Miehetko muka realisteja?

Miehet naiiveja

Aina vaitetaan, etta miehet ajattelevat muka jarjella ja naiset tunteilla. Mutta miten sitten selitetaan miesten jatkuva taipumus haaveilla ja jopa vakavasti olettaa saavansa neitsytnaisen? Se kun on varsin eparealistinen oletus, koska neitsyita on niin vahan eika riita kaikille. Miesten logiikka on muutenkin tassa asiassa ristiriitainen: toisaalta toivotaan paasevansa panemaan niin montaa naista kuin mahdollista, toisaalta valitetaan ettei neitsyita ole. Ei kai nyt, kun ne neitsyydet on pitanyt panna pois. Sitapaitsi, mita enemman maailmassa on miesten toivomia helposti pantavaksi suostuvia naisia, sita vahemman on miesten myos toivomia vanhaksi neitsyytensa sailyttaneita naisia.

Miehet ovat kaytannossa siis niita naiiveja haaveilijoita ja naiset realistisempia. Olen tullut siihen tulokseen, etta miehet naisten haukkumisesta huolimatta salaisesti haluavat nahda naiset itseaan "parempina" ja "jalompina" virheettomina pyhimysolentoina. Naisten on taas pakko tukea tuota miesten haaveilluusiota, koska jos rehellisesti tunnustaisi miehelle olevansa ihan yhta lailla pelkka ihminen virheineen ja himoineen (suvunjatkamisvietti on muuten olennainen osa biologiaa ja taten luonnollista, elaimistakin myos naaraspuoleiset kuten esim. narttukoirat jumputtavat ollessaan kiimassa) mies suuttuu ja jattaa. Se naisten haukkuminen taas on arsyynnyksen purkausta siita, etta miesten illuusiokupla puhkaistiin ja raaka totuus paljastui mukamas "realistiselle" miehelle.

Miesten haavenainen on ennen miehen itsensa tapaamista a-seksuaali, ko. miehen tavattuaan muuttuu silmanrapayksessa miehen "maagisen taikasauvan" puhkaistessa hanen immenkalvonsa seksihaluiseksi villikissaksi, joka ei kertaakaan sano miehelleen ei, mutta on yhtakkisesta seksivilliydestaan huolimatta ehdottoman uskollinen vain sille yhdelle miehelle kuolemaansa asti. Jos mies kuolee ennen hanta, han ompelee reikansa umpeen ja muuttaa nunnaluostariin. Myos suun teippaamista kiinni voidaan harkita.

....Tai sitten, miehet, eiko olisi aika herata unesta?

PS: Aakkoset puuttuu, koska nappaimistossani ei niita ole

25

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surunveri

"Miesten logiikka on muutenkin tassa asiassa ristiriitainen: toisaalta toivotaan paasevansa panemaan niin montaa naista kuin mahdollista, toisaalta valitetaan ettei neitsyita ole. "

Jep tää on kyl tosi hölmö ilmiö. Pahimmillaan jotkut on vielä sitä että "pitää olla neitsyt" "eikä saa pihdata" :DDDD

• olishan se plussaa

jos nainen olisi neitsyt edes peräaukon osalta. Olisi kiva olla naisen ensimmäinen mies anuksessa.

• ....................
        olishan se plussaa kirjoitti:

jos nainen olisi neitsyt edes peräaukon osalta. Olisi kiva olla naisen ensimmäinen mies anuksessa.

Ei tullut mieleesi etta ne naiset, jotka ovat "takaa" neitsyita eivat moisia juttuja halua ylipaansa harrastaa? Aika moni nainen kokee anaaliseksin vastenmielisena ajatuksena. Itsekin toivoisin, ettei ainakaan seuraava mies sita jatkuvasti vonkaisi, koska osa edellisista yritti vain jatkaa vinkumista kielloista huolimatta ja se tekee olon inhottavaksi sellaiselle naiselle joka kokee asian vastenmieliseksi.

• fdfhdfhddhfdh
        .................... kirjoitti:

Ei tullut mieleesi etta ne naiset, jotka ovat "takaa" neitsyita eivat moisia juttuja halua ylipaansa harrastaa? Aika moni nainen kokee anaaliseksin vastenmielisena ajatuksena. Itsekin toivoisin, ettei ainakaan seuraava mies sita jatkuvasti vonkaisi, koska osa edellisista yritti vain jatkaa vinkumista kielloista huolimatta ja se tekee olon inhottavaksi sellaiselle naiselle joka kokee asian vastenmieliseksi.

