Mitä mieltä blogistani? :)

sussuuu-94

Kertokaahan rehellinen mielipide blogistani. Luulen, että tältä sivustolta voisi saada oikeasti rehellisiä mielipiteitä! Haukkukaa rauhassa pystyyn jos on oikeasti ihan kauhea teidän mielestänne, mutta muistakaa perustelut ;) . Parannusehdotuksia kaivataan :)

"Tyttömäinen neitokainen kirjoittelee blogissaan kauneuteen liittyvistä asioista, mutta höpöttelee myös omasta elämästään. Rakastan kynsien laittoa ja kynsistä blogissa onkin eniten asiaa :> Olen kiinnostunut kauneudenhoitoalasta niin paljon, että toivon siitä ammattia itselleni. Muutankin syksyllä Turkuun opiskelemaan kosmetologiksi :) Muutoksen tuulet siis puhaltavat! Tervetuloa seuraamaan!"

www.sussu-bow.blogspot.fi

11

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussuuu-94

Eikö ketään kiinnosta arvostella? :/

• ö-ö

Tuollain teoriassa ihan kiva blogi. Sinällään kaikki on kohdallaan, mutta nää lifestyleblogit ei itseä kiinnosta yhtään. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta, mitä jollain ihmisellä on ollut päällä (eikä varsinkaan kiinnosta katsoa kymmentä kuvaa yhdestä paidasta) tai minkälainen meikki sillä on ollut ellei kyse olisi nimenomaan meikki-/kosmetiikkablogista, jolloin voisin seuratakin.

Mut eiköhän sinulle lukijoita löydy. Ulkoiset puitteet on ihan kohdallaan.

• sussuuu-94

Kiitos rakentavasta palautteesta :) Joo silleenhän se vähän on, että kaikkia ei kiinnosta samat asiat :> Itseeni taas kiinnostaa just sellaset blogit, joissa on asukuvia tms :D

• Joku jippo!

No joo, aika paljon on just noita missä esitellään päivän kuteet ja liikaa kuvia samasta asiasta ja mitä syö milloinkin. Yritäpä keksiä jotain omaperäistä niin olisi mielenkiintoisempi. Ja noi mustavalkokuvat oli tyylikkäitä, jatka sitä linjaa.

• sussuuu-94

Mulla on ehkä kaks ruokakuvaa täs lähiaikoina, mutta joo ok, tajusin pointin :) Itse tykkään noista vaate esittelyistä kun sellaisia blogeja luen iteki, mutta makuasi juu :) Kiva, että löysit jotain mistä tykkäsit! :)

• Susku

Mä haluun sua.

• sussuuu-94

Kiitos paljon kommentoineille! Oon uudistanut mun blogia, joten olis kiva kuulla mitä mieltä siitä ollaan. Itse tykkään nyt enemmän :) Uutena asiana mm. laadukkaammat HD videot uuden kameran ansiosta ;)

• ....

olet hirmu laiha....

• mies....

Sama tuli mieleen

• tyttönen
        mies.... kirjoitti:

Sama tuli mieleen

uuden blogis perusteella vaaleanpunainen on varmaan inhokki värisi! ;) ite tykkään just lifestyle blogeista :)

• joopajoo2

ei kiinnosta tommoset blogit :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5745
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2932
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2168
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1935
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1828
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      72
      1006
    Aihe