Oletko liian nirso vai miksi?
Miksi olet sinkku
159
2058
Vastaukset
- typerä kysymys
Miksi olet parisuhteessa. Oletko liian pelokas olemaan sinkku tai läheisriippuvainen, joka ei pärjää yksin?
- Ikisinkku M
Varmaankin olen liian nirso tai jotain, siitä olen tavallaan katkera että amorin nuoli sattui liian nuorena liian lujaa sellaiseen ihmiseen joka ei ollut saatavissa (tai niin ainakin silloin ajatelin) ja siitä syystä ei sitten kukaan muu ole kelvannut kun ei ole tehnyt samaa vaikutusta.
- Champagne*
Yritä irtautua menneisyydestä ja elää tätä päivää, rankaksi käy jos elämänkaaren aikoo loppuun saakka marssia menneisyyden huumassa. Jos vertaat tämän päivän naisia tuohon menneisyyden ihmiseen, niin muistathan, että itsekään et enää ole sitä mitä joskus olit:)
- Hartolan Konttinen
Olen sinkku omasta vapaasta tahdostani ja koska muutin paikkakuntaa. Tässä tuppukylässä ei ole senkään vertaa vaihtoehtoja kuin oli edellisessä tuppukylässä ja näitä kyliähän tässä maassa riittää.
Loppua ei ole näkyvissä ja tietkin pölisee. - Koljaaatti
Hartolan Konttinen kirjoitti:
Olen sinkku omasta vapaasta tahdostani ja koska muutin paikkakuntaa. Tässä tuppukylässä ei ole senkään vertaa vaihtoehtoja kuin oli edellisessä tuppukylässä ja näitä kyliähän tässä maassa riittää.
Loppua ei ole näkyvissä ja tietkin pölisee.Kauhiaa luettavaa. Muuta kaupunkihin, on enempi saatavia. Vaikk laatu tiätty huononee....
- mies 86
En osaa sanoa. Ehkä en vain jaksa usko rakkauden parantavaan voimaan.
- Miss or Mister
No, koska olen liian..
- arka
- nirso
- kokematon
- herkkä
- ennakkoluuloinen
- erakkoluonne
- vähän pelokas
- varautunut
- tylsä
- sosiaalisesti rajoittunut- fdbdh
Siinähän ne tais tullakin.
Ensin saattaa olla jotain silmäpeliä ja ihastusta, sitten alkaa ajatteleen järjellä miten kuiva tyyppi olen ja miten kuivaa on myös elämäni ja tulee lukkojarrutus. Tuskin kukaan tykkää saada tyhjiä paketteja vaikka saattaski näyttää kivoilta? - Mies -91
Moi!
Jos todella haluaa vierelleen ihmisen jota rakastaa koko sydämmessään, niin ei pidä ajatella liian pikkutarkasti vain työtyy nähdä laajemmin kokonaisuus. - joku vain
Sinun kannattaisi kokeilla alkoholia.
- 4+6
Siksi olen sinkku koska en kelpaa kenellekään pidempi aikaiseen suhteeseen. Saan ns kaatoja helposti mutta en vaan kelpaa. Ja jos se jollekin oli jo alkuun epäselvää niin mieshän mie olen. Naisilla on asiat eritavalla. Kelpaa jos kelpuutetaan. Mie tiiän vaan sen että biologialla pelataan eli sama miksi ei jokainen metsokukko kelpaa koppelolle toimii kohdallani.
- No siksi...
...koska kukaan ei halua seurustella kanssani, ATM kun olen.
- ---
Miksi haluat tietää sen? Pyritkö tunnistamaan meidän muiden puutteet jotta voit todistella täällä omaa paremmuuttasi?
- .....
Ei siksi että minä olisin liian nirso, vaan siksi koska naiset ovat liian nirsoja.
- turhautunut-
En usko enää löytäväni yhtä kunnollista miestä rinnalleni kuin mitä itse olen.
Nuorempana ja kauniina vedin puoleeni vääränlaisia miehiä. Nykyisin en vedä puoleeni enää ketään ellen netistä heitä hae. - www.naamavika.com
En oikein tiedä edes miksi. Olen yhtä naista vonkaillut parin vuoden ajan mut ei se suostu edes treffeille. Samaan aikaan se facebookissa kirjoittelee et on tosi yksinäinen, valittaa kun ei öydy ketään miestä, valittaa et miehet on nirsoja, valittaa et ei se kelpaa itse kenellekkään. Haluaisin palkata lauman naisia tutustumaan minuun ja etsimään minusta vikoja et miksi en kelpaa naiselle...
Taidan olla vaan niin ruma kun en kelpaa..- mådsmåzd
No tuskin on naamakertoimessa mitään vikaa! Höpö höpö tuollaiset puheet ja vähän itsevarmuutta kehiin. Veikkaan, että nainen ei halua yksinkertasesti, että herättelet mitään toiveita hänen suhteen jos hän on tajunnut, ettei kiinnosta. Mun kohdalla ainakin olisi ollut parikin potentiaalista ehdokasta, jotka olisi ollut kiinnostuneita, mutta kun ei vaan herää mitään tunteita heitä kohtaan niin mitä turhaan antaa toivoa. Oikein harmittaa, että miten pitää olla näin kylmä. Eipä sille kai mitään voi jos ei kiinnosta...
- hmmmmmmmmmh
Tai ehkä kaikki vaan ei yksinkertaisesti pysty tuntemaan samoin kaikkia kohtaan?
- mitäs näistä
Tähän asti jokainen nainen on sanonut minulle EI.
- pelkääjä
Olen sinkku koska torpedoin kaikki potentiaaliset suhteenalut. Jos ihastun ja mies osoittaa tykkäävänsä musta pelkään heti että mua satutetaan ja käperryn suojapanssarin taakse. Otin ensimmäisessä suhteessani henkisesti pahasti turpaan monen vuoden ajan, vaikea on oppia luottaa uuteen ihmiseen. Avautuminen toiselle, itsensä asettaminen tilanteeseen jossa toisella on mahdollisuus satuttaa on pelottava ajatus. Tiedän että tämä on typerää eikä tilanne miksikään muutu ellen ota riskiä ja anna uudelle ihmiselle mahdollisuutta. Mutta siksi siis sinkkuna vaikka mahdollisuuksia uuteen suhteeseen olisi ollutkin tarjolla.
Olen sinkku, koska:
- olen hakenut seuraa pääosin netistä ja siellä kaikki naiset torpedoivat minut
- en ole koskaan käynyt baareissa tai bilettämässä enkä koittanut " iskeä" naista
- en käy missään koskaan joten en tapaa naisia
- olen jonkin verran nirso: muutama luovuttamaton kriteerini naiselle -
*naisen pitää olla hoikka / siro / normaalikroppainen
*naisella ei saa olla lapsia
*naisen pitää olla 25-40v vuotias
- kyseisillä kriteereillä ei löydy naisia--> kaikki järestään ylipainoisia ja/tai yh:ta
--> OLEN SINKKU IKUISESTI! M.O.T.- not true_
höpsistä. En tiedä missä asut, mutta ainakin täällä mun kaupungissa joka kulma on täynnä tuon määritelmän naisia, ja lapsettomina.
Mutta tietysti heilläkin on jotain vaatimuksia miehille, että A) ei ylipainoa B)ei lapsia mielellään C) jossain töissä. D) sitoutumishalukkuus -ei mitään hengailua. not true_ kirjoitti:
höpsistä. En tiedä missä asut, mutta ainakin täällä mun kaupungissa joka kulma on täynnä tuon määritelmän naisia, ja lapsettomina.
Mutta tietysti heilläkin on jotain vaatimuksia miehille, että A) ei ylipainoa B)ei lapsia mielellään C) jossain töissä. D) sitoutumishalukkuus -ei mitään hengailua.Täytän kaikki nuo vaatimukset, mutta koska:
- en käy missään koskaan joten en tapaa naisia
Niin olen yksin.
- ikisinkku4
Olen 34v mies ja ehkä jonkun verran nirso naisen suhteen.
Ylipaino ja tupakointi ovat ehdottomia turn-offeja naisessa. Myöskin ottaa päähän jos joku 30 v nainen pukeutuu tai käyttäytyy kuin 15v teinityttö, "chick".
Lapsettomana miehenä en todellakaan kiinnostu naisista, joilla on jo lapsia.
Mutta eiköhän se suurin syy sinkkuuteeni ole se että näin päälle kolmekymppisenä on todella vaikeaa löytää vapaata noin kolmekymppistä naista. Varsinkin, kun baareissa ravaaminen ei kiinnosta.
