Pubiruusuja löytyy kyllä , mutta missä asialliset 40 naiset ?
Missä 40+ naiset
19
530
Vastaukset
- Champagne*
Meistä suurin osa elää varmaankin nk.elävää elämää ja meitä varmaan aika vaikea löytää kun emme ole niitä "pubiruusuja". Aivan sama ongelma meillä niinkuin esim.sullakin eli mietimme missä on asialliset 40 miehet.
Tuossa ikäryhmässä on kyllä paljon eronneita. On menty nuorina naimisiin ja perustettu perhe. Kun tulee ero, siinä naiset jäävät useimmiten lasten huoltajiksi eli naiset pyörittävät sitä yksinhuoltajan arkea. Miehillä tuossa iässä aletaan elämään sitä aikanaan menetettyä nuoruuden vapautta, ei haluta sitoutua suhteeseen vaan kokea se vaihe elämää missä ei tarvitse kantaa vastuuta kuin itsestään ja omasta elämästään; suhteessahan, on se sitten millaisessa muodossa tahansa, täytyy huomioida myös se kumppani. Tuollaisia selityksiä olen tuttavapiirissäni kuullut ja nuo varmaan pitävät suurelta osin paikkansa.- Vanhat_raamit
"Asialliset miehet - asialliset naiset". Tämä lause toistuu toistumistaan joka ikinen päivä.
Naiset eivät ole tässä yhteiskunnassa jääneet mitenkään ala-arvoisempaan asemaan viimeisinä vuosikymmeninä kuin miehet. Eli se siitä "naiset hoitavat erolapset"-syndroomasta.
Totuus on se, että ns "pubiruusut" ovat niitä jotka uskaltavat ottaa kaiken irti itsestään, ovat mieluusti tilaisuuden keskipisteenä ja rakastavat sitä että miehet huomaavat heidät. Loppujen lopuksi; mitä pahaa siinä on?
Entä ne tavalliset "kunnon" naiset? Ovat kotona, istuvat Laptopin ääressä ja kirjoittelevat profiilejaan sekä viestejä "joillekin" jotka ovat edes jotenkin siedettäviä - ja luonnollisesti deittipalveluissa olevat miehet ovat kaikki kusettavia kusipäitä?
Sinne ne naiset kätkeytyvät: omiin pikku koteihinsa uskotellen että suurin osa miehistä on kusipäitä ja armottomia valehtelijoita (pieneen osaan se koskeekin mutta vain pieneen).
No mitäs sitten? Jatketaan tätä samaa deittineittailua joka ei johda mihinkään?
Mitä tästä sitten opimme? Emme yhtään mitään.
- Ei sitten
Kyllä meitä sielläkin on mutta kun ei kelpaa. Kun me asialliset 40 vuotiaat naiset alamme olemaan jotain muutakuin miestään kunnioittavasti, koiranlailla seuraavia tipuja. Kannattaisi teidän miesten miettiä mitä sitä ihan oikeasti haluaa - turha haikailla "kunnon naisesta" ja itse kuumana juosta noiden pubiruusujen perässä.
Alkaa ainakin minua sen verran ottamaan päähän, että ei sitten - ihan pikapuoliin poistuu tämäkin 40 asiallinen nainen "valikoimasta"- BeYourSelf_
Sinnehän poistut. Mutta ei kukaan sinua sieltä synkkyydestä tulee erikseen hakemaan.
- 40+
Täällä on yksi :) ... jos tarkoitat asiallisella täyspäistä, iloista, luotettavaa, asiansa hoitavaa sekä puhua ja kuunnella osaavaa naista, joka osaa käyttää alkoholia fiksusti, on savuton, normaalikokoinen ja ja pyörii harvoin yöelämässä...?
Sitä samaahan täällä mietitään, mistä löytäisi itsellensä vastaavanlaisen miehen, joka ei olisi alle kolmikymppinen, vanhemmista naisista jostain syystä innostunut tai yli viiskymppinen, joka on mielestään hyvä saalis 40 naiselle.
Olen täällä treffeillä ottanut yhteyttä profiileihin joiden ihannekumppanin kriteerit täytän ja muutenkin ovat vaikuttaneet mielenkiintoisilta. Välillä tulee vastaus, välillä ei. Jos tietäisin kikkakolmosen, niin kyllä kertoisin! Mutta uskon, että netin kauttakin voi löytää, se vaatii vaan hyvää tekstiä, lukuisia viestejä ja treffeillä käyntiä ja kovasti tuuria. Ei kannata lannistua vastaamattomuudesta, kun ei voi kirjoittaa kuin viidelle, niin aina ei pysty lähettämään sitä kiitos yhteydenotostasi-viestiä.
Jonkun pitäisi järjestää sinkkuristeily pelkästään nelikymppisille ;)- mini-nimi
Siinäpä ideaa.
Mutta en kyllä ymmärrä, miksi tyrmäät viiskymppiset.
Olen itse 42, eikä 50-vuotias olisi mitenkään liian vanha. Tai no, riippuu tyypistä, mutta onpa niitä "vanhana syntyneitä" nelikymppisissäkin.
Mutta aikuisten sinkkuristeily olisi hyvä idea. Siellähän voisi olla ohjelmakin sen mukaista.
Itseäni ei ainakaan nuo telkussa näytetyt sinkkuristeilyt kiinnosta, johtuen juurikin siitä, että enemmistö porukasta näyttää olevan ihan pentuja ja meno sen mukaista. - vanhasvaraparempi
Erittäin hieno idea;
sinkkuristeily, missä ikäraja 35v- 50v ? (henkilöllisyys tarkistetaan lähtiessä).
Kuka järjestäisi?
"Teiniristeilyitä" on jo nähty riittävästi, tosin sieltä vanha nainenkin vielä saa nuorta miestä... - 40+
mini-nimi kirjoitti:
Siinäpä ideaa.
Mutta en kyllä ymmärrä, miksi tyrmäät viiskymppiset.
Olen itse 42, eikä 50-vuotias olisi mitenkään liian vanha. Tai no, riippuu tyypistä, mutta onpa niitä "vanhana syntyneitä" nelikymppisissäkin.
Mutta aikuisten sinkkuristeily olisi hyvä idea. Siellähän voisi olla ohjelmakin sen mukaista.
Itseäni ei ainakaan nuo telkussa näytetyt sinkkuristeilyt kiinnosta, johtuen juurikin siitä, että enemmistö porukasta näyttää olevan ihan pentuja ja meno sen mukaista.En vaan lämpene yli viiskymppisestä joka pitää itseään taivaan lahjana ja hyvänä saaliina yli nelikymppiselle naiselle. Asenteesta siis kysymys. Kymmenen vuoden ikäero varmaan menisi jos muuten ihmisenä se oikea, mutta tosiasiassa viiskymppinen voi olla siis myös 59 v. ja itse 41 v. joten on siinä aika ero.
Ei kai ole mitään kummallista toivoa aika samanikäistä kumppania loppuelämäkseen, varsinkin kun tiedämme että miehen elinikä n. 8 v. vähemmän. Eli kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa on huonolla tuurilla odotettavissa 20 vuoden yksinolo... - mini-nimi
40+ kirjoitti:
En vaan lämpene yli viiskymppisestä joka pitää itseään taivaan lahjana ja hyvänä saaliina yli nelikymppiselle naiselle. Asenteesta siis kysymys. Kymmenen vuoden ikäero varmaan menisi jos muuten ihmisenä se oikea, mutta tosiasiassa viiskymppinen voi olla siis myös 59 v. ja itse 41 v. joten on siinä aika ero.
Ei kai ole mitään kummallista toivoa aika samanikäistä kumppania loppuelämäkseen, varsinkin kun tiedämme että miehen elinikä n. 8 v. vähemmän. Eli kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa on huonolla tuurilla odotettavissa 20 vuoden yksinolo...Ei siinä ole mitään kummallista, että toivoo suurin piirtein samanikäistä kumppania. En sitä tarkoittanut.
Ja tuokin on ihan totta, että miehet yleensä kuolevat nuorempina kuin naiset.
Uskoisin, että nuo itseään taivaanlahjana naisille pitävät ukkelit ovat vähemmistönä.
Sellaisillahan on ilmiselvästi mielenterveysongelmia.
Muutama mätä omena ei saa leimata koko satoa.
On oikeasti olemassa ihan täysjärkisiä, selväpäisiä 40-,50- ja 60-vuotiaitakin!
No, 60-vuotias mies oli itselleni tarjolla (ei nettimies), mutta en sitten halunnut suhdetta, koska kyllä 20 vuotta ikäeroa on vähän liikaa.
Tuosta miehestä ei kyllä ulkoisesti olisi voinut päätellä hänen ikäänsä. Näytti 5-kymppiseltä (62v.) ja jututkin oli ihan järkeviä.
Mutta joka tapauksessa; aikuisten sinkkuristeily olisi hauska idea!
Joku tuossa väläytteli ikähaarukkaa 35-50v. Itse olisin enemmän 40-60 ikähaarukan kannalla (35-vuotiaista aika moni haaveilee perheenperustamisesta tms.). - pöh
" mistä löytäisi itsellensä vastaavanlaisen miehen, joka ei olisi alle kolmikymppinen, vanhemmista naisista jostain syystä innostunut tai yli viiskymppinen, joka on mielestään hyvä saalis 40 naiselle. "
Miksi olet noin kriittinen samanikäisyysvaatimuksen suhteen. Jos miehet haluavat ikäeroa, kumpaan suuntaan tahansa, se heille suotakoon. Sinullakin olisi siis valinnan varaa nuorempien ja vanhempien miesten välillä. Mietit vaan kumpi olisi itsellesi kiinnostavampi vaihtoehto, ja tartut tilaisuuteen.
- kaupan jonossa
Nyt vaan kaikki isoon omenaan ja keltainen kori kainaloon.
- Tuatin
Täällä myös yksi 40 Nainen, kriteerinä miehelle vain ettei polta tupakka ja asuu pks seudulla.. Näyttää treffipalstalla roikkuvan miehet jotka tulleet tänne 2000luvun alussa.. Mutta ei kai miehille tavallnen työtätekevä iloinen ja hieman pullea nainen kelpaa :)
- Oulussa tietysti
40 naisena olen tietysti siellä, missä miehet joko eivät ole tai jos ovatkin eivät tule juttelemaan. Eli kauniina lauantai ja sunnuntaipäivinä ulkona esim. merenjäällä kävelemässä, joskus shoppailemassa kauppakeskuksessa tai kaupungilla (mm. kirjakaupassa), kahvilassa, ravintolassa syömässä, ruokakaupassa, kirjastossa, tankkaamassa autoa, kesällä marjassa tai patikoimassa...
Harvoin käyn baareissa tai muissa iltamenoissa - joskus toki elokuvissa, teatterissa tai konsertissa.
Ihmettelen joskus itsekin, olenko aina väärässä paikassa! ;)- ei jaksa kiinnostaa
Vai eivät tule juttelemaan, sitten pitäisi tietysti pyytää treffelle, mieluusti vielä mies maksaisi lystin.... Jos haluat johonkun tutustua, on parempi että menet itse juttelemaan, etkä aina odota muiden tekevän kaikkea kiusallista ja hankalaa puolestasi.
Valitan, mutta harvassa ovat ne fiksut miehet, jotka yli 4-kymppisinä alkavat naisia piirittää yleisillä paikoilla. Hullut ja humalaiset sellaista voisi tehdä. - Oulussa tietysti
ei jaksa kiinnostaa kirjoitti:
Vai eivät tule juttelemaan, sitten pitäisi tietysti pyytää treffelle, mieluusti vielä mies maksaisi lystin.... Jos haluat johonkun tutustua, on parempi että menet itse juttelemaan, etkä aina odota muiden tekevän kaikkea kiusallista ja hankalaa puolestasi.
Valitan, mutta harvassa ovat ne fiksut miehet, jotka yli 4-kymppisinä alkavat naisia piirittää yleisillä paikoilla. Hullut ja humalaiset sellaista voisi tehdä.Hei "Ei jaksa kiinnostaa"-ihminen. Mikä ihmeen nagatiivisuusvamma sinulla nyt on?
Minä kyllä voin jutellakin tuntemattomille, joten osaan aloittaa keskustelun kiinnostavan miehen kanssa, jos sellainen kohdalle sattuu. Usein vain näyttävät olevan varattuja ...
Ihan sama, kuka pyytää ketäkin treffeille. Miksi ihmeessä luulet että odotan miehen tekevän sen tai että miehen pitäisi tarjota???
Moitit minua myös, että "älä AINA odota muiden tekevän kaikkea kiusallista ja hankalaa puolestasi". HÄH?
Tiesitkö, että en koskaan odota kenenkään tekevän mitään puolestani.
Muutaman kohteliaan tai ystävällisen sanan sanominen tuntemattomalle ei ole piirittämistä.
Minulle on pari kertaa käynyt niin, että ole sattunut korvessa samalla laavulle jonkun normaalin oloisen miehen kanssa, eikä mies ole kyennyt juuri vastaamaan tavalliseen jutusteluun. Se on minusta ollut kummallista jos mikä!
- oulu
Oulussa kans..samanikäinen...
mut en missään noissa edellämainuissa paikoissa.. minä olen töissä tai kotona.
Eli siis korkeintaan netissä ja tunnen olevani oikeassa paikassa :) - 50-4
Mistä löytää kiltin miehen??
Minulla olisi jakaa rakkautta yllin kyllin. Tykkäisin läheisyydestä, yhdessäolosta ja hemmottelusta. Ikä ei ole niin merkitsevä kuin koulutus/yleinen sivistyneisyys. - nmkjggiokjh
Täällä yksi 40 nainen joka jo löysi miehen treffeiltä!
Vastailin tuossa aikani moneenkin viestiin...oli asiallista ja asiatonta, mutta kuinka ollakaan sieltä löytyi henkilö jonka kanssa viestittely tuntui mukavalta ...ei tosin ollut ensimmäisenä "suosikkilistalla", mutta jonkun aikaa vaihtelimme viestejä ja kun tuntui että yhteinen "sävel" löytyi niin poistin saman tien profiilin ja nyt ollaan tapailtu...ja niin tää yksi 40 siis katosi ...eli kyllä meitä siellä on mutta ollaan nopeita :) - hthhii
Ei niitä ole. On vain siiderivalaita ja pää kynitty kuin kanan perse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770