Mahtavan kevyt olo

120 Kg mies

Mahtavaa, on niin kevyt olo, kohta tuuli vie minut! -20 kg. Miten te alle 100 kiloiset ihmiset ette lennä avaruuteen?

13

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 120 Kg mies

Pieneneekö muuten lihakset kun painoa putoaa paljon? Esim. jos viime kesäkuussa painoin 140kg, kyllähän tuommoisen massan liikuttelu vaatii poweria verrattuna nykyiseen 120kg painoon, ja tavoitteena että vuoden päästä alittuu 100kg?

• voi veljet

No et ole ainakaan riistautinen, heh

• 120 Kg mies

Mietin vaan että voinkohan ikinä alittaa 100 kg rajapyykkiä? Kun ei sitä läskiä minulla nyt niin hirveesti ole. Mulla ei ole kaksoisleukaakaan. Eniten sitä on tuossa alavatsassa. Tosi paljon on lihasta jaloissa.

Siksi mietin että jos lihakset kutistuu, kait sitten tuo 100 Kg alitus on mahdollinen?

Inttiin mennessä painoin 75 Kg 18v ikäisenä.

• voi veljet
        120 Kg mies kirjoitti:

Mietin vaan että voinkohan ikinä alittaa 100 kg rajapyykkiä? Kun ei sitä läskiä minulla nyt niin hirveesti ole. Mulla ei ole kaksoisleukaakaan. Eniten sitä on tuossa alavatsassa. Tosi paljon on lihasta jaloissa.

Siksi mietin että jos lihakset kutistuu, kait sitten tuo 100 Kg alitus on mahdollinen?

Inttiin mennessä painoin 75 Kg 18v ikäisenä.

Jos ei ole yhtään turhaa rasvaa, niin silloinhan on kaikki hyvin.
        Mutta jos on myös liikaa rasvaa, niin lihakset pienenevä myöst, koska turha rasva sulaa pois niinikään lihas poimujen välistä noudattamalla VHH:n ruokavaliota

• ap.
        voi veljet kirjoitti:

Mutta jos on myös liikaa rasvaa, niin lihakset pienenevä myöst, koska turha rasva sulaa pois niinikään lihas poimujen välistä noudattamalla VHH:n ruokavaliota

No, onhan sitä toki läskiä. Kuten vatsassa, haaroissa, kainaloiden alla jne. joista on vara ottaa kyllä lähteä pois.

Tässä on entinen ennätys vuodelta 2007 ja painoin tässä kuvassa 117 Kg. Ei ole enää pitkästi taas tuohon kuvan painoon. Mutta nyt en samperi vie repsahda, ärsyttää! Olen opetellut syömään pieniä annoksia ruokaa, noin neljästi päivässä. Tämä on tepsinut kyllä hyvin liikunnan kanssa painon pudotukseen.

http://tinyurl.com/d6t7vyg

Tänään sain vaa'an näyttämään 119.8 Kg, yippee!! :)

• cuba libre
        voi veljet kirjoitti:

Sulaa ne rasvat muutenkin. Ei VHH ole mikään autuaaksi tekevä juttu. Eikä se sovi kaikille, that's it.

Riittävä proden saanti sekä ainakin asialliset palautumisateriat treeneistä edesauttavat sitä, ettei lihakset niin pala.

• voi veljet
        cuba libre kirjoitti:

Sulaa ne rasvat muutenkin. Ei VHH ole mikään autuaaksi tekevä juttu. Eikä se sovi kaikille, that's it.

Riittävä proden saanti sekä ainakin asialliset palautumisateriat treeneistä edesauttavat sitä, ettei lihakset niin pala.

Oletko koskaaan kokeillut VHH:ta.
        Asia on niin, ettei kukaan ymmärrä VHH:n toimivuutta kuin asiaa tutstuneet.

• ap.
        voi veljet kirjoitti:

Itse asiassa jonku VHH kokeilun takia painoni nousi 140 kiloon. Luin tuota VHH palstaa joskus 2011 keväällä ja sanoin piupaut kevyille "light" ruuille, ajattelin myös että eipä nuo light-ruuat ole laihana ennenkään pitäneet. Aitoa juustoa, kevytmaitoa, lihaa ja proteiineja, kasviksia jne.. Mutta kaiketi en osannut sitten välttää niitä hiilareita oikeaoppisesti? Ja rasvaisempi ruokakin taisi maistua vähän liiankin hyvin?

Ei kiitos, ei enää koskaan VHH:ta minulle!!!

• cuba libre
        voi veljet kirjoitti:

VHH toimii siinä missä muutkin dieetit. Piste.

Ja se on henkilökohtainen asia, millä kannattaa mennä.

