Näin se on ilmeisesti ymmärrettävä, sillä miten on muuten käsitettävissä se tosiseikka, että esimerkiksi tälläkin palstalla AT-miehet säännöllisesti ilmoittavat kelpuuttavansa vain nuoren ja kauniin neitsytnaisen. Ja huorittelevat kaikkia muita.
Tuollaisilla naisilla on aika lailla varaa valita miehistä, ja eipä taida jokin huoritteleva neitsytfanaatikko olla siellä listan kärkipäässä,
Joten ilmeisesti AT-miehet sitten oikeasti haluavat jäädä yksin, kun heille kelpaa vain naiset, joita eivät kykene koskaan saamaan.
AT-miehet haluavat jäädä ilman seksiä ja suhteita
24
269
Vastaukset
- at-mies30+
Minä saisin kyllä. Menin kerran teinibaariin siskojeni mukana, etäämpänä tiskillä minua katsoi kaunis noin 18 tummahiuksinen hoikka tyttö, hän tuli ihan vierelleni kuin olisi halunut tutustua? Mutta en saanut suustani sanoja ulos joten tyttö lähti pois. Olen vain semmoinen at-mies, minun on tosi vaikeeta tutustua ihmisiin, jos olisin ollut enemmän kännissä ehkä sitten puhesuoni olisi toiminut?
- mot...
No niin eli todistit väitteen oikeaksi.
Olisit saanut kauniin nuoren tytön (neitsyydestä emme voi olla varmoja mutta joudumme olettamaan että ei ollut, kun kerran aloitteen tuli tekemään).
Et tarttunut tilaisuuteen vaikka tyttö melkein hyppäsi syliin.
Tästä voi vain päätellä että halusit jäädä ilman. - at-mies30+
mot... kirjoitti:
Olisit saanut kauniin nuoren tytön (neitsyydestä emme voi olla varmoja mutta joudumme olettamaan että ei ollut, kun kerran aloitteen tuli tekemään).
Tästä voi vain päätellä että halusit jäädä ilman.Minulle olisi ollut ihan sama vaikka ei olisi ollut neitsty? Ihme väittämä? En halunut jäädä ilman, olisin halunut tutustua tuohon nuoreen naiseen enemmänkin, mutta kun on sisäinen lukko, ei tule sanoja ulos niin ei tule. Jos tuo tyttö olisi sanonut jonkun lauseen, ehkä olisin ruhkaistunut sitten puhumaan?
- ätmi
at-mies30+ kirjoitti:
Minulle olisi ollut ihan sama vaikka ei olisi ollut neitsty? Ihme väittämä? En halunut jäädä ilman, olisin halunut tutustua tuohon nuoreen naiseen enemmänkin, mutta kun on sisäinen lukko, ei tule sanoja ulos niin ei tule. Jos tuo tyttö olisi sanonut jonkun lauseen, ehkä olisin ruhkaistunut sitten puhumaan?
Et ole ATM jos naiset lähestyvät sinua.
MOT. - at-mies30+
ätmi kirjoitti:
Et ole ATM jos naiset lähestyvät sinua.
MOT.Omasta mielestäni olen, koska tästä on yli 7 vuotta kun harrastin seksiä naisen kanssa. En tiedä sitten jos kävisin useammin baarissa, toki sitten olisi suurempi mahollisuus, mutta yksin en baariin viitsi mennä.
- mikä estää
at-mies30+ kirjoitti:
Omasta mielestäni olen, koska tästä on yli 7 vuotta kun harrastin seksiä naisen kanssa. En tiedä sitten jos kävisin useammin baarissa, toki sitten olisi suurempi mahollisuus, mutta yksin en baariin viitsi mennä.
Miksi et voi yksin käydä baareissa? No kai sentään edes kavereiden kanssa käyt joskus baarissa, vai miten on?
