Olen hieman huolestunut, sillä olen töissä talossa, missä on lähes kaikki ovat naisia, mutta kukaan ei ole ihastunut minuun. Kukaan ei ehdota mitään kivaa. Eikä edes seksuaalista häirintää!
Joko kaikki talon naiset ovat lesboja tai sitten olen itse äärimmäisen epäkiinnostava tyyppi. Ehkä kumpikin on totta. Mutta uskottava se on, että mies on täysin "turvassa" naisten keskellä, eikä mitään säpinää pääse syntymään. Miesvaltaisilla aloilla saa sentään kutsuja ryyppäämään tai kaljalle.
Nähtävästi kaikkein epäromanttisin työpaikka on sellainen, missä on lähinnä naisia.
Kukaan ei ole ihastunut?
13
383
Vastaukset
- 3+11
Aika lailla sama juttu, itse olen mies ja lähihoitaja. Jos aikaisemminkaan elämässä ei ole juuri ollut vientiä naisten suhteen niin ei naisvaltainenkaan ala asiaa korjaa.
On sitä opiskelun ja töiden aikana pari pyöreähköä naista ollut kiinnostunut mutta siinä about kaikki.
Itsensä voi julistaa naisten suhteen toivottomaksi jos ei saa naisia edes alalla jossa on 99% naisia. - niinkö, kerro lisää
Oletteko?
-rumia
-lihavia
-tyhmiä
-lapsellisia- Kunnioitettavaa?
........tai sitten vain erityisen fiksuja ihmisiä jotka ei kajoa toiselle lupautuneeseen ihmiseen tai itse varattuina eivät lähde pelehtimään.
- spdp
olen varmaan kaikkea noita
- spdp (aito)
"Oletteko?
-rumia
-lihavia
-tyhmiä
-lapsellisia? "
Todennäköisesti joidenkin mielestä kaikkia yllämainittuja - niin kuin useimmat naisetkin. Ehkäpä samankaltaiset eivät houkuta toisaan. Ja hyvännäkäiset ja tasokkaat toisaalta etsivät kaltaisiaan tai varallisuustasoltaan ylempänä olevia.
Mielenkiintoinen havainto on se, että miesvaltaisella alla naisella kyllä olisi vientiä, jos vain hyväksyy tarjoukset. Mutta naisvaltaisella alalla miehen tilanne on täysin päinvastainen. - 3+11
Itsellä varmaan pääsyynä ruma naama, en itse pitkään ollut tätä mieltä, mutta näin ovat muutamat ystävälliset ihmiset minulle sanoneet päin naamaa.
Olisihan tuo aika looginen selitys, koska naiset eivät juuri halua tutustua vaikka ei olla vaihdettu vielä sanaakaan.
Ujous ja hiljaisuus sitten hyvänä kakkosena. - hffhddh
Tai sitten kaikki ne akat on varattuja, kuten jokapaikassa tuntuu olevan? Koittaa sitten tässä nyt pariutua kun kaikki on jo viety.
- spdp (aito)
tänään yksi nainen sanoi minulle töissä, että olen lapsellinen ja luuserin oloinen...yhyy...
- ykösee ja kakosee
Se tarttis vuan kunnolla munnoo se naene.
- exlaborantti-mies
Minä olin laboranttihommissa työharjoittelijana ja minut meinattiin raiskata, siitä lähtien ajattelin ettei tämä homma sovi mulle. Jatkuvasti se vanhempi eukko hiplasi ja uhkasi "pusuja" antaa.
- 3+11
Niin eihän tuollainen häirintä tosiaan mukavaa olisi jos se olisi joku vastenmielinen vanhempi eukko.. Itse olen kyllä saanut olla ihan rauhassa ilman mitään ehdotteluja edes.
- ei-punainen
Jos olet SpDP - demari, naiset pysyvät kaukana.
- heh..
Paitsi väljätäti urpolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760