Onkos täällä paljon Turisaksen faneja? Itse olen kuunnellut siitä asti, kun törmäsin The Varangian Wayhin joskus 2008 tienoilla. Tähän mennessä olen pitänyt kaikista levyistä. Upeita kappaleita, ja Mathias Nygård on kyllä yksi parhaista hevilaulajista joita tiedän. Ja livebändinä ovat kyllä ehdotonta parhaimmistoa! Uuden levyn piti ilmeisesti ilmestyä toukokuussa, mutta nyt jossain viimeisimmissä haastatteluissa sanoivat, että menee varmaan kesän jälkeen. Harmi jos siirtyy, kun innolla sitä uutta levyä jo odottaa...
Vastaukset 1
- Five hundred and one
Itselläni on vähän samanlainen tarina: The Varangian Way oli ensimmäinen albumi, johon törmäsin. Taisi olla Holmgard and beyond radiosoitossa, ja se sitten innosti kuuntelemaan muita biisejä. Hankin myös Battle metal -albumin, joka on soundiltaan erilainen - ikään kuin raaempi verrattuna myöhempään tuotantoon. Stand up and fight ei sitten jostain syystä oikein napannut, joten en ole sitä hankkinut. Kuulosti kai jotenkin liian siloitellulta makuuni. Siitä puuttuu tiettyä voimaa ja aggressiota, jota aikaisemmilla levyillä on. En muuten itse asiassa tiennytkään, että uusi levy on tulossa, mutta varmasti tulen siihen aikanaan perehtymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1111251- 2231001
- 67960
- 58932
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66896Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal248831Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki36778Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70765Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72742- 42726
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58670- 50620
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26608Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47494Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen176493- 18488
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12477- 24474
Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9444- 39437