- Luetun ymmärtäminen
mot... kirjoitti:
Tästä voi vain päätellä että halusit jäädä ilman.Aloittaja väitti, että AT-miehet jäävät yksin koska ovat liian nirsoja, halveksuvat naisia tai koska eivät alitajuisesti haluakaan suhteita.
At-mies30 oli liian arka tekemään aloitetta. Tämä ei ole sen enempää nirsoutta, halveksuntaa kuin suhteiden välttelyäkään.
Tutustumisen pelko on suuri henkinen ongelma, samanlainen kuin esimerkiksi julkisen esiintymisen pelko, tai kuten jokin fobia, kuten ahtaan tai korkean paikan kammo, tai torikammo.
Fobioidensa voittaminenkin on suunnaton henkinen voimanponnistus, eikä niistä koskaan täysin pääse. Niiden kanssa voi oppia elämään. Mutta näkötorni, pieni komero, taikka avoin tori ei edes ole mikään oikea uhka. Se ei hyökkää, vaikka yrittäisit. Ei ole siis mitään muuta pelkoa kuin pelko itse, ja silti se nujertaa.
Vaikka esiintyisit yleisön edessä, pitäen puhetta tai muuten esiintyen, sekin todennäköisesti suhtautuu ymmärtävästi tai ainakin kätkee tunteensa jos mokaatkin.
Mutta jos menet yrittämään tutustumista naiseen, vastaus voi olla mitä tahansa: voit olla hänelle pelkkää ilmaa, tai saada jotain todella ilkeää tai puolisympaattista mutta noloa kommenttia (esim. "Sori et ole mun tyyppiä"). Uhka on siis paljon todellisempi kun edellä mainituissa fobioissa, ja olisi verrattavissa siihen, että se komero todellakin kutistuu ja rusentaa sinut. - älä alenna ittees
at-mies30+ kirjoitti:
Omasta mielestäni olen, koska tästä on yli 7 vuotta kun harrastin seksiä naisen kanssa. En tiedä sitten jos kävisin useammin baarissa, toki sitten olisi suurempi mahollisuus, mutta yksin en baariin viitsi mennä.
Et ole atm koska olet saanut seksiä ja naiset (no ainakin tuo yksi) lähestyy sua. Tämähän nyt on itsestäänselvää. Ätmiä ei naiset lähesty, hyvä kun ei karkuun juokse - jos nyt yli päätään edes huomaavat olemassa olon. Ätmi ei saa seksiä. Olet siis ktm.
- at-mies30+
mikä estää kirjoitti:
Miksi et voi yksin käydä baareissa? No kai sentään edes kavereiden kanssa käyt joskus baarissa, vai miten on?
Nuorempana kävinkin, mutta nykyisin on jotenkin mukavampi neitssä olla viikonloppuisin ja ottaa vaikka viiniä kuin kökkiä tuolla baareissa. Eikä se ole kiveen hakattu että aina kun menen baariin että naisen saan matkaan, ei ei ollenkaan. Joskus käy vain hemskatin hyvä tuuri että joku tytsi tykkääkin?? Nykyisessä kaupungissa (muutin työn perässä) ei ole kavereita muita kuin työkaverit, joita tapaan vain töissä. Joskus käyn siskojen ja siskon miehen kanssa baarissa, ehkä 5 kertaa vuodessa.
Olen viime kesästä asti pudottanut painoa ja treenaan kovasti, tavoitteena päästä samaan kuntoon kuin inttiaikaan olin, että jos naisia alkaisi siten helpommin saamaan, voisi baarissakin alkaa useammin käymään vaikka sitten yksin. - at-mies30+
älä alenna ittees kirjoitti:
Et ole atm koska olet saanut seksiä ja naiset (no ainakin tuo yksi) lähestyy sua. Tämähän nyt on itsestäänselvää. Ätmiä ei naiset lähesty, hyvä kun ei karkuun juokse - jos nyt yli päätään edes huomaavat olemassa olon. Ätmi ei saa seksiä. Olet siis ktm.