Kyllä kunnon nainen edes kerran suostuu miehen mieliksi. Eipä se toinen kerta miehelle niin tärkeä oliskaan kun sen peppuneitsyyden sieltä aiemmin jo sai.

Peppuneitsyyden voisi itseasiassa arvottaa jopa pímppineitsyyttä korkeammalle. Pepun saanti kun on vielä vaikeampaa kuin pímpin. Itse olen korkannut pepun monelta tytöltä, joten olen aika kunkku ;)

• Äkköset edullisesti

Kirppu toreilta saa hyviä käytettyjä näppäimistöjä hyvin edullisesti.

• ....................

Ei taalta pain. Tai mista mina tiedan josko jossain erikoisliikkeessa olisi pohjoismaalainen nappaimistokin. Mutta kirjoitan muualta kuin Suomesta ja lapparikin on taalta.

• ätmi

Miten naiset selittävät sen epärealistisen oletuksen, että "kaikille on jossan joku", kun tiedetään, että 20% miehistä panee 80% naisista?

Ai niin mutta sehän meneekin niin että aina kun yksi nainen levittää haaransa, niin yksi panoeino saa seksiä! No niin, hienoa, luvut siis täsmäävät! 1:1!

• ....................

Toki on naiiveja naisiakin ihan riittamiin. Itse en usko etta kaikille on joku. Onhan se ihan todistettu faktakin, etta jotkut elavat koko elamansa yksin: on ollut ihmisia, jotka ovat kuolleet koskaan seurustelematta ja varmasti tulee aina olemaankin. Tosin en myoskaan usko tuohon prosenttilukuun. Hyvin iso osa kuitenkin loytaa lopulta elamankumppanin, ja naista pariutuneista naisista ainoastaan uskottomat voivat jakaa saman kumppanin (edellyttaen, etta kumppani jonka kanssa petetaan oikeaa kumppania on varattu). Jos tarkoitat taas sita kuinka iso osa miehista vie kuinka ison osan naisista neitsyyden, en usko siinakaan noihin prosentteihin. Mista ne on kaivettu? Onko hatusta heitetty vai tilastollinen fakta? Lisaksi on paljon naisia, joita te ette siella baareissa liikkuessanne koskaan nae koska he eivat kay baareissa. Ja totta kai isommalla todennakoisyydella siella baarissa nakemanne naiset lyottaytyvat niiden harvojen valittujen matkaan, koska moni heista on niita naisia jotka elamantavoiltaan pitavat rajummasta menosta ja viihtyvat baareissa.

Otin kantaa lahinna siihen, etta kun yleensa vaitetaan miesten olevan paljon realistisempia, mutta eivat kylla ainakaan kauas naisista jaa noissa haaveissaan.

• ätmi

Toki on naiiveja naisiakin ihan riittamiin. Itse en usko etta kaikille on joku. Onhan se ihan todistettu faktakin, etta jotkut elavat koko elamansa yksin: on ollut ihmisia, jotka ovat kuolleet koskaan seurustelematta ja varmasti tulee aina olemaankin. Tosin en myoskaan usko tuohon prosenttilukuun. Hyvin iso osa kuitenkin loytaa lopulta elamankumppanin, ja naista pariutuneista naisista ainoastaan uskottomat voivat jakaa saman kumppanin (edellyttaen, etta kumppani jonka kanssa petetaan oikeaa kumppania on varattu). Jos tarkoitat taas sita kuinka iso osa miehista vie kuinka ison osan naisista neitsyyden, en usko siinakaan noihin prosentteihin. Mista ne on kaivettu? Onko hatusta heitetty vai tilastollinen fakta? Lisaksi on paljon naisia, joita te ette siella baareissa liikkuessanne koskaan nae koska he eivat kay baareissa. Ja totta kai isommalla todennakoisyydella siella baarissa nakemanne naiset lyottaytyvat niiden harvojen valittujen matkaan, koska moni heista on niita naisia jotka elamantavoiltaan pitavat rajummasta menosta ja viihtyvat baareissa.

Otin kantaa lahinna siihen, etta kun yleensa vaitetaan miesten olevan paljon realistisempia, mutta eivat kylla ainakaan kauas naisista jaa noissa haaveissaan.

