Säälittävyyden huippu

Mietin että lähtisinkö katsomaan sen uuden Ozin.
Eihän kukaan käy yksin elokuvissa.

Mutta nyt aion syödä kohta jotakin ja postin vahtiminen loppuu.

31

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No worries

Kyllä käy.
      Ajattelin mennä kans käydä katsomaan sen ja yksin menen.

• Selvä. Molemmat siis olemme säälittäviä.

No, voihan sitä sitten vertailla mielipiteitä siitä elokuvasta vaikka täällä.

Mutta nyt on jo nälkä.

• jos kävisin elokuvissa niin ehdottomasti menisin yksin, sitten jos ois joku nyyhkyleffa niin niiskaista kuuluvasti jolloin kaikki kääntyis katsomaan ja tarjoais karkkia.

• S Etämies

Jestas!!
        Onx Larzakinniinku ex-eukkoni? Tykkää Disneyn lastenleffoista--kylläminäkin
        mutku naiivi eukko otti liian tosissaan piirretytkin ja nyyhki räkäroittiinsa dramaattisissa kohtauksissa-------vaikka piräs tietää, että leffan sankari
        kaalimato tms. kuitenkin aina pelastuu, kuin Mikki merihädästä

Ja Larzalta mascarat roiskuisi valkoseen meriupseerin takkiini.

• S Etämies kirjoitti:

Jestas!!
        Onx Larzakinniinku ex-eukkoni? Tykkää Disneyn lastenleffoista--kylläminäkin
        mutku naiivi eukko otti liian tosissaan piirretytkin ja nyyhki räkäroittiinsa dramaattisissa kohtauksissa-------vaikka piräs tietää, että leffan sankari
        kaalimato tms. kuitenkin aina pelastuu, kuin Mikki merihädästä

Ja Larzalta mascarat roiskuisi valkoseen meriupseerin takkiini.

eli siis nyt väität mua naiiviksi :D vaikea kyllä uskoa että sulla ois ketään ees ollu..

• S Etämies
        LaRito kirjoitti:

eli siis nyt väität mua naiiviksi :D vaikea kyllä uskoa että sulla ois ketään ees ollu..

HOHOHOOOOOOO

Ei purkkaliisa Larza oo kerrallaedes nähny niin monta, kun on tullut seljätettyä

• No jos siitä itselleen ongelman tekee, niin sitten se vissiin on. Liity kerhoon niiden, jotka ei paskaakaan välitä jos joku muu niin ajattelee... Mutku ei ne ajattele, jotkut reppanat itselleen asettaa nää rajat.

• Silloin aikanaan kun kävin ja opin ostamaan aitiopaikan, en muualla elokuvateatterissa istunutkaan, ei päitä edessä. Tiedä sitten miten nykyisissä elokuvissa on aitoipaikkoja.

• Itse silloin joskus kyllä olin mielelläni yksin elokuvissa, sai päättää aikataulut ihan itse.

• Kaikille yhteisesti:

Minusta elokuviin menon tarkoitus on jakaa kokemus ja sitten elokuvan jälkeen keskustella mitä mieltä kumpikin siitä on.
      Yksin elokuvissa on siis tästä syystä minusta tylsää.

• Eikä se posti ole tullut vieläkään.
        Arvon tässä nyt sitten, että menenkö huomenna tarkastamaan erään jutun vai en.

• mielenkiintoista,

minusta kun elokuva jo kokemuksena (useinkin) on nautinto sinällään ja siitä voi nauttia ihan hyvin yksinäänkin. Toki kokemuksen jakaminen tuo siihen lisänä mukavan ulottuvuuden. Van nyt alan nauttia Vertigosta - yksin.

• mielenkiintoista, kirjoitti:

minusta kun elokuva jo kokemuksena (useinkin) on nautinto sinällään ja siitä voi nauttia ihan hyvin yksinäänkin. Toki kokemuksen jakaminen tuo siihen lisänä mukavan ulottuvuuden. Van nyt alan nauttia Vertigosta - yksin.

Kokemisen tapoja on useita ja yksin katsominen siis käy sinulle.

Katsoisin Vertigon, mutta olen nähnyt sen pari kuukautta sitten.

Men in Black 2 tulee yhdeksältä.
        Ehkä olen nähnyt sen, mutta en ole varma.
        Voi olla että se oli niin heikko, etten siksi muista sitä.

• Laatikkoon
        buddy-love kirjoitti:

Eikä se posti ole tullut vieläkään.
        Arvon tässä nyt sitten, että menenkö huomenna tarkastamaan erään jutun vai en.

Ennustan: se viesti tulee tänään klo 19:14.

• Laatikkoon kirjoitti:

Ennustan: se viesti tulee tänään klo 19:14.

Tai hyvissä ajoin 23.45.

Täytyy käydä uudelleen joskus myöhällä.

• Mene ihmeessä leffaan, se piristää. Saisit muuta ajateltavaa ja samalla nollaat päätä.
      Leffan jälkeen voisit leikkiä ajatuksella, miten olisit itse ohjannut sen leffan toisin, missä kohta juoni olisi lähtenyt kulkemaan erilailla, mitä puuttui, mitä olisit lisännyt, jne.
      Tule sen jäkeen palstalle raportoimaan oma mielipiteesi leffasta.

Ainakin olisi jotain tekemistä. Saisit tylsyydestä pienen hengähdystauon.

• Taidan kuitenkin sortua Men in Black kakkoseen.
        Ei se taida olla ihan sietämätön.

Ehkä lähipäivinä leffaan, mutta katsotaan nyt.

The Gray (tai jotain sinne päin) oli sellainen elokuva että rekisteröidyin IMDB:iin ihan vain haukkuakseni sen. Siinä oli kaikki pielessä, paitsi että pääosan esittäjä pelasti hiukan. Katso huviksesi, se on komediaksi ajateltuna kohtalainen.
        Siis siinä hirviösudet syövät lento-onnettomuudesta pelastuneita yksi kerrallaan.

• buddy-love kirjoitti:

Taidan kuitenkin sortua Men in Black kakkoseen.
        Ei se taida olla ihan sietämätön.

Ehkä lähipäivinä leffaan, mutta katsotaan nyt.

The Gray (tai jotain sinne päin) oli sellainen elokuva että rekisteröidyin IMDB:iin ihan vain haukkuakseni sen. Siinä oli kaikki pielessä, paitsi että pääosan esittäjä pelasti hiukan. Katso huviksesi, se on komediaksi ajateltuna kohtalainen.
        Siis siinä hirviösudet syövät lento-onnettomuudesta pelastuneita yksi kerrallaan.

Kiitti vinkistä. Kaivan sen jostain esiin ja katson paremmalla ajalla.
        Kauhuleffalta tuo enemmvnkin kuulostaa, ne ei ole mun suosikkeja. Voin uteliaisuudsta sen kuitenkin vilkaista.
        Kuulostaa omituiselta komedialta, jos siellä seikkailee hirviösusia, sekä raatelua ja lento-onnettomuuksia.

En ole pitkään aikaan käynyt leffassa, tai edes katsonut mielenkiitoisia elokuvia. Olisihan se vaihtelua.
        Viime aikoina olen keskittynyt pelkästään dokumentteihin ja luonto-ohjelmiin.

ps. Kävin katsomassa tuon trailerin, Liam Neeson on hyvä näyttelijä, muuten siellä rämmitään lumikinoksissa pitkin metsää. Taitaa olla enemmän äijä-leffa?

• tosi..typy kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Kaivan sen jostain esiin ja katson paremmalla ajalla.
        Kauhuleffalta tuo enemmvnkin kuulostaa, ne ei ole mun suosikkeja. Voin uteliaisuudsta sen kuitenkin vilkaista.
        Kuulostaa omituiselta komedialta, jos siellä seikkailee hirviösusia, sekä raatelua ja lento-onnettomuuksia.

En ole pitkään aikaan käynyt leffassa, tai edes katsonut mielenkiitoisia elokuvia. Olisihan se vaihtelua.
        Viime aikoina olen keskittynyt pelkästään dokumentteihin ja luonto-ohjelmiin.

ps. Kävin katsomassa tuon trailerin, Liam Neeson on hyvä näyttelijä, muuten siellä rämmitään lumikinoksissa pitkin metsää. Taitaa olla enemmän äijä-leffa?

Se on oikeasti tarkoitettu jännäriksi, mutta ne epäonnistuvat siinä niin kamalasti, että se on hyvin lähellä komediaa. Ne sudet tunkevat kimppuun joka paikasta ja ovat jotain ihan muuta kuin mitä sudet oikeasti ovat.

Se on toiseksi huonoin elokuva jonka olen nähnyt, mutta huvittavuuden takia sen voi silti katsoa. Tuo ihan uuden kesityksen siihen miten täydellisesti huono käsikirjoitus voi pilata elokuvan.

• Kiitos

Vinkki: ottakaa korvatulpat mukaan. Ne vaimentaa/ suodattaa ympärillä syövien mässytysäänet, mukuloiden puheen ja liiat tehosteäänet. Kun nen laittaa oikein, äänet on just sopivat. Voi keskittyä itse elokuvaan.

ps. leffateatterin kajareista tulee yleensä ihan liian kovalla. Ja mä en siedä sitä rapistelua ja mässytysääniä teatterissa.

Syöttekö te leffateatterissa?
      Voisitteko laittaa ne irttarinne sellaiseen pussiin joka ei rapise?
      Syökää suu kiinni.
      Ja VIEKÄÄ roskanne pois mennessänne, kiitos.

• Totta, ääni on lähes aina liian kovalla ja varsinkin alkujuttujen aikana.
        Rapinakin on ärsyttävää.
        Ja tahmea lattia.

• Kiitos
        buddy-love kirjoitti:

Totta, ääni on lähes aina liian kovalla ja varsinkin alkujuttujen aikana.
        Rapinakin on ärsyttävää.
        Ja tahmea lattia.

Ja ne penkit vois olla leveämpiä ja sitten vielä lisää jalkatilaa.

Leffa teatterissa on silti upeampi kokemus kuin kotona tellusta.
        Jotkut leffat on on nähtävä isolta valkokankaalta.

Paikallinen leffateatteri mainostaa, "Mahtava Oz 3D".
        Mitähän se tarkoittaa käytännössä? Onko se 3d laseilla vai kaikille suoraan kankaalta?
        Mulla on migreeni, en uskalla katsoa 3d pätkiä.
        (nyt iski hätä)

• 2D- versio erikseen
        Kiitos kirjoitti:

Mitähän se tarkoittaa käytännössä? Onko se 3d laseilla vai kaikille suoraan kankaalta?
        (nyt iski hätä)

Tiedoksi: siitä on olemassa 2D- versio erikseen.
        Pikaselaamalla vain Finkino pyörittää sitä.

• Kiitos kirjoitti:

(nyt iski hätä)

Vielä nyt 3d on aina laseilla (joita on useampaa tyyppiä). Joskus tulevaisuudessa voi tulla ilman laseja toimivia, mutta ne ilmeisesti toimivat vain pienemmillä ruuduilla (vaatii paljon tilaa ruudun alle).

3d ei sovi kaikille, mutta migreenitaipumuksen ei pitäisi haitata. Se on pikemminkin kiinni siitä millainen kuvaprosessori korvien välissä on. Toiset ovat herkempiä niille syvyys-ja kohdistusvirheille joita 3d elokuvissa ainakin vielä on.
        Luin jonkin tutkimuksen aiheesta.

• ?????????????

Onko mielikuvitusystävälläsi muuta menoa, kun ei pääse mukaan?

• Mielikuvitustyttöystäväni ei pidä elokuvissakäynnistä, koska kuulemma joku vie aina hänen paikkansa.

• S Etämies

Ozista arvostellaan muuten tasapaksuksi, mutta visuaaliset tehosteetmahtavat
      olisi hienompi nähdä oikein teatterissa, kui tölsästä mainospätkästä päätellen

kuvanikkarina tulee buttenkin varrmaan funteeratuksi liikaa efektien teknillistä toteutusta, kuin taikuriesityksissäkin
      Amatöörimaskeerajana mietin verisissä silpomisjutuissa samoin
      Usein näkee tyypin, joka on muka latexilla muuttanut kasvonsa joksiki muuksi
      ja kuvassa repii kuminaamion pois----vaan todellisuudessa originaali tyyppi
      poistaa vain näennäisen maskin----ei latexilla onnist tekemään niin uskottavaa naamaa------omiista kauniista kavoistan olen tehnyt kipsisen kuolinnaamion
      "lestiksi" naamarin tekoon---ei tule tarpeeksi luonnollisen näköistä
      yx suunniteli pankkipetosta maskeeraamalla pankkifröökynän tuntemaksi henkilöksi .....ei onnistuisi

Olemme butten kanssa martyyreitä:(........nyöri kaulaa vaan:(((((

• Minulla on opetusohjelma vaahtolateksin käytöstä. Hirviömaskeerauksia lähinnä tekevät.

• Eikä se posti ole tullut vieläkään.
      Päh.
      Tai sitten asia on tosiaan kunnossa, eikä minun tarvitse huolehtia siitä.

Täällä on kylmä.

• Homo Erectus

Tiedätkö sinä, Homo Sapiens, mistä sana oz tulee ja miksi Oz on ihmemaa?

• Eikö? Sitten mä vasta olenkin säälittävyyden huippu. Käyn 70% leffasta käynneistä yksin katsomassa. Kaiken huipuksi tykkään käydä yksin. Käyn mä seurassakin kyllä, n. 5-6 krt vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5415
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2206
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1800
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      144
      1758
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1535
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1338
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      212
      949
    Aihe