Vanhat yli 45v naiset säälittää

kuuleeko eeros

Kun ei heillä juuri mahdollisuutta saada enää hyvää miestä kun eivät hedelmällisiä enää. Luonto on järjestänyt asian näin. Samanikäiset ja vanhemmat miehet taas = vara todella valita. Jollei ole ihan spurgu tai linnanvenkula. Toivon silti heille naisille pientä ihmettä ja hyvän suhteen alkamista.

38

1701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNainen45

Ei sulle jaksa mitään vastata, muuta kuin että mä en kuulu enää valikoimaasi

Kömmin tuon mieheni kainaloon. Se kun on sopivasti sinua ja minua kymmenisen vuotta nuorempi, joten kestää minkun kanssa siihen kun minustakin aika jättää. Toisinhan se olis ollut sun katkeran ikäluokkasi miesten kanssa.... kun on tämä naisten ja miesten epätasa-arvoinen eliniändote...

Mutta ihan neuvona vain, jos et osaa huumoria, niin älä ihan ensiksi sillä yritä niitä naisiasi iskeä.

• Nainen4

Nuorempana sitä kelpasi ihmeesti idiootimpikin mies, sitä ei nuorena nainen oikein vielä tajua. Silloin tosiaan on niin, että jollei ole spurgu tai "linnavenkula" (onpa typerä sana) niin kelpaa kyllä. Sitä kun on vielä niin epävarma siitä omasta arvostaan. Sitä piti aika pitkään katsella sitä idiootimpaa, kunnes riitti. Ajattelinkin ensin, että ei jumaliste järjellistä miestä ole olemassakaan, kaikenlaista hännänheiluttajaa kyllä pyöri ympärillä, ihan sama ilmeisesti vaikka olisi kuuskymppinen. Ne taitaa olla juuri niitä, jotka sanoo että vara todella valita... Ainkaan minua ei niistä valinnut kyllä kukaan. Mutta olin väärässä, on sitä olemassa ihan terveitäkin tapauksia. Jopa ihanaksi elämänkumppaniksi uskallan jo sanoa. Mutta kyllä se kuule taitaa olla ihan niin, että aikuinen nainen on ennemmin yksin kuin idiootin kanssa. Sanottava kuitenkin on, että en olisi ikinä osannut kuvitella, miten hyvältä tuntuu kun elämässä on tasapainoinen ja hyvä kumppani.

• nvmnjv,

niin totta.

• Ei h-i !

Mua säälittää oikeastaan vain sellaiset tyypit, joita säälittää asiat, joista eivät tiedä, ymmärrä eivätkä tajua yyyhtäään mitään.

• näkeekö eeros

"kuuleeko eeros"

Et selvästikään tunne 45 naisia ja hedelmällisyydellä ei ole enää mitään merkitystä, kun lapsi/lapset on kasvatettu ja omaa aikaa jää mukavasti.
      Monet ovat pitäneet itsensä kunnossa ja nauttivat elämästään.

Ei todellakaan tarvitse sääliä, nyt on aikaa tehdä monenlaista,mutta ikävä kyllä samanikäiset miehet ovat monet rapakunnossa, viinaan meneviä tms. eli ei niistä ole mihinkään. No, onneksi voi treffailla niitä neljäkymppisiä, joilla on asiat kunnossa ja lapset isoja.

Toivon sinulle edes hieman avarakatseisuutta ja viisautta elämääsi.

• n 43

Ap on varmasti nuori teinipoika.

Eihän yli 40 v nainen halua enää lapsia! Jos on niitä halunnut, ne on tehty jo aikoinaan ja ovat joillakin onnekkaimmilla jo muuttaneet pois kotoakin.

Lisäksi parhaimmat miehet tuolle ikäryhmälle löytyvät samasta ikäkategoriasta, eli sellaisista miehistä, joilla on jo itselläänkin lapset tehtynä.

Minä löysin sellaisen ihme tuurilla, ja on todella komea ja fit, vetää vertoja puolet nuoremmille sekä ulkonäkönsä, sänkytaitojensa että luonteensa puolesta!

