mies, että tarvitsisi hoitoa ja terapiaa. Joka ketjuun selittää sairaita juttuja "nussituista" naisista ja heidän alapäistään. Nyt mennään jo niin kierroksilla, että huolestuttaa mitä hänen elämässä tapahtuu. Miten voi noin harmittaa toisten ihmisten seksielämä?
tajuaako tänne kirjoitteleva
15
209
Vastaukset
- Fmekklfwmklwefmklwef
Miksi oletat että kirjoittaja on mies?
- mies32
"Itse olen 21-vuotias nussimaton mies, ja haluaisin kuulla syyn miksi naiset eivät arvosta kaltaistani kilttiä ja tasa-arvoista miestä."
Luusisi että osaat lukea mutta ilmeisesti oletkin näitä minä minä minä minä tyyppejä.
- .....
Se/ne mitään terapiaa tarvitse. Hoidon kylläkin. Kuohitaan tyyppi (eikä kemiallisesti), niin eiköhän se siitä rauhoitu. Pääseepä jatkamaan elämäänsä, vapautettuna palliensa kuristusotteesta.
- suomihuora=15nussima
Turha siinä on romanttisia AT-miehiä syyttää jos on itse nussituttanut itsensä yli yhden miehen käyttämäksi huoraksi.
- mies32
Et sää mikään mies ole. Ruma vanha kurppa. hahhahhahah. Fewfmkmkmkwekewf todisti sen.
- 18+14
Joo kyllähän tämä meno miehenä suorastaan hävettää, olen nyt pari viikkoa satunnaisesti näitä keskusteluja lueskellut ja muutamia kommenttejakin kirjoittanut, mutta ei täällä näköjään mitään järkevää keskustelua voi saada aikaan, kun pari avo(?)hoitopotilasta suoltaa ketjut täyteen törkyä tai sitten sama itku miksei tylsä ATM saa naista.
Ihan itseni kannalta (kun sinkkuna on nyt pari kuukautta tullut oltua ja asioita ajateltuani todennut, että jonkun naisen kumppanikseni haluan) toivon että naiset eivät tää näistä törkykirjoittajista liian suuria yleistyksiä miesten suhteen, voisi sellaiset yleistykset haitata omaakin onneani jatkossa :)- lottamari<3
Yksikään selväjärkinen nainen ei eksy tälle palstalle voin kertoa sen sinulle, ei tarvitse huolehtia. Niin hullua muijaa tuskin löytyy, joka viitsisi näitä ATM höpinöitä lukea. Minäkin olen valitettavasti mies, joka on joutunut ottamaan naisen nimimerkin ihan vaan siitä syystä, että näillä miehillä olisi hyvä mieli siitä, että naiset ovat kuin ovatkin niin tyhmiä, että heille epätoivoisina kelpaa seura kuin seura :D no, paljastuin, mutta menköön, näille kyllä kelpaa pelkkä kuvitelmakin siitä, että olen nainen :)
- 17+7
Minä eksyn ja olen ehkä selväjärkinenkin :) Joskus luen tätä huumorilla, joskus olen huolestunut, joskus vain tutkimismielessä ja välillä jopa tosissaan... ehkäpä kirjoitan sanan sinne tai tänne. Mielestäni minulla on silti tasapainoinen elämä ja olen sinut itseni kanssa. Kaiken lisäksi olen vielä nainen, huih.
- juu...
kaikkea löytyy, tosin normaalijakauman laita-alueilta enimmäkseen.....
Eilettäin eniten huvitusta aikaansai erääseen nimimerkkiin niveltyvä aloitus:
"Missä viipyy päivän poksuli?"
ps. sillä hetkellä aiheellinen kysymys, mutta ilmestyihän se illemmalla sitten...
no.. huvinsa mullakin....:D
- efwefff
täh tyttö... hoitoa...
Ehkä se olet sinä joka tarvitsee vähän hoitoa vink vink - fidel castrol
Pelimiesten iskemiset kyllä kelpaa naisille ja jännä elämä kun pelimies nussii muita minkä ehtii. Toisaalta jakarinaiselle sellainen mies käy parhaiten.
- Annakko pilluu?
Miksi oletat että kyseessä on vain yksi henkilö? :)
- hämmentynyt häh
Katkeroituneet mieslutkat vaan haluavat meitä naisia opastaa, että yli yhtä naista panneet miehet kannattaa ohittaa, mitä useammalle itseään jakavat sitä todennäköisemmin nainen kohtaa parisuhdetaidottoman kierrätysmiehen. Joka nyt joutuu itseään aina vaan jakamaan, kun mieslutkat heitetään niin usein pihalle. Aatelkaas lutkamiehet ovat samaan aikaan pedofiilejä, kun ne lähtee pitämään hauskaa "parisuhteistaan" ihan vaan siksi,ettei kukaan muukaan onnistuisi perustamaan perhettä, eli saamaan jälkeläisiä he häiriköivät sinkkunaisia. Antavat ymmärtää, mutteivät osaa antaa.
Ilkeämielisiä vai blondeja-kah siinäpä kysymys-
Hei lutkat kertokaapa missä se teitin ainoo aivosolu sijaitsee ja tarvisko se toisen, että ne niinko kohtaisivat? - kkkokokokok
Kirjotukset ovat asiattomia useasti, mutta kertoo kyllä naisten tyhmyydestäkin kun sanotaan ettei edes suostu kuuntelemaan esim. jotain mielipiteitä naisten seksuaalivallasta. Joku kertoi että Iholla-sarjassa joku nainen oli haukkunut Laasasen tyhmäksi ja sanonut sen olevan täysin idiootti. Nainen ei ollut edes lukenut miehen kirjaa ja jos olisi lukenut niin tietäisi ettei se ole hömpötystä.
Sillähän ei ole oikeastaan merkitystä onko naiset tai miehetkään samaa mieltä asioista. Kirjassa selvitetään hyvin yksinkertaisesti miksi naiset saavat helposti seksiä. Täällä miehet sitten purkavat patoutumiaan. Naiset taas kieltävät tosiasiat. - Surunveri'
Minustako täällä kirjoitellaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857