MISSÄ VOI TUTUSTUA LAPSETTOMAAN SINKKUNAISEEN???- edelleen__
Kuules, pistä vaikka haulla jollekin treffipalstalle. takuulla löytyy enemmän koulutettuja, lapsettomia 30 naisia, kuin samanikäisiä miehiä.
edelleen__ kirjoitti:
Kuules, pistä vaikka haulla jollekin treffipalstalle. takuulla löytyy enemmän koulutettuja, lapsettomia 30 naisia, kuin samanikäisiä miehiä.
Nettipalstoille ei koskaan kannata laittaa hakuja jos on mies. Täysin turhaa. On testattu, että jos mies ja nainen laittaa molemmat hyvän ilmoituksen (miehenkin ilmoitus oli naisen tekemä että oli hyvä naisen mielestä) jonnekin deittisivustolle, nainen saa satoja vastauksia kun taas miehen maili kolisee tyhjyyttä. Tämä on fakta. Johtuu siitä, että miehiä on satoja ellei tuhansia kertoja enemmän netissä kuin naisia. Joten naisille jää vain valitseminen.
Siis nettideitit EI KANNATA!- ikisinkku4
edelleen__ kirjoitti:
Niinpä, ne vapaat kolmekymppiset sinkkunaiset ovat nimenomaan niitä korkeastikouluttautuneita naisia, maistereita ym, joille ei kelpaa tällainen minunlaiseni tavallinen tehtaan duunari.
Työskentelen tehtaassa, jossa on arviolta kolmisenkymmentä 25-35v naista. Näistä naisista ei löydy YHTÄKÄÄN sinkkua, suurin osa on perheenäitejä. - Se todellisuus
ikisinkku4 kirjoitti:
Niinpä, ne vapaat kolmekymppiset sinkkunaiset ovat nimenomaan niitä korkeastikouluttautuneita naisia, maistereita ym, joille ei kelpaa tällainen minunlaiseni tavallinen tehtaan duunari.
Työskentelen tehtaassa, jossa on arviolta kolmisenkymmentä 25-35v naista. Näistä naisista ei löydy YHTÄKÄÄN sinkkua, suurin osa on perheenäitejä.Älä huoli. Ei niille "sex and the city" -sinkuille kelpaa tavallinen korkeakoulut käynyt mieskään. He etsivät sitä lähes täydellistä puolisoa, sellaista joka muistuttaa jotain Hollywood-tähteä tai rock-laulajaa.
Arviolta 2% miehistä kelpaa helsinkiläisille sinkuille mutta arvatkaapas vain kuinka monelle noista tavoitelluimmasta 2% miehistä kelpaa joku tavallistakin tavallisempi 30v nainen? Ei kellekään. Paitsi joskus panokaveriksi, heh.
- ei pakolla
En löydä eläinrakasta miestä joka ei haluaisi lapsia.
- Höpönlöpön
Älä hölise. Tuollaisia miehiä on paljon. Mutta kun sinä haluat että mies on toimitusjohtaja, entinen urheilija ja tehnyt mallintöitä niin tietenkään et löydä ketään joka kelpaisi.
- Täällä olen
Olen juuri sellainen mies. Tosin sulle olen luultavasti liian vanha/ruma/köyhä.
- menetetty tapaus
Koska hoidan vain pakolliset hommat ja viihdyn yksin kotona.
- Olen naisille ilmaa
En ole oikeastaan koskaan tehnyt aloitteita, ja naiset eivät juuri kiinnitä minuun huomiota. Ei myöskään ole koskaan elämässä vastaan tullut sellaista henkisesti vaatimattoman oloista fiksua naista, jolle raha ja menestys ei olisi erityisemmin tärkeätä, ja vieläpä osoittaisi jotain kiinnostusta minuakin kohtaan, että uskaltaisin lähestyä.
Muutaman kerran keväällä jokin hivenen pissiksen oloinen nainen on koittanut pelata kanssani silmäpeliä,ehkä vain korottaakseen itsetuntoaan. Mutta olen auttamatta liian ujo, ja tuollainen nainen olisi henkisesti minulle täysin väärä ja jutulla ei olisi tulevaisuutta. Ja sellaiset henkisesti vaatimattoman oloiset naiset, joille status ja näyttäminen eivät ole tärkeintä, vaikka muutoin söpöjä olisivatkin, eivät taas vilkaise minua päin vahingossakaan, joten ei heitäkään voi mennä häiritsemään. - Elämäntapasinkku
Vaikka pidänkin ihmisten seurasta, haluan asua itsekseni. Toinen ihminen samassa taloudessa on vastenmielinen ajatus. Lapsia en ole koskaan halunnut, joten niidenkään vuoksi ei ole tarvinnut harkita ikäviä kompromisseja.
Minusta on outoa, että niin moni ihminen haluaa parisuhteeseen, vaikka ainakaan ulkopuolisen silmin ei sellaiseen kykene. Mitä kauemmin menoa katselee, sen enemmän kummastelee.- Champagne*
Oleminen suhteessahan ei tarkoita välttämättä saman katon alla asumista, kyllä sitä voi olla sitoutunut toiseen ilman, että yhdessä asutaan:) Paljon on ystävä hyvä ihmisiä, jotka ovat olleet suhteessa vuosikausia vaikka asuvat eri paikkakunnillakin. Tuo on asia, joka tuntuu miesten mahdottomalta käsittää.
- Elämäntapasinkku
Champagne* kirjoitti:
Oleminen suhteessahan ei tarkoita välttämättä saman katon alla asumista, kyllä sitä voi olla sitoutunut toiseen ilman, että yhdessä asutaan:) Paljon on ystävä hyvä ihmisiä, jotka ovat olleet suhteessa vuosikausia vaikka asuvat eri paikkakunnillakin. Tuo on asia, joka tuntuu miesten mahdottomalta käsittää.
Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa koko parisuhdeviritelmähistoria väärinkäsitysten välttämiseksi.
Kaikki minun seurustelusuhteeni ovat olleet kahden erillään asuvan ihmisen suhteita. Minä en ole tuntenut tarvetta muuttaa yhteen, mutta - kuten sanoit - miesten on usein mahdotonta käsittää suhdetta suhteeksi ilman yhteisasumista. Useimmille se merkitsee vakipanoa ja vapautta rellestää omalla suunnallaan kuin poikamiehenä ikään, mutta minä olen yhden miehen nainen. Tai siis nykyisin en enää yhdenkään - ei ole tarvetta ruveta kokeilemaan, josko jossain olisi minulle sopiva mies, jolle minä olisin sopiva. Näin on hyvä.
Minulle olisi aiemmin sopinut eräänlainen Halonen-Arajärvi -järjestelmä, mutta nyt sellainenkin tuntuu liian ohjelmoidulta. Ja ennen pitkää siinäkin päädytään olemaan jomman kumman luona enimmän aikaa. Ja kompromisseja etäsuhteessakin joutuu tekemään minun silmissäni liikaa.
- 12+9
En ole saanut sellaista naista johon voisin ihastua. Olen kaksi kertaa elämässäni ollut ihastunut kovasti naiseen ja molemmilla kerroilla en saanut vastakaikua. Viime kesänä minua yritti aika suoraan kaksi naista, mutta kumpikaan ei ollut tyyppiäni.
Olisin voinut siis päästä sinkkuudesta eroon, mutta ei minua olisi kiinnostanut tehdä mitään noiden kahden naisen kanssa. - pohti
Aina sama juttu Ihastun, johonkin naiseen. Mut se ei halua alkaa mun kaa vaikka miten jahtaan
- maaseudun mies
Asun äitin kanssa maalla.
- -OTK-
Olen sinkku, koska täällä missä asun ei ole kuin varattuja naisia. Kyllähän nuo varatut katsovat, mutta se ei herätä kovin positiivisia tunteita jos mukana on oma mies tai treffiseura.
- Että näillä mennään
Olen sosiaalisesti kömpelö. En osaa puhua aiheesta kuin aiheesta vaan yleensä saan ammuttua alas hyvätkin keskustelunalut, vain kun en osaa puhua ko. aiheesta. Keskustelut menee väkinäiseksi ja kiusalliseksi molemmille osapuolille. Muistan yksityiskohtia väärin tai muuten vaan puhun puuta heinää, jos en aiheeseeen ole kunnolla paneutunut. Muiden silmissä olen varmaan tylsää seuraa, tai muuten vaan omituinen...
Ikäväkseni totesin hetki sitten, että itseluottamukseni ja taitoni naisten iskemiseen ovat melkeinpä yhtä surkealla tasolla kuin teini-ikäisenä vaikka olen kolmenkympin rajapyykin ylittänyt jo ajat sitten. - no joo
Olen sinkku koska yksinkertaisesti en tarvitse elämääni ihmistä jota rakastaa näin romanttisessa merkityksessä. Enkä koe elämäntehtäväkseni etsiäkään ketään vimmatusti.
