mä kuulin myös et pari maito naamaa oli haukkunu 2pac ja kuulema suomalaiset on parhait vittu ne oli kyl pellei yks mun kavereist meni ja räppäs niille ja se on tumma nää maito naamat väitti kerran vastaa ja sit sen jälkee ne kaikki oli ihan hiljaa ku mun tumma kaveri räppäs takas.....!!!! eli tummat ja räppärit Rulaa


      • Ken Kaniff
        Lil_Romeo,Usher Ja D.Dre kirjoitti:

        todellaki.....!!! kuka pelle menis ja haukkuis D.Dre:tä se hän on pars mä kuulin myös et pari maito naamaa oli haukkunu 2pac ja kuulema suomalaiset on parhait vittu ne oli kyl pellei yks mun kavereist meni ja räppäs niille ja se on tumma nää maito naamat väitti kerran vastaa ja sit sen jälkee ne kaikki oli ihan hiljaa ku mun tumma kaveri räppäs takas.....!!!! eli tummat ja räppärit Rulaa

        joo mä oon samaa mielt siitä et Shady/Aftermath rulaa..mutta sä et voi heittää mitän rasistisia herjauksia nyt sä unohdit TODELLA tärkeän jutun ja se on tämä HIP HOP EI OLE RASISTEILLE..sä varmaan vaa pelleilit mut silti älä heitä mitään maitonaama juttuja se ei oo oikein..


      • Young Buck

        nii otsikoski lukee jo Vittu tekis mieli Hakkaa paskaks ne PIKKU G fanit ja noi AHA NII JUST GGGGG G UNIT hei kaikki Shady Fanit OSTAKAA YOUNG BUCK LEVY LUOTTAKAA MUHU. IM A SHADY RECORDS MOTHER**** SOLDIER heh.


      • Ken Kaniff
        Young Buck kirjoitti:

        nii otsikoski lukee jo Vittu tekis mieli Hakkaa paskaks ne PIKKU G fanit ja noi AHA NII JUST GGGGG G UNIT hei kaikki Shady Fanit OSTAKAA YOUNG BUCK LEVY LUOTTAKAA MUHU. IM A SHADY RECORDS MOTHER**** SOLDIER heh.

        joo tota tääl on uus keskustelu aihe joku tyyppi kysyy mis on old schooli mee tsekkaamaan mä en oo varma mut mä luulen et ne on Shady/Aftemath vihaajii..mä oon varoittanut niitä jos ne on ni mä hyökkään niiden kimpuun ja mä toivon et säkin tuut sinne


      • ]Z[
        Ken Kaniff kirjoitti:

        joo tota tääl on uus keskustelu aihe joku tyyppi kysyy mis on old schooli mee tsekkaamaan mä en oo varma mut mä luulen et ne on Shady/Aftemath vihaajii..mä oon varoittanut niitä jos ne on ni mä hyökkään niiden kimpuun ja mä toivon et säkin tuut sinne

        ...rauhotu vähän. ihan hyvä joss haluut suojella shady/aftermathii. mutt hei, kaikki jotka sanoo että old school on parempaa ei oo shady/afermath vihaajii...mä oon ite sitä mieltä ett old school on parempaa, mutta silti aftermath on yks mun lempi levyyhtiöist ja dre yks mun lemppari räppäreist. mä en vaan diggaa esim chingyy ja sellast, ne on kaikki ihan taitavii mutt kulostaa kaikki ihan samalt.(mä kirjotin kans sinne vanha koulu? juttun nimellä:räppiä kuunteleva tyttö.....)


      • Ken Kaniff
        ]Z[ kirjoitti:

        ...rauhotu vähän. ihan hyvä joss haluut suojella shady/aftermathii. mutt hei, kaikki jotka sanoo että old school on parempaa ei oo shady/afermath vihaajii...mä oon ite sitä mieltä ett old school on parempaa, mutta silti aftermath on yks mun lempi levyyhtiöist ja dre yks mun lemppari räppäreist. mä en vaan diggaa esim chingyy ja sellast, ne on kaikki ihan taitavii mutt kulostaa kaikki ihan samalt.(mä kirjotin kans sinne vanha koulu? juttun nimellä:räppiä kuunteleva tyttö.....)

        olsit ollut täällä pari viikko sit jotkut pellet puhui ihan paskaa. lue mun muut viestit täällä ni ymmärrät jos et kysy mä voin selittää


      • ]Z[
        Ken Kaniff kirjoitti:

        olsit ollut täällä pari viikko sit jotkut pellet puhui ihan paskaa. lue mun muut viestit täällä ni ymmärrät jos et kysy mä voin selittää

        joo siis kyll mä jotain luin ku ne haukku dreitä ja jotaan, ja se oli kyll munki mielest vähä turhaa, dre on kuitenki ollu tällä alalla melkee 20 vuotta, nii voi kyll sanoo että se osaa hommansa!