• jotain rajaa.

mulle kirjoitti sellane 55 vuotias nainen. Olis halunnut miehen ja suhteen. itse oon hiukka alta 40v

• sou?

parikymppisille naisillekin kirjoittelevat kuusikymppiset ugelit, ja ihmettelevät ja loukkaantuvat, kun eivät kelpaakaan.

• maailma kohdillaan

Ihanaa, kun sinä aloittaja et tule koskaan niin vanhaksi, että kukaan ei sinua siksi huolisi. Päivän paras uutinen! :)

• Miettikääs

Ap, miksi sinua vanhenevat naiset säälittävät? Syystä että?

Monelle miehelle oma vanheneminen on niin suuri ja surullinen kriisin paikka, että on helppo sysätä syyt vastakkaisen sukupuolen niskaan, kun tuntee, ettei enää ole entisensä. Kun tukka pakenee ja vatsa kasvaa, eikä hommatkaan enää entiseen tapaan hoidu. On helppo silloin vihata omanikäisiä naisia, koska vihaakin salaa itseään.

Minusta on äärettömän surullista, että elämme nykyään niin pinnallisessa maailmassa, että vain nuoruudella on arvoa, eikä vanheneminen ole jostain syystä arvokasta, vaikka vanhemmissa ihmisissä on suuri elämänkokemus! On surullista, että ihminen ei kestä omaa ikääntymistään vaan joutuu aloittajan tapaan keksimään tällaisia syitä omaan kelpaamattomuuteensa.

• ???

Minusta on ihana katsoa puistossa käsi kädessä istuvia iäkkäitä jo harmaantuneita vanhoja ihmisiä jotka ovat pystyneet sopimaan asiat niin että me vanhennutaan nyt yhdessä käsi kädessä ja hirveää katsella kun noin 15-25 v istuvat joka viikonloppu eri ihmisen käsi puolessa kaulat syötyinä.. pennut ei tiedä oikeasta ja ikuisesta rakkaudesta mitään.. ..kohan vaan kokeillaan

• Femmoska10

Olen 48-vuotias nainen. Hyvässä kunnossa ja minua luullaan yleensä paljon nuoremmaksi, noin ulkoisesti. Kuntoilen ja olen hyvässä kuosissa. En siksi, että se ulkonäkö olisi minulle se juttu tässä, vaan siksi, että selkävaivani ovat sitä vaatineet. Arvostan itseäni, itsenäni, ja haluan pitää itsestäni hyvää huolta.
      Miestä minulla ei ole. Ikäluokkani miehet ovat joko varattuja (he eivät minua suhderintamalla kiinnosta), tai itsestään todella huonoa huolta pitäneitä. Kremppaa vaatisi joko henkinen kunto tai sitten fyysinen kunto, usein molemmat. Alkoholi on iso veli ja mukana elämässä ihan hirvittävästi, siis aivan liikaa, ja huom! minäkään en ole mikään absolutisti.
      No, nuoret miehet, heistä löytyy moderneja, keskustelukykyisiä ja tunneälyä omaavia miehiä, ovat pitäneet itsestään huolta, niin henkisesti kuin fyysisestikin. En siis sano, etteikö oman ikäluokkaini miehissäkin tällaisia olisi, on, he vain ovat varattuja - totta kai. Nuoristostakin löytyy niitä pullamössöjä, ei mikään ikäluokka täydellinen ole. Mutta kyllä ap:lle nyt voisi sellaisen vinkin antaa, että kannattais varmaan katsoa peiliin, Ihan ekaksi. ja sen jälkeen varmuuden vuoksi vielä toisenkin kerran.
      Lapset on tehty jo, aikanaan, ehkä ap:llä on sekin jäänyt viime tippaan - kirjaimellisesti. Eli, juu jos lapsia haluat, ota nuori nainen - mutta ole hänen vertaisensa. Ei nekään ihan ihan mitä vaan huoli, ainakaan ne hyvät sellaiset.

• Old and beautiful

Voit sääliä minua aivan rauhassa. Minä olen lapseni tehnyt ja onnellisesti vapaa elämään niin kuin haluan. Minulla on siihen myös varaa, kun palkka on hyvä ja asunto maksettu. Olen varsin näpsäkässä kunnossa, ja nuoret miehet viheltelee perään. Oman ikäisiäni en vilkaisekaan, on sen verran rupsahtaneet eikä ne pysy lenkilläkään vauhdissani.

• numeroita vaan

Tässä edellä kaltaiseni hyvin säilyneet vanhat naiset jo kirjoittivat asian ytimeen. Ikä on pelkkiä numeroita. Sen on todennut moni nuori mies. Eli ei voi noin jyrkästi yleistää. Hedelmällisyydellä ei ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa. Sen jälkeen, kun olen täyttänyt 40 ja siitä on useampi vuosi, nuoret miehet ovat osoittneet kiinnostusta erittäin aktiivisesti. Ikä näillä 21 v ylöspäin. Tästä kaikesta on ollut seurauksena, että itseni ikäiset ja vanhemmat miehet näyttävät silmissäni vanhoilta, enkä ole kiinnostunut. Mainittakoon, etten ole mikään pissis, enkä pukeudu seksikkäästi. Olen akateemisesti arvostetussa ammatissa ja ihan tavallinen perheenäiti. Ei tunnu näitä urheilullisia miehiä haittaavan. Mikäs tässä on paistatellessa toisten suosiossa. Ehkä vielä nappaan itselleni jonkun, jonka ikä säädyllisissä luvuissa eli alle 10 v omastani.

• mies rohkea

Kyllä totuus on että sun munasarjat nukkuvat ruususen unta..Ehkä lähinnä petiseurax..

• Mutta tyhmä
        mies rohkea kirjoitti:

Kyllä totuus on että sun munasarjat nukkuvat ruususen unta..Ehkä lähinnä petiseurax..

Onko sulla lukihäiriö ja tietoakin näyttää uupuvan.

• nlaskk

Hah, sääli vaan ihan rauhassa...tää tavallinen 45v nainen nappasi itselleen uuden miehen deittipalstalta toisesta treffikaverista.
      Suhdetta jatkunut reilu puoli vuotta ja näillä näkymin jatkuu vielä pitkään...

• sääliks käy

On se kyl säälittävää kun tälläsel alle 40 miehelle kirjoittelevat 50 v naiset ja ehdottelevat kaikenlaista.

• tasa-arvoa

Onneksi olet sitten autuaan tietämätön oman sukupuoltasi edustavien vanhuksien nuorille naisille tekemistä ehdotuksista!

• kirsikka7

Joo kyllä se on ihanaa kun tällaselle 55vee tädille viestejä satelee 20-35vee pojanklopeilta..haluaisivat kiihkeää suhdetta kypsän naisen kanssa.Heitä ei nuoret pimut kiinnosta...eiköhän tää aihe ole monitahoinen,kauneus on katsojan silmässä..Ainoastaan käy sääliksi tuollaisia katkeroituneita niuhoja,jotka ei kelpaa minkään ikäisille.

• näin on
        tasa-arvoa kirjoitti:

Onneksi olet sitten autuaan tietämätön oman sukupuoltasi edustavien vanhuksien nuorille naisille tekemistä ehdotuksista!

Eikun se alle 40-vuotias, (lue 39 v.) Yrittää iskeä 18-19 kesäisiä huonolla menestyksellä. Sen takia sitä jurppii.... :D

• bijou-lee

Huvittaa. Oletkohan sinä yksi niistä katkerista vanhoista ukoista, jolla on jäänyt vaan luu käteen oman ikäistensä upeiden naisten kanssa.

Tätini on juuri tuon 45. Liikuin vielä pari vuotta sitten hänen kanssaan paljon yöelämässä. Hän kohtasi jatkuvasti vihakatseita kateellisilta naisilta, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada miesten huomiota kun tätini oli paikalla. Hän on aina saanut nuorempien kollien huomion iloisella asenteellaan ja upealla ulkomuodollaan. Hänelle on tultu tästä syystä suoraan naamatusten huutamaan. Monet 2-kymmpiset naiset ja sinun ikäisesi miehet. Ja miksi. Siksi, että ovat katellisia sille mitä toinen voi olla.

Täti on tällä hetkellä kihloissa 25 v. miehen kanssa, joka ei myöskään halua lapsia. Ja tuossa suhteessa mustasukkainen on siis mies :)

Tiesitkö, katkeruus ei kaunista ketään...

• tyytyväinen

ei minua tarvitse sääliä, minulla on 16 vuotta ja 11 vuotta nuoremmat vakirakastajat, olleet jo noin kaksi vuotta :)

• OnnellinenNAINEN48

Mä olen 48 v nainen. Vielä pari vuotta sitten olin sitä mieltä, etten ikinä koskaan voisi edes kuvitella suhdetta alle 45 v mieheen...Harrastukseni kautta tutustuin 27 v kaveriin hyvin läheisesti, ei me mitään suhdetta vaan hyvin läheiset ystikset. Se muutti näkemykseni. Minulla oli kokemusta vain teinipojista ja sitten exästäni, joten olin aivan idioottimaisen pienellä miesmäärällä ajatukseni muodostanut.

Alle 30 ja 40 v miehet usein ovat lähestyeet minua, mutten edes ole suostunut keskustelemaan. Mutta nyt on toisin. Nykyinen miesystäväni on 32 v ja aikuisempi ja parempi kroppaisempi kuin monet ikäiseni miehet.

Mietipä oletko oman näkemyksesi säälittävistä 40 vuotiaista naisista tehnyt vain yhden tai muutaman ällöttävän tädin takia. Eihän kaikkien tarvitse kaikista tykätä, ei edes kaikkien ikäisistä, mutta tyhmää on itsensä ylentää noin ja sääliä sellaisia, jotka ovat oikein onnellisia omassa elämässään.

• teon motiivi

joskus harvon löytyy joku joka on pitnyt itsensä kurissa ja pysynyt hoikkana

• Mitä väliiii

Paljon useammin löytyy niitä, jotka osaavat pukeutua oikein eli niin, että ns. virheet, pikkuviat kropassa piiloutuvat.

• Mitä ihmeen säälittävää tuossa iässä olevissa naisissa on - tai ylipäätään missään ikäluokassa olevia? Siinähän he elävät omaa elämäänsä sinä missä muutkin. Kummaa tekstiä.

• kuperkeikkailija

Aloittaja argumentoi viestiään miesten oletetulla lisääntymisen kaipuulla vielä vanhalla iällä. Kuitenkin vain hyvin harvassa tapauksessa keski-ikäinen mies, jolla on jo lapsia, haluaa niitä lisää. Tuo argumentti ei siis toimi, vaikka usein tähän seikkaan viitataan, kun mietitään sitä, millaiset naiset olisivat vetovoimaisia miesten mielestä. Mielestäni tuossa päättelyssä kaikki ei kuitenkaan toimi.

Sen uskon, että ihmiset ylipäätään ovat viehättyneet kauneudesta, sekä miehet että naiset. Nuoret ovat yleensä kauniimpia kuin vanhemmat ihmiset. Jokainen joutuu vuorollaan kohtaamaan tämän faktan omassa elämässään. Sellaista on elämä. Kauneus on kuitenkin vain yksi osa ihmistä. Pitkissä ihmissuhteissa tärkeämmäksi nousee tietysti persoonallisuuksien yhteensopivuus. Saattaa tietysti olla niin, että kauneus on niin suuri plussa, että kaunotar tai kaunokki voi olla persoonaltaan hieman vääräkin, mutta toinen osapuoli voi silti haluta suhteen jatkuvan, vaikka vähemmän kauniin kohdalla olisi jo luovuttanut. Tällainen tilanne voisi esim. johtaa sellaiseen tilanteeseen, jossa nuori kaunis nainen voi kiristää vanhemmalta mieheltä erilaisia palveluksia suhteessa.

