eli mulla on yks läppäri itunes-tileineen johon olen kytkenyt ipod touchini ja iphone 3gs. nyt aion hankkia iphone 5 ja ipad minin niin pystynkö synkronoimaan ne kaikki sille yhdelle itunes-tilille? niin että kyseisellä tilillä olisi yhteensä neljä laitetta?
monta laitetta itunesissa?
3
145
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei tuota mitään ongelmaa. Mulla on yhdellä tilillä iPhone 5, 4, iPad, pari iPodia. Ei tuota ongelmia edes laitteiden lisäys.
- Toinen kysyjä
Miten on että voiko itunes tiliä käyttää kahdessa koneessa jos vaikka sisällön nakkaa samat koneisiin ensin, eli käsin heittää ohjelmat ja musat niin voiko sama ipadi olla kahdella eri koneella?
- 1stMacFinn
Toinen kysyjä kirjoitti:
Miten on että voiko itunes tiliä käyttää kahdessa koneessa jos vaikka sisällön nakkaa samat koneisiin ensin, eli käsin heittää ohjelmat ja musat niin voiko sama ipadi olla kahdella eri koneella?
Samaa iTunes tiliä eli AppleID:tä voi käyttää useammassa koneessa. Mutta iPadin voi synkata vain yhdellä koneella kerrallaan.
Toisaalta, jos pidät iTunesin sisällön samana molemmissa koneissa niin mikä ettei se noinkin toimisi. Tosin epäilen, että jotain tietoja (esim. iMessagen viestiketjut) saattaa synkkauskonetta vaihdettaessa menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099