Minun ei kannata ryhtyä VHH ruokavalioon. Menee käytäntö liian hankalaksi, eikä se sovellu minun nykyisiin tavoitteisiin. Paitsi sellainen versio, jossa tehdään hiilaritankkauksia ja se yksinkertaisesti olisi yhtä helvettiä minulle.

• cuba libre
        voi veljet kirjoitti:

Onhan se ketoosi joillekin siunattu tila. Hallelujaa. Hiilarit myrkkyä. Minä ajaudun ketoosiin aivan hyväkarppaamisellakin. Toki varmaan syvempään ketoosiin ajautuisi pienemmillä hiilareilla. Pari päivää hiilarikrapulassa. Heti jos otan vaikkapa palautusjuoman, hiilarikrapula alkaa ja yhden vuorokauden helvetti. Ei kivaa, ei ollenkaan.

Lisäksi pitäisi koko ajan kytätä, ettei vahingossa tule napsittua hiilareita, koska krapulahan siitä seuraisi.

Menee siis minulla aivan liian himmeäksi systeemiksi. Lukuisat ravintolat eivät tue VHH ruokavaliota, joutuisi jatkuvasti kikkailemaan.

Tämän lisäksi lihakset toimivat kuin letkut ja muutenkin olo on omituinen. Toki jos sitä jatkaisi muutamia päiviä tai vaikkapa viikon, niin voisi tulla "valaistus". Mutta kyllä tämä hiilarihumala on selvästi tasapainoisempi tie mennä, kun kärsia aina kun tekee jonkun "syntisen" asian.

• voi veljet
        cuba libre kirjoitti:

Onhan se ketoosi joillekin siunattu tila. Hallelujaa. Hiilarit myrkkyä. Minä ajaudun ketoosiin aivan hyväkarppaamisellakin. Toki varmaan syvempään ketoosiin ajautuisi pienemmillä hiilareilla. Pari päivää hiilarikrapulassa. Heti jos otan vaikkapa palautusjuoman, hiilarikrapula alkaa ja yhden vuorokauden helvetti. Ei kivaa, ei ollenkaan.

Lisäksi pitäisi koko ajan kytätä, ettei vahingossa tule napsittua hiilareita, koska krapulahan siitä seuraisi.

Menee siis minulla aivan liian himmeäksi systeemiksi. Lukuisat ravintolat eivät tue VHH ruokavaliota, joutuisi jatkuvasti kikkailemaan.

Tämän lisäksi lihakset toimivat kuin letkut ja muutenkin olo on omituinen. Toki jos sitä jatkaisi muutamia päiviä tai vaikkapa viikon, niin voisi tulla "valaistus". Mutta kyllä tämä hiilarihumala on selvästi tasapainoisempi tie mennä, kun kärsia aina kun tekee jonkun "syntisen" asian.

Niin, jokainenhan tietää parhaiten oman systeemissä.
        Enkä ole kenellekään tyrkyttämässä mitään vhh:n ruokavaliota. Tarkoitukseni on vain kertoa mitä haittapuolia on viljoissa ja myös nyky maidossa.
        Paljon on ihmisiä, jotka kärsivät erilaisista ongelmista ja ne yleensä johtuu näistä tuotteista.
        Minä itse aina aaamuisin lähdettyäni lenkille, piti varata mehu tötterö mukaan, koska usein tuli huono olo jossain vaiheessa matkaa. Vaihdettuani ruokavalion tätä tunnetta ei ole tullut kertaakaan sen jälkeen, eli viljat nostattivat insuliinituotantoa.
        Poikani noudattaa myös VHH:ta kovan kädenväännön jälkeen, mutta nyt on tyytyväinen. Jotain hänkin höpisee salilta tullessaan ottavansa palautusjuomaa.
        Se on totta, että joutuu kikkailemaan ruokien kanssa, kuten mainitsit mm ravintolassa. Mutta kohdallani se on pelannut aika hyvin. Olen aina pyytänyt perunoiden tilalle jotain vihanneksia, eikä kukaan ole asiasta valittanut. Joissakin paikoissa vastaavat kysyttyäni vihanneksia, ai salaattiako oli vastaus? Mutta ikävä kyllä siinä tulee sekin asia etteen. Nimittäin maku muuttuu ja kun menet restauranttiin, niin et välttämättä pidäkään heidän ruuista enään.

• temppis75,9

Hei, käykää tekemässä kehonkoostumus analyysi "In body" tai vastaava, itse kävin tekemässä tuon laihdutuskuurin kestäessä ja oli kun olisi saannut kartan kouraan. Siinä näkee mitä luut, lihakset, läski ja nesteet painaa kehossa sekä rasvaprosentin noista edellisistä laskettuna. Paras on jos käy tuon teettämässä laihdutuksen kestäessä eri vaiheissa niin näkee ettei paino lähde lihaksista vaan rasvasta. :)

• ap.

Missä tuommoisen testin voi tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe