olen syönyt pillereitä,unohtanut ryyppyreissujen takia muutaman pillerin.nyt sitten olen raskaana.olemme tunteneet puoli vuotta.suhteemme ei ole kuulemma vakavaa,et halunnut vakavaa suhdetta.mitä nyt teen?iältään lapset jo sopisivat elämän kuvioon,m35v,itse 27v vauvakuume iskenyt.olenko itsekäs jos haluan pitää lapsen? mitä miehet mietitte
raskaaksi vakio panolle
5
1412
Vastaukset
- mies
Mielipidettä on hyvä kysyä mieheltä, mutta ratkaisu suuntaan tai toiseen on yksin sinun. Itsekkyydellä ei ole tekemistä asian kanssa.
On mahdollista, että mies ei tunnusta vapaaehtoisesti isyyttään tai halua parisuhdetta. Toisaalta, jos 35v mies harrastaa seksiä ilman kondomia, hän on varmasti tietoinen mahdollisista seurauksista.- poh
Kun vauvakuumeinen "unohtaa" ottaa pillerit ja kysymättä lapsen isältä päättää, että he saavat yhteisen lapsen, itsekkyydellä on tekemistä asian kanssa, tottakai on.
Sillä tunnustaako mies mahdollisen lapsen vai ei, ei ole mitään merkitystä (muuta kuin että sitten otetaan verikokeet dna-testejä varten).
En tiedä sinusta, mutta itse olen sitä mieltä, että lapsen hankinnan tulisi olla molempien vanhempien yhteinen päätös kun kerran molemmat joutuvat sen yhdessä elättämään ja mieluiten kasvattamaankin.
- ...
"Unohtanut"... niinpä niin.
- jokuvaan
Tuossa iässä se lapsi sopisi varmaan jo hankkia mutta ota huomioon, että saatat kasvattaa sen yksin ja yksinhuoltajalla voi olla vaikea saada toista miestä.
- pee äs
Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö, että nämä älyttömien kysymysten asettelijat ovat aina kirjoitustaidottomia tapauksia. Välilyöntejä, välimerkkejä, isoja kirjaimia ym. ei osata käyttää.
Olisiko siis kyvyttömyydellä hallita omaa elämää tekemistä jotain sen kanssa, että koulunkäynti jää peruskoulun tasolle... Toisin sanoen elämän suurissa kysymyksissä tuntemattomat ihmiset eivät voi sinua auttaa vaan sinun pitäisi opetella käyttämään omia aivojasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2221027En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96996Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22977- 85833
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770