Etkö muka koskaan ole törmännyt siihen huomioon, että jotkut miehet pystyvät kehuskelemaan jopa useilla korkkauksilla? Suhdeluku ei välttämättä ole niin rankka kuin 20/80, mutta joka tapauksessa hyvin vahvasti "suuntaa antava".

"neitsyita on niin vahan eika riita kaikille"
        Naisten oman logiikan mukaan niitä juuri pitäisi riittää kaikille. Koska aina kun joku antaa neitsyytensä, niin joku myös pääsee sen ottamaan...

• ....................
        ätmi kirjoitti:

Etkö muka koskaan ole törmännyt siihen huomioon, että jotkut miehet pystyvät kehuskelemaan jopa useilla korkkauksilla? Suhdeluku ei välttämättä ole niin rankka kuin 20/80, mutta joka tapauksessa hyvin vahvasti "suuntaa antava".

Naisten oman logiikan mukaan niitä juuri pitäisi riittää kaikille. Koska aina kun joku antaa neitsyytensä, niin joku myös pääsee sen ottamaan...

Tottakai olen tuohon naisena tormannyt, ja syykin on selva: rehvastelunhalu. Mutta monesti nuo rehvastelijat ovat herattaneet epailyja, kun mm. eras lihava tai ainakin reilusti ylipainoinen, ei ulkoisesti millaan lailla vetoava mies joka yritti iskea todella omituisin keinoin (esimerkiksi juurikin alkamalla heti tapaamisiltana rehvastella entisilla panoillaan) vaitti kovasti mm. harrastaneensa ryhmaseksia kahden naisen kanssa, joista toisella oli unelmarinnat ja toisella "Jennifer Lopezin perse". Koitti rehvastella samaan syssyyn monilla muillakin tarinoilla, jotka itse koin vain yokottavina. Partnereidensa lukumaaran kehaisi samaten olevan "liian paljon". Poikuutensa oli kuulemma menettanyt 13-vuotiaana 22-vuotiaalle pimulle, joka kuulemma oli mukamas viela kehunut kuinka "iso" talla ukolla oli. Muutenkin koitti viela paalle brassailla vehkeensa koolla. Sen verran mahaa kylla oli tuolla aijalla etta veikkaampa, etta tuskin sen alta alasti olisi mitaan kovin isoa erottunut.

Sehan on tunnettu tosiasia, etta miehet valehtelevat kokemuksiaan ylospain. Seka naisille, etta miesporukoissa (koska varsinkin miesten keskuudessahan panokokemusten maara on suoraan verrannollinen miehuuteen). Naisten suhteen kylla valehtelevat joskus vaaralle naiselle, kun jostain syysta vielakin olettavat etta kaikkia naisia kiinnostaisi joku joka reiassa matoaan uittanut halpakeppi. Ja kylla, mulla lienee varaa sanoa nain kun omia entisia partnereita on 4, miehella saisi olla mielellaan aika saman verran tai vahan enemman (vahempikin kay, mutta ymmarran jos en sellaiselle miehelle itse kelpaa kun miehen haluavat itseaan kokemattomamman naisen).

Uskotko itse aina, kun joku miespuoleinen sanoo panneensa niin ja niin montaa naista? Eiko koskaan kay mielessa rehentelyn ja liioittelun halu? Ei naiset ole ainoita jotka valehtelee eika miehetkaan valehtele pelkastaan naisille.

• Just niin!
        ätmi kirjoitti:

Esim. sonni mieheksi lifemocker...

• ätmi

Tottakai olen tuohon naisena tormannyt, ja syykin on selva: rehvastelunhalu. Mutta monesti nuo rehvastelijat ovat herattaneet epailyja, kun mm. eras lihava tai ainakin reilusti ylipainoinen, ei ulkoisesti millaan lailla vetoava mies joka yritti iskea todella omituisin keinoin (esimerkiksi juurikin alkamalla heti tapaamisiltana rehvastella entisilla panoillaan) vaitti kovasti mm. harrastaneensa ryhmaseksia kahden naisen kanssa, joista toisella oli unelmarinnat ja toisella "Jennifer Lopezin perse". Koitti rehvastella samaan syssyyn monilla muillakin tarinoilla, jotka itse koin vain yokottavina. Partnereidensa lukumaaran kehaisi samaten olevan "liian paljon". Poikuutensa oli kuulemma menettanyt 13-vuotiaana 22-vuotiaalle pimulle, joka kuulemma oli mukamas viela kehunut kuinka "iso" talla ukolla oli. Muutenkin koitti viela paalle brassailla vehkeensa koolla. Sen verran mahaa kylla oli tuolla aijalla etta veikkaampa, etta tuskin sen alta alasti olisi mitaan kovin isoa erottunut.

