Vietän vapaapäivääni netissä seikkaillen ja eksyn sivustolle suomi24, ja löydän pian itseni lukemasta näitä "sinkut" tarinoita. Voi veljet mitä tekstiä olen tässä parin tunnin aikana lukenut. En tiedä olenko itse jotenki pihalla seurustelusta/sinkkuudesta/deittailusta, mutta kyllä tekee kipeetä. Ei välttämättä ole aiheellista tätä viestiä kirjottaa, mutta haluan vain tietää, että ajatteleeko kukaan suomi24:n käyttäjistä samoin kun minä.
Lukemani perusteella miehet ovat jostain kumman syystä katkeria siitä, että ovat sinkkuja. Pitääkö tämä paikkaansa? onko täällä katkeria sinkkumiehiä? Jotkut ilmottavat luovuttavansa. Ja jotkut on sitä mieltä et parempi olla sinkkuna kun seurustella. Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta minusta elämän parhaat hetket on silloin, kun kokemukset voi jakaa kumppanin kanssa!
Hiljattain olen itse jäänyt sinkuksi ja on tämä monen vuoden seurustelun jälkeen omituista. Tavallaan yksinäistä, vaikka tykkään olla yksinkin. Välillä panettaa niin että sattuu, mutta siihenkin on helppo(mutta huono) korvike. Tilanne sinäänsä todella harmittava, koska en haluaisi yksin olla. Asialle ei kuitenkaan minkää mahda, mutta en ole asiasta naisille mitenkään katkera.
Asun pienellä paikkakunnalla ja olen töissä maitotilalla karjanhoitajana, joten työpäivinä en käy kotona käytännössä kuin syömässä ja nukkumassa.
Vaikea kuvitella että itselle kumppanin lähiaikoina löytäisin, koska työ vie aikani arkisin. Näillä kylillä ei samanhenkistä naista ole näkynyt vapailla markkinoilla. Ja kaupungista tuntuu turhalta lähteä edes naisia katselemaan, koska en usko että juttu tulisi kestämään kiireisen arjen takia. Kaiken pahan lisäksi olen vielä pirun ujo! :)
Kaveriporukassa useampi pariskunta on tavannut netissä, en sitä tuomitse mutta jotenkin en usko sen toimivan. Millasia kokemuksia teillä on ollut?
Ihmiset on liian tyytymättömiä arkeen: Sinkut valittaa ku ei löydy ketään. Parisuhteessa olevat valittavat kuinka puoliso on valehteleva paska. Eläkää päivä kerrallaan. Älkää Stressatko siitä kuinka on yksinäistä olla sinkkuna. Ei siitä parisuhteesta tule paskaakaan jos sitä etsimällä etsii. Se tulee jos on tullakseen. Myönnän sen että olisi mahtavaa kun voisin käpertyä sen oman kullan viereen sohvalle ja sanoa että "rakastan sinua". Toivon kaikille onnea jatkoon, mutta toivon että alkää yrittäkö liikoja.
terv: Sinkkumies 24v
ps: vaikka sinkku oon ja mahdollisuudet näyttää pieniltä silti ole aikomusta luovuttaa!
Pss. pahoittelen tekstin sekavuutta, en ole kirjailija :)
Mietteitä
killikka3
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935