Olen etsimässä kesäksi gladiaattorisandaaleja. Jalkani koko on 42, löytyykö vinkkejä mistä etsiä? Nettikauppa käy.
Gladiaattorisandaalit miehelle
7
297
Vastaukset
- vnbnmmn,.m,
Selaa vaikka Brandos ja Zalando läpi ensin. Itse olen kyllä nainen joten en ole ikinä käynyt miesten valikoimaa läpi mutta ainakin naisten valikoimat ovat varsin laajat. :)
- sdscxd
Ethän sitten laita sukkia sandaaleihin... Oma kesäinen suosikkijalkineeni ovat varvastossut eli ystävien kesken läpsyt. Joskus kaipaan niihin kantaremmejä jotta niillä voisi ajaa autoakin. Naisille on tehty kantaremmillisiä varvastossuja ja luulen että ne saavuttaisivat kyllä suosiota miestenkin keskuudessa.
- Gladiaattori_
Juu eli kiitos vaan kaikille vastanneille. Sukkia en käytä koska se on junttimaista ja katselin myös naisten puolta, sieltähän se sopiva löytyi.
- Jomppa O
Amazon.co.uk lla oli erilaisia miesten gladiaattorisandaaleja myynnissä pari vuotta sitten.Naisten malleja robustimpia, silti sama idea. Tilasin toissa kesänä, vähälle on jääny pito kun täällä junttilandiassa tuijotetaan heti kun jotain erilaista jalassa taikka päällä. Nyt tuo on jo vähän passee koko trendi.
http://www.bestylish.org/blog/index.php/shoes/gladiator-sandals-for-men-trend-alert- Tuijotuskisat
Laita sandaalit jalkaas, anna tuijottaa, se on heidän ongelma ei sun. Mä käytän omia gladiaattoreita paljon, jos joku haluaa tuijottaa siitä vaan.
- Gladiaattori_
Näyttävät sandaalit tuossa linkissä
- Jaana Tre
Kivan näköiset tossa linkissä. Kyllä kelpais jos mun rakas ukkoni uskaltas käyttää...vaan kun crocsit on ainoot mitä on kesäl käyttänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740