Mikäs siinä sinkkuelämässä, mielummin sitä kuolee yksin hyvässä seurassa kuin monien pettymysten ja katkeran elämän jälkeen. - mirotic
Tällä hetkellä olen sinkku siksi, koska tuli ero pitkäaikaisemmasta kumppanista.
Jaksoin miestä katsella ja odotin muutoksia tapahtuvan. Mies katsokaas valehteli erittäin paljon ja ei kunnioittanut minua. Lupasi aina kaikenlaista ja lupasi muutoksia mutta mitään ei tapahtunut. Suhteen loppupuoli oli lähes kokoajan riitelyä miehen käytöksen takia. Huusi ja räyhäsi kaikesta ja haukkui ja puhui mulle rumasti melkeen joka päivä. Valehteli ja teki mitä halusi. Itse tottakai aina mainitsin siitä valehtelusta jos sellaista tapahtui. Ni siitäkös hän aina suuttui ja valitti että olen nipottava ämmä. Että näin.
Ilmeisesti mun vika on se että en voinu hyväksyä kumppania sellaisena kuin oli. Eli valehtelemista sun muuta.
Vaadin parisuhteessa äärimmäistä uskollisuutta, rehellisyyttä, luottamusta ja kunnioitusta. Miehen mielestä vaadin ilmeisesti liikoja...? Saas nähdä että kuinka pitkään sitä sinkkuna joutuu elämään. Omasta mielestäni en vaadi liikoja.- Näitä on kuultu
Ei voi kuin ihmetellä mistä te naiset AINA löydättä noita sosiopaattimiehiä?!?!? Tuolla kadulla kulkevista miehistä ehkä 3% on tuollaisia nähtävästi kehityshäiriöisiä mutta jollain ihmeen keinolla naiset onnistuvat heidät niin usein löytämään. Ikään kuin oikein etsisivät niitä hankalimpia tapauksia.
- rumamies
No se oli aika tyhmä mies tuo. Minusta kans luottamus, rehellisyys ja uskollisuus on perusta parisuhteelle. Harva pystyy noihin kaikkii kolmeen tai edes yhteen.
- Näitä on kuultu
rumamies kirjoitti:
No se oli aika tyhmä mies tuo. Minusta kans luottamus, rehellisyys ja uskollisuus on perusta parisuhteelle. Harva pystyy noihin kaikkii kolmeen tai edes yhteen.
Väärin veliseni väärin. Normaalin miehen määritelmä voisi olla se että on perusluotettava, perusrehellinen ja perususkollinen. Mutta jos väenväkisin on pakko löytää "haastava" mies niin sitten varmasti löytää noiden perusominaisuuksien vastakohtamiehen.
- mirotic
Näitä on kuultu kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä mistä te naiset AINA löydättä noita sosiopaattimiehiä?!?!? Tuolla kadulla kulkevista miehistä ehkä 3% on tuollaisia nähtävästi kehityshäiriöisiä mutta jollain ihmeen keinolla naiset onnistuvat heidät niin usein löytämään. Ikään kuin oikein etsisivät niitä hankalimpia tapauksia.
No en kyllä etsimällä etsi vaikeita tapauksia :'D
Aluksi ihminen on rakkaudesta sokea toisen virheille, eikö niin? Virheet paljastuvat jonkin ajan myötä ja sitten ollaanki sormi suussa että mihin sitä onkaan mennyt ryhtymäänkään. Pidin tästä kumppanista kyllä kovasti, mutta suhteen puolessavälissä alkoi pienet ongelmat mennä vain suuremmiksi ja suuremmiksi. Pienet valheet muuttuivat isoiksi valheiksi ja lopuksi paljastui että valheita oli ollu paljon paljon enemmän jo suhteen alusta. Oli kyllä aika shokki.
Tuntuu kauhealta kehua itseään rehelliseksi jne, mutta itse olen todella rehellinen. En kaunistele asioita pahemmin, Jos joku haluaa rehellisen mielipiteen niin rehellisen mielipiteen hän saa. Ärsyttävää kun ihmiset loukkaantuvat kun ensin käskevät kertomaan rehellisen mielipiteen. Kerron kuitenkin oman mielipiteeni siten ,etten edes kuulosta ilkeältä. Mutta jos lauseessa on jokin negtatiivinen asia, niin on herneen sijasta vedetty iso meloni nenään. Lupaukset on tosi tärkeitä. Ja erään ikävän henkilökohtaisen kokemuksen takia haluan kaikki lupaukseni pitää. Joskus tulee jokin este, etten voi lupausta pitää ja se aina harmittaa.
Siltä kumppanilta odotin paljon ja aina kun hän lupasi jotain...niin ajattelin että kyllä se varmaankin pitää. Ja hän lupasi muutosta niin ajattelin että: "No kyllä se muutos vielä tulee juujuu" Alkoi nyppimään entistä enemmän kuin mitään ei tapahtunut pitkään aikaan. Ei muutoksen muutosta. Kävi vaan liian raskaaksi.
Toivottavasti ei tule vastaan enää koskaan yhtä hankalaa tapausta, vaikka muuten mukava tyyppi olikin. Olen siitä suhteesta oppinut monia asioita joita kannattaa tarkkailla kun etsii uutta kumppania, ettei van tee väärää valintaa tai muuta.
- m28__
Olen nirso. Lisäksi ei ole aikomustakaan alkaa parisuhteeseen ainakaan vuoteen, haluan kehittää sosiaalisia taitojani naisten kanssa. Sitten kun on vaihtoehtoja mistä valita, valitsen itselleni sopivimman kumppanin enkä vain tyydy siihen mitä satun saamaan.
Tällä hetkellä lähestyn ja tapaan siis aktiivisesti uusia ihmisiä oma-alotteisesti. "Se oikea tulee kyllä vastaan, ei sitä pidä etsiä"-ajatuksen olen heittänyt romukoppaan - jos jotain haluaa täytyy sen eteen tehdä töitä. - rumamies
Koska olen ruma
- Champagne*
Väsyin valheisiin.
- sinkku.
Sain tarpeekseni miehistä,3 kihlat poikki ja yksi avioero,kunnon miehiä ei enää löydy ,pitkäaikainen pysyvä suhde on mahdotonta ,eikä huvita enää suhteilla.
- ikisinkku37.
minkälainen on kunnon mies. komea, varakas, pitkä ja vakityö vai?
- x..
kunnon mies on sellainen joka pitää sanansa ,kestää niin hyvät kuin huonotkin päivät ,ei muistele menneitä,ja jolla ei ole alkoholi tai agressio ongelmia,ihan sama onko lyhyt tai pitkä ,ulkonäöllä ei ole merkitystä,eikä raha tuo rakkautta
- Olet pilannut haarat
x.. kirjoitti:
kunnon mies on sellainen joka pitää sanansa ,kestää niin hyvät kuin huonotkin päivät ,ei muistele menneitä,ja jolla ei ole alkoholi tai agressio ongelmia,ihan sama onko lyhyt tai pitkä ,ulkonäöllä ei ole merkitystä,eikä raha tuo rakkautta
Ai ei muistele menneitä. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Eli olet pilannut haarasi nussittamalla sitä huoranvittuasi ties millä roskaväellä ja miehen pitäisi olla tyytyväinen kuin neitseen korkattuaan.
- N32
Olen sinkku, koska en kohtaa usein sellaisia miehiä, joiden kanssa haluaisin seurustella tai edes tapailla. Ja jos sellainen osuu kohdalle, mies ei puolestaan halua seurustella (mun kanssa). En ole ihan saanut selville mistä se pääasiallisesti johtuu.
Todennäköisesti omassa ulkonäössä, luonteessa tai käytöksessä on paljonkin vikaa.
-olen tavallisen, ihan miellyttävän näköinen (normaalipainoinen, lapseton) nainen mutten kuitenkaan sellainen kaunotar, jota miehet metsästäisivät
- olen reilusti keskivertoa pidempi
- olen uusien ihmisten kanssa pidättyväinen enkä heti anna kaikkea itsestäni eli olen jossain määrin ujo / introvertti
- mulla on jossain määrin huono itsetunto
- omaan turhankin napakat mielipiteet tietyistä asioista enkä arkaile sanoa asioita suoraan kun tutuiksi tullaan
- huumoriani ei aina ymmärretä
- haluan hyvää parisuhdetta liikaa ja sorrun mukautumaan liikaa suhteen alkuvaiheessa, taidan siis olla myös ns."roikkuja" :D
Sanottakoon vielä, että miehen varallisuus tai status eivät ole itselläni kriteerinä..Päin vastoin - vuositulojaan ja autojaan esittelevät miehet ovat mulle turn off. En odota mieheltä täydellisiä vatsalihaksia enkä filmitähtiulkonäköä. Olen myös tapaillut itseäni huomattavasti lyhyempiä ja hiuksettomampia miehiä. Myös jotain yhteistä soisi arvoperustasta / elämäntavasta löytyvän miehen ,lapset eivät ole este. Kokonaisuus kauniilla katseella ratkaisee, sitä ei vain ole löytynyt niin että molemminpuolisesti natsaisi.- Helppo case
Aloituskappaaleeseesi on erittäin helppo vastata.
Sanot kohtaavasi vähän sellaisia miehiä, joista olet kiinnostunut -> haet miehiä, jotka edustavat tasokkainta 10-20%. Sanot etteivät nämä miehet ole kuitenkaan kiinnostuneita sinusta -> et itse kuulu parhaimpaan 10-20% naisista.
Se mitä sinun tulee jatkossa toimiat, jätän harkittavaksesi. - N32
Helppo case kirjoitti:
Aloituskappaaleeseesi on erittäin helppo vastata.
Sanot kohtaavasi vähän sellaisia miehiä, joista olet kiinnostunut -> haet miehiä, jotka edustavat tasokkainta 10-20%. Sanot etteivät nämä miehet ole kuitenkaan kiinnostuneita sinusta -> et itse kuulu parhaimpaan 10-20% naisista.
Se mitä sinun tulee jatkossa toimiat, jätän harkittavaksesi.Luitko loppuun asti? Luulin, että sillä "parhaalla" 10-20%:lla löytyy sitä statusta, autoa, hiuksia, vatsalihaksia ja pituutta.
Mutta ehkä luulin väärin, kun kuvittelin tavoittelevani tavallista miestä. Tiedän kyllä varsin hyvin, että olen itsekin ihan tavallinen. Voit siis lisätä nirsouden mun listaan. :D - rumamies
Ei naisen tarvii olla kaunotar. Ihan tavallinen riittää.
- Kyllä luin
N32 kirjoitti:
Luitko loppuun asti? Luulin, että sillä "parhaalla" 10-20%:lla löytyy sitä statusta, autoa, hiuksia, vatsalihaksia ja pituutta.
Mutta ehkä luulin väärin, kun kuvittelin tavoittelevani tavallista miestä. Tiedän kyllä varsin hyvin, että olen itsekin ihan tavallinen. Voit siis lisätä nirsouden mun listaan. :DLuin mutten noteerannut, koska valehtelet.
- M_44
Aina kun lähetän kuvani niin naisesta en kuule enää mitään. Siihen asti viestittely sujuu aina hyvin. En ole oikein kenenkään tyyppinen mies.
- rumamies
sama juttu
- 9+5
Lämpenen liian hitaasti. Siinä vaiheessa kun alan luottaa naiseen tarpeeksi ja kykenen ihastumaan, olen jo jumittunut friend zoneen..
- ...
Sopivaa miestä ei ole löytynyt.
- 204444444444
Koska en käy kauheastikaan baareissa yms., enkä muutenkaan viitsi lähteä pokailemaan tuntemattomia.
- 31v mies
En käy missään ja sen lisäksi minulla on vaatimuslista, jolla tippuu aika moni pois:
- fiksu
- ahkera
- hiljainen
- lapseton ja ei halua lapsia
- ei halua lemmikkejä, joiden syöttämiseksi pitää tappaa muita eläimiä
- normaalipainoinen
- harrastanut seksiä vain parisuhteissa
- hyvännäköinen- infina1
joo, mutta oletko itse hyvännäköinen ja pitkä?
- 31v mies
infina1 kirjoitti:
joo, mutta oletko itse hyvännäköinen ja pitkä?
Minua on sanottu selvien naisten toimesta komeaksi, hyvännäköiseksi ja söpöksi. Itse en allekirjoita, mutta yritän uskoa noita mielipiteitä. Pitkä en ole, mutten tiedä miten se tähän liittyy. Myös minua pidemmät naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita.
- kiltti mies.
Koska olen kunnollinen kiltti mies. Kilttiä miestä ei naiset halua.
- Mielenkiintoista...
Kerro meille millä tavalla olet kunnollinen ja kiltti?
- kiltti mies.
Mielenkiintoista... kirjoitti:
Kerro meille millä tavalla olet kunnollinen ja kiltti?
Koska en ryyppää joka viikonloppu, en ole väkivaltainen, en arvostele naista ja naisen ulkonäköä. Olen humalassa samanlainen kuin selvinpäin joten käytökseni ei muutu eikä tarvii pelätä että sekoan kännissä. Teen myös kotitöitä. En antais naisen pestä mun pyykkejä koska en halua että minua palvellaan siten. Osaan myös imuroida ja käyttää moppia ja teen mielelläni oman osani kotitöistä ja en halua naisen olevan mikään kotiäiti minulle.
Naisen tulee olla oma itsensä ja sillä saa olla myös omaa elämää, kavereita , harrastuksia.. Suhteessa pitää olla tietty vapaus mutta myös pitäää yhdessä harrastaa ja viettää aikaa. Eikä minun harrastuksiin kuulu baareissa ravaaminen joka viikonloppu. Käyn ehkä 2 kk välein baarissa siis.
- L33tn3Rd
Siksi että pelaan World of Warcraftia.
- nainen 33
Aika jännä.
Itse täytän aika monen kriteerit täällä ja olen vähän päälle 30.v nainen. Ihan nätiksi sanottu, hoikka, kiltti, työssäkäyvä ja tasapainoinen, enemmän vielä tyttö kuin täti...Mutta eipä mullekaan miestä löydy!
Kukaan ei koskaan tee aloitetta, vaikka tulen yleisesti hyvin toimeen miesten kanssa ja on minuun ihastuttukin (olen tästä kuullut kautta rantain myöhemmin, kukaan ei ole tehnyt koskaan mitään asialle).
Omat kriteerit ovat ihan muut kuin ulkoiset. Pitää olla kunnollinen ja kiltti sielu, mutta silti itsenäinen ja tietää mitä haluaa. En halua olla parisuhteessa äiti vaan nainen. Enkä halua olla ns. perheen pää, eli vaikka haluan kiltin miehen, ei saa olla aloitekyvytön seuraajaluonne. Mahdoton yhtälö?
Baarista tai netistä en edes hae- ei ole minun juttuni tuollaiset pikatuttavuudet.
Yksin ollaan ja parhaat vuodet menee hukkaan, mutta minkäs sille mahtaa.- ifi3
hei,
tuo on muuten just sitä mitä suurin osa naisista hakee. Kiltti ja kunnollinen, mutta kuitenkin itsenäinen ja Mies. Taitaa vaan olla niin, että nykyään on aika paljon
liian vahvojen äitien pilalle hemmottelemia poikia, jotka ei osaa olla miehiä naisten seurassa. Eli näitä, jotka eivät osaa treffipaikkaa ja aikaa sopia, kun pitäis itse päättää jotain. - 31v mies
"Enkä halua olla ns. perheen pää, eli vaikka haluan kiltin miehen, ei saa olla aloitekyvytön seuraajaluonne. Mahdoton yhtälö?"
Ei. On myös miehiä, jotka ovat kilttejä, mutta jämäkkiä. Toisaalta samanlaisen naisen haluaisin itse, en jaksaisi tehdä koko ajan molempien puolesta päätöksiä. - 19+15
No ei ole mahdoton yhtälö vaan ongelma on siinä, että miten kuvailusi kaltainen mies (kuten minä) voisi tuoda nämä piirteet esiin normaalielämässä?
Työ ja harrastukset kun ovat sellaisia, että niissä ei naisia juuri tapaa, eli kellään ei ole siellä mahdollisuutta havainnoida pidemmän päälle minkalainen mies on kyseessä. Baareissa silloin harvoin kun nykyään tulee käytyä pelimiespulinat ja isku/lämmitys yritykset eivät todellakaan kuulu repertuaariin, joten kenenkään kanssa juttusille päätyminen on melko harvinaista.
Netti voisi ehkä olla yksi vaihtoehto, mutta kun senkin rajasit juuri pois, niin mitä jää jäljelle? Kaupan kassajonoissa olen omissa ajatuksissani ja liikennevaloissa tulisi vähän hyypiön olo alkaa pyytelemään jotain kahville. - kiltti mies.
Mulle kelpaisitt vaikka heti.
- Nainen mä oon
En ole tarpeeksi nätti, en kelpaa kenellekään. Nätiksi sanottu monesti, myöhemmin kuultu kuinka on ihastuttu jne., mutta kukaan ei ole mitään asian eteen tehnyt ja (anteeksi vaan) kukaan ei ole ollut täysjärkinen (meinaan älyllisesti livästi kehitysvammaisia ja/tai mielenterveysongelmaisia) heistä.
