Eli niistä, jotka ovat kiilanneet ykkösen ja kakkosen ohi, kun mies on kyllästynyt ykkösen ja kakkosen alituiseen kiistelyyn ja syyttelyyn ja päättänyt aloittaa puhtaalta pöydältä. Kokemuksia?
Puhutaanpa vaihteeksi kolmosista
18
243
Vastaukset
- Pois pois täältä'
Päättänyt aloittaa pettämisen puhtaalta pöydältä? Oletko aivan idiootti?
- juu4
Hyvä aihe! Kolmonen ja nelonen voivat olla täysin tietämättömiä mitä on ollut ykkösen kakkosen kanssa. Lisäksi miehellä voi olla seksijuttuja siinä välissä. Ykköstä ja kakkosta ennen on voinut olla naisia suhteessa, ja on pettänyt ykkösen kanssa jotakin heistä (ykkösen tietämättä tai tietäen). Pelimiesten juonet ovat mutkikkaat. Tiedän pelimiehiä aiemmista kokemuksistani, ja siksi uskallan sanoa näin. Lisäksi mitä työpaikalla tapahtuu, vapaa-aikana menoissa tai tuttavanaisten kanssa. Voi komeaa kultapojua sentään ja naiset hyysää. Juu minäkin luulin usein olevani ainoa ja se arvokas nainen...
Pelimies on pelimies, joskus ulkoisesti komea sellainen ja niin petollinen. Silkkoa sisältä. Vannooko tehneensä parannuksen.- 1+2=3
Olen naimisissa oleva mies ja minulla oli rakastajatar jota tapailin säännöllisesti useita vuosia. Tälle kakkoselle oli ihan ok se,että olin naimisissa,mutta oli sairaan mustasukkainen jos minulla oli pientäkään peliä jonkun kolmosen kanssa.
Ilmeisesti aika yleistä ? - jaa a
1+2=3 kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies ja minulla oli rakastajatar jota tapailin säännöllisesti useita vuosia. Tälle kakkoselle oli ihan ok se,että olin naimisissa,mutta oli sairaan mustasukkainen jos minulla oli pientäkään peliä jonkun kolmosen kanssa.
Ilmeisesti aika yleistä ?En tunne ihmisiä olisivat tietoisesti hakeutuneet ukkomiehen seuraan. Kakkosella kyse on usein aidosta rakkaudesta sinua kohtaan. Naisilla on myös moraalia, ja siksi eivät tajua miten miehellä voi olla pelaamista elämä - se tulee yllätyksenä. Kun eivät itse pelaa pelejä. Kakkosta on sattunut pahasti ja hän on ilmaissut sen, juu mustis. Sinä koet sen mustasukkaisuutena pelkästään. Ehkä hän on ajatellus syvempää ja sinä vain seksipumppausta?
- No juuuuuuuuuu
jaa a kirjoitti:
En tunne ihmisiä olisivat tietoisesti hakeutuneet ukkomiehen seuraan. Kakkosella kyse on usein aidosta rakkaudesta sinua kohtaan. Naisilla on myös moraalia, ja siksi eivät tajua miten miehellä voi olla pelaamista elämä - se tulee yllätyksenä. Kun eivät itse pelaa pelejä. Kakkosta on sattunut pahasti ja hän on ilmaissut sen, juu mustis. Sinä koet sen mustasukkaisuutena pelkästään. Ehkä hän on ajatellus syvempää ja sinä vain seksipumppausta?
No eihän sillä kakkosnaisella todellakaan juuri moraalia löydy, jos tieten tahtoen alkaa seurustella perheellisen miehen kanssa. Rakastuminen ei tee asiaa hyväksyttäväksi. Eikä kakkosnainen edes voi vaatia mieheltä minkäänlaista uskollisuutta, koska miehellä ei ole mitään velvotteita kakkosta kohtaan. Ja jos kakkosta petetään kolmosen kanssa, niin turha kakkosen siinä itkeä, että hänen luottamuksensa on petetty. On ihan omaa syytä, jos luottaa mieheen, jonka on alusta pitäen tiennyt petturiksi.
- rakkaus on sokea
No juuuuuuuuuu kirjoitti:
No eihän sillä kakkosnaisella todellakaan juuri moraalia löydy, jos tieten tahtoen alkaa seurustella perheellisen miehen kanssa. Rakastuminen ei tee asiaa hyväksyttäväksi. Eikä kakkosnainen edes voi vaatia mieheltä minkäänlaista uskollisuutta, koska miehellä ei ole mitään velvotteita kakkosta kohtaan. Ja jos kakkosta petetään kolmosen kanssa, niin turha kakkosen siinä itkeä, että hänen luottamuksensa on petetty. On ihan omaa syytä, jos luottaa mieheen, jonka on alusta pitäen tiennyt petturiksi.
