Kyl se niin on, että osa tän palsta atm-sankareista ei sitä pildeä tunnu saavan millään. Ikää karttuu lisää, todennäköisyytenne saada neitsyt tai vähän kokenut nainen alkaa olla aika pieni. Jossain vaiheessa ehkä halunnette sitoutua ja perustaa perheen. Mutta mitäs jos ilmeneekin, että tällä naisella on ollut vilkas seksielämä nuorempana? Kumppaneita ties kuinka monta kymmentä ja nekin vielä nainen ilmoittaa todennäköisesti alakanttiin...
Kyllä siinä varmaan itteä ketuttaa? Asianhan olis voinut korjata panemalla menemään ja menemällä panemaan nuorempana, mutta kun ei vaan lohjennut ätmille! Mitäs jos nyt kuitenkin miettisitte asiaa oikein järjellä ja lopettaisitte turhien haaveiden elättelyn jostain neitsyiden poksauttelusta jne. Sitä pitäis kerätä jonkinlaiset kokemukset, jotka eivät aivan kalpenis vaimon vastaaville.
Ratkaisu on yksinkertainen: homoilu! Kuulostanee ensi alkuun ällöttävältä, mutta kyseessä on pitkälti opittu käyttäytyminen. Mä itseasiassa luulen, että homouden pitäminen inhottavana on feministien käymän hiljaisen sodan aikaansaannosta. Entisinä aikoina kun homostelu oli varsin tavallista ja luonnollista. Antiikin Kreikassakin oli ihan normikäytäntö, että miesten kesken pantiin. Pääasiassa toki naisia, eihän sitä nyt homoja oltu. Bi-seksuaalinen ihminenhän on parempi ja enemmän kuin hetero. Hän on yhtä hetero kuin joku muka-100%-hetero, mutta lisäksi hän voi tarpeen vaatiessa homoilla.
There you have it. Think about it!
Eiköhän pojat panna homoiluksi!
42
1930
Vastaukset
- Mies1985
Kylläpä uuden vitsin keksit.
- Anonyymi00039
Kuka nyt vanhaa pildee haluaa alle -30v parasta ennen.
- Exit only
Kävin maanantaina maksullisella. Oli kaunis nainen. Ah, kun tuntui hyvältä.
Homoilkaa te homot vaan keskenänne.- Kaikkea kokeillut
Nyt faktat kohilleen. Minkä takia naisen kanssa seksiä harrastava tuntuu aina olevan hetero ja toisen miehen kanssa sitä harrastava homo? Tunnutaan unohtavan se siihen väliin jää bi-seksuaalisuus, joka vois hyvinkin olla enemmän siellä heteropäässä, mutta sitten on optio sille homoilullekin. Vähän sama kuin kännykkä, jossa on joku ominaisuus, jota ei ikinä tartte mihinkään, mutta eipä siitä haittaakaan ole.
Lisäksi homoilun ei tarvitse suuntautua välttämättä takaloosteriin. Se voi olla esimerkiksi pelkkää kullin imuttelua. Monet harrastaa itseasiassa pelkästään sitä! Mutta mitä tulee takapään harrasteisiin, niin etenkin moni täyshomo ottaa paljon mieluummin peppuun kuin toisinpäin, joten sellainen melkein hetero voi käydä tuollaista homoa panemassa.
Ei kerta homoksi tee ja yhdeksännen kerran jälkeen laskuri nollautuu.... :D - Exit only
Kaikkea kokeillut kirjoitti:
Nyt faktat kohilleen. Minkä takia naisen kanssa seksiä harrastava tuntuu aina olevan hetero ja toisen miehen kanssa sitä harrastava homo? Tunnutaan unohtavan se siihen väliin jää bi-seksuaalisuus, joka vois hyvinkin olla enemmän siellä heteropäässä, mutta sitten on optio sille homoilullekin. Vähän sama kuin kännykkä, jossa on joku ominaisuus, jota ei ikinä tartte mihinkään, mutta eipä siitä haittaakaan ole.
Lisäksi homoilun ei tarvitse suuntautua välttämättä takaloosteriin. Se voi olla esimerkiksi pelkkää kullin imuttelua. Monet harrastaa itseasiassa pelkästään sitä! Mutta mitä tulee takapään harrasteisiin, niin etenkin moni täyshomo ottaa paljon mieluummin peppuun kuin toisinpäin, joten sellainen melkein hetero voi käydä tuollaista homoa panemassa.