En voi olla liian nirso: tavallinen mies kelpaa. Mielellään taiteilijamainen, rento, boheemi, päihteetön, rehellinen ja uskollinen, avoin ja luotettava. Onko toi mahdoton? - ei kai siinä ...
En ole "kunhan on joku" -tyyppejä. Jos/kun törmään taas ihmiseen joka saa mut nauramaan ja laulamaan pelkällä olemassaolollaan niin katsellaan sit
- Siinä suurimmat syyt
Koska useimmat naisista haluavat miehen, joka haluaa saada lapsia.
Koska useimmat naiset haluavat satuhäät ja naimisiin.
Koska useimmat naiset haluavat sellaisen miehen, joka on sliipattu, sheivattu ja rikas, ei ajattele liikaa ja harrastaa vain tavallisia asioita tavallisten ihmisten kanssa.
Koska naiset etsivät poppipoikaa, ei niille rokkimies kelpaa. - 6+8
Olen sinkku, koska elän melkein erakon elämää. Ei kavereita, eikä sellaisia harrastuksia, missä tapaisin naisia. Ainoa sosiaalinen elämä työpaikalla.
Asun maaseudulla, täällä ei vahingossakaan tapaa ketään ja kapakoissa käyminen ei kiinnosta.
Yksin on helppo jäädä. Aika usein tulee mietittyä, että miksi on sinkku ja lähinnä funtsin että...
* oman ikäisistä (30 ) itseä kiinnostavista naisista suurin osa varattuja
* työelämässä väärässä paikassa
* kun ei ilmiselvästikään ole kenenkään naisen ihannemies joka saisi sukat pyörimään jaloissa eikä kiinnosta olla hätävara johon tyydytään kun ei unelmien miestä saada, niin en kauhesti tunne että kannattaisi vaivata naisia yrittämällä mitään ellei saa vahvoja merkkejä siitä, että nainen olisi kiinnostunut (mitä ei tapahdu)- 883883
"kun ei ilmiselvästikään ole kenenkään naisen ihannemies joka saisi sukat pyörimään jaloissa eikä kiinnosta olla hätävara johon tyydytään kun ei unelmien miestä saada, niin en kauhesti tunne että kannattaisi vaivata naisia yrittämällä mitään ellei saa vahvoja merkkejä siitä, että nainen olisi kiinnostunut (mitä ei tapahdu)"
tämä.
- kaunis-kyllä
Olen tullut siihen tulokseen, että yksin on aika helppoa olla, ehkä se on sitten nirsoutta kun en jaksa tutustua uuteen ihmiseen (mieheen). Suhde vaati paljon, ja minusta on tullut laiska, takanapäin on pitkä avioliitto ja pitkä avosuhde, nyt 50-kymppisenä nautin yksinolosta, siitä että saan tehdä ihan mitä haluan. En kaipaa miesten huomiota, silti herätän jatkuvasti huomiota, useasti minua on pyydetty treffeille ollessani kaupassa tai kadulla. En osaa arvostaa miesten huomiota, koska olen aina saanut heidän huomionsa.
Tunnen itseni kauniiksi, se tuo hyvän olon itselleni, rakastan kauniita vaatteita ja minua on siunattu kauniilla vartalolla, en pue miehiä varten, vaan ihan oman hyvinvoinnin takia.
Olen täysin tyytyväinen tämän hetkiseen elämään, minulla on hyvä työpaikka, kaunis koti, rahaa riittävästi, pari tärkeätä ystävää ja aikuiset lapset. Ehkä joskus vielä muutan mieltä, mutta juuri nyt näin on hyvä olla. - .................
"minua on siunattu kauniilla vartalolla"
Ehkä tämä siunattu tila riittää kolmekymppiseksi asti. Ei se enää tuossa iässä ole kaunis, ellet tee töitä sen eteen. Elät harhassa. - lottamari<3
Miksi olet sinkku, mikset ole naimisissa. Miksi olet avoliitossa, mikset mene naimisiin. Miksi sinulla ei ole lapsia, etkö tykkää lapsista. Miksi menit naimisiin, mikset elä vapaana sinkkuna. Miksi olet sitä, mikset ole tätä. Miksei kaikki ole samanlaisia, miksi pitää olla erilaisia.
tää nyt vaan oli tälläinen...sinulle, joka ihmettelet, miksi tunneli loppuu ja taas maisema näkyy...:D
Mähönen on ihan paras...
http://www.youtube.com/watch?v=O38XvffcxgQ - piippukallio
25-vuotiaana menin naimisiin, avio-onnea kesti kolme vuotta kunnes muija lähti toisen miehen matkaan ja vei puolet omaisuudesta.
Eron jälkeen yritin etsiä uutta suhdetta. Tajusin jo silloin, että suomalaiset nuoret naiset ovat pilalla. Ei heistä ole perheenäidiksi. Biletys ja irtosuhteet tärkeämpiä...
Nyt olen päälle neljänkymmenen, en enää edes etsi naista tositarkoituksella. En sitä mihinkään tarvitse, baarista saa sänkyseuraa aina kun jaksaa pyytää...- lottamari<3
Liityit siis Mähösen poruukkaan, kaljabaariin bisseä juomaan ja ihmettelemään maailman menoa. Se on kunnon äijäilyä se. Kunnon Sokratesta ei voita mikään, sitä nainen haluaa aina kuulla uudelleen ja uudelleen ne samat filosofiset ihmettelyt ja ajatukset....
samaa mieltä olen, mihin niitä nalkuttavia naisia tarvitaan, mies selviää kaikesta yksin, eikä ne sänky touhutkaan enää keski-ikäisellä ukkelilla miltään tunnu, kun naiset on vienyt yläpäästä tunnon ja bisse alapäästä...ja ikä tehnyt loput tehtävänsä.
- nispenispenispenispe
Miksi olet vasten tahtoasi sinkku nainen on parempi kysymys http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miksi-olen-sinkku.html antaa aiheitta miettiä kyseisille naisille.
- m1isa
hyvä kirjotus (-:
- nispenispenispenispe
m1isa kirjoitti:
hyvä kirjotus (-:
Ottakaa muutkin opiks tosta kirjotuksest! Lopeta nirsoilu
- 12+1
nispenispenispenispe kirjoitti:
Ottakaa muutkin opiks tosta kirjotuksest! Lopeta nirsoilu
En lopeta. Jos mies ei osaa kirjoittaa edes yhdyssanoja oikein, ei sillä ole toivoakaan päästä lämmittämään MUN sänkyäni.
(Vaikuttaa jonkun amiksesta poispotkitun 19-vuotiaan teinimiehen kirjoitukselta. Jopa "pleijeri" on kirjoitettu väärin sivuston nimessä... XDDDD )
- Itse kummallisuus
- Erikoinen
- Korkeakoulutus - ei samalla aallonpituudella tavallisten naisten kanssa
- Ei erityisen parisuhdehakuinen
- Ei kokemusta parisuhteista
- Välinpitämätön luonne
- Alkoholiongelma
- Peliongelma
- Nettiporno-ongelma
- Ilotyttöjen käyttö
- ulkonäössä tiettyjä handikäppejä -ymmärrän miksi jotkut naiset ei
tykkää
- epäsiisteys
- melko empaattinen
- melko etäinen
- Tupakoi
- nykyisin Persu - ituhipit, femakot ja vasurimimmit on mulle strong avoid
- todella valikoiva ja "nirso". Tämä tullut iän myötä.
- ylpeys - en taivu tossun alle
Hyviä puolia on työ, velattomuus, koulutus, lukeneisuus, tietyllä tapaa komea ulkonäkö, huumorintaju, kiltteys ja empaattisuus tiettyyn pisteeseen saakka.
Mulla natsaa yleensä vaan todella kauniiden ja itsevarmojen akateemisten naisten kanssa. Ilotytöt on toinen ryhmä, jotka on aina tykänny musta. Tavalliset naiset ei ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita, enkä minäkään viimeiseen 15 vuoteen ole ollut kiinnostunut heistä.
En ole mikään naistenvihaaja, mutta toisaalta todennäköisyys avioon menolle tavallisen suomalaisnaisen kanssa on 0-10 % luokkaa.- Ilotytöt "tykkää"
aina asiakkaista. Se kuuluu ammattitaitoon.
En osaa olla kenenkään kanssa enkä edes ihastu helposti. Olen varmaan entisessä elämässä ollut haareminainen...
- kfdlkljlh
Ja nimimerkistäsi huolimatta et ole mikään babe.
- Ntero
joo, mutta kaunis olet :)
- ggh
Tuon näköinen sais helposti miehen ja ei se osaamattomuudesta ole kiinni vaan halusta. Pelkäät vapautesi menettämistä. Et ihastu helposti eli olet nirso. Oletko edes yrittänyt tutustua miehiin enemmän kuin 5 minuuttia?
kfdlkljlh kirjoitti:
Ja nimimerkistäsi huolimatta et ole mikään babe.
kiitos täysin tarpeettomasta kommentista!
nimimerkki juontaa juurensa tästä http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/4/49/Babe-urhea_possu.jpg/250px-Babe-urhea_possu.jpgggh kirjoitti:
Tuon näköinen sais helposti miehen ja ei se osaamattomuudesta ole kiinni vaan halusta. Pelkäät vapautesi menettämistä. Et ihastu helposti eli olet nirso. Oletko edes yrittänyt tutustua miehiin enemmän kuin 5 minuuttia?
totta osittain. mutta silti väittäisin, että olen mielummin yksin kuin yhdessä jonkun sellaisen kanssa, joka on kiinnostunut minusta, koska olen "tämän näköinen". ja on mulla ollut jopa pidempiä kuin 5 minuutin miesjuttuja :)
- Syitä
1. Ruma
2. Tyhmä
3. Vaikealuontoinen
Siinäpä syyt. - kokematon.
nirso
nätti- tavis mies.
Koska olen tavis työtön. Ei naiset halua työtöntä miestä. Tuun kyllä omilani toimeen mut nykypäivänä se ei riitä. Just kirjoittelein yhen naisen kanssa ja toisessa viestissä sanoin olevani työtön ja naisesta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään
- Koska en välitä
Olen MGTOW, ja se ei useimmille naisille sovi. Ei kiinnosta mielistellä ketään.
- n.,-
ylpeä.
Koska olen...
- pähteetön, savuton (omanikäisille "en mikään", kun en polta enkä ryypiskele)
- ei-nättikään ulkonäöltä
- taiteilijamainen (haukuttu siitäkin)
- pukeudun just niin kun mua huvittaa (en mene massan mukaan)
- mustan huumorin omaava
Koska en ole...
- tupakoiva, juova baarilintunen
- kaunis tai edes nätti
- muodin mukaan pukeutuva
- taiteilijamaisia pilkkaava
- "normihuumorintajuinen"
Siksi katsos.- Helppo vinkki
Laihduta.
Helppo vinkki kirjoitti:
Laihduta.
Miks laihduttaisin? Enhän mä edes ole läski!! :D No, jos painoindeksi 20 on läski, niin so not kunhan hyppy kulkee! :D
- ohannäitä
No onhan noita syitä. Koska olen pitkä ja korkeasti koulutettu, haluaisin mieheltä samaa. Lisäksi pettymysten myötä tullut kyynisyys, en päästä ketään helposti lähelle enää...
- Mies 24v
En ole liian nirso, olen sitoutumiskammoinen. Toisaalta haluaisin saada myös seksikokemuksia ennen parisuhteeseen sitoutumista. Sellainenhan ei kuitenkaan onnistu kuin naisilta tai pelimiehiltä ja minä en ole kumpaakaan. Olis silti mukavaa harrastaa seksiä muutaman naisen kanssa ennenkuin sitoutuu niin ei tule sitten kiusausta.
- metmeg
koska kukaan ei tykkää metallista tykkäävää pitkähiuksisesta miehestä 18v
- neulanen n
Jäänyt leskeksi ja kokemusten perusteella on huomattavasti"helpompaa" elää vapaana. Saa päättää menoistaan. Lisäksi nuoret (lapseni) ovat tärkeitä. Harrastan kuntoilua ja töitä. Missä välissä ennättäisin edes seurustella.
Tosin jos oikein joku kolahtaisi, ei se kysyisi, että mihin väliin... - ----
No en ainakaan sen vuoksi että olen liian nirso. Pidän käytännössä ketä tahansa vähänkään omani ikäisti vapaata naista potentiaalisena kumppanina.
Olen sinkku sen vuoksi että minun on vaikea lähestyä naisia ja minulla on huono itsetunto. Oletan jokaisesta näkemästäni naisesta ensisijaisesti, että hän on varattu, ja toissijaisesti, että hän ei kuitenkaan ole kiinnostunut minusta, ellei tätä minulle toisin todisteta. - h..
Ku toi muija himmailee tätä juttua niin vitusti...
Mutta sinkkuna olen siis pysynyt aloitekyvyttömyyteni takia pääasiassa. Nyt kun sitten olen aivan upeelle naiselle tehnyt aloitteen ja siihen ei tullut ees pakkeja, niin pitää yrittää jaksaa odottaa vielä... Vaikka tammikuun alusta jo venaillu sitä.
- huikee mies
Koska en käy missään ja olen hiljainen. En käytä alkoholia, en halua lapsia, olen pitkäaikaistyötön jne. Ei juuri naiset kirmaa syliin näillä spekseillä. :D Olen kuitenkin onnekas siinä mielssä, että olen edelleen 31-vuotiaana hyvännäköinen, ikäistäni nuoremman näköinen ja normaalipainoinen. Jonkinlainen pieni toivo elää siitä, että saisi joskus rakastaa ja olla rakastettu.
- Tahdon kunnollisen
Koska en ota paskaluonteista naista, yh-mamia, rikollista tai pubiruusua/narkkia taakakseni, ja muunlaiset on monesti varattuja..
- Ei aina mee niin
Tiedän monia naisia joilla on yksi tai useampi noista piirteistä ja he löytävät itselleen helposti seuraa. Sitten taas vastaavasti kiltit, kunnolliset ja hiljaiset naiset jäävtä yksin.
- sinkku37.
En käy baareissa, en juurikaan juopottele, olen työtön, olen ylipainoinen, olen tavis. siinä niitä syitä olikin. kaiki aina luulee et huono itsetunto on jos ei saa naista, mut ei se niin mene. Naiset ei vaan halua jtella ja tutustua vaikka mä haluaisin.
- sinkku nro.125368
Olen sinkku koska en halua elää persaukista elämää velkavankeudessa.
Kolmelle tutulle on jo näin käynyt.
Menivät naimisiin aivan liian nuorena, hankkivat omistusasunnon vaimon kanssa ja lisääntyivät. Kuinka ollakkaan, suhde ei kestänyt kuin muutaman vuoden. Avioeron jälkeen nyt elävät kaikki vuokrayksiöissään, asuntovelkaa vitusti ja kakaroitansa näkevät joka toinen viikonloppu. Parille kaverille noista olen jo rahaakin vipannut.
Huvittavinta on se, että se mitä minä kutsun epäonnistuneeksi parisuhdekokeiluksi, he kutsuvat sitä "elämänkokemukseksi". - 4 20
Olen sinkku, koska olen VIТUN RUMA!
Itsetuntoni on romahtanut ja vaikka tästä komistuisin, ei mitään ole enää tehtävissä. - ruma mies
Olen tyhmä ja en tiedä mistään mitään. Ujo sitä kautta hiljainen. Naama josta saanut pahoja kommentteja, jota en kyllä rupee leikkuuttaan tai tunkeen muovia kuin jotkut filmitähdet.
- E- Mies
No ei nyt sentään. Tässä kyllä on hoidettava omat asiat kuntoon, ennen kuin rupeen edes ajatteleen seurustelua. On tässä eräs ihastumisen kohde meneillään, ongelma on se että hän yrittää ärsyttää tahallaan ja saada pois minut läheltä kun on niin lätkässä ex-poikaystäväänsä. Ihastuminen muuttui kiinnostumiseksi, jos tunteet pyörii edellisessä eikä osaa päättää mitä tekee, niin olkoot. Hoidan nyt omia asioita kuntoon ja katson osaako ryhdistäytyä. Muutenkin masennus syö tällä hetkellä voimia ja työn haku päällä kaiken lisäksi. Onneksi perheen luonna asun ja saan tukea ja ammatti avun olen ottanut vastaan ja onni on alkanut jo hahmottua.
.Kyllä se elämä naisen voittaa!
- m30+
Mulle ei ole osunut kohdalle vielä sellaista naista johon haluaisin sitoutua.
Jos vain jossain on vapaa nainen, jolla on pienehkö timmi naisellinen taitoluistelijan kroppan(noin25v), niin mielellään tutustuisin.. tositarkoituksella. - MikäOnOngelma
Minkä ihmeen takia joku viitsii vaivata päätänsä sillä miksi joku on sinkku. Sinkkuna oleminen ei ole minun tietääkseni rikos mutta perheväkivalta on...
Sinun sijassasi miettisin sitä !!! - taparikollinen2
Emme uskalla haukkua perheväkivallan harjoittajia ja itseämme emme voi haukkua.
