Olen nuori nainen, hoikka, hyvät tissit, hyvä peppu ja suhteellisen kauniit kasvot.... Itseäni häiritsee vain pisamani joita on joka paikassa mihin aurinko saa osua... Häiritseekö tämä miehiä? (En kuitenkaan ole punatukkainen)
Vähentävätkö pisamat seksikkyyttä?
15
292
Vastaukset
- Antti Eksuuperi
Jos olet kiva, reilu, lapsirakas, hellä, oikeamielinen, empaattinen ja muodoltasi kaunis niin ... mitkä ihmeen pisamat?
Eräässä ihmiskunnan historian parhaassa kirjassa muuan kettu sanoo prinssiselle: "Vain sydämellään näkee hyvin. Olennainen on silmille näkymätöntä."- Mies30Vtäällä
Hyi. En kyllä kävis kuumana jos naisella ois pisamia joka puolella, luometki ottaa jo koville. Joo et varmaa hyvää miestä saa... yäkk
- Huhhuh!
Mies30Vtäällä kirjoitti:
Hyi. En kyllä kävis kuumana jos naisella ois pisamia joka puolella, luometki ottaa jo koville. Joo et varmaa hyvää miestä saa... yäkk
Hirveä mies olet.
- 18+20
Riippuu miten paljon pisamia on?
Tämän kuvan naisella on jo häiritsevän paljon:
http://www.frecklesonlips.com/wp-content/uploads/2012/05/what-are-freckles.jpg- hyii!
Yök!
- Kivoja on
Ei ollenkaan vaan ne tekee sinusta persoonallisen ja kauniin. ja minä ainakin tulen hyvälle tuulelle kun tyttöystävälläni alkaa keväisin näkyä pisamia hyvä ettei tule kyyneleet silmiin ne on niin kauniita.
se on kuin sieltä yhdestä tyttöystävästä tulisi ihan uusi tyttöystävä keväisin ja siitä tulee hyvälle tuulelle joka saa hymyilemään ja sitten tyttöysäväni hymyilee ja sitten meillä on kivaa ja pussaillaa aina kuin ensimmäisillä treffeillä . D - Shirelee
Anteeksi, olen nainen, mutta mun on pakko kommentoida! Pisamat on niiiiiiiiin ihania! Mulle tulee kesäisin ja keväisin ja yritän oikein oleskella auringossa, että saisin mahdollisimman komiat teerenpaskat ;) Ei niitä koskaan omasta mielestäni tarpeeksi tule. Ole ylpeä niistä! Katso vaika Megan Foxia, yksi maailman halutuimmista naisista ja pisamia olkapäissä asti.
- Nimimerkki tähän
.....teerenpaskat....
Just noin nimittelee kaikki kadet joilla ei oo pisamia ja tietää kuin toiset pojat nist tykkää tai miehet jotka ei saanut tollasta kivaa pisama tyttöä.
Sä oot myös varmaa kauhee nätti
- lifemocker
eivät vähennä taikka lisää
- eirilainennaismaku
Ei ainakaan minua haittais, vielä kun olisit punahiuksinen niin pisamat olisi piste iin päällä :) Optiona vielä pienet terhakat tisut!
- Nimimerkki tähän
Pysy pois mun apajilta ; D
Juu tommonen just !
- Vastausautomaatti:
Ei.
- eivät
haittaa, päin vastoin :)
- Shirelee
Ei jumalauta, kyllä täällä saa koko ajan varoa, ettei kukaan vedä herneitä nenään. Se, että sanon pisamia teerenpaskoiksi, ei tee minusta pisamien vihaajaa. Rakastan niitä. Aika huumorintajuton pitää olla, jos moisesta nimityksestä loukkaantuu (varsinkin kun samassa kommentissa kehun pisamia). Calm down..
- Dino Rex
En diggaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743