moi, olen kohta 13v poika, ja olen nyt huomannut että äitini käyttäytyy oudosti ja selittelee outoja juttuja ''et sinä kaikkea tiedäkkään'' ''nykypäivän teknologia'' viitaten kloonaukseen ? LOL ''kyllä ne pystytään tehdä nykyajan teknologialla'' se on menny ihan sekasin ja luulee et joku toinen ihminen on joku toinen et sen välityksellä tehään jotain?? mitä vittua ihan oikeasti.... sit se vaan on välittämättä musta.. se on tosi outo ihminen.
koko akka sekasin
5
256
Vastaukset
- 1+1
Nyt pojuseni huomenna kerrot koulusi terkkarille tästä asiasta. Onko teitä samassa taloudessa muita kuin sinä ja äiti? Tai jos joko itse tai avuliaan aikuisen välityksellä otat yhteyttä lastensuojeluun ja/tai terveyskeskukseen. Vaikuttaa siltä että äitisi saattaa olla sairastumassa johonkin todellisuudentajua heikentävään sairauteen.
Pahimmillaan psykoosi voisi seurata tuolla menolla. Onko sinulla isään yhteyksiä? Kerro hänelle myös missä mennään. Asiat kyllä järjestyvät mutta sinä tarvitset aikuista apua (muiden kuin äidin). - siitä se lähtee
Kouluterveydenhoitajalle mars mars, niin auttaa tilanteessas eteenpäin että mikä mättää. Ei tarvitse ujostella, ne on kuullut kaikenlaisia ongelmia maan ja taivaan välillä ja sä tarvitset hyviä neuvoja nyt.
- Mars,mars
Koulu terkkarille mars!
- Riitta täti
Kuulostaa tosi huolestuttavalta. Kerro jollekin aikuiselle läheiselle sukulaiselle tai ystävälle. Ja niinkuin nuo muut vastaajat tuossa neuvoo myös koulun terveydenhoitajalle. Yritä olla rauhallinen äitisi seurassa ettei hän ala luulla sinuakin klooniksi. Minulla oli melko sekopäinen anoppi, nyt jo kuollut. Ei sellaisten kanssa eläminen ole helppoa.
- nimimerkki on pakoll
"Minulla oli melko sekopäinen anoppi, nyt jo kuollut. Ei sellaisten kanssa eläminen ole helppoa."
Vähän vois miettiä mitä kirjottelee 13 vuotiaalle jonka äiti on sairas. Tosta vois äkkiä kuvitella että anoppisi kuoli koska oli sekaisin. Tämä ei tarkoita kuitenkaan että aloittajan äiti kuolee koska on sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117