Sehan on tunnettu tosiasia, etta miehet valehtelevat kokemuksiaan ylospain. Seka naisille, etta miesporukoissa (koska varsinkin miesten keskuudessahan panokokemusten maara on suoraan verrannollinen miehuuteen). Naisten suhteen kylla valehtelevat joskus vaaralle naiselle, kun jostain syysta vielakin olettavat etta kaikkia naisia kiinnostaisi joku joka reiassa matoaan uittanut halpakeppi. Ja kylla, mulla lienee varaa sanoa nain kun omia entisia partnereita on 4, miehella saisi olla mielellaan aika saman verran tai vahan enemman (vahempikin kay, mutta ymmarran jos en sellaiselle miehelle itse kelpaa kun miehen haluavat itseaan kokemattomamman naisen).

Uskotko itse aina, kun joku miespuoleinen sanoo panneensa niin ja niin montaa naista? Eiko koskaan kay mielessa rehentelyn ja liioittelun halu? Ei naiset ole ainoita jotka valehtelee eika miehetkaan valehtele pelkastaan naisille.

Koska olen jo aikuisen ikäinen, niin ei, en usko että toiset miehet valehtelevat minulle kokemuksistaan. En ainakaan keksi mikä motiivi heillä voisi olla.

Edelleen kiinnostaisi perustelut sille väitteelle että "neitsyitä on vain vähän". Siis häh, niitä syntyy joka vuosi lisää, ja ideaalimaailmassa jokainen saisi yhden...

• ....................
        ätmi kirjoitti:

Koska olen jo aikuisen ikäinen, niin ei, en usko että toiset miehet valehtelevat minulle kokemuksistaan. En ainakaan keksi mikä motiivi heillä voisi olla.

Edelleen kiinnostaisi perustelut sille väitteelle että "neitsyitä on vain vähän". Siis häh, niitä syntyy joka vuosi lisää, ja ideaalimaailmassa jokainen saisi yhden...

Motiivi: Nayttaa muiden miesten keskuudessa kovalta aijalta. Kylla sita statusta ja muiden hyvaksyntaa haetaan myos valehtelemalla viela aikuisiallakin ja harva aikuinen mies kehtaa myontaa muille miehillekaan (ellei nyt tunne jo sen verran hyvin, etta tietaa ettei kaveri suhtautuisi totuuteen naureskellen tai halveksuen) jos naiskokemuksia on vahan.

Neitsyita on aikuisialla vahan koska neitsyys yleensa menetetaan nuoruuden ensimmaisessa suhteessa ensimmaiselle poikaystavalle (eika suinkaan yhden illan jutussa kuten moni taalla koittaa vaittaa, yleensa yhden illan juttuja alkaa kertya vasta ensimmaisen tai toisen parisuhteen jalkeisena sinkkuaikana, kun seksi ei enaa ole uutta ja pelottavaa). Keskiarvo naisten neitsyydenmenetykselle taisi olla 16 vuotta, mutta toisaalta ei se miestenkaan keskiarvo eli 17 vuotta tullut kuin vuoden jaljessa. Toki keskiarvoon mahtuu myos aaritapaukset eli vaikkapa 13-vuotiaana poikuutensa menettaneet ja vastaavasti 25-vuotiaana menettaneet, mutta painopiste on silti 17. ikavuodessa.

Minusta on kylla ihan luonnollista, ettei neitsyita ole aikuisialla kuin hyvin vahan. Moni kun seurustelee jo alle 18-vuotiaana, ja varmasti teidan miestenkin mielesta parisuhteeseen kuuluu myos seksi. Jos taas toivotte, etta joku 16-vuotias tytto jolla ei viela ole kenties ollut seksiin johtavaa suhdetta tulisi teidan sankyynne poksautettavaksi vaikka itse olette noin 23-25-vuotiaita(?), niin siina on kylla turhan iso ikaero viela tuossa ikavaiheessa vaikka seksuaalinen kokeneisuus samalla tasolla olisikin (25-vuotias kun on normaalisti huomattavasti kehittyneempi muilla elaman osa-alueilla ja henkisesti ja ajatusmaailma on jo ihan erilainen). Sitten kun molemmat ovat yli 18, voi se ikaero olla vaikka 30 vuotta.