Minä tätä palstaa olen lukenut olen ymmärtänyt että ytm = saa naista sormia napsauttamalla, ktm = perheellinen suhteessa elävä mies, atm = (iki)sinkku tosi harvoin naisten kanssa tekemisissä. Tästä päättelin että kuulun at-luokkaan :) hehe!
- .....
at-mies30+ kirjoitti:
Minä tätä palstaa olen lukenut olen ymmärtänyt että ytm = saa naista sormia napsauttamalla, ktm = perheellinen suhteessa elävä mies, atm = (iki)sinkku tosi harvoin naisten kanssa tekemisissä. Tästä päättelin että kuulun at-luokkaan :) hehe!
Aika monella palstalla hilluvalla on ihan oma käsityksensä siitä mikä AT-miehen tekee ja mikä ei.
Kaiken huippu on "40 pillun at-mies" joka väittää saaneensa (tadaa!) seksiä 40 naiselta joista nuorin sakkolihaa, mutta pitää itseään edelleen AT-miehenä kun ei ole saanut neitsyttä. Ilmeisesti joku niistä 40:stä kantoi kuppaa, joka on nyt levinnyt nimimerkin aivoihin asti. Tai sitten kyseessä on vain trolli. Ehkä sittenkin jälkimmäistä, koska tyypillä on vain se yksi viesti, jonka oleellisen sisällön edellä kertasin.
Ehkä ATM:ksi luonnehtii itseään jokainen, joka pitää menestystään naismaailmassa vaatimattomana verrattuna yleiseen tasoon, tarkoittaen nimenomaan sitä missä kyseinen henkilö itse kuvittelee yleisen tason kulkevan.
Jos olet saanut naista viimeksi kolme vuotta sitten, voit pitää itseäsi atm:nä. Tätä näkemystä on vaikea niiden hyväksyä, joilla on takanaan vain yksi ainoa seksikokemus. Ja sitä näkemystä taas on vaikea hyväksyä meidän, joilla niitä on nolla.
- 40 pillun AT-mies
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
- .....
On kovin julmaa ja aiheetonta leimata meidät kaikki AT-miehet noiden apinoiden perusteella.
Se että tällä palstalla muutamat pillunpuutteesta hulluksi tulleet jaksavat päivästä toiseen mölytä omaa mielenvikaisuuttaan, ei tarkoita sitä, ettei meitä vaatimattomia AT-miehiä olisi. Ehkä joka enemmistö, tai ehkä meistä monet ovat hylänneet tämän naisvihaa tursuavan olevan palstan.
Minä ainakin kelpuutan itseni ikäisen, ehkä vähän vanhemmankin naisen. Ei tarvitse olla hoikka, pyöreämmätkin kelpaavat. Ei tarvitse olla neitsyt. Saa olla useampaankin kertaan seurustellut, toivon vain sitä ettei olisi irtosuhteita harrastanut, koska sitten tuntisin olevani kerta kaikkiaan altavastaaja seksuaalisessa suhteessa.
Olen kirjoitellut monia kommentteja, joissa olen ottanut neutraalimman tarkastelukulman parisuhdemarkkinoihin, tai tölvinyt noita apinoita. Useimmiten olen saanut vastaukseksi silkkaa hiljaisuutta ja ehkä joitain miinuspisteitä ja sitä varmaan saan tähänkin, siitä yksinkertaisesta syystä, että luultavasti sinustakin nuo neitsyttä huutavat apinatkin ovat mielenkiintoisempia keskustelukumppaneita. - Haluan neitsyen koska
an halua saada mitään sukupuolitauteja esim HIV:tä.