      • Ken Kaniff
        ]Z[ kirjoitti:

        joo siis kyll mä jotain luin ku ne haukku dreitä ja jotaan, ja se oli kyll munki mielest vähä turhaa, dre on kuitenki ollu tällä alalla melkee 20 vuotta, nii voi kyll sanoo että se osaa hommansa!

        hyvä et ymmärrät noita kunnioitus juttuja...se on tärkeä juttu.täällä on ollut viime aikoina aika vittumaisia juttuja liikellä..


      • LTjBuk
        Ken Kaniff kirjoitti:

        joo tota tääl on uus keskustelu aihe joku tyyppi kysyy mis on old schooli mee tsekkaamaan mä en oo varma mut mä luulen et ne on Shady/Aftemath vihaajii..mä oon varoittanut niitä jos ne on ni mä hyökkään niiden kimpuun ja mä toivon et säkin tuut sinne

        sul on oikee päällä?vai mitkä lääkkeet oot jättäny ottamatta??sanojasi lainaten(tuol oli jotain shady vihaajii mä oon varottanu niitä..jne.Siis voi jeesus sentää mikä apina sä oikeen oot!!Vitt* vaikka mä vihaisin sitä äijää enemmän ku mitään tässä maailmassa ni sä voit silti pitää pääs kiinni tollasist jutuist!tiedän että koht tää aihe poistetaan täält tän paskan jauhamisen takia,mutta olen edelleen valmis näkemään sinut päiväkahvien merkeissä jos tää juttu on sulle niin helvetin henkilökohtast.


      • LTjBuk
        Ken Kaniff kirjoitti:

        joo tota tääl on uus keskustelu aihe joku tyyppi kysyy mis on old schooli mee tsekkaamaan mä en oo varma mut mä luulen et ne on Shady/Aftemath vihaajii..mä oon varoittanut niitä jos ne on ni mä hyökkään niiden kimpuun ja mä toivon et säkin tuut sinne

        otahan taas yhteyttä kun pääset sielt ylä-asteeltas rankan koulupäivän jälkeen ja mutsis (jonka pitäs valvoo netin käyttöäs)päästää sut koneelle.Waiting!


      • Ken Kaniff
        LTjBuk kirjoitti:

        sul on oikee päällä?vai mitkä lääkkeet oot jättäny ottamatta??sanojasi lainaten(tuol oli jotain shady vihaajii mä oon varottanu niitä..jne.Siis voi jeesus sentää mikä apina sä oikeen oot!!Vitt* vaikka mä vihaisin sitä äijää enemmän ku mitään tässä maailmassa ni sä voit silti pitää pääs kiinni tollasist jutuist!tiedän että koht tää aihe poistetaan täält tän paskan jauhamisen takia,mutta olen edelleen valmis näkemään sinut päiväkahvien merkeissä jos tää juttu on sulle niin helvetin henkilökohtast.

        mä selitin jo jotain sille toiselle idiootille mee sinne lukemaan vittu..saatana tätä mä just tarkoitan mä selitän kunnolla asiat mut nää munapäät ei anna kunnon tietoo ei...vaan ne menee keksimään ihan jotain muuta paskaa!!!