• ätmi

Motiivi: Nayttaa muiden miesten keskuudessa kovalta aijalta. Kylla sita statusta ja muiden hyvaksyntaa haetaan myos valehtelemalla viela aikuisiallakin ja harva aikuinen mies kehtaa myontaa muille miehillekaan (ellei nyt tunne jo sen verran hyvin, etta tietaa ettei kaveri suhtautuisi totuuteen naureskellen tai halveksuen) jos naiskokemuksia on vahan.

Neitsyita on aikuisialla vahan koska neitsyys yleensa menetetaan nuoruuden ensimmaisessa suhteessa ensimmaiselle poikaystavalle (eika suinkaan yhden illan jutussa kuten moni taalla koittaa vaittaa, yleensa yhden illan juttuja alkaa kertya vasta ensimmaisen tai toisen parisuhteen jalkeisena sinkkuaikana, kun seksi ei enaa ole uutta ja pelottavaa). Keskiarvo naisten neitsyydenmenetykselle taisi olla 16 vuotta, mutta toisaalta ei se miestenkaan keskiarvo eli 17 vuotta tullut kuin vuoden jaljessa. Toki keskiarvoon mahtuu myos aaritapaukset eli vaikkapa 13-vuotiaana poikuutensa menettaneet ja vastaavasti 25-vuotiaana menettaneet, mutta painopiste on silti 17. ikavuodessa.

Minusta on kylla ihan luonnollista, ettei neitsyita ole aikuisialla kuin hyvin vahan. Moni kun seurustelee jo alle 18-vuotiaana, ja varmasti teidan miestenkin mielesta parisuhteeseen kuuluu myos seksi. Jos taas toivotte, etta joku 16-vuotias tytto jolla ei viela ole kenties ollut seksiin johtavaa suhdetta tulisi teidan sankyynne poksautettavaksi vaikka itse olette noin 23-25-vuotiaita(?), niin siina on kylla turhan iso ikaero viela tuossa ikavaiheessa vaikka seksuaalinen kokeneisuus samalla tasolla olisikin (25-vuotias kun on normaalisti huomattavasti kehittyneempi muilla elaman osa-alueilla ja henkisesti ja ajatusmaailma on jo ihan erilainen). Sitten kun molemmat ovat yli 18, voi se ikaero olla vaikka 30 vuotta.

Miksi 16v 23v -pariskunta ei kelpaa sinulle, mutta 18v 48v kyllä kelpaa? Koska sillä tavallahan nuo numerosi tuosta ynnäytyvät...

Olen itse 30-vuotias ja ottaisin kyllä mieluummin alaikäisen kuin omanikäiseni naisystävän. Ei minulla ole sellaisten kurppien kanssa mitään yhteistä. Ainoa poikkeus voisi olla jos omanikäinen nainen olisi vielä neitsyt. Mutta silloinkin kyseessä täytyisi olla säällisen näköinen tapaus, eikä jokin 150-kiloinen maavalas.

Mikä muutenkaan on lopullinen pointtisi? Miksei kuka hyvänsä saisi elätellä epärealistisiakin haaveita niin paljon kuin huvittaa?

• gyyyhyyyg

Ap, monenko miehen nussima olet?

Vastaistko ensin tähän, niin mietitään esittämääsi kysymystä sen jälkeen yhdssä!

• ...............

Lue yllaolevasta vastauksesta. Niin huvittavaa kun aina vastaajat luulevat etta jos kritisoi miesten haavemaailmaa, taytyy heti omata montakymmenta panoa takanaan. Ehka osasyy talle on se, etta seksuaalinen aktiivisuuteni on aika alhainen. Mutta ei se sita tarkoita, ettenko tietaisi suurosan naisista tuntevan enemman panetusta kuin mina ja sen olevan enemman biologisesti normaalia kuin oma tilanteeni tai etta neitsythaaveet ovat aika naiiveja.

Koska kohta tulevat seuraavat vastakysymykset, voin vastata niihin jo etukateen:

1. En ole pannut afrikkalaista tai arabia (listaa voi jatkaa vaikka sanoilla romani ja etelaamerikkalainen)
        2. En ole sairastanut sukupuolitautia
        3. En ole tehnyt aborttia

• 4567890
        ............... kirjoitti:

Lue yllaolevasta vastauksesta. Niin huvittavaa kun aina vastaajat luulevat etta jos kritisoi miesten haavemaailmaa, taytyy heti omata montakymmenta panoa takanaan. Ehka osasyy talle on se, etta seksuaalinen aktiivisuuteni on aika alhainen. Mutta ei se sita tarkoita, ettenko tietaisi suurosan naisista tuntevan enemman panetusta kuin mina ja sen olevan enemman biologisesti normaalia kuin oma tilanteeni tai etta neitsythaaveet ovat aika naiiveja.