Luultavaa on, että parhaiten pitkällä aikavälillä noin yleensä ottaen toimivat suunnilleen samanikäisten suhteet. Siinä ei ole esim. elämäntilanteiden epätahtisuuteen liittyviä ongelmia.

Mutta elämä ei ole laitettavissa muottiin. Elämä voi yllättää ja hyvinkin erilaiset ihmiset, esim. eri-ikäiset voivat löytää toisistaan sielunkumppaninsa. Elämän yllätyksellisyys on voimaannuttavaa. Se tekee elämästä seikkailun.

Vielä aloittajasta/lle. Aloituksesta kuultaa elämätön elämä tai kokemattomuus. Joka tapauksessa jokin negatiivinen tunnetila on saanut aloittajan kirjoittamaan. Sinun kannattaisi elää juuri tätä hetkeä. Mennyt on mennyt, mutta tämä päivä voi olla hyvä ja sen myötä huominenkin. Arvosta itseäsi ja muutkin arvostavat sinua, kuten vanha viisaus kuuluu.

• ....

Nähtävästi hyvin monet yli 45-vuotiaat naiset eivät ole vanhoja, vaan nuoria :) Niin pitääkin. Tässä vaiheessa alkaa olla sinut itsensä kanssa ja voi toden teolla ryhtyä nautiskelemaan elämästä.

Henkilökohtaisesti olen aina kiertänyt kaukaa miehet, joiden päällimmäinen toive on päästä lisääntymään, perustamaan perheitä ja rakentelemaan omakotitaloja.

• Hedelmällisyydestä

Ikä ei aina takaa hedelmällisyyttä. Biologinen tosiasia on, että mahdollisuus tulla raskaaksi alkaa pienentyä 30v. ikävuoden jälkeen ja 35v. paikkeilla jo merkittäväksi. Lapsettomuusongelmia voi olla jo 25 naisilla. Ei kaikkien naisten elämäntarkoitus ole lisääntyminen, ei ainakaan minulla ole. Minulla on muita elämänsisältöjä, jotka merkitsevät minulle enemmän ja tulevat ensisijaisena. Jos lapsi kuitenkin tulee, se kuuluu elämän yllätyksiin ja plussiin eikä asiaan, joka on pakko saada ja jota ilman en kokisi oleva kokonainen nainen!

• Päiväysumpeutunu

Totta!

• lyeas

Mä säälin korkeintaan itteeni, koska oon 25 v, komea, ja urheilullinen fiksu herrasmies, ja haaveilen joka päivä itteeni puolet vanhemman naisen käsittelystä! :) Veikkaan ettei ne ole yhtä epävarmoja sängyssä kun nuoremmat, jotka lähinnä yrittää miellyttää liikaa tai sit on lahnoja tms.. Itsestään huolehtiva 40v nainen saa mielikuvituksen laukkaan jotenkin ihan omalla tavalla. Joskus vielä uskallan lähestyä, en vaan tiedä miten. Mistä niitä löytää?

• tasapeli4

säälittää miehetkin ja niin paljon ettei edes viitsi tässä kertoa..

• kaivattu

Kylläpä oli taas 11v tasolla oleva kirjoitus. Minä ainakin näin 40v yli joudun ehkäisemään edelleen täysillä koska lääkäri on sanonut että hormoonit hyrräää vielä ihan täysillä .

Toki noita lapsettomia on kuule tulevaisuudessa vielä enemmän kuin ennen kun seksi aloitetaan jo siinä 15 v. ja saadaan monia tulehduksia joita ei nuorena osaa kehtaa hoitaa ajoissa pois.

säälin kyllä tuollaista 8cm nakkia. Se on sääliä jos se seksiä saa.

• äidiksi +50 veee

kyllä viiskymppinen voi vielä saada hyvin lapsen. siitä oma kokemus

• Harvinaista kylläkin

Yeap, tiedän myös muutaman.

• Se vanha akka

Luojan kiitos,en enää ole hedelmällinen ja lisääntyisi kaltaisesi älykääpiön kanssa:D

• Vanha nainen

Heh,mulla on nyt enemmän varaa valita miehistä kuin nuorena,vaikka jo 50v:D Että silleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe