Onko mahdollista että tunteet vain katoaa yhtäkkiä lopullisesti?
Ollaan seurusteltu mieheni kanssa vasta vain 7k ja tuntuu kuin omat tunteeni olisi laskemassa aika nolliin yhtäkkiä vain.
Kun tapasin mieheni ekan kerran niin hän oli aivan jotain niin täydellistä. Ekoilla treffeillä natsasi jo aivan täydellisesti eikä koskaan kenenkään muun miehen kohdalla minulla ole ollut yhtä ihanaa.
Pitkän alku huuman jälkeen mies kuitenkin lopetti ihanien tekstiviestien lähettelyn ja nykyjään tuntuu että en enää kuule niitä tärkeitä sanoja "välitän susta/rakastan suo"
Kuitenkin mieheni on edelleen todella ihana, valloittava ja energinen aina kun näemme. Ottaa kainaloon ja pitää hyvänä, vie ulos syömään ravintoloihin ja viikonloppu lenkkien päättääksi kivoihin kahviloihin.
Kaikesta tästä huolimatta tuntuu kuin omat tunteet olisivat mystisesti katoamassa. Itselläni on yksi huono suhde takana jossa minua on petetty. Siksi haluaisinkin kuulla varmaankin useammin ne pari tärkeää sanaa.. "rakastan suo", mutta eipä mies tajua niitä koskaan sanoa vaikka asiasta olemmekin pariin kertaa puhunnut. Kaipaisin myös sitä flirttiä elämään enemmän takaisin.
Mutta siis nii.. mitä luulette että onko tämä tunteiden katoaminen vain ohi menevää (tervetuloa arkeen..." vai lopullista?
Olo on aika patoutunut tietämättömyydestä ja ahdistuksesta että "mitä teen"
Kun tunteet vain katoaa
17
9346
Vastaukset
- jätetty aina
Voin kolmenkytäkahden ikävuoden kokemuksella sanoa että ne tunteet naisilta todellakin katoaa teet sitten mitä tahansa suhteen eteen tai sitten et mitään. Mut jätetään aina ja joka kerta. Olen seurustellut elämäni aikana 25 kertaa, halunnut lapsia, yhteistä elämää, turvallisuutta ja onnellisuutta mutta yhdellekään naiselle ei kelpaa kuin vaan muutamaksi kuukaudeksi panopuuksi kunnes uuden hekuma hiipuu ja haetaan uutta pano seuraa.
Ihmettelen sekä itse että kaverini miksi en saa pitkä aikaista parisuhdetta vaikka takaan taloudellisen turvan, rakastavan miehen, uskollisen kumppanin, huomioivan elämäntavan jne jne mutta ehkä se on se minun heikkouteni.
Kaverini pettävät kumppaneitaan, hakkaavat heitä, ovat ilkeitä ja itsekeskeisiä ja heidän naiset viihtyvät vuosia ja tekevät vaan lisää lapsia heidän kanssaan.
Eli mun pitää ryhtyä narsisti, väkivalta, juoppo rentuksi että saan sen pysyvän suhteen.
Ajatuksesi ovat juuri sellaiset että tiedä vaikka olisin sinunkin kanssa seurustellut. Auttaa en osaa muulla tavalla kun sillä että hae mies joka pitää sua nyrkin ja hellan välissä niin sitten olet onnellinen.- maltillisesti hyvä
Jotenkin vaistoni sanovat, että yritätkö sitoa naisen itseesi ja ikään kuin (ehkä hienovaraisesti ja manipuloiden) pakottaa hänet haluamasi elämän muottiin.. Tai onko perusluonteesi negatiivinen..
Tällaiset miehet ovat tulleet itselleni tutuksi, ja pari kuukautta korkeintaan seuraan tilannetta, ja jos ei homma muutu ja negatiivinen elämänasenne pysyy samana, niin ei vaan jaksa enempää.. - kokemus-k
"Olen seurustellut elämäni aikana 25 kertaa, halunnut lapsia, yhteistä elämää, turvallisuutta ja onnellisuutta mutta yhdellekään naiselle ei kelpaa kuin vaan muutamaksi kuukaudeksi panopuuksi kunnes uuden hekuma hiipuu ja haetaan uutta pano seuraa. "
Tuolla määrällä suhteita katsoisin kyllä jo aika lailla myös siihen peiliin. Siis minkälaisia naisia oikein deittailet ja minkälainen olet kumppanina.