- Ehjä on parempi
Haluan neitsyen koska olen melkein itsekin! (Kahta huorissa käyntiä ei lasketa, koska jouduin maksamaan.) Olen henkisesti ja seksuaalisesti teinipojan tasolla, koska en ole päässyt korkkaamaan. Siksi minulle kuuluu teinineitsytnainen, eikä mikään itseni ikäinen elähtänyt kurppa. Similes similibus futuuntur, sanoi jo mummovainaa. Miehuuden kokemus jää vajaaksi jos ei pääse korkkaamaan. Sanoohan sen jo järkikin. Uusi auto on parempi kuin käytetty. Kaupassa otan EHJÄN muovikassin, en rikkinäistä. Naisella haluan olevan EHJÄN immenkalvon, en rikkinäistä.
- Järkihoi!
Siihen ei tarvita neitsyttä, eikä neitsyyskään siltä aina pelasta. Siihen sen sijaan auttaa kondomi ja HIV-testi.
- 45y4445
Paitsi että se on juurikin toisinpäin, koulutetut ja menestyneet ihmiset sikiävät vähemmän kuin pahnan pohjimmainen.
- .....
En ymmärrä mihin vastasit, mutta olet silti väärässä: yksikin lapsi on enemmän kuin nolla. Yksin on vaikea lisääntyä. Koulutetut ja menestyneet ihmiset sikiävät vähemmän koska voivat ja haluavat. Mutta heidän ja pariutumattomien pahnanpohjimmaisten väliin mahtuu vielä melko suuri joukko ihmisiä, jotka eivät ole koulutettuja eivätkä menestyneitä, mutta pärjäävät silti jotenkuten niin elämässä kun parisuhdemarkkinoillakin.
- fhuihfusrgusi
Täällähän on väittelyt :) Siis kyllä mä ainakin ajattelen AT-miehen mieheksi, joka ei saa naista ku pari kertaa vuodessa eikä naiset ole siitä yleensä kiinnostuneita. Oma tilanne on se että ikää 25 ja naisia ollu 5. Viimeseen vuoteen ei ole ollut yhtään. Naiset tulee iskemään ehkä pari kertaa vuodessa baarissa.
Paras kaverini on palstan mukaan ytm ja hänellä on ikää saman verran ja naisia ollut yli 50. Lukemaa pienentää tämän miehen tilanteessa se, että hän on nytkin seurustellut yli vuoden nykyisen naisen kanssa ja ei ole pettäjätyyppiä. Naiset kiinnostuvat siitä yleensä joka paikassa ja hän osaa viedä jutun juttelusta sängyn puolelle nopeasti. Parilla muulla kaverilla lukemat sitten siinä 20 - 40 välissä. Kyllä jos itseä vertaan niihin niin todellakin olen ATM.
Työpaikan naisten kanssa olin kerran viettää iltaa baarissa niin tämä kaverini sattui olemaan sinkkuna silloin niin hän kerkesi jutella jonkun puolituntia yhden työporukkani naisen kanssa ja nainen lähti hänen luokseen naimaan. - ATM-hiirikäsi
Minun tapaukseni menee näin. Menin kerran yksin baariin, ja siinä nojaillessani seinää vasten luokseni tuli kaunis nuori vaaleaverikkö. Hän tuntui innostuvan, kun sepitin käyväni salilla ja olevani urheilullinen. Aloin sitten siinä tekemään lähtöä, ajattelin, että nainen jää etsimään tasokkaampaa seuraa, mutta halusikin lähteä mukaani. Menimme asunnolleni. Huomasin, että minulta oli jäänyt tietokone päälle ja olin saanut kaveriltani viestin. World of Warcraftin klaanipeli oli juuri alkamassa. Siispä aloin pelaamaan saman tien. Nainen siitä sitten lähtikin vähin äänen hetken katseltuaan. Jälkeenpäin harmittaa tämä tapaus, olisin saattanut jopa päästä poikuudestani eroon.
- 5+20
Tämän on ihan pakko olla provo, please sano että on.
- Miten niin provo?
5+20 kirjoitti:
Tämän on ihan pakko olla provo, please sano että on.
Aina wowi witun woittaa, sanoi jo mummovainaa. Itse muka mieluummin nussit kuin pelaat vai?
- 1+1
Köyhät haluavat jäädä ilman rahaa ja työttömät ilman työtä.
- Joku vaan
AT-miehen saattaa joskus joku naiselävä kelpuuttaa mukaan, mutta hyvin, hyvin, hyvin harvoin. Tietysti sitten on niitäkin miehiä, joilla ainoa mahdollisuus on saada jotain maksullista.
Itse kohta kanssa 25 vuotta, eikä yhtään naistan ole ollut ikinä. Mutta siinähän se onkin, että jotkut miehet vievät niitä naisia ihan muidenkin miesten edestä. Josta kusta miehestä saattaa olla vaikka kaikki ravintolan naiset kiinnostuneita, siinä missä suuresta joukosta miehiä ei ole ketään nainen kiinnostunut. Se, että joku nainen sitten lopulta valitsee munanpuutteessa jonkun miehen, ei poista sitä tosiasiaa, että se kaikista kiinnostavin mies olisi saanut sänkyynsä vaikka kaikki ravintolan naiset.
Kyllähän itsekin tiedän yhden kaverin, jolla on oikeastaan kaikkea sitä, mistä naiset kiinnostuvat: Todella komeaa ja miehekästä ulkonäköä, fiksuutta, keskustelutaitoja, isoa kalua, sänkytaitoja, karismaa, jne. Ei mikään ihme, että naiset kiinnostuvat aina ja joka paikassa, kun kerran kuuluu siihen 5 %:iin niistä halutuimmista miehistä. Sitten tuollaiset miehet keräävät kaikkien paikalla olevien naisten kiinnostuksen ja Pertti Perusjaakot jäävät kakkoseksi.
Tietyillä miehillä vain on selkeästi kaikista suurin tarjonta naisten keskuudessa. Naisia riittäisi naitavaksi joka paikasta vaikka millä mitalla, mutta lopulta valitsee sitten sen parhaimman. Ja kyseinen kaveri valitsee naisikseen kuitenkin aina niitä reilu 25-vuotiaita naisia, ei siis mitään teinipissiksen tasoa olevia lainkaan. Teinipissiksiä kohtaan ei osoita mitään mielenkiintoa, haukkuu ne aivan pystyyn, koska on itsekkin todella aikuismainen ikäisekseen.
Itse olen selkeääkin selkeämpi ATM, eikä minusta siis ole yksikään nainen ollut kiinnostunut koskaan. Käyn aktiivisesti salilla, pelaan jalkapalloa, käytän tyylikkäitä vaatteita, jne. mutta eipä se ole ikinä mitään auttanut tässä asiassa. Muut miehet vievät naiset ja sillä siistä. Jos en ole miehenä naisiin vetoava, niin sitten ei ole mahdollisuuksiakaan.
Sitten se seksipuoli. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin yli-ikäiseen kulahtaneeseen pubiruusuun, joka kiinnostaa vähemmän kuin ei yhtään? En todellakaan, itse kiihoitun seksuaalisesti naisen kauneudesta, fiksuudesta, älykkyydestä, seksikkyydestä, viehättävyydestä, rinnoista, hyvästä perseestä, vartalosta, jne. Pubiruusuilla ei ole yhtäkään noista piirteistä, ainakaan kovin kiinnostavassa mitassa.
Maksullisia en edes harkitse millään muotoa, jos ei ilmaiseksi saa, niin sitten ei sitä ansaitsekkaan. Jos ei ole naisille mitään seksuaalista annettavaa, niin sitten olen ilman. Sille ei sitten voi enää mitään. Oikeasti puoleensavetävä ja kiinnostava mies saa naisia vaikka millä mitalla ja ihan ilman maksamistakin. Siinä on kyse siitä seksuaalisesta kiihoittumisesta ja nautinnosta, molempien osapuolten kohdalla. Rahalla saa vain pelkkää paskaa käteen tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924