Ei kerta homoksi tee ja yhdeksännen kerran jälkeen laskuri nollautuu.... :DMenes nyt osapäivähomo siitä tyrkyttämään persettäsi jollekin homopalstalle.
- Kaikkea kokeillut
Exit only kirjoitti:
Menes nyt osapäivähomo siitä tyrkyttämään persettäsi jollekin homopalstalle.
En tykkää ite ottaa perseeseen. En edes tykkää kenenkään kullia imeä. Mutta sen voin sanoa, että jotkut täyshomot ovat erittäin kiitollisia jos saavat edes kullia imeä. Homot on usein tosi reilua ja ystävällistä sakkia. En tiedä voiko perjantai-iltaa paremmin aloittaa kuin homokaverin luona saunomma ja pohjia ottamalla. Tää kaveri sitten imee löysät pois. Ja se nyt on yks hailee siinä silmät kii istuessa, että kuka sitä omaa kalua imee, varsinkin kun homot taitavat imutushommat 10 kertaa paremmin kuin naiset. Jos kokeilisitte, jäisitte saman tien koukkuun. Niin höpöä se tekee. Ja sen jälkeen sitten baariin etsimään misuja. What's the problem?
- tissien välliin
Kaikkea kokeillut kirjoitti:
En tykkää ite ottaa perseeseen. En edes tykkää kenenkään kullia imeä. Mutta sen voin sanoa, että jotkut täyshomot ovat erittäin kiitollisia jos saavat edes kullia imeä. Homot on usein tosi reilua ja ystävällistä sakkia. En tiedä voiko perjantai-iltaa paremmin aloittaa kuin homokaverin luona saunomma ja pohjia ottamalla. Tää kaveri sitten imee löysät pois. Ja se nyt on yks hailee siinä silmät kii istuessa, että kuka sitä omaa kalua imee, varsinkin kun homot taitavat imutushommat 10 kertaa paremmin kuin naiset. Jos kokeilisitte, jäisitte saman tien koukkuun. Niin höpöä se tekee. Ja sen jälkeen sitten baariin etsimään misuja. What's the problem?
Jos löysät pitää ottaa pois ennen baariin lähtöä, niin mieluummin menen jonkun isotissisen hierojattaren käsittelyyn. Mutta jokainen tehköön niin kuin hyvältä tuntuu.
- 99% hetero
tissien välliin kirjoitti:
Jos löysät pitää ottaa pois ennen baariin lähtöä, niin mieluummin menen jonkun isotissisen hierojattaren käsittelyyn. Mutta jokainen tehköön niin kuin hyvältä tuntuu.
Joo, kuten myös. Mut millä rahalla meet? Ite oon opiskelija, ei oo varaa missään thaipaikoissa käydä. Turha tehdä asioista liian hankalia.
- tissien välliin
99% hetero kirjoitti:
Joo, kuten myös. Mut millä rahalla meet? Ite oon opiskelija, ei oo varaa missään thaipaikoissa käydä. Turha tehdä asioista liian hankalia.
Valmistut opiskelualaltasi mahdollisimman nopeesti ja ryhdyt tienaamaan niin pääset nautintoihin useammin käsiksi. Hopi hopi!
- 99% hetero
tissien välliin kirjoitti:
Valmistut opiskelualaltasi mahdollisimman nopeesti ja ryhdyt tienaamaan niin pääset nautintoihin useammin käsiksi. Hopi hopi!
Tässä on kuule joka tapauksessa vielä monen vuoden opinnot edessä. Pitäiskö sitä elää selibaatissa nuoruutensa parhaat vuodet? Ennemmin annan homon imeä mun kalua tai voin jopa panna peppuun. Ei sitä silti tarvitse naisen metsästämisestä luopua!
- Ylläripyllär
99% hetero kirjoitti:
Tässä on kuule joka tapauksessa vielä monen vuoden opinnot edessä. Pitäiskö sitä elää selibaatissa nuoruutensa parhaat vuodet? Ennemmin annan homon imeä mun kalua tai voin jopa panna peppuun. Ei sitä silti tarvitse naisen metsästämisestä luopua!
Homostelu on siis köyhien ja opiskelijoiden juttu.
