Vippaatko ja miten suhtaudut, jos joku pyytää rahaa lainaksi?
"Vippaa mulle viitonen"
9
104
Vastaukset
- määmy
"Onks sul heittää pari euroo, o karmee krabbis" saa ne pari euroo.
"Onks sul heittää pari euroo, pitäis saada safkaa" ja kysyjä näyttää tärinätautiselt, ei tipu.- määmy
Mä sain sylkyllisen miikkoi kiitti, ootte ihqi :)
- Mulla oikein ikinä
ole mistä vipata. Viimeks kun vippasin, joutu aika kauan odottaan et sai takas. Joten aika vastahakoinen olen niihin vippailuihin puolin ja toisin.
Tosin, jos frendillä on hätä ja voin auttaa sitä hädässä, en ole jättänyt auttamatta. Jos hyvä ystävä pyytää lainaa, tiedän ettei se ihan pienen tarpeen takia viitsisi vaivautua. Autan mielelläni, jos vaan itsellä sattuu sen verran olemaan.
- Ratikkakuski.
Annan vitosen seuraavaan tilliin ja nimen satasen vekseliin
He-hee! ;-) - Kyöstix
Kyllä saattaisin, jos on tosi tarve.
- Femklöver
Kun nään sen Limperin Antin...
Rahan vippaaminen on aina huono idea ellei ole pankki tai vippilaitos.
Vitosen vippaaminen tuskin ketään kaataa katuojaan mutta kysyjän asenne/tila aina ratkaisee. mulla ei oo ikinä ollu tapana keltään kysyä joten en oota sitä iteltänikään.. sama miten vaikeaa ois. mutta oon kuitenki sen verran hyväsydäminen että mikäli mieliala, rahatilanne ja tyyppi sen "sallii" niin vippaan kyllä tuntemattomalle ja tutuillekki sen rajoissa miten ovat takaisin maksaneet tai muuten miten vaisto sanoo.
Spurguille euro, tuntemattomille vitonen ja kavereille parikymppiä. Sukulaisille on lainattu kymppitonnikin. Eli siis tilanteen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872