Olemme olleet 7v naimisissa. Koko tämä aika mieheni pahoinpitelee minua, jos tulee riitaa tai hän on mustasukkainen. Olimme erossa, mutta nyt olemme taas menossa naimisiin. Ongelma on se että rakastan häntä vieläkin vaikka hän on ollut niin ilkeä minulle. Jos olen toistamieltä asioista hän lähtee ja on pois 2viikkoa ja sanoo ottavansa avioeron jos en muutu. Sitten kuitenkin vähänajanpäästä hän tulee takaisin ja sanoo rakastavansa minua. Hän pompottaa minua lähtemällä ja tulemalla. Poissaollessaan hänellä on muita naisia ja kun mainihen niistä hän sanoo että olemme eronneet. Ja taas palaa luokseni.En ymmärrä miksi hän ei voi jättää minua lopullisesti vaikka hänellä on muita naisia?
Mieheni väkivalta.
4
993
Vastaukset
- halloo
Jätä sinä se itse. Ei idiootteja voi eikä tarvitsekaan ymmärtää.
- Jokun
kyl mieki suosittelisin syvästi jättämään miehesi! Ethän sä tollasta hullua voi kestää...Jättämisellä pääset rauhaan eikä sinua olla pompottelemassa tai lyömässä...tsemiä
- LeNe
Jätä hänet!
Itse olen sellaisesta perheestä, missä on väkivaltaa ja myös sukuni muut naiset ovat altistuneet sille.
Olen itsekin jättänyt mies-ystäväni, koska hän löi minua KERRAN! - Ja se yksikin kerta oli liikaa...
Jos mies lyö kerran-hän lyö toisenkin ja...
Siinä tilanteessa ajattelin omaa hyvinvointia-En halunnut näyttää kuolleelta zombilta.
Sydänhän siinä tietenkin särkyi, mutta mielummin näin, kuin silmät mustina, huulet auenneina yms.
Mutta nyt olen päässyt yli ja minulla on nyt aivan ihana kulta!
Kyllä se siitä.
ps.Tiedän, ettei se ole helppoa, kun rakastaa!!!
Voimia... - kati34
Miehesi palaa luoksesi koska hänellä huono itsetunto.Hän pönkittää sitä alistamalla sinua.Ja lyöminen ei lopu ellei hän hae apua ja silloinkin vaan jos hän itse sitä haluaa.Usko pois eroa lopullisesti.Ja mieti tarkkaan rakastatko miestä vai oletko riippuvainen hänestä?Mieti olisiko ihanaa hengittää rauhassa ilman pelkoa? Omaa kokemusta aiheesta löytyy 19v.Nyt erosta 4v ja ihanaa kun ei tarvitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483