Haukkukaamme siis sinkkuja !!! - foreveraloneeeh
Syitä on monia, päällimäisenä luultavasti ulkonäkö ja ujous. Luonteesta löytyy kyllä paljon muutakin vikaa. Epätoivohan tässä alkaa pikkuhiljaa iskemään! :D Ehkä mut vaan on tarkoitettu katkeraksi vanhaksipiiaksi.
- nainen33v.
Koska olen
-epävarma ja ujo
-huonoihoinen pakkelinaama
-en tiedä mistä hakea seuraa (baareissa en enää jaksa pyöriä, eikä ole rohkeutta nettideittailuun)
Olen kyllä muuten ihan nätti, tyylikäs ja normaalivartaloinen. Tutussa seurassa rento ja hauska. Empaattinen ja ehkäpä älykäskin. Lapseton ja talous kunnossa.
Pitkän suhteen päätyttyä olen vain jotenkin luovuttanut. Kaverit on naimisissa ja saaneet lapsia. Olen vanha ja väsynyt, enkä kelpaa enää kenellekään iho-ja itsetunto-ongelmineni. - atm vastaa
Omaan käteenvedon maisterintutkinnon. En koe seurustelua kannattavaksi.
- Daadaadaadsadaads
Ihan liian nirso, etsin ehkä sitä mahdotonta naista
Käyn kyllä treffeillä ym mutta jo hyvinkin pieni asia saa minut skippaamaan treffi seuran.
Ei vain tunnu löytyvän sitä oikeaa :( paljon hyviä vaihtoehtoja mutta aina se jokin jää uupumaan.
olen sen oppinut että ei kannata tehdä kompromissejä - Liian herkkä?
Niii-in, sen kun tietäisi! Onhan se ystäville, tuttaville ja itsellekin mysteeri kun kyseessä kumminkin 20-vuotias, kaunis, suosittu ja älykäs ja kaikin puolin ihana tyttö. Kavereita on mutta miestä ei, eikä oikeen ole tulossakaan kovasta yrityksestä ja toiveista huolimatta. Itse olen ollut aktiivinen ja koittanut liikkua mahdollisimman paljon ihmisten ilmoilla, mutta koukkuun jää aina vain niitä toivottomia tapauksia, luusereita joita ei sitoutuminen kiinnosta tai joissa on muuten jotain pahasti pielessä, naurettavista pinnallisista pikkujutuista en välitä enkä niiden takia ketään torju. Itse haluaisin vakiintua, mutta tuntuu ettei alle kolmekymppisiä sellainen kiinnosta, ja koska olen ikäistäni kypsempi, hyvännäköinen ja fiksu, vaatimuslista miehelle on jo valmiiksi haastava kun haluaisi kuitenkin omantasoisen miehen. Sitten kun on vielä menevästä luonteesta huolimatta älyttömän herkkä ja kyvytön villiin sinkkuelämään, niin eihän sellainen tyttö kelpaa, liikaa haastetta ja kuka nyt jaksaa odottaa seksiä siihen saakka kunnes oikeasti luotan mieheen?
- jatka samaan tapaan
Mistä teitä löytyy? :( Onko sinulla samanlaisia kavereita? Etsin yli 25-vuotiaista ja pelottaa, ettei siinä iässä voi olla enää vapaita sinuntyyppisiäsi.
- habla.
Minusta ihmisessä joka sanoo olevansa kaunis suosittu alykäs ja ihana tyttö täytyy olla jotain ja pahasti pielessä.. Ehkä sä olet omasta mielestäsi kaikkea tuota. Jospa onkin niin, että miesten mielestä olet pelkkä leuhka vatipää.bimpo ja nolla.
- Liian herkkä?
habla. kirjoitti:
Minusta ihmisessä joka sanoo olevansa kaunis suosittu alykäs ja ihana tyttö täytyy olla jotain ja pahasti pielessä.. Ehkä sä olet omasta mielestäsi kaikkea tuota. Jospa onkin niin, että miesten mielestä olet pelkkä leuhka vatipää.bimpo ja nolla.
Njaa, jos olisin jättänyt nuo kaikki pois olisi tultu sanomaan että olen liian ruma ja ääliö suhteeseen.
- habla.
Liian herkkä? kirjoitti:
Njaa, jos olisin jättänyt nuo kaikki pois olisi tultu sanomaan että olen liian ruma ja ääliö suhteeseen.
Etkö sitten ole? Juurihan minä sinusta arvioni annoin lukemani perusteella. Oisko hetki itsetutkiskelua paikallaan.
- miehen köriläs38
Ei sun ikäiset pojat tiedä mitään sitoutumisesta eikä seurustelusta. Ne etsii vaan panoja ja pettävät heti kun selän käännät. Niille on näyttämisen halu tärkeempi kuin oleminen yhden ainoan kanssa joten ne etsii niitä yhen illan juttuja. Käytöstavatkin on kuin 10 vuotiailla ja ne juopottelee joka viikonloppu joten naisen kanssa oleminen ei kiinnosta. Siinähän menee oma vapaus kun joutuu naista koko ajan huomioimaan.
- Liian herkkä?
Muutama löytyy, mutta eipä juurikaan sinkkuina, koen olevani aika harvinaisuus. En ainakaan tunne ketään toista joka suhtautuisi suhteisiin yhtä vakavasti, vaikken sentään mitään aviomiestä kyllä ole etsimässä... Opiskelupiireistä, kavereiden kautta ja baareista olen yrittänyt, mutta eipä ole kohdalle osunut, alkaa vähitellen mennä usko koko hommaan kun kaikki menee aina pieleen. Että ihan mahdollista että siinä iässä vielä vapaana juoksen!
- jatka samaan tapaan
En ihan vielä 20-vuotiaana alkaisi luopumaan toivosta. Tässä 31-veenä alkaa jo pieni kiristys tuntua otsalohkossa. Sinullahan on kuitenkin ollut ehdokkaita jonkin verran ja jos niitä tulee tasaiseen tahtiin, niin kaipa jo melkein todennäköisyysmatikan periaatteiden mukaan löytyy sopiva. Tosin jos jollain tavalla houkuttelet pelkästään niitä ei-toivottuja, niin silloin tilanne on tietysti eri... Oletko koskaan lähestynyt itse kiinnostavanoloista miestä? Sosiaalisissa ja komeissa miehissä lienee se huono puoli, että aika monet heistä ovat naistennaurattaja-tyyppiä.
- habla.
Aiemmin sanoit ettet löydä miestä joka on valmis vakiintumaan ja nyt sanot ettet mitään aviomiestä etsikkään?????? Sinä todella olet se bimpo vailla vertaa niinku jo ounastelinkin. hoh hoh mikä geissi.
- Liian herkkä?
jatka samaan tapaan kirjoitti:
En ihan vielä 20-vuotiaana alkaisi luopumaan toivosta. Tässä 31-veenä alkaa jo pieni kiristys tuntua otsalohkossa. Sinullahan on kuitenkin ollut ehdokkaita jonkin verran ja jos niitä tulee tasaiseen tahtiin, niin kaipa jo melkein todennäköisyysmatikan periaatteiden mukaan löytyy sopiva. Tosin jos jollain tavalla houkuttelet pelkästään niitä ei-toivottuja, niin silloin tilanne on tietysti eri... Oletko koskaan lähestynyt itse kiinnostavanoloista miestä? Sosiaalisissa ja komeissa miehissä lienee se huono puoli, että aika monet heistä ovat naistennaurattaja-tyyppiä.
Tiedän mitä haluan suhteelta ja mieheltä, joten luulisi, että ne huonot vaihtoehdot karisisi pois, mutta niitä vaan tulee ovista ja ikkunoista, nykyään kuitenkin tunnistan ne heti huonoiksi. Jotain positiivista siis. En ole sellaista tyyppiä että iskisin heti kiinnostavan miehen kimppuun, toisaalta harvemmin niitä tuleekaan vastaan. Olen kyllä itse tehnyt aloitteita mutta ei ole johtanut mihinkään. Tuntuu, että tuo naistennaurattajahomma on nimenomaan se ongelma kiinnostavien miesten suhteen...
- Liian herkkä?
habla. kirjoitti:
Aiemmin sanoit ettet löydä miestä joka on valmis vakiintumaan ja nyt sanot ettet mitään aviomiestä etsikkään?????? Sinä todella olet se bimpo vailla vertaa niinku jo ounastelinkin. hoh hoh mikä geissi.
Jestas. Se tulee mikä on tullakseen, pointtini oli, etten ole heti uhkaamassa häillä ja lapsilla, ketään en ainakaan pelottele pois
- habla.
Liian herkkä? kirjoitti:
Jestas. Se tulee mikä on tullakseen, pointtini oli, etten ole heti uhkaamassa häillä ja lapsilla, ketään en ainakaan pelottele pois
Sinä sanoit, että nämä miehet eivät ole halunneet sitoutua. Sitten sanoit ettet haluakkaan aviomiestä. Toisin sanoen haluatkin pelkän vakipanon. Kukkuu??
