olemme exän kanssa muuttaneet erilleen n. 1,5v
sitten hänen syrjäh. jälkeen. naisia on ollut muitakin aina välillä, mutta aina hän lähettelee tekstareita, soittaa ja välillä käy luonani. jotenkin tuntuu ettei hän halua että minä tapaisin ketään toista joka taval. veisi hänen paikkansa. minua on alkanut raivostuttaa
se että hän tulee esim. pe.iltaisin ja lähtee la aamuisin jonka jälkeen soittelee tai tekstailee
kuinka rakastaa minua ja muuta ... kuitenkaan
hän ei välillä itse vastaa puhelimeen kun minä soitan. on vaan semmoinen tunne että hänellä on joku toinenkin suhde vetämässä. kaipaan ja välitän hänestä vai onko se vaan tottumusta 10v.
ajalta.
mikä on miehen ajatus
nainen
1
860
Vastaukset
- Kalle
yllättävän tutulta? Paitsi pettänyt en ole. En kyllä pysty seurustelemaan vakavasti ja sitä tässä olen pohtinut, miksi näin? Menetin elämäni naisen ja kyllä vituttaa. Mutta mitä teet kun huomaat, että et vain tule ikinä olemaan kypsä? Uskoisin että hän tapailee myös muita, kokemuksen perusteella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701