Kun katselee ympärilleen niin aika lailla valtaosa miehistä on kyllä päässyt siihen suhteeseen ilman tuollaista määrää seurusteluita.
Tai sitten sinulla on vain käynyt todella huono tuuri naisten kanssa. - Jätetty aina
kokemus-k kirjoitti:
"Olen seurustellut elämäni aikana 25 kertaa, halunnut lapsia, yhteistä elämää, turvallisuutta ja onnellisuutta mutta yhdellekään naiselle ei kelpaa kuin vaan muutamaksi kuukaudeksi panopuuksi kunnes uuden hekuma hiipuu ja haetaan uutta pano seuraa. "
Tuolla määrällä suhteita katsoisin kyllä jo aika lailla myös siihen peiliin. Siis minkälaisia naisia oikein deittailet ja minkälainen olet kumppanina.
Kun katselee ympärilleen niin aika lailla valtaosa miehistä on kyllä päässyt siihen suhteeseen ilman tuollaista määrää seurusteluita.
Tai sitten sinulla on vain käynyt todella huono tuuri naisten kanssa.Peiliin tulee vilkaistua joka kerta kun kylpyhuoneessa poikkeen mut ei se siitä kummene. Sama pärstä kesät talvet. Muutakun alkaa se biologinen kello jo hiljalleen huipusta hiipumaan koska mahdottomalta kohdallani tuntuu ajatus enään omasta lapsesta tai eihän sitä tiedä saisko sitä silloinkaan vaikka yrittäisi mutta haaveessa se on ollut jo kymmenisen vuotta.
Kumppanina olen mielestäni ok. Osa selviää parit kirjoitukseni edeltä lukemalla mutta muuten väitän käsi sydämellä olevani toisen huomioon ottava, hellä ja rakastava. En estele kumppania menemästä ja tulemasta vaan kanssani saa olla oma itsensä ja kotona saa varmasti rakkautta ja huomiota.
Suhteeni päättyvät yleensä ilman riitoja yhtäkkiä vaan kumppanin ilmoitukseen "olet tosi kiva mut tästä ei taida tulla mitään" Ja tottakai tuo sattuu aina aivan helvetisti kun yrittää tehdä kaikkensa suhteen eteen. Ainoar iita tulee yleensä jos on tullakseen siitä katkeruudesta kun yritän saada selville mitä teen väärin. Yleensä en edes saa mitään syytä joten avaus kirjoitus on varsin oiva selitys sille että tunteet minuun kuuluu hiipua naisilla vaikka saisikin kumppanilta hyvää kohtelua ja rakkautta aivan kuten aloittaja alussa kiteytti tunteitaan.
Voiko periaatteessa huonompaa tuuria enään käydä ilman että naisilla vaan hiipuu tunteet oikeasti aina. Vai olenko vaan tylsää seuraa jos tarjoan turvaa ja rakkautta ilman draamaa. Kyllä on mulla oma elämä ja harrastuksetkin että mikään naisessa roikkujakaan en välttämättä ole.
- liesucker
Mitä luultavimmin edellisen suhteen prttäminen on tehnyt sinuun sen verran ison särön, että et uskalla kunnolla rakastua enää, kun sisimmissäsi ajattelet että jos annat itsesi rakastaa, niin sinua kuitenkin taas petetään ja sattuu niin perrrr paljon uudestaan? ei ole kovin normaalia tpimivassa suhteessa, että ensihuuma jo noin pian loppuisi. Jokin tuossa teidän tilanteessa ei ole kunnossa. Teidän pitäisi yrittää tosissaan keskustella asioista.