Suhteita on: Työsuhteita, kaverisuhteita ,seksisuhteita ja elämänkumppanuus suhteita. Koita hyvä ihminen nyt jo päättää mitä haet.
- nainen vain
Olen tällä hetkellä sinkku, koska olen halunnut olla sinkku. Takana pitkä parisuhde, jonka jälkeen oli syytä antaa itselle aikaa päästä ns. tasapainoon. Aiemmin kun en ole osannut yksinolemisen jaloa taitoa. Nyt vuoden yksinelo jälkeen, alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että vierellä voisi olla paikka vapaana. Tähän asti olen tosiaan pitänyt tarkasti huolen, että mitään viritystä ei elämääni tullut. Nyt voi jo vähän katsella ympärilleenki. Koskaan ei tiedä, mitä seuraavan kulman takana tulee vastaan :)
- habla.
Että ihan tarkasti on huolta pidetty ettei mitään virityksiä pääse kehkeytymään itsekseen. hoh hoh.. voi tätä voiton ja leuhkuuden ja" ylväs mä " henkeä mikä näillä ämmillä näissä posteissa pulppuaa...Anna mun kaikki kestää.
- sinkku37.
habla. kirjoitti:
Että ihan tarkasti on huolta pidetty ettei mitään virityksiä pääse kehkeytymään itsekseen. hoh hoh.. voi tätä voiton ja leuhkuuden ja" ylväs mä " henkeä mikä näillä ämmillä näissä posteissa pulppuaa...Anna mun kaikki kestää.
Olen liian hyvä mies ja sellainen joka kohtelee naista hyvin eikä petä. Olen luotettava ja rehellinen enkä juo joka viikonloppu joten olen siksi sinkku
- nainen vain
habla. kirjoitti:
Joo ja kaikki pitää aina lukea värittäen ... huolta voi pitää myös sillä tavalla, että varoo tarkasti antamasta kenellekään vääriä signaaleja. Mä kuitenkin työskentelen miesvaltaisella alalla, harrastan miesvaltaisia lajeja ja myös tuttavapiiristäni suurin osa on miehiä. Miehiä on siis erittäin vaikea vältellä. Joskus on hieman pakko varoa sanomisiaan ja tekemisiään, varsinkin sellaisten ihmisten seurassa, joita ei tunne niin hyvin. Ja varoa voi myös itsensä vuoksi, ei siksi että kaikki miehet olisivat heti "uimassa liiveihin". Pitää tietty emotionaalinen etäisyys, olla päästämättä ketään huomaamatta liian lähelle, jottei itse huomaisi tuntevansa jotakin. Varomisella tarkoitetaan tässä kohtaa tosiaan ihan kaikkia signaaleja. Ei pelkästään parinmuodostusta, vaan myöskin kaikkea vähemmän pysyvää ... jos ymmärrät mitä tuolla tarkoitan.
Ja kyllä täyspäinen ja asiallinen ihminen (lue nainen tai mies) tässä maassa aina seuraa löytää, jos oikeasti haluaa. Ei tarvii mitään "ylväs mä" henkeä. Mutta luepa kuule ihan niinkun itse tahdot :) - habla.
sinkku37. kirjoitti:
Olen liian hyvä mies ja sellainen joka kohtelee naista hyvin eikä petä. Olen luotettava ja rehellinen enkä juo joka viikonloppu joten olen siksi sinkku
Lapatossu ja kynnysmatto sinä lukemani perusteella olet. Paa vähän munaa hommiis. vai onko sitä.
- habla.
Niin, kaikki työpaikan miehet haluaa panna sua, pitää varoa ettei joudu kiusallisiin tilanteisiin kun alkaa tulla ehdotuksia jos on jutellut varomattomasti. No okei, jos runkoa on, niin kyllähän se totta on, en minä sitä voi kieltää. Vittu.. se on sitä ämmän elämää se. Miehenä panoa joutuu rustaamaan monesti jopa viikkoja. Tekisi mieleni pamauttaa autiolle saarelle vuodeks yksinään tuollainen..saat olla rauhassa....
- habla.
Nimimerkille- nainen vain-.
- nainen vain
"Niin, kaikki työpaikan miehet haluaa panna sua, pitää varoa ettei joudu kiusallisiin tilanteisiin kun alkaa tulla ehdotuksia jos on jutellut varomattomasti."
Sanoinko mä noin? Mulle on iteasiassa suhteellisen se ja sama tahtooko vai ei. Panoja en etsi, mutta mitä sitä kieltämään, että helppo niitä olis löytää jos haluaisi. Onko jotenkin väärin, jos ei halua "rustata panoja" vaikka on sinkku?
Mitään työpaikkaviritystä taas en missään tilanteessa alottais. Mulla on aika tarkat rajat siinä mikä on itselleni soveliasta ja mikä ei. Muut tehkööt niinkuin tahtovat. Onko väärin, jos mies on ehdottomasti EI- listalla siksi, että hän työskentelee samalla työpaikalla, kuuluu tiettyyn ystäväpiiriin, on seurustellut joskus jonkun ystäväni kanssa, jne? Ehkä epäreilua, mutta näin se nyt vaan menee. Sitäpaitsi, itseänihän minä siinä enemmän rajoitan. Heille olen kuitenkin vain yksi nainen ja naisia riittää. Itseltäni taas menee siinä monta miestä "sivu suun". Enkä mä puheitani varo millään muulla kun henkilökohtaisella tasolla. Kyllä mä niiden perään aion taas viheltellellä, jahka tulee sellaset kelit, että joku ottaa paitansa pois. Kyllä jokaisen pitäis tietää missä menee herjanheiton ja henkilökohtaisen kiinnostuksen ero. Mutta nimenomaan siinä kohtaa täytyy joskus olla vähän varpaillaan jos ei toista tunne :)
Ja kyllä olen sanonut kohteliaasti ei muutamaan treffiehdotukseen viimeisen vuoden aikana. Tiedän sanoneeni kohteliaasti, koskapa ko. ihmiset edelleen puhuvat minulle. Millä tavalla se tarkoittaa, että pitäisi mennä autiolle saarelle että saa olla rauhassa. En minä ole vaatinut, että minut pitäisi jättää rauhaan. Varon vain omaa käytöstäni, koska en halua loukata antamalla vääriä merkkejä. Ei kenenkään kiinnostus minua mitenkään häiritse tai loukkaa, mutta tietysti minulla on oikeus sanoa ei. Mielestäni on oikein molempia kohtaan kieltäytyä, jos tietää ettei ole emotionaalisesti valmis mihinkään ... ei edes treffailuun. On se kai reilumpaa miestäkin kohtaan, kun asiat sanotaan tasan niinkuin ne ovat. Isomman porukan illanviettoon kyllä lähden ja hauskaa pidän, mutta en mihinkään kahdenkeskisille. En ymmärrä mikä tässä sinua niin loukkaa.
- Työntekijä22
Eiköhän suurin osaa ole sinkkuja siksi että työ vie kaiken ajan. Ei siinä kerkiä ajatella, kuka on yrittänyt nyt silläkin kertaa iskeä.
Valitettavasti tosiasia on myös että myös monen perheväkivallan uhrin olisi ollut parempi pysyä sinkkuna kuin alistua perhehelvettiin.
Jos niin paljon tekee mieli että on valmis myymään oman sielunsa pirulle on paras pestautua bordelliin töihin eikä ihmetellä täällä miksi joku on sinkku !!! - Mies 22v
Olen hoikka, tummahiuksinen, vissiin ihan ok hyvännäkönen mies. (omaa ulkonäköä on vaikea arvioida) Syy sinkkuuteen on yksinkertaisesti se, että olen mies, enkä tee aloitteita. naiset eivät tee aloitteita, end of the story.
- iloinensinkku2
Minä taas olen sinkku sen vuoksi etten ymmärrä miksen olisi sinkku.
Ei ole tarkoitus tehdä samoja virheitä kuin monet ystäväni, jotka ryntäävät suin päin mihin tahansa suhteeseen ja elävät väkivaltaisessa suhteessa vaan ottaa aikaa oikean valintaa.
Näin tekee suurin osa ihmisistä..
Oliko vielä jotain mitä ette ymmärtäneet !!!- habla.
-Täydellinen nainen on harvinaisuus. Voit etsiä sitä koko ikäsi, eikä elämäsi ole mennyt hukkaan-.
ei ketään mies ole ollut kiinnostunut, ei siihen sen kummempia syitä tarvitse.
- jt711
MIksi olen sinkku? Suurin syy on se että häpeän itseäni. Huono itsetunto takaa sen että en voi kuvitellakkaan olevani jollekkin se oikea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944