Vähähiilihydraattisen ruokavalion terveysvaikutukset tulevat 100% varmuudella ja se on kiistaton totuus. Diabeteksen puhkeamiseen voi vaikuttaa etukäteen. Onkin todella merkillistä että monet lääkärit väheksyvät VHH-ruokavalion merkitystä ja väittävät että kaikkien pitää syödä runsaasti hiilihydraatteja eli sokeria.
Tarkoitus tietysti on, että ihmiset sairastuisivat diabetekseen jotta nämä THL:n "lääkärit" sitten saisvati potentiaalisia tapauksia "hoidettavakseen" ohjatessaan heitä Diabetesliittoon ja loppuelämäksi lääkkeiden käyttäjiksi, siis siihen sairauteen, johon heidän ei olisi tarvinnut edes sairastua jos heitä olisi ohjattu VHH-ruokavalion pariin.
VHH-ruokavalio pelasti diabetekselta
9
70
Vastaukset
- VP?
Antti Heikkilä kuulee, että karppaus on pois muodista
http://www.youtube.com/watch?v=6XmtwbFrsU0 Tämä kannattaa muistaa.
- puskis uskis
Tuo video kyllä kannattaa muistaa.
- näin on
puskis uskis--------- Muista tosiaan, kunhan olet itse 70 V. Silloin on toinen ääni kellossa. Se on nyt mukava nuoren ihmisen soitella, mutta muistele sitten mitä on tullut kirjoiteltua.
Sinulla tulee vanhemmiten tasan kaksi vaihtoehtoa. Joka lääkkeet tai niellä ylpeys ja alkaa noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. Et ole poikkeus. Tämä koskee myös kaikkia teitä hyvät nuorukaiset. Niin minäkin uhosin ollessani nuori.
Löydettyäni vhh:n ruokavalion tunnen itseni 15-20 vuotta nuoremmalta.
Jostain tuntemattomasta syystä teitä hyvät nuorukaiset tämä meidän ruokavalio kiukuttaa, syytä en tiedä. Kaikki tämä ilo on vielä teillä edessä, että älä kiirehdi. - VP?
näin on kirjoitti:
puskis uskis--------- Muista tosiaan, kunhan olet itse 70 V. Silloin on toinen ääni kellossa. Se on nyt mukava nuoren ihmisen soitella, mutta muistele sitten mitä on tullut kirjoiteltua.
Sinulla tulee vanhemmiten tasan kaksi vaihtoehtoa. Joka lääkkeet tai niellä ylpeys ja alkaa noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. Et ole poikkeus. Tämä koskee myös kaikkia teitä hyvät nuorukaiset. Niin minäkin uhosin ollessani nuori.
Löydettyäni vhh:n ruokavalion tunnen itseni 15-20 vuotta nuoremmalta.
Jostain tuntemattomasta syystä teitä hyvät nuorukaiset tämä meidän ruokavalio kiukuttaa, syytä en tiedä. Kaikki tämä ilo on vielä teillä edessä, että älä kiirehdi.Itseäsi kiukuttaa. Voit tuntea itsesi miten nuoreksi tahansa mutta vanha rasvapappa olet silti.
Vaihtoehtoja on vaikka miten paljon. Sinulla on mielikuvituksen puutetta jos on vain kaksi vaihtoehtoa. Olisit hyvä mies liikkunut ja syönyt terveellisesti aikanaan niin ei olisi tarvinnut katkeroitua. Omat vanhemmat lähestyvät 70 ikävuotta ja ovat terveitä sekä hyvinvoivia ilman vhh:ta. Harrastavat lenkkeilyä ja uimista, ovat kaikennäköisessä aktiviteeteissä mukana ja syövät suurinpiirtein lautasmallin mukaisesti. - näin on
VP? kirjoitti:
Itseäsi kiukuttaa. Voit tuntea itsesi miten nuoreksi tahansa mutta vanha rasvapappa olet silti.
Vaihtoehtoja on vaikka miten paljon. Sinulla on mielikuvituksen puutetta jos on vain kaksi vaihtoehtoa. Olisit hyvä mies liikkunut ja syönyt terveellisesti aikanaan niin ei olisi tarvinnut katkeroitua. Omat vanhemmat lähestyvät 70 ikävuotta ja ovat terveitä sekä hyvinvoivia ilman vhh:ta. Harrastavat lenkkeilyä ja uimista, ovat kaikennäköisessä aktiviteeteissä mukana ja syövät suurinpiirtein lautasmallin mukaisesti.Älä ala minua haukkumaan. Vai onko sinulle vanhemmat ihmiset vastenmielisiä?
Minä olen aina syönyt terveellisesti. En ole eläissäni useinkaan ottanut hampurilaista tai pizzaa, josta en ole koskaan tykännyt. Olen aina syönyt paljon kasviksia. Terveellisemmin käytännöllisesti sanoen ei pysty syömään lukuunottamat jos karsii vaaralliset viljatuotteet pois ruokavaliosta.
Sinä kinaat tätä toimenpidettä vastaan edes tietämättä mitä puolustat. Tämä voi helposti panna merkille sinun lukemattomista ei mitään sisältävistä kirjoituksista.
Sanoin, että sulla tulee olemaan tasan kaksi vaihtoehtoa ja se pitää paikkansa vaikka kuinka harrastat liikuntaa.. Muista sitten kun tulet aikuiseksi.
Se on hyvä asia, jos vanhempasi ovat terveitä. Tulevatko he toimeen ilman lääkkeitä. Vastaa rehellisesti. Toki on paljon ihmisiä, jotka eivät eläessään tarvi lääkkeitä ennen kuin vanhainkodissa, jossa viimeistään asia hoidetaan kuntoon.
Enkä minä sinulle toivo mitään sairautta vaikka yritätkin yrmiä minua, koska minä en ole sokeririippuvainen kuten sinä olet.
Muista että Suomessa on yli kaksi miljoonaa lääkkeen käyttäjää ja suurin osa niistä ovat juuri vanhempiesi ikäisiä.
Jos sinun vanhempasi ja minä olemme ilman lääkkeitä, niin ei sinun silti kuulu tällaista meteliä pitää palstalla varastamalla toisten nimimerkkejä saadaksesi äänesi kuuluviin.
Eri mieltä voi asioista olla ja pitääkin olla, muuten ei synny keskustelua, jos kaikki vain nyökyttelee päätään. näin on kirjoitti:
Älä ala minua haukkumaan. Vai onko sinulle vanhemmat ihmiset vastenmielisiä?
Minä olen aina syönyt terveellisesti. En ole eläissäni useinkaan ottanut hampurilaista tai pizzaa, josta en ole koskaan tykännyt. Olen aina syönyt paljon kasviksia. Terveellisemmin käytännöllisesti sanoen ei pysty syömään lukuunottamat jos karsii vaaralliset viljatuotteet pois ruokavaliosta.
Sinä kinaat tätä toimenpidettä vastaan edes tietämättä mitä puolustat. Tämä voi helposti panna merkille sinun lukemattomista ei mitään sisältävistä kirjoituksista.
Sanoin, että sulla tulee olemaan tasan kaksi vaihtoehtoa ja se pitää paikkansa vaikka kuinka harrastat liikuntaa.. Muista sitten kun tulet aikuiseksi.
Se on hyvä asia, jos vanhempasi ovat terveitä. Tulevatko he toimeen ilman lääkkeitä. Vastaa rehellisesti. Toki on paljon ihmisiä, jotka eivät eläessään tarvi lääkkeitä ennen kuin vanhainkodissa, jossa viimeistään asia hoidetaan kuntoon.
Enkä minä sinulle toivo mitään sairautta vaikka yritätkin yrmiä minua, koska minä en ole sokeririippuvainen kuten sinä olet.
Muista että Suomessa on yli kaksi miljoonaa lääkkeen käyttäjää ja suurin osa niistä ovat juuri vanhempiesi ikäisiä.
Jos sinun vanhempasi ja minä olemme ilman lääkkeitä, niin ei sinun silti kuulu tällaista meteliä pitää palstalla varastamalla toisten nimimerkkejä saadaksesi äänesi kuuluviin.
Eri mieltä voi asioista olla ja pitääkin olla, muuten ei synny keskustelua, jos kaikki vain nyökyttelee päätään.Älä välitä tuosta nimimerkkivarkaasta joka esiintyy nyt nimimerkillä VP?. Se on sairas vanha trolliakka joka on pyörinyt palstalla vuodesta 2005 lähtien tuhansilla nimimerkeillä.
- Puntti-Pete
Älä välitä tuosta k.j.mattilasta joka esiintyy täällä 2477 tuuttaamassa tuuballaan vhh-mönjää.
Ukon päivitetty foto hesarissa kertoo VHH. vaarallisduudesta kaiken.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891