En ole yllättynyt. - Anonyymi
99% hetero kirjoitti:
Takaapäin näyttää naiselta kunhan on hämärää
- Anonyymi00040
Tai voivat heittää volttia.
- aikaeiolekypsäviellä
Pysyn vahvasti seksi sivujen kamera tyttöjen luona :PPP
- teen-lover-MAN
Mitä nuorempi, sitä puhtaampi.
- Kunnian homo
Monenko käyttämä on tautinen tuhkaluukkusi?
- Melkein kaikkea koke
0:n
- Kunnian homo
Melkein kaikkea koke kirjoitti:
0:n
Nam, neitsytperse.
- huuuuuuuh
Kunnian homo kirjoitti:
Nam, neitsytperse.
No mites sun peppus? Montako kullia siellä on vieraillut?
- Kunnian mies
Kunnian homo kirjoitti:
Nam, neitsytperse.
Mies ei voi olla neitsyt aivan kuten mies ei voi olla raskaanakaan.
http://www.youtube.com/watch?v=GUtr3vo03XA
No aiheeseen sopiva biisi sanoineen...- Onkos Hahmis
irronnut pimppaa AS:stä?
- Kun ei yhtään homota
Varmasti rupeaisin homoksi, jos se tuosta vaan onnistuisi. Ei tarvitsisi vetää mitään nöyryyttävää naiseniskentäshowta ja yrittää esittää "sosiaalista" ja ties mitä vittua ja syytää rahaa ja tehdä itsestään täysi pelle saadakseen jonkun sen limareikänsä päällä omahyväisenä istuvan itserakkaan kusipäisen tortun levittämään ne haaransa nussittaviksi. Homoilla on käsittääkseni selvät sävelet: parrua hanuriin ja voita päälle ilman sen kummempia seremonioita.
Vaan kun ei se niin helppoa ole. Kyrpäni ei kerta kaikkiaan suostu seisomaan karvaperse miesten perään. Eikä minusta ole suoleenottajahomoksikaan, olen joskus kokeillut työntää vaikka mitä esineitä anaaliini, eikä siitä ollut minulle mitään iloa. Peräreikään vaan tuli kipeäksi.
Sen homon pitäisi varmaan olla joku ladyboy, pippeli piilotettu, perskarvat ajeltu ja silikonitissit, niin sitten pystyisin ehkä kuvittelemaan että olen tässä vaan panemassa vähän kolhoa isoluista naista perseeseen ja ottaisi eteen.- Random nikki
Ymmärrän. Itse olen myös kokeillut joskus työntää erilaisia juttuja perseeseeni siinä toivossa jos se alkais tuntumaan hyvälle. Onhan siellä se miesten g-pistekin. En ole kuitenkaan saanut tuosta oikein mitään irti ja erektiokin laskee. En tiedä olisko aito kulli jotenkin parempi, mutta ei oo tullut kokeiltua.
Homoilua millään tasolla en oo koittanut, mutta luulen, että jos joku homo (tai bi-curious jne) oikein hyvin imuttelisi, niin eiköhän lastit lähtisi liikkeelle. Enköhän pystyis panemaankin jotain söpöä poikaa peppuun jos hän ensin imisi mut kovaksi. Paljon ennemmin kyllä naisen kanssa olen silti! Se on vaan, että mun mielestä homostelussa ei ole mitään väärää, mitä se on keneltäkään pois? Täytyy pystyä ajettelemaan asioita avarakatseisesti.
Sen olen huomannut, että jostain Iskurista sais varmasti vaikka jo tänään miesseuraa. Naispanoseuraa en ole ikinä netistä saanut. Seurustelukumppaneita kylläkin. Naisen saanti seksiin on tavikselle aika hankalaa, kuten varmasti tiedätte! - ei helppoo
Ei kannata yleistää. Kyllä niillä homoillakin on useimmiten ihan yhtä vaikeat ja monimutkaiset flirttailu ja soidinmenot kuin heteroilla. Turha luulla että se yhtään sen yksinkertaisempaa olisi. Kun olen seurannut homoystävieni seksi-ja ihmissuhdekoukeroita, niin sanoisin niiden voivan olla jopa monimutkaisempiakin kuin heteroilla.
- Anonyymi
Karvaton ainakin olla pitää
- Anonyymi
Random nikki kirjoitti:
Ymmärrän. Itse olen myös kokeillut joskus työntää erilaisia juttuja perseeseeni siinä toivossa jos se alkais tuntumaan hyvälle. Onhan siellä se miesten g-pistekin. En ole kuitenkaan saanut tuosta oikein mitään irti ja erektiokin laskee. En tiedä olisko aito kulli jotenkin parempi, mutta ei oo tullut kokeiltua.
Homoilua millään tasolla en oo koittanut, mutta luulen, että jos joku homo (tai bi-curious jne) oikein hyvin imuttelisi, niin eiköhän lastit lähtisi liikkeelle. Enköhän pystyis panemaankin jotain söpöä poikaa peppuun jos hän ensin imisi mut kovaksi. Paljon ennemmin kyllä naisen kanssa olen silti! Se on vaan, että mun mielestä homostelussa ei ole mitään väärää, mitä se on keneltäkään pois? Täytyy pystyä ajettelemaan asioita avarakatseisesti.
Sen olen huomannut, että jostain Iskurista sais varmasti vaikka jo tänään miesseuraa. Naispanoseuraa en ole ikinä netistä saanut. Seurustelukumppaneita kylläkin. Naisen saanti seksiin on tavikselle aika hankalaa, kuten varmasti tiedätte!Homo seuraa helpommin tosi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvaton ainakin olla pitää
Siis persekarvat veke ei
- lottamari<3
Tuon yhden tarina on tullut jo niin tutuksi, että osaan sen jo ulkoa. Sillä on muija, joka kokenut enemmän kuin se ja siitä se jaksaa olla kateellinen ja katkera.
- mies32
Meemu taas jaksaa.
- sex-träveller
Thaimaasta saa niin nuorta neitsyttä kun vain pokka kestää.
- Anonyymi
Misten välinen seksi on kaunista ja kiihottavaa ja taivaallista
- Anonyymi
Las ketchub on parempi kuin feeliks.
- Anonyymi
Homoilu on taivaallista
On ihanaa panna miestä peppuun ihan nakuna ilman kortsua Ja ottaa suihin alasti ilman kortsua - Anonyymi
Ei kiitos kuolen mielummin vaikka yksin.. pidän enemmän masokismista ja olen sadisti..
- Anonyymi00034
Seuraavaksi varmaan haluat työntää kesäkurpitsan poikittain hanuriin ja äänestää vasemmistoliittoa?
- Anonyymi00037
Onhan persuissakin ainakin yksi hiilikaivosmies. Tai ehkä se on kuullut sanonnat, että suomalaisten ”rahat ovat menneet n..kerin perseeseen”. ja etsii niitä.
- Anonyymi00035
Ilmankos ne stringit miehille on keksitty ei tunnu heille niin kuvottavalta kun ei ne killuttimet roiku voi vetää vaan narun pakaran päälle työntyä b-rappuun eivät taida uskaltaa survasta saattaisivat saada nyrkistä toiselta mieheltä mu kaipa sekin on hyvin eletty elämä eikö
- Anonyymi00036
Homottamista kaikkialla. Kyllä te olette sairaita päistänne.
- Anonyymi00038
Tänään on pojuperjantai 😘 Pussailua ja halimista poikien kesken liity joukkoon iloiseen 🥳
- Anonyymi00041
Ennen televisiosta sentää tuli tärkeitä tietoiskuja!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=sdIEmhKTgtw&dp_isNewTab=1&dp_referrer=serp&dp_allowFirstVideo=1
- Anonyymi00042
Ei kuuna päivänä panna homoiluksi. Nainen haetaan sitten vaikka Aasiasta tai sitten ollaan ilman naista.
Mutta me elämme Suomessa pula-aikaa. Mallimiehistä on nimittäin huutava pula. Nuoret naiset ovat mielummin yksin jos eivät saa haluamaansa miesmallia. Nuoret naiset ovat siis mielummin yksin kuin parisuhteessa Tauno Tavismiehen kanssa.
Naisten sexuaalinen vapaus on johtanut siihen, että useimmat naiset tekevät komeille miehille parisuhteen alkuaikoina anteeksiantoja, koska he ovat niin uskomattoman komeita. Sitten kun se miesmalli paljastuukin pettäväksi siaksi, niin syy on yksin miehen, eikä suinkaan naisen joka on suorittanut valinnan. Sitten Tauno Tavismiesten tehtävä on ottaa koppi naisesta ja tämän lapsista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908