Eikä kannata ottaa mitään parisuhdeneuvoja kolmekymppiseltä mieheltä, joka on seurustellut lähes 30 kertaa... On silloin jtn vikaa ihmisessä jos kerta toisensa jälkeen päätyy vääränlaisiin suhteisiin niistä mtn oppimatta. Varmaan löytänyt kaatonsa baareista viinahuuruissa. Seuransa pitää valita tarkoin, ja osattava olla myös yksinkin. Kukaan normaali nainen osaa arvostaa tuollaista, tekstistä huokuu joku outo junttimaisuus.- Jätetty aina
Kuulehan neiti kaikkitietävä lietesokeri tai mikälie oletkaan.
Valitettavasti suurinosa suhteistani on alkanut muualta kun viinanhuuriusesta baari elämästä.
Ja sano mitä pitää oppia menetetyistä parisuhteista? Sekö ettei koskaan kannata enään seurustella sillä muuta opittavaa siitä tuskin löytyy. Jos tuon jotain ns oppeja nykyiseen suhteeseen enhän mä silloin ole käsitellyt edellistä suhdetta ja pilaan sen tyyliin "jätät kuitenkin niinkuin kaikki tekee"
Enhän ikinä voisi tutustua uuteen ihmiseen jos vaan jotain ihme oppeja pitää keräillä menneistä suhteista. Uus ihminen on uus eikä siihen tuoda menneisyyden taakkoja.
Ja älä tule valittamaan mulle yksinolosta mitään sillä suurimman osan elämästäni olen elänyt yksin vaikka suhteessa olisinkin ollut. Tietääkseni parisuhteisiin ei ryhdytä sen takia että saa olla yksin. Voisin vaikka vannoa pärjääväni paremmin yksin kuin sinä elämässämme. Yksinäisyys on opettanut mulle kaikki talouteen kuuluvat työt siivouksineen, pyykkivuorineen, ruoan laittoineen (aina kotiruokaa ei valmiita), remontointiin yms touhuineen.
Työt hoitanu yksin, uuden auton maksanu yksin tienaamilla rahoilla kokonaan, asunnosta suurinosa maksettu ja nekin yksin.
Junttikorttikin näköjään otettiin käyttöön niinkuin joissain keskusteluissa natsi kortti. Kun tiedät niin tarkkaan elämäni niin mikä musta sen juntin tekee? Sekö että sattuu vähän oleen perämettääkin vai mikä?
Parisuhteisiin vielä että sehän on jo biologisestikin luotu niin että nainen tekee valinnan ja mies odottelee kelpuutetaanko hänet. Samat luonnonlait pätee ihmisiin kun elämään luonnossa.
Se että en ole kaikkia hakkaava, JUOPPOrenttu, itsekeskeinen narsisti p.aska tekee omasta mielestäni sen että suhteeni ei kestä. Johan aiemmin vertailin itseäni kavereiden parisuhteisiin ja äkkiä laskien neljä naista tuttava piireissäni on tullut joskus silmä mustana itkemään kohtaloaan tai facessa lähestynyt itku kurkussa minua kun mun kaveri hakkaa häntä. Pahoinpitelyistä huolimatta näiden kaikkien suhteet ovat kestäneet 10v tai enemmänkin ja yhdessä ovat ja elämä rullaa tosin välillä saan toimia taas lohduttavana olkapäänä tai rauhoitella kavereitani.
Sanot että kukaan normaali nainen ei arvosta laistani ihmistä niin se on voi voi. Sääli että en mene teidän normaali naisten muottiin mutta syytön mä siihen olen. Aina joku ihastuu muutamaksi kuukaudeksi mutta mullahan ei sinun mielestäsi ole normaaleja naisia. Tällä mennään ja elämä on mahtavaa joko näin yksinkin mutta mielummin niin että jakaa sen jonkun rakkaan kanssa. - näin näkisin
Jätetty aina kirjoitti:
Kuulehan neiti kaikkitietävä lietesokeri tai mikälie oletkaan.
Valitettavasti suurinosa suhteistani on alkanut muualta kun viinanhuuriusesta baari elämästä.
Ja sano mitä pitää oppia menetetyistä parisuhteista? Sekö ettei koskaan kannata enään seurustella sillä muuta opittavaa siitä tuskin löytyy. Jos tuon jotain ns oppeja nykyiseen suhteeseen enhän mä silloin ole käsitellyt edellistä suhdetta ja pilaan sen tyyliin "jätät kuitenkin niinkuin kaikki tekee"
Enhän ikinä voisi tutustua uuteen ihmiseen jos vaan jotain ihme oppeja pitää keräillä menneistä suhteista. Uus ihminen on uus eikä siihen tuoda menneisyyden taakkoja.
Ja älä tule valittamaan mulle yksinolosta mitään sillä suurimman osan elämästäni olen elänyt yksin vaikka suhteessa olisinkin ollut. Tietääkseni parisuhteisiin ei ryhdytä sen takia että saa olla yksin. Voisin vaikka vannoa pärjääväni paremmin yksin kuin sinä elämässämme. Yksinäisyys on opettanut mulle kaikki talouteen kuuluvat työt siivouksineen, pyykkivuorineen, ruoan laittoineen (aina kotiruokaa ei valmiita), remontointiin yms touhuineen.
Työt hoitanu yksin, uuden auton maksanu yksin tienaamilla rahoilla kokonaan, asunnosta suurinosa maksettu ja nekin yksin.
Junttikorttikin näköjään otettiin käyttöön niinkuin joissain keskusteluissa natsi kortti. Kun tiedät niin tarkkaan elämäni niin mikä musta sen juntin tekee? Sekö että sattuu vähän oleen perämettääkin vai mikä?
Parisuhteisiin vielä että sehän on jo biologisestikin luotu niin että nainen tekee valinnan ja mies odottelee kelpuutetaanko hänet. Samat luonnonlait pätee ihmisiin kun elämään luonnossa.
Se että en ole kaikkia hakkaava, JUOPPOrenttu, itsekeskeinen narsisti p.aska tekee omasta mielestäni sen että suhteeni ei kestä. Johan aiemmin vertailin itseäni kavereiden parisuhteisiin ja äkkiä laskien neljä naista tuttava piireissäni on tullut joskus silmä mustana itkemään kohtaloaan tai facessa lähestynyt itku kurkussa minua kun mun kaveri hakkaa häntä. Pahoinpitelyistä huolimatta näiden kaikkien suhteet ovat kestäneet 10v tai enemmänkin ja yhdessä ovat ja elämä rullaa tosin välillä saan toimia taas lohduttavana olkapäänä tai rauhoitella kavereitani.
Sanot että kukaan normaali nainen ei arvosta laistani ihmistä niin se on voi voi. Sääli että en mene teidän normaali naisten muottiin mutta syytön mä siihen olen. Aina joku ihastuu muutamaksi kuukaudeksi mutta mullahan ei sinun mielestäsi ole normaaleja naisia. Tällä mennään ja elämä on mahtavaa joko näin yksinkin mutta mielummin niin että jakaa sen jonkun rakkaan kanssa.Öh. Eikös tuo vastaus ollut aloittajalle eikä sinulle...
- 16+15
näin näkisin kirjoitti:
Öh. Eikös tuo vastaus ollut aloittajalle eikä sinulle...
ööh lue vastaus loppuun asti!
- Rosenhagen
Se on se alkuihastus kun ensin leijaillaan siellä Onnen Kultapilvissä ja nähdään toinen niitten vaaleanpunaisten silmälsien läpi.
Sitten, ennemmin tai myöhemmin se Arki astuu kuvioon mukaan.
Silloin sitten testataan onko tämä nyt se johon haluan ja johon kannattaa satsata.
Jos suhde kestää ja jatkuu, sitä joutuu hiomaan niin omia kuin kumppaninkin särmiä ja sietämään ja hyväksymään yhtä sun toista. Ei tietenkään mitä vaan mutta jokainen pari tekee ne omat sääntönsä millä pelataan.
Tulee riitaa, ovet paukkuu, ehkä lähdetään kassi keikkuen äidin luo, mutta jos hyvin on käynyt on löytänyt sen oman toisen puolikkaansa jonka kanssa arkea aletaan rakentaa.
Tai sitten ei. Jos ei natsaa, ei natsaa. Ei se väkisin tule, ja katkeruudessa ja itsesäälissä on turha rypeä!
Elämä on kovaa beibi! :-) - lifemocker
eihän nyt 7kk vielä tiedä rakastaako toista oikeasti vai ei, kun ei vielä toista tunne!
- Tilaa - läheisyyttä
Suhde vain etsii uusia tapoja selvitä arjessa. Olet nuori, kaipaat energiaa ja vaihtelevuutta? Ehkä et ole vielä valmis sitoutumaan kehenkään loppuelämäksesi?;) Kannattaa tosiaan pohtia noita asioita ihan rauhassa itsekseen ennenkuin menet ja pahoitat miesystäväsi mielen. Hanki vaikka uusi harrastus ja katso josko saisit siitä hieman vaihtelua elämääsi. Voihan nimittäin olla että tuon kiihkeän alkuhuuman jälkeen kaipaat hieman enemmän omaa aikaa ja ystäviäsi? Tyttöjen ilta?
Ja jos mies vaikuttaa oikeasti hyvältä saaliilta niin älä tee ainakaan hätiköityjä päätöksiä, saattaisit katua sitä jälkeenpäin. Eli rauhassa tunnustelet tilannetta ja itseäsi. Juttele vaikka jonkun vanhemman tuttavan/perheenjäsenen kanssa asiasta luottamuksellisesti niin saatat saada jonkinlaista ulkopuolista aspektia tilanteeseen.
Eli rauhoita itsesi ja pohdi niitä asioita, mitä - sinä - eniten kaipaat omalta elämältäsi, pysyvää parisuhdetta? Ei se sinkkuelämäkään nyt niin kovin kummoista ole;) Katso sitä ihmistä ihan silmästä silmään ja kysy itseltäsi: Välitänkö? Rakastanko? Haluanko että hän tekee sinut arjessa onnelliseksi, kuin myös sinä hänet.
Tsemiä. - Hjkotsckk
Ja mikä ihmeen rakastan "suo"? Et varmaan kahdesti vain kirjoittanut väärin? Sori aiheen vierestä, mutta onko tämä joku murreilmaus?
Joka tapauksessa, miesten kohdalla oikeasti teot kertoo, mitä mies ajattelee. Tuolla tavalla käyttäytyvä mies oikeasti välittää sinusta todella voimakkaasti. Kuitenkin, jos sinusta tuntuu hyvältä kuulla se sanottuna, niin kerro se hänelle. :)- lifemocker
eli naiselle tulee vai valehdella?
- nyt en tajua
lifemocker kirjoitti:
Täh?
- Ghhfhkkjjj
lifemocker kirjoitti:
No ei? :) Monelta mieheltä vain unohtuu rakkauden osoittaminen sanoin, kun sitä keskitytään osoittamaan teoin, mikä on ihan yhtä validi tapa kuin kauniit sanatkin. Monet naiset kuitenkin kaipaavat kuulla rakkaudentunnustuksia, kuten käsitykseni mukaan aloittaja.
Jos rakkautta ei ole, niin sitä on turha sitten toitottaa, mutta oletettavasti ne välittämisestä kertovat teotkin ovat silloin jääneet pois.
- suo siellä, vetelä t
Nuorena sitä haluaa koko elämän sitten kietoutuvan siihen ihanaan mieheen ja vielä miehenkin lankeavan siihen samaan harhaan. Suhde elää, kun ottaa vähän myös irtiottoja, siis keskittymällä muuhunkin kuin ajattelemaan sitä suhdetta ja miestä. Aika pian mies kyllästyy, jos olet niin varma tapaus tai jopa ripustaudut jo liikaa.....? Mitäs sitä sitten enää rakkautta vannomaan, ku toinen on ku iilimato..;) Kokeneena naisena tässä tuli vaan omat virheet mieleen.
- lifemocker
aika harhaisia käsityksiä näillä kokemattomilla tytöillä parisuhteista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782