Rakastumiselle ei voi mitään, moni rakastuu sokeana. Sitä ei voi hallita aina. Nainen voi vaatia mieheltä uskollisuutta. Miehellä on moraalinen velvollisuus kohdella kaikkia naisia hyvin, myös kakkosta. Eikä sorsia ja kiusata koskaan. Jos mies menee kolmosen kanssa, kyllä kakkosen ja ykkösen luottamus on petetty. Nainen haluaa uskoa että miehellä on moraalinripe edes olemassa, sitä ei yleensä ole... petturi ei muuksi muutu.
Maailmaan tarvitaan hyvyyttä ja välittämistä. Kylmän pitäisi olla vain kylmien kanssa sitten, eikä sekoittaa mukaan aidosti välittäviä. - lkjdjg
rakkaus on sokea kirjoitti:
Rakastumiselle ei voi mitään, moni rakastuu sokeana. Sitä ei voi hallita aina. Nainen voi vaatia mieheltä uskollisuutta. Miehellä on moraalinen velvollisuus kohdella kaikkia naisia hyvin, myös kakkosta. Eikä sorsia ja kiusata koskaan. Jos mies menee kolmosen kanssa, kyllä kakkosen ja ykkösen luottamus on petetty. Nainen haluaa uskoa että miehellä on moraalinripe edes olemassa, sitä ei yleensä ole... petturi ei muuksi muutu.
Maailmaan tarvitaan hyvyyttä ja välittämistä. Kylmän pitäisi olla vain kylmien kanssa sitten, eikä sekoittaa mukaan aidosti välittäviä.Jaahas. Siellä taas yksi kakkonen, jolla logiikka pettää. Miten se kakkonen muka voi vaatia petturilta uskollisuutta?? Sanoa, että nyt et sitten enää rakastele/rakasta puolisoasi, koska muutoin petät luottamukseni? Ja edelleen: Jos mies tai nainenkin pettää ykköstään ja on epärehellinen hänelle, niin kyllä järkevällä ihmisellä pitäisi hälytyskellot soida ja tajuta, ettei sellaiseen ihmiseen kannata luottaa ollenkaan.
Jos olisitte työnantaja, ottaisitteko työhön sellaisen työnhakijan, jonka tietäisitte kavaltaneen rahaa edellisessä työpaikassaan? - noh noh
lkjdjg kirjoitti:
Jaahas. Siellä taas yksi kakkonen, jolla logiikka pettää. Miten se kakkonen muka voi vaatia petturilta uskollisuutta?? Sanoa, että nyt et sitten enää rakastele/rakasta puolisoasi, koska muutoin petät luottamukseni? Ja edelleen: Jos mies tai nainenkin pettää ykköstään ja on epärehellinen hänelle, niin kyllä järkevällä ihmisellä pitäisi hälytyskellot soida ja tajuta, ettei sellaiseen ihmiseen kannata luottaa ollenkaan.
Jos olisitte työnantaja, ottaisitteko työhön sellaisen työnhakijan, jonka tietäisitte kavaltaneen rahaa edellisessä työpaikassaan?Ei millään pahalla mutta en ole kakkonen. Hahaa! Olen ihminen joka tietää miltä ykkösestä ja kakkosesta voi tuntua.
Kuule kaikkea saa vaatia, eri asia mitä toinen siihen sanoo! Mies pettää sekä kakkosen luottamuksen että ykkösen, ollessaan toisen naisen kanssa. Ja saattaa syöttää melkoista tuubaa kaikille osapuolille. - ja...
noh noh kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta en ole kakkonen. Hahaa! Olen ihminen joka tietää miltä ykkösestä ja kakkosesta voi tuntua.
Kuule kaikkea saa vaatia, eri asia mitä toinen siihen sanoo! Mies pettää sekä kakkosen luottamuksen että ykkösen, ollessaan toisen naisen kanssa. Ja saattaa syöttää melkoista tuubaa kaikille osapuolille.Ja hyvä olisikin jos naiset vaatisi jotain pettäjältä.
- Näin sivusta
ja... kirjoitti:
Ja hyvä olisikin jos naiset vaatisi jotain pettäjältä.
Ei tietenkään kakkonen voi vaatia uskollisuutta, sehän olisi naurettavaa, jos ei mies saisi olla vaimonsa kanssa. Kakkosen on vain tyydyttävä paikkaansa ja siihen, että joutuu jakamaan miehen.
- noup.
Näin sivusta kirjoitti:
Ei tietenkään kakkonen voi vaatia uskollisuutta, sehän olisi naurettavaa, jos ei mies saisi olla vaimonsa kanssa. Kakkosen on vain tyydyttävä paikkaansa ja siihen, että joutuu jakamaan miehen.
Ei ole naurettavaa. Kakkonen on samassa ihmisarvossa ykkösen kanssa. Mies pettää vaimonsa kanssa kakkosta. Ja kakkosen kanssa vaimoa. Kakkosten ei kannata tyytyä mihinkään. Miehen pitäisi arvostaa naisia.
- Hmmmp
noup. kirjoitti:
Ei ole naurettavaa. Kakkonen on samassa ihmisarvossa ykkösen kanssa. Mies pettää vaimonsa kanssa kakkosta. Ja kakkosen kanssa vaimoa. Kakkosten ei kannata tyytyä mihinkään. Miehen pitäisi arvostaa naisia.
Eihän se mies ole kakkoselle minkäänlaista aviovalaa vannonut, vaan ainoastaan vaimolleen. Siksi mies ei voi pettää kakkosta. Kakkonen ja ykkönen ovat ihan eri asia eikä heitä voi koskaan verrata toisiinsa. Ykkösellä on oikeus vaatia uskollisuutta, kakkosella ei. Se, jolle on alttarilla tai maistraatissa luvattu sitä uskollisuutta, on aina eri asemassa.
- noup.
Hmmmp kirjoitti:
Eihän se mies ole kakkoselle minkäänlaista aviovalaa vannonut, vaan ainoastaan vaimolleen. Siksi mies ei voi pettää kakkosta. Kakkonen ja ykkönen ovat ihan eri asia eikä heitä voi koskaan verrata toisiinsa. Ykkösellä on oikeus vaatia uskollisuutta, kakkosella ei. Se, jolle on alttarilla tai maistraatissa luvattu sitä uskollisuutta, on aina eri asemassa.
Eipä se aviovala pidä ykkösenkään kanssa tuolloin. Mies ei ole uskovainen myöskään jos pettää. Mies pettää nimenomaan ihmisyyttä, jos kohtelee kakkosta huonosti ja huonommin kuin muita.
Eivät kakkonen ja ykkönen ole eri asioita, vaan täysin samanarvoisia ihmisiä. Jos mies kerta pitää toisesta enemmän, jättäköön toisen sitten rauhaan! Ykkösellä ei ole oikeutta vaatia uskollisuutta pelkästään, sillä mies pettää jo. Kakkonen voi toivoa mieheltä itselleen rakkautta ja hyviä asioita. Kumpikin toivoo miehen uskollisuutta itseään kohtaan.
Mikään maistraatti tai alttari ei ole tässä asian ydin. Vaan se, kohteleeko mies inhimillisesti ihmisiä, kuten kohtelisi itseään. Tunteeko hän miltä toisista tuntuu.
- vapaa ex
Olin vielä vaimo, kun sain tietää kakkosesta ja heidän lapsestaan. Terapiaa, terapiaa, miehellä ei halua erota eikä vatvoa asiaa. Kakkonen odotti ratkaisuamme (eroa). Sitten saapui ymmärtävä kolmonen, joka korjasi koko potin/(p.....).
- nauti vapaudesta
tuollanen ukko jouti häipyäkkin hyvä et oli kolmonen joka korjas talteen..
- Hustler #1
Kuka amatööri kertoo kakkosnaiselle kolmosen olemassa olosta? :D En ainakaan minä! Kakkonen ei tiedä kolmosta olevan olemassakaan, eikä kolmonen tiedä kakkosesta, vaan luulee itse olevansa kakkonen. Kummallakaan ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa vaimostani, jonka olemassa olon luonnollisesti tietävät ja varmaan osaavat päätellä, että vaimoanikin nussin, sillä en ole koskaan väittänyt etten nussisi. Vaimo joko esittää ettei tiedä mulla olevan muita, eikä häntä ilmeisesti haittaa jos eivät tule kotiovelle koputtelemaan... Tai sitten hän on tyhmä kun saapas, jos ei huomaa mun pettävän. Ihan se ja sama kummasta kyse, kunhan vaan arki luistaa kotona. ;)
- ei sallittua
Muslimit elää näin ei ev.lutit. Tai muslimeilla on sallittua pitää useita vaimoja, mutta ne kaikki on myös elätettävä.
- sairasta
Miehet, jos teillä on todella tarvetta tällaiseen käytökseen, jossa nainen vaihtuu muutaman kuukauden välein ja jokaiselle on syötetty jotain rakkaus-juttuja,(vaimo vielä kotona) menkää oikeasti hoitoon. Teillä ei ole kaikki kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125