Olen aivan sekaisin teimme exmieheni kanssa avioeropaperit n. vuosi sitten ja hän sai oman asunnon. Kuitenkin heti eron alettua hän halusi tulla takaisin minun luo. Olimme olleet erossa vain 3kk. Hänellä oli jo uusi tyttöystävä mutta jätti sen ja taas olimme yhdessä.Sitten taas meni hyvin n. 1/5 vuotta kunnes hän sekoili kännissä jonkun baarissa olevan tytön kanssa. Suutuin ja näytin ovea ja hän lähti. Kului kaksiviikkoa ja taas hän olisi halunut tulla takaisin sanoi sen naisen olevan vaan huora josta ei edes tykännyt. Niin olimme taas yhdessä, jonkin aikaa. Kuitenkin koko ajan minulla oli epäilys että tämä ei toimi. Ja ehdotin että eroaisimme lopullisesti. Ja niin hän taas lähti. Taas ei mennyt kuin 2viikkoa hän tuli taas ja ehdotti että mentäisiin uudestaan naimisiin. Hän sanoo rakastavansa minua ja olen kuulemma hänelle jotenkin erityinen. Meillä on myös 2 yhteistä lasta. Minäkin rakastan häntä ja haluaisimme että perheemme olisi taas koossa kuten ennen. Tiedän hän on hyvämies jos vain viitsi olla. Luulisin jos hän kerran ei rakastaisi minua hän ei olisi jättänyt tyttöystäviään minun takia. Ehkä ne olivat vain hänelle keino unohtaa minut.
Onko tässä järkeä?
2
1074
Vastaukset
- Nainen
Ei ole järkeä - teidän kummankaan päässä. Onneksi ette ole julkkiksia, ettei tarvitse tuota lukea iltapäivälehdistä. Vertaa itseäsi hengenjättiläisiin Mattiin ja Merviin.
- minimei
Hei!
Aivan ihanaa että jollain toisella on samanlaisia ongelmia ku mulla!
mun tarina lyhyesti: ollaan oltu yhessä 15-16 vuotiaasta asti. mentiin 4vuoden jälkeen kihloihin ja asuttiin yhessä jo vuoden seurustelun jälkeen, sit ku kasassa oli n.viis vuotta, meillä oli niin iso riita että mies lähti. Palattiin muutaman päivän päästä yhteen, mut muutettiin erilleen.. Kaikki meni hyvin. Ruettiin yrittämään lasta. Menetimme ensimmäisen kromosomi häiriön vuoksi (todella vaikeaa aikaa). Päätettiin yrittää toista ja ruettiin remontoimaan uutta asuntoa. Sitten tapahtui samanlailla. Isossa riidassa mies jätti. tällä kertaa hän ei tullut heti pyytämään takaisin. muutin taas yksin. Mies pyysi minua takaisin jo 2viikon kuluttua. Sain vielä tietää että olin ruvennut odottamaan sitä toista lasta. tilanteestamme johtuen tein abortin (todella raskas päätös). Nyt aikaa on kulunu 2kk erostamme ja molemmat tapailevat uutta ihmistä. Mies kuitenkin on rukoillut mua takasin jo yli kuukauden. tähän asti olen sanonut ei yhteen palaamiselle..
Rakastan häntä edelleen, mutta voinko luottaa siihen ettei hän tee tätä uudelleen minulle?
Sun tilanteesta.. mitkä on ollu tarkalleen ne syyt miks ootte eronnu? miks puritte avioliiton? Jos teillä on ollu huono suhde kokonaisuudessaan, niin ne eron syyt ei kyllä häviä sitten koskaan. mutta jos vain ero tilanteet on ollu ainoo ikävä asia suhteessa, uskon että suhde voi vielä toimia.. onko miehesi koskaan, edes ero tilanteessa sanonut lakanneen rakastamasta sua? (itse tiedän että eromme johtui vain riidasta, ja siitä että on liian ylpee pyytämään anteeks)
olis kiva jos vastailisit:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1662597- 1612392
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181997Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1931284Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131046Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342980