mp3sien poltto ei onnistu...

amatööri

kysyttään nyt täältäkin..

eli tässä pieni ongelma.. olen yrittäny polttaa mp3sia levylle mut ne ei toimi polton jälkeen.. ohjelmassa(burn4free) näyttää datalevyn suuruudeks 98.9 tjsp. eli suhkoht täynnä pitäs olla. poltto jälki levyllä on kuitenkin noin sentin paksunen..eli dataa ei tosiaan ole tarpeeks vaikka pitäis.(ja ei ole zipattu, ollu kyllä mut oon ne purkanu) hassua tässä on se et näyttää kyllä kaikki tiedostot levyllä mitä siellä pitäs ollakkin ku lyö ceedeen koneeseen mutta auton mankka huutaa erroria(ja kyllä, tukee mp3sia). muutamia levyjä oon poltellu ihan hyvin tuloksin mut nyt ei vaan toimi...? missä vika.? koitin myös heittää noita kolmosia tikulle mut eipä se sieltäkään niitä tunnistanu..pitkä pitkä ajomatka luvassa huomenna ja uutta musiikkia pakko saada reissuun mukaan..ei jaksas eikä kiinnotas ruveta audio ceedeiks noita muutamaa kymmentä albumia väkertään..
Helevetin isot propsit sille joka ratkoo tämän.

kiitos!

1

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvailija1

Jos 98.9 on prosenttia, niin levy on suhtkoht täynnä, mutta jos se on M niinkuin megaa, niin tilaa on paljon. Yleensä CD:lle sopii 700 M.

Onko levy suljettu? Jos levyn sulkee polton päätteeksi, niin siihen ei voi enää lisätä tiedostoja. Jos ei sulje, niin siihen voi vielä lisätä tiedostoja. niin paljon kuin siihen sopii. Voi olla, että auton mankka soittaa vain suljettuja (finalized) levyjä. Siis levy pitäisi vielä sulkea.

"koitin myös heittää noita kolmosia tikulle mut eipä se sieltäkään niitä tunnistanu" eli vika voi olla myös tiedostoissa. Tää nyt on tällaista arvailua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2320
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1172
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe