helppo kuolema minulle

geegt

Haluan kuolla pois koska minulla ei ole tulevaisuutta enää ainakaan valoisa. mikä on olisi hyvä itsemurha tekotapa pakokaasulla? Viinan juonilla?? Vai jollain lääkkeillä jota saa apteekista ilman reseptiä?? Viimiset ajst meinaa alkaa minulla olemaan...

13

2278

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keissa

      En osaa vastata tuohon kun en ole koskaan suunnitellut itsemurhaa. Misä tiedät ja voit vakuuttaa, että sinulla ei ole valoisaa tulevaisuutta. Kerrohan nyt mikä on noin kudistanut elämältäsi toivon?

    • geegt

      Elämäni on todella synkkää, ei ole työtä, eikä tulevaisuutta lainkaan. Poikani on homo ja isäni pahoinpiteli minua kun olin lapsi. Olen siis trauma tapaus. Olen muuttunut lesboksi, kun ikää on tullut nyt 40 v täyteen. Miehet eivät kiinnosta, elämä ei kiinnosta. Millä nyt tapan itseni. Pakokaasu,, juna alle, lääkkeet vai hyppäänkö korkealta alas? Millä saa nirrini veks?

      • kaikkeahyvääsulle

        Etsi joku nainen itsellesi ja yhdessä alatte TERAPOIDA toisianne.

        Joku samankaltaisessa tilanteessa oleva nainen, jonka kanssa panette yhdessä elämänne kuntoon.

        Kyllä sinä pärjäät, jos päätät niin!


      • Keissa

        Kyllähän pahoinpitely traumatisoi lapsen. Oletko koskaan saanut asiantuntija- apua käsitellä noita traumoja. Jos nyt tapat itsesi niin poika alkaa syyttää itseään, että teit itsemurhan kosaka et hyväksy häntä sellisena kuin on. Kun olet ollut aikaisemmin hetereo niin viha ja inho isää (ja yleensä miehiä) kohtaan purkautuu niin että seksuaalisuukin kääntää sinussa selkänsä miehille. Liittyykö pahoinpitelyyn seksuaalsita väkivaltaa ja halveksuntaa naisena? Sinulla on voinut olla myös kylmä tunteeton äiti.
        Sa sen vaikutelman, että suorastaan sinulla on raivo ja viha itseäsi kohtaan ja haluat tuhoamalla tuhota itsesi.
        Kuitenkin sinä olet ihmisenä täysin syytön uhri ja poikasikin on. Miten sykin poika jää, jos jätät hänet. Sinulla on myös toivo saada apua ja kipina että haluaisit elää. Vaikka nyt tuntuu, että seinä on edessä ja sinunlaista ei voida auttaa niin et ole toivoton tapaus.
        Oletko jo pitkään kärsinyt tietoisesti menneisyydestäsi vai onko lapsuus ja traumta pullahtaneet nyt kuin jousi pinnalle? Anteeksi jos kysymysket ovat liian suoria, mutta eihän henkilöllisyytesi paljastu.


    • pahasti pieleen

      Mieti tosi joku varma keino, ettei käy kuin eräälle . Ei onnistunutkaan, mutta vammautui niin pahasti että on sairaalahoidossa autettavana loppuelämänsä. Eikä edes hypännyt minkään alle tai eteen. Että jos lääkkeitäkin ottaa niin paras tietää mitä ja kuinka paljon ettei jää kitumaan.

      Joku mot voisi tehdä ohjelman näistä epäonnistuneista vihanneksista ja muista autettavista niin muiden ei tarvisi ihan hetken mielijohteesta alkaa hölmöilemään. Mitäs elämää tuo sitten on kun ollaan ihan toisten armoilla kalliissa laitospaikassa ja varmaan ei kykene uuteen yritykseen. Että ehkä se vuokraluukussa maksalaatikon äärellä käpistely ei kuitenkaan ole tässä elämässä se kaikista pahin vaihtoehto, vaikka rahaa ei olekaan ja "masennus painaa".

    • alkuperäinen geegt

      Tämä geegt kakkos kirjottaja ei ole alkuperänen kirjoittaja vaan minä olen keskustelun alkuun pania. minulta loppuu voimat ja minulla ei ole minkäänlaista tulevaisuutta tämän olen jo hyväksynyt sisimmässään ja tekopäivä on vielä vireillä ja sen jälkeen pääsen pois kaikesta.

    • Keissa

      Olen kyllä 100 %:n varma että itsemurha ei ole pako ongemista. Kyllä sinullakin on vielä apu ja saat voimaa jatkaa tämä ajallinen loppuun. Älä haudo pahaa vaan ota vain hetki kerrallaan. Ajattele kauheista keskitysleiriolosuhteistakin monet ovat selvinneet ja noilla leireillä ei ole tehty itsemurhia, vaikka on kidutetttu vuosia mitä kauheimmilla tavoilla. Elämä ei ole monella helppoa. Ei sinua ole tänne luotu vain tappamaan itsesi: Ja kirjotiat tänne juuri toviossa saada apua - et kuollaksesi.
      Muistan sinua, rakas tuntematon ystävä, sielusi kärsii ja kanna sinua Iankkaisuuden käsivarsille!
      Enkeleitä ja voimahalit!

    • SOS-kriisikeskus vastaa

      Hei,

      Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on raskasta. Tällaisessa tilanteessa usein tarvitsee ulkopuolista apua. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista.

      Keskusteluapua on saatavilla soittamalla Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelut maksavat vain operaattorin veloittaman puhelumaksun. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-06, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-06, sunnuntaisin 15-22.

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos koet, että haluat kertoa olostasi kirjoittamalla voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinet päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Ystävällisin terveisin,
      SOS-kriisikeskus / Viivi

    • Just trying to help

      Jos oot ihan varma asiasta autan sua sanomalla näin: lääkkeillä tulee todella kivullinen hidas kuolema, hirttämisen jos tekee oikein selkäranka lähtee pois paikalta , mutta jos sitä ei tee oikein nii todella kivullinen ja hidas kuolema hirttosilmukka on vaikea tehdä,ja junan alle hyppääminen saattaa vaa johtaa halvaannukseen,ja viinan juonti on tyhmä vaihtoehto kun se tuskin johtaa edes kuolemaa, ja pakokaasu.. ajattele nyt omilla aivoilla äläkä hae suomi24 ohjeita vaa ota ohjat elämääsi.

    • JJIOOOO

      NIINKKÄÖ

    • Anonyymi

      Haluun kuolla pois nyt

      • Jep! Kuulostaa hyvältä. Itsekkin voisin mutta en tiedä uskaltaisinko.


    • Anonyymi

      Magnum 44 tai 357 aika tehokkaita, myös 9mm tehoaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe