Luota aina VHH-ruokavalioon ja Antti Heikkilään.
Heikkilä ohjaa sinut oikealla ladulle,,,, jolloin vältyt esim vaarallisilta muotidieteiltä kuten vähärasvainen sokeridieetti yms.
Terveellisyys löytyy VHH-lautasamallista
kj.mattila
3
<50
Vastaukset
- poistaja>>>>
Vihakirjoittaja s e vaan täällä soittaa tuubaa. pois pois
- hoitoon
Voi kun Heikkilä saisi sinutkin joskus oikealle ladulle mutta ei taida mielenterveysasiat sentään Antilta luonnistua, vaikka muuten pätevä kaveri onkin.
Sinuahan minä olen yrittänyt saada hoitoon jo vuodesta 2005 lähtien mutta aina sinä vaan täällä roikut tuhansilla nimimerkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907