Kylläpä taas vituttaa.. Taas sain muistutuksen siitä, ettei mulle ole sitä oikeaa.. Eilen lähti pohja taas koko jutulta, juuri kun aloin uskoa, että meistä voisi ehkä tullakin jotain.. Meillä oli mukava ilta. Olin itse ainakin vähän aikaa onnellinen, kun sain sinut hyvälle tuulelle ja hymyilemään.. Halusit kuitenkin lähteä kotiin, toivotit hyvät yöt ja vietit yön "exäsi" kanssa.. Hankala luottaa enää ihmisiin, kun aina saa turpaan ja huomaa jäävänsä yksin..
"Kuulin kauniin soiton, valojen luota etsin sua
Kuljin valoja päin, mutta ne väistivät mua. Soitto hiljeni, ihmisten luotani lähtevän näin.
Yksin pimeyden tangoa tanssimaan jäin.."
Isku vyön alle..
2
725
Vastaukset
- M++
Ymmärrän hyvin että tuntuu pahalta. Fakta on kuitenkin se että tämä ystäväsi ei ole päässyt sinuiksi exänsä kanssa ja se on asia joka hänen on itse hoidettava. Valitettavasti sinä et voi sitä tehdä, korkeintaan olla kuuntelijana asiassa. Missään nimessä hän ei pysty aloittamaan uutta suhdetta ennenkuin on sinut vanhojen asioiden kanssa.
Ja jos yhtään helpottaa niin mietippä asiaa tämän exän kannalta (sillä oletuksella että tämä haluaisi ystäväsi takaisin). Ei varmaan hänelläkään ole kivat fiilikset kun rakas tuli yöksi jonkun toisen luota...
Eli ei teillä kummallakaan mitenkään loistavasti mene tämän naisen suhteen. Paras minkä voit tehdä on auttaa häntä selvittämään päänsä kuuntelemalla. Tässä vaiheessa ei kannata edes yrittää painostaa mihinkään, ei tule onnistumaan.
Tsemppiä sulle!- tietäjä
Edellinen puhuu totta ja lisäksi täytyy vain sanoa että onpa itsekeskeinen ja heikko nainen jos on valmis loukkaamaan sekä entistään että jotain toista miestä olemalla kummankin kanssa vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986