Mitäs mieltä naiset ja miksei miehetkin tästä ovat.
Pyysin naista treffeille ja hän siihen suostui mielellään, treffeillä käytiin ja kummallakin oli mukavaa, ilta oli oikein onnistunut. Seuralainen kiitti vielä illasta erikseen ja toivoi uutta tapaamista. Mutta sitten....
Pidettiin yhteyttä illan jälkeen ja itsellä karkasi niin sanotusti mopo käsistä ja annoin ehkä liian innokkaan/epätoivoisen kuvan itsestäni. Mukavat juttu tuokiot netin välityksellä hiipuivat ja alustavasti sovittu toinen tapaaminen peruuntui. Peruutus tuli kyllä hyvissä ajoin ja niin että ei tyrmännyt kokonaan uutta taapamista.
Onko tapaus aivan toivoton vaan vieläkö kannattaa yrittää. Nyt olen itsekin ottanut vähän etäisyyttä ja seurannut tilannetta rauhassa.
Toivoton tapausko?
12
287
Vastaukset
Minusta deittailun pitäisi perustua vastavuoroisuuteen. Silloin ei vahingossakaan ajaudu passiiviseksi vätykseksi sen enempää kuin yli-innokkaaksi ripustautujaksikaan. En minä montaa kertaa ehdottaisi tapaamista, jos toinen ei sitä vuorostaan ehdottaisi.
Olen joskus ollut vähän tossa tilanteessa. Joskus miehen liiallinen innokkuus vähän hätkähdyttää ja saa pakittamaan. Hitaasti eteneminen toimii itsen kohdalla paremmin. Että ehtii tulla vähän ikävä toista ja toisen yhteydenottoa. Odottele nyt hänen ehdotustaan treffeillä ja jos haluat edelleen olla yhteyksissä, ole vähän vähemmän päälle käyvä, sellainen rento; "huvittaisko sua lähteä sinne tai tänne mukaan, tai pyydänkö kaverin." Eli naisen ei tarvitse vielä ajatella sinua mahdollisena kumppaniehdokkaana, vaan hyvänä tyyppinä, johon vois vaikka tutustua paremmin.
- ap.
kyllä täti tietää :))
- riippuu vähän
Varmaan riippuu vähän. Mä en jaksa yhtään mitään pelejä, missä pitää jotenkin arvuutella kiinnostaako vai ei. Mä en jaksa sitä että pitäs alkaa laskemaan tunteja, saako ottaa yhteyttä vai ei: oikeitten tyyppien kanssa saa olla yhteyksissä, ja saa vastata... Ja olla joskus vastaamatta. Eli ei tartte koko ajan soitella ja kirjoittaa maileja, mutta voi toki tehdä niinkin. Odottamatta toiselta mitään. Kunhan se nyt ei mee mihinkään ylimalkasiin monta kertaa päivässä vietittelyihin ekan treffin jälkeen tai rakkauden tunnustuksiin tms.
Joten mikä se liian innokas on... Mä olen lähtenyt kyllä kälppimään jos miehen kanssa ei mitään juttua synny ja aletaan pitämään jotain laskelmoituja 3 päivän taukoja väkisin tms. Mä en kaipaa ketään vasta tapaamaani ihmistä kuitenkaan.
Muuten mä kyllä etenen hitaasti, eli siitä en tykkää jos heti käydään sänkyyn tyrkyttämään tai kourimaan, mutta jos ei edes suudella, mistä mä tiedän ollaanko me vaan kavereita..? Eli liika on liikaa, mutta kyllä mun mielestä saa ihastua ilman laskelmointia. En tiedä osaanko nyt selittää, mutta että riippuu ihmisestä. Ei kaikki säikähdä heti ja oikean kanssa synkkaa ilman laskelmointiakin.
Jos suhde menee alusta saakka siihen, että tarttee varoa ja miettiä jne. niin mulla menee mielenkiinto. - lifemocker
voithan sinä ehdottaa uutta tapaamista johonkin sulle sopivaan väliin. jos ei käy toiselle niin anna sitten olla. ottaa sitten itse yhteyttä jos tätä kiinnostaa
- Mitä pitäisi tehdä?
En minä taas ymmärrä yhtään näitä kaksijalkaisia. Neitokainen otti yhteyttä ja viestittelyt jatkui mukavissa merkeissä. Alustavasti taas sovittiin tapaaminen ja sit edellisenä päivänä tuli peruutus, halusi lähteä ystävien kanssa iltaa viettämään. Tälläkään kertaa ei uutta tapaamista ehdottanut. Taidan laittaa asian ö-mappiin ja odottaa josko hän ehdottaisi itse uutta tapaamista?
- Dino Rex
Se tekee sulle tollasta koska ei kunnioita sua ja kuvittelee että sä annat kohdella itseäsi noin. Todennäköisesti se muija ei ole täys idiootti, vaan kohtelee noin ainoastaan "liian kilttejä miehiä". Toisin sanoen voi olla, että muija muuttaa käytöstään sua kohtaan, kun huomaa ettet sä hyväksy tollasta. Voit laittaa sille esim. tällasen viestin:
"Jos sä hoidat ihmissuhteitas tolla tyylillä, niin anna olla."
Jos muija ton jälkeen pyytelee anteeksi ja ehdottaa itse uutta tapaamista, niin hommassa voi vielä olla järkeä (ts. muija on ottanut opikseen). Mutta periaatteessa jos muija osoittaa varhaisessa vaiheessa epäkunnioitusta sua kohtaan eikä osoita katuvansa, kannattaa se dumpata lopullisesti. - Yrittää nöyryyttää sua
Mitä katselet tommosia k*sipää bimboja? Parempiakin löytyy.
- css~
Ota tuo nyt opettavaisena tapauksena. Miehellä ei saa karata mopo kertaakaan näissä suhdeasioissa. Pelotit hänet pois ja se ei ole enää korjattavissa. Jos vielä yrität, pelotat lisää ja kärjistät tilanteen. Olen tuon niin monta kertaa elänyt että tiedän...
- Mitä pitäisi tehdä?
Ehkä tämä selvensi tilannetta kun kuuli tuttujen kautta että tämä neiti yleensä lähtee jokaisen baari illan jälkeen eri mies kainalossa kotia. Jännä miten erilaisen kuvan voi ihmisestä saada viestien välityksellä. Sinisilmäinen hölmö luuli löytäneensä jotain "mahtavaa" mut mitä sitä, taisin olla vain yksi "varalla" oleva mies. Ken tietää...
- jojooo
Se että lähtee miehen kanssa baarista ulos ei tarkoita että määränpää on sama.
Minäkin olen lähtenyt baarista kymmenien miesten kanssa ulos ja jutellut hetken ja mennyt sitten kotiin nukkumaan. Koskaan en ole ketään kotiini päästänyt.
Kummasti kaverimiehet alkoivat asiasta kuittailemaan. Pientä lievää kevytkenkäisyys kuittia sain... luulon perusteella ei pidä toisia tuomita!
- Mitä pitäisi tehdä?
Nojoo voi olla näinkin, mistäpä sitä ikinä tietää. No mut laitetaan tämä tapaus sivuun ja jatketaan etsiskelyä :)
Kiitos vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756