Hei!
Olen alle 16 vuotias tyttö. Olen kokeillut erilaisia meikkivoidepuutereita ja tällä hetkellä käytän mousse meikkivoidetta. Itselläni on jonkin verran epäpuhtauksia ihoossa ja lisäksi ihoni on vaalea ja kuivahko. Päivällä tullessani koulusta kotiin huomaan peilistä että ihoni on hirveän näköinen. Mistä saan hyvän peittävän meikkivoiteen? En kuitenkaan voi käyttää puuteria sillä ihoni on niin kuiva. Laitan kosteusvoidetta aina meikin alle. Onko se huono? Lisääkö epäpuhtauksia? Miten ja millä saisin hyvän näppylättömän naaman ja yhtä sileän näköisen kuin muillakin? Ei kuitenkaan mitään liian kallista. kiitos avusta(:
P.S Suositelkaa lisäksi myös hyviä ihonpuhdistustuotteita kaltaiselleni iholle ja tehokkaita, jotka poistaa näppylät. kiitos (:
Paras meikkivoide nuorelle?
1
466
Vastaukset
- niila-u
Valitettavasti et varmaan tule näppylöistä eroon pääsemään sillä ne mitä luultavmmin suurimmaksi osaksi johtuu hormonitoiminnasta tuossa iässä... Okei pahaan akneen lääkäri saattaa määrätä vaikka antibiootit tms. mutta ilmeisesti ei mistään pahasta aknesta ole kyse.
No mutta ihoa voi yrittää parantaa. Puhdistus on tärkeää! Kuivalle iholle kannattaa joku hellävarainen puhdistustuote hankkia. Yleensä geelimäiset putsarit on tarkoitettu rasvaiselle iholle (mitä sinulla ei ilmeisesti ole). Mä olen itse olen käyttänyt oikeastaan aina geelimäisiä sillä niillä lähtee hyvin meikit. Ja se onkin toinen tärkeä asia, eli meikkien puhdistus! Päivän pääteeksi puhdistusainetta olisi hyvä hieroa parin minuutin ajan iholla että meikit varmasti iryoaa eikä sinne huokosiin jää mitään! Huonosti putsattu iho tekee vain lisää näppyjä. Tee meikki myöd aina puhtaille pestyille kasvoille puhtain käsin niin iholle ei sitten bakteereja pääse. Pese myös meikkivälineet ja sudit jne ehkä kerran viikossa. Juo myös paaaljon vettä, se kosteuttaa ihoa sisäisesti ja puhdistaa koko kehoa kaikista kuona-aineista ja tekee kasvojen iholle hyvää.
No sitten siihen meikkivoiteeseen... Kuiva iho kannattaa tosiaan kosteuttaa todella hyvin ennen sitä meikkivoidetta ja antaa rasvan imeytyä!
Paksut meikkivoiteet toimivat aika huonosti kuivassa ihossa... Kannattaa valita siis joku kevyt fluidi. Ehdottaisin sensain meikkivoidetta, mutta hinta 40 €.
Kannattaa kaupasta testailla ja valita joku mahdollisimman "liru" voide. Ne on parhaita kuivalle iholle ja mitä "vetisempi" meikkivoide sen paremmin se levittyy kuivalle iholle. Isadoralla oli joku active-moisture-meikkivoide kehuttu todella hyväksi kuivalle iholle. Kannattaa kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760