      • Ken Kaniff
        LTjBuk kirjoitti:

        otahan taas yhteyttä kun pääset sielt ylä-asteeltas rankan koulupäivän jälkeen ja mutsis (jonka pitäs valvoo netin käyttöäs)päästää sut koneelle.Waiting!

        just tämmösii juttuja tulee ku niiltä loppu sanat
        tos ei puhuttu yhtään räpistä!! vaan ihan jotain muuta!toi sun viestis todistaa sen


      • Ken Kaniff
        LTjBuk kirjoitti:

        sul on oikee päällä?vai mitkä lääkkeet oot jättäny ottamatta??sanojasi lainaten(tuol oli jotain shady vihaajii mä oon varottanu niitä..jne.Siis voi jeesus sentää mikä apina sä oikeen oot!!Vitt* vaikka mä vihaisin sitä äijää enemmän ku mitään tässä maailmassa ni sä voit silti pitää pääs kiinni tollasist jutuist!tiedän että koht tää aihe poistetaan täält tän paskan jauhamisen takia,mutta olen edelleen valmis näkemään sinut päiväkahvien merkeissä jos tää juttu on sulle niin helvetin henkilökohtast.

        ku mä sanoin tolle jätkälle et mä hyökkään mä vaan pelleilin vittu onks sekin jotenkin väärin?
        ku toi young buck sanoi et hyvä et täällä on muitakin shady soldereita ja mä menin siihen juttuun mukaan.GET IT? SOLDIER JA HYÖKKÄYS AJATTELE SE EI OO VAIKEETA! ja SÄ lainoit mun sanoja väärin mä sanoin:mä LUULEN et ne on shady vihaajii. en sanonnut et siel on jotain shady vihaajii..yritä ymmärtää asioita hei sä et saa lainata toisten sanoja ja lisätä omia juttuja siihen..


      • LTjBuk
        Ken Kaniff kirjoitti:

        just tämmösii juttuja tulee ku niiltä loppu sanat
        tos ei puhuttu yhtään räpistä!! vaan ihan jotain muuta!toi sun viestis todistaa sen

        Sitä sanotaan rivien välistä lukemiseks,ku toi sun länkytykses on niin läpinäkyvää et pystyy aika paljon päättelemään juttuja vaikka et niitä edes sano.Mut ei siinä mitään valaise meitä kaikkia räp musiikin historiasta ja kaikkeen yleensä räppiin liittyvistä asioista,ku sähän tiedät nää räp jutut!ainaki kaks maailman kovinta artistia.Se on kyl hyvä et joku tietää,ni on sit aina joku kelt voi kysyy!


      • Ken Kaniff
        LTjBuk kirjoitti:

        Sitä sanotaan rivien välistä lukemiseks,ku toi sun länkytykses on niin läpinäkyvää et pystyy aika paljon päättelemään juttuja vaikka et niitä edes sano.Mut ei siinä mitään valaise meitä kaikkia räp musiikin historiasta ja kaikkeen yleensä räppiin liittyvistä asioista,ku sähän tiedät nää räp jutut!ainaki kaks maailman kovinta artistia.Se on kyl hyvä et joku tietää,ni on sit aina joku kelt voi kysyy!

        ja sä keksit taas sun omaa filosofia..mitä vittua sä selität??älä vaihda aihetta nyt sä oot ihan pihalla


      • LTjBuk
        Ken Kaniff kirjoitti:

        ja sä keksit taas sun omaa filosofia..mitä vittua sä selität??älä vaihda aihetta nyt sä oot ihan pihalla

        Mitä filosofiaa tossa oli??mitä mä selitän??No lue se vi*un teksti.Toi nyt oli kyllä ihan turha kehotus,ku ei se kumminkaa mitää/ketää hyödytä!Joo no ei vaihdeta aihetta,kerros nyt taas meille kaikille miks se Eminem on niin suuri ja mahtava?Ja sulle jällen kerran tiedoks,tässäkään viestissä ei ole tarkoitus dissata eminemin hommia,vaan teikäläisen näkemystä näistä jutuista!Kerro sit taas mitä meni ohi ja mitä v*ttua mä ees selitän.


      • Young Buck
        LTjBuk kirjoitti:

        Mitä filosofiaa tossa oli??mitä mä selitän??No lue se vi*un teksti.Toi nyt oli kyllä ihan turha kehotus,ku ei se kumminkaa mitää/ketää hyödytä!Joo no ei vaihdeta aihetta,kerros nyt taas meille kaikille miks se Eminem on niin suuri ja mahtava?Ja sulle jällen kerran tiedoks,tässäkään viestissä ei ole tarkoitus dissata eminemin hommia,vaan teikäläisen näkemystä näistä jutuista!Kerro sit taas mitä meni ohi ja mitä v*ttua mä ees selitän.

        juu kitti viesteist mut Kyl
        Löytää tost musiikki Chat HIp Hop et sinne vaa jos o ASIAA. REMEMBER SHADY RECORDS FOR EVER. Peace


      • g'sah

        Sehän se kaikkein kaupallisin on siis ei helvetti. Se on tehty niinku niin myytäväks p*skaks että oksat pois. Se ja D-12 on kaikkein kaupallisimpia noista.


      • g'sah
        eazy-killa kirjoitti:

        VOI JUMALAUTA KUKA KUSIPÄÄ dr.dre:tä ja sen possee o haukkunu ...voi vittu varmaa jokku pikkugee skandaali fanit....DR.DRE on legenda ja nii o myös sen posse......
        ja kyl valkoset osaa räpätä miks eminem myy si nii vitusti tuleeks jokku kauppaa hauliko kaa ja pakottaa ostaan sen levyn muka ,ei ainakaa mulla
        tykkäsin eminemin räpistä heti ku kuulin ekan laulun siltä se o paras

        SHADY RECORDS!!!!!!!!!!!

        Dret' ei ole kukaan kaupalliseksi sanonut. Oli puhe Eminemistä, 50 centistä näistä uudemmista. Ja kaikki lähti siitä ku tää Ken Kaniff(ent.Gaylord Focker) ottaa itteensä, jos joku ei pidä sen musiikista. Sen jälkeen alkaa huuto ja haukutaan kusipääksi ja VITTU sanaaa lentää tän pojan suusta. Lisäksi kaveri luulee tietävänsä räpistä kaiken, vaikka kerää teitonsa Musa teeveeltä. Että tällänen kaveri tämä KEN KANIFF on.


      • g'sah
        Ken Kaniff kirjoitti:

        hyvä et ymmärrät noita kunnioitus juttuja...se on tärkeä juttu.täällä on ollut viime aikoina aika vittumaisia juttuja liikellä..

        Kenelle vittumaisia. Sä vaan otat nää jutut ittees. Jos joku ei pidä sun musiikista ni v*ttuako nostat siitä suurta hälyä. Eminem ON PASKA!!!


      • g'sah
        Ken Kaniff kirjoitti:

        mä selitin jo jotain sille toiselle idiootille mee sinne lukemaan vittu..saatana tätä mä just tarkoitan mä selitän kunnolla asiat mut nää munapäät ei anna kunnon tietoo ei...vaan ne menee keksimään ihan jotain muuta paskaa!!!

        Mitä v*ttua sä wannabe gansta jauhat siinä, jostain tiedosta. Turvaudutsä siihen ku käy pelottamaan ja oot tappiolla.


      • Young Buck
        g'sah kirjoitti:

        Mitä v*ttua sä wannabe gansta jauhat siinä, jostain tiedosta. Turvaudutsä siihen ku käy pelottamaan ja oot tappiolla.

        VITTU PUHUKSÄ MULLE VITUN HOMO. JOS PUHUT NI VITTU PIDÄ VAAA TURPAS KII. jos et puhu ni se o hyvä.


      • g'sah
        Young Buck kirjoitti:

        VITTU PUHUKSÄ MULLE VITUN HOMO. JOS PUHUT NI VITTU PIDÄ VAAA TURPAS KII. jos et puhu ni se o hyvä.

        Otetaan matsia millon vaa sano paikka ja aika ni tuun kattomaan millanen "gorilla" siel on.


      • dsaf
        g'sah kirjoitti:

        Sehän se kaikkein kaupallisin on siis ei helvetti. Se on tehty niinku niin myytäväks p*skaks että oksat pois. Se ja D-12 on kaikkein kaupallisimpia noista.

        haist paskat


      • loxx
        dsaf kirjoitti:

        haist paskat

        onko kelläään young buckin levyy? jos on ni mist ostitte?


      • Young Buck
        loxx kirjoitti:

        onko kelläään young buckin levyy? jos on ni mist ostitte?

        joo mä tilasin tuolt CD.com tilaa säki


      • Young Buck
        Young Buck kirjoitti:

        joo mä tilasin tuolt CD.com tilaa säki

        joo olen tilannu HUIPPU LEVY


      • Young Buck
        loxx kirjoitti:

        onko kelläään young buckin levyy? jos on ni mist ostitte?

        joo mä tilasin Cdon.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe