Petin miestäni ja minulla on hirveän syyllinen olo. Entiedä miten näin pääsi käymään, koska en ole ikinä hyväksynyt pettämistä, ja tämä tulee pitkälti siitä että, mieheni petti minua aikoinaan ja erosimme. Saimme kuitenkin asiat sovittua ja aloitimme ns. "puhtaalta pöydältä". ja tiedän ettei hän enään pettäisi minua ja nyt minä kuitenkin tein näin? Olen aivan hukassa ja entiedä mitä teen. Kerronko ja menetän kaiken vai salaanko ja kannan ikuisuuden syyllisyyttä?
Kertoako vai ei
heluna11
3
261
Vastaukset
- totuus!
kerrot totuuden
- tellu
Jos uskot oikeasti ettet tee tätä toiste niin älä kerro. Miehesikin töppäsi aiemmin. Sinä saat rangaistuksesi kun kärsit hiljaa yksin. Ajan kanssa syyllisyys helpottaa ja toivon mukaan opit virheestäsi. Jos pettämisestä tulee tapa, eroa.
- vaihteeksi
Älä kerro. Ja älä kanna syyllisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944