Koska kohta tulevat seuraavat vastakysymykset, voin vastata niihin jo etukateen:

1. En ole pannut afrikkalaista tai arabia (listaa voi jatkaa vaikka sanoilla romani ja etelaamerikkalainen)
        2. En ole sairastanut sukupuolitautia
        3. En ole tehnyt aborttia

Elä nyt kiertele ja kaartele, vaan kerro luku. Moniko mies on jyystänyt huoranvittuasi?

• ................
        4567890 kirjoitti:

Elä nyt kiertele ja kaartele, vaan kerro luku. Moniko mies on jyystänyt huoranvittuasi?

En tykkaa toistaa asioita, ja jos ei lukutaito riita katsomaan siita yllaolevasta vastauksesta on kylla sen verran sivistymaton ettei edes tarvitse vastausta tietaa.

• 3456789
        ................ kirjoitti:

En tykkaa toistaa asioita, ja jos ei lukutaito riita katsomaan siita yllaolevasta vastauksesta on kylla sen verran sivistymaton ettei edes tarvitse vastausta tietaa.

Tässä ei nyt ole kyse minun sivistyneisyydestäni, vaan siitä moniko mies on heittänyt mällinsä sinun reikääsi.

Viittaat ilmeisesti tähän:
        "Itsekin toivoisin, ettei ainakaan seuraava mies sita jatkuvasti vonkaisi, koska osa edellisista yritti.."

Eli kun puhut miehistä monikossa, niitä niitä astujia on ollut useampi kuin yksi?

• apuja avuttomalle
        3456789 kirjoitti:

Tässä ei nyt ole kyse minun sivistyneisyydestäni, vaan siitä moniko mies on heittänyt mällinsä sinun reikääsi.

Viittaat ilmeisesti tähän:
        "Itsekin toivoisin, ettei ainakaan seuraava mies sita jatkuvasti vonkaisi, koska osa edellisista yritti.."

Eli kun puhut miehistä monikossa, niitä niitä astujia on ollut useampi kuin yksi?

17.3.2013 02:53

"... Ja kylla, mulla lienee varaa sanoa nain kun omia entisia partnereita on 4, miehella saisi olla mielellaan aika saman verran tai vahan enemman ..."

• er5t6y7u89
        apuja avuttomalle kirjoitti:

17.3.2013 02:53

"... Ja kylla, mulla lienee varaa sanoa nain kun omia entisia partnereita on 4, miehella saisi olla mielellaan aika saman verran tai vahan enemman ..."

Eli uuden kumppanin pitäisi nuolla 4 miehen lilluvat mällit pillustasi?

Mieti vähän, miltä se tuntuu.

• apuja avuttomalle
        er5t6y7u89 kirjoitti:

En ole ap, sun missio häätää kaikki naiset pois täältä keskustelemasta tuntuu toimivan hyvin. Oli vaan jelpattava at-miestä mäessä ku et kiinnostuksen määrästä huolimatta meinannut löytää tuota nimenomaista kohtaa aloittajan aiemmasta kommentista.

• ......

• ...................
        er5t6y7u89 kirjoitti:

Jaa, ei siella kylla ole koskaan ollut kuin yhden miehen mallit, koska kolmen muun kanssa kaytin alusta loppuun kortsua... Ja niin kylla tein aluksi sen yhdenkin kanssa, jonka kanssa siirryttiin lopulta pillereihin.

Mutta tuskin sen yhden miehen malleillakaan kannattaa palstan miesten liikaa paataan vaivata, ilmeisesti olisi kova halu paasta niita nuolemaan (siita puhe mista puute), mutta valitettavasti itse olen peseytynyt aina seksin jalkeen ja kyseiselta herralta itseltaan on turha siemenia suuhun kysella koska han ei ole bi....

• mies maalta

Eiköhän niitä neitsyitä vaadi ainoastaan ne muutamat tämän palstan hullut. Muille sillä ei ole merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5230
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1686
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1650
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1609
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1305
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1120
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe