Joo elikkäs oon jo pitkän aikaa miettiny minkälainen mies ois mulle sopiva ja oon päätyny seuraaviin kriteereihin:
* Epävarma ja pelokas mies: Ärsyttää kun mies ottaa aina tilanteen haltuun eikä elämässä ole mitään jännitystä! Haluaisinkin, että mies olisi vähän epävarma itsestään jolloin elämä olisi värikkäämpää ja täynnä yllätyksiä.
* Kyttäilijät ovat myös nam. Olisi ihanaa, jos joku baarissa tuijottaisi minua koko yön kuola valuen, ympäripäissään ja vain toinen silmä auki. Se olisi minusta jotenkin hyvin omaperäistä ja lumoavaa.
* Kukkakeppimiehet sytyttävät minut! Olen jo pitkän aikaa tarvinnut kasvimaalle sopivaa mittaa ja tuleva luihu mies voisi hoitaa tätä tehtävää. Toisaalta myös iso kaljamahainen mies voisi paikata tyynyn virkaa, jos sellainen sattuu uupumaan.
* Baby-face on myös turn-on. Olen aina halunnut lapsen ja jos mies itse näyttää vauvalta niin saan lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Kätevää, eikö totta?
Muita hyviä kriteerejä?
Tällaisen miehen haluan
2
224
Vastaukset
- danielboone
Unohdit listalta sen joka vetää kännissä vittumaista muijaa turpaan.
- Kuolaava kukkakeppi
Minä haluasin naisen, joka ei tee aloitteita, jolla ei ole koskaan mitään kiinnostavaa sanottavaa, sellaisen jonka ainoa kommunikointikeino on sanaton viestintä ja telepatia ja joka kuitenkin pitää itseään Jumalan lahjana miehille. Olen niin totaalisen kyllästynyt aloitteellisiin älykkäisiin ja keskustelutaitoisiin naisiin, jotka väheksyy itseään ja joilla on puutteelliset telepaatin kyvyt. Harmi vaan, että suurin osa naisista on tuollaisia ja näitä minun ihanteitani saa etsiä kissojen ja koirien kanssa